Nainen oletko iskettävissä kuntosalilla vai haluatko, että miehet pysyvät loitolla?
Voisitko tulla kuntosalille siinä toivossa, että irtois seuraa vai tuletko vain treenaamaan?
Olen tässä aloittamassa kuntosalikuurin taas puolen vuoden tauon jälkeen ja muistan viimeksi, miten jotkut naiset tulivat treeniin tiukoissa vetimissä kuin esitelläkseen vartaloaan ja keräävät kyllä miesten katseita. Silti en ole kuntosalilla rohjennut alkaa koskaan ehdottelemaan mitään. Korkeintaan tervehtinyt tai vaihtanut pari sanaa. Tämän asian suhteen olen varsinkin näin "metoo" aikoina epätietoinen, mikä on sopivaa.
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
En ole iskettävissä ja olenkin nykyään siirtynyt naisten salille, jotta noin ei tapahtuisi. En kestänyt enää 20 vuotta vanhempia pappoja, jotka tulivat tosissaan iskemään. Pikku oksu nousi aina suuhun.
Veit sanat suustani. Siis jos lähestyt naista, niin tsekkaa, että olette suht samanikäisiä. Myös fyysisen kunnon ja olemuksen olisi hyvä olla samalla tasolla. Ei niin, että 40v kaljamahainen tappi lähestyy 20-vuotiasta hoikkaa & lihaksikasta normaalipituista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole "iskettävissä". Sellainen on vain kiusallista. Jos haluat vaihtaa muutaman sanan kuin ihminen ihmiselle, niin ei haittaa, mutta älä tule pokailemaan.
Älä pelkää, ei sinulle kukaan mitään uskalla puhuakaan.
Siihen mä pyrinkin, mutta silti aina joskus harvoin joku päättää uhmata kohtaloa ja pyytää ulos tai lenkille tms. Vastaan yleensä tonninseteli-ilmeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi naisten mun on pakko treenata kireissä leggareissa, en edes tykkää et mua tuijotetaan on kyl historian suurin läppä.
Jos ette tykkäisi niin miksette vaihtaisi vaatteita vähän löysempiin urheilu asuihin
Kompressio. Ongelma on sinulla, jos kuvittelet naisten pukeutuvan sinun takiasi.
Jännää miten miehiltä onnistuu moninkertaisten painojen liikuttaminen lökäpöksyissä ja hupparissa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen monesti salilla samaan aikaan ja tulee suoraan eteeni sellaiseen yhteen naisten laitteeseen missä levitellään haaroja auki. Veikkaan että hän koittaa tällä viestiä että on kiimapilluinen ja haluaisi että lähestyn.
t. Treenattu M26
Tuo on aivan selvä signaali, ilman muuta ehdotat päiväkahveja!
Vierailija kirjoitti:
Kun jumppaan yksin kotona, mulla on kaikki mahdolliset vaihtoehdot ja minkä valitsen vaatteiksi? No legginssit. En paksuja puuvillaisia collagepöksyjä enkä löysiä tekokuituisia. Paita mulla on toistaiseksi löysä mutta heti kun mahdun kireisiin ja näyttää hyvältä, laitan sellaisen.
Minä pidän kotona jumpatessa usein legginsejä ja pelkkiä urheiluliivejä/lyhyttä toppia. Tai jopa pelkkiä alusvaatteita ainakin kesällä. Esittelen itseäni peilikuvalle? Salille laitan kyllä ihan paidan päälle, joskus kireämpää, joskun löysempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi naisten mun on pakko treenata kireissä leggareissa, en edes tykkää et mua tuijotetaan on kyl historian suurin läppä.
Jos ette tykkäisi niin miksette vaihtaisi vaatteita vähän löysempiin urheilu asuihin
Kompressio. Ongelma on sinulla, jos kuvittelet naisten pukeutuvan sinun takiasi.
Jännää miten miehiltä onnistuu moninkertaisten painojen liikuttaminen lökäpöksyissä ja hupparissa.
Ainakin meidän salilla miehillä on useimmiten shortsit ja t-paita.
sali-naiset seikkailee monesti miesten seksifantasioissa
Vierailija kirjoitti:
Sinkkukorit kaupassa, saako kuntosalilla iskeä....miks ihmeessä tavalliset asiat pitää nähdä jotain pariutumisjuttuna. Sinne kauppaan mennään ostoksille ja sinne salille treenaamaan. Ei sinne mennä hakemaan seuraa, jättäkää ihmiset muut rauhaan.
Ja silti jokaisessa ketjussa neuvotaan sitä treffiseuraa löytyvän juurikin mm. yhteisten harrastusten parista. Yrittäkää nyt päättää miten tämä menee.
Itse menen salille vaan treenaamaan. Syy miksi käytön tiukkoja trikoita, on se, että se sopivat minulle hyvin. Ja siitä tulee sellainen itsevarma olo niistä housuista.
Se yks isopylly muija kuvasi Tiktok videoita salilla joten ajatettelin ettei eroa mitenkään jos ite myös kuvaan vähän kun se tekee pyllytreeniä
Vierailija kirjoitti:
Se yks isopylly muija kuvasi Tiktok videoita salilla joten ajatettelin ettei eroa mitenkään jos ite myös kuvaan vähän kun se tekee pyllytreeniä.
.
.
Säähän supliikkimiehenä ilmottaudut ykkösfaniksi ja tarjoudut auttamaan kuvauksissa pyyteettömästi
Käytän urheilutrikoita + normaali paita, koska se on mukavin asu. En ole edes ajatellut että miehet kuvittelisi että esittelen itseäni jos esim. kyykkään trikoot päällä. Mielestäni ihan normaali asu salille ja en todellakaan halua miesten huomiota salilla vaan keskityn treenaamaan.
Ja tuolle laitteiden huoltajalle joka kertoi että naiset pukeutuu eri tavoin eri saleille. Trendikkäillä saleilla käy keskimäärin enemmän ihmisiä jotka keskittyvät enemmän ulkonäköönsä kuin jossain kunnan salilla. Ei tästä voi päätellä että tälläinenkaan nainen haluaisi jonkun limaisen äijän kuolaavan häntä.
En ole iskettävänä tai kerjäämässä huomiota, ja siksi pukeudun peittävämmin
Ei haittaisi, jos joku kiinnostava tyyppi lahestyisi. Sali on neutraali paikka mielestäni. Työpaikalla en haluaisi kenenkään olevan iskumielessa.
Itse kun salilla aloitin, niin oli varsin löysät vetimet päällä, sellaiset kunnon "pieruverkkarit" ja löysä toppi. Jooh, puntit tippui reisiin kun olin sellaisessa reisilaitteessa, jossa ollaan "ylöalaisin". Sitten kun matolla ähelsin jotain nelinkontin jumppaa niin toppi repsotti alas niin, että napa ja rintsikat näkyi.
Jooh, tuli tulevaisuudessa laitettua tiukempaa päälle. Totta kai siis vain miesten silmää miellyttääkseni niin että vinks vinks eiks vaan.
Huoh.
Ainakin sulla on Suomen kielioppi hallussa 😀😀😀
Aloitus on ali kaikkien rimojen.
Onko ylilaudalta paennut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meidän salilla miehillä on useimmiten shortsit ja t-paita.
Shortseista miehillä voi heti päätellä minkä sortin salista on kyse.
Salilla treenaan enkä seurustele. Toki vaihdan muutaman ystävällisen sanan tuttujen kanssatreenaajien kanssa, mutta muuten ollaan omissa oloissamme - ja hyvä niin.
En ole iskettävissä koska olen parisuhteessa jo, mutta ei se sinällään haittaisi jos joku juttelemaan tulisi. Mielellään tietty vasta loppuvenyttelyjen aikaan eikä kesken treenin. Se haittaisi jos joku koko ajan kyyläisi tai tuijottaisi, ne trikoot on vaan kätevät eikä esittelytarkoituksessa päällä. Tosin en kyllä käytäkään mitään persvakoon uppoavia pakaranesittelytrikoita vaan semmoisia ihan tavallisia mustia.