Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen oletko iskettävissä kuntosalilla vai haluatko, että miehet pysyvät loitolla?

Vierailija
10.05.2018 |

Voisitko tulla kuntosalille siinä toivossa, että irtois seuraa vai tuletko vain treenaamaan?

Olen tässä aloittamassa kuntosalikuurin taas puolen vuoden tauon jälkeen ja muistan viimeksi, miten jotkut naiset tulivat treeniin tiukoissa vetimissä kuin esitelläkseen vartaloaan ja keräävät kyllä miesten katseita. Silti en ole kuntosalilla rohjennut alkaa koskaan ehdottelemaan mitään. Korkeintaan tervehtinyt tai vaihtanut pari sanaa. Tämän asian suhteen olen varsinkin näin "metoo" aikoina epätietoinen, mikä on sopivaa.

Kommentit (236)

Vierailija
201/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole "iskettävissä". Sellainen on vain kiusallista. Jos haluat vaihtaa muutaman sanan kuin ihminen ihmiselle, niin ei haittaa, mutta älä tule pokailemaan.

Älä pelkää, ei sinulle kukaan mitään uskalla puhuakaan.

Siihen mä pyrinkin, mutta silti aina joskus harvoin joku päättää uhmata kohtaloa ja pyytää ulos tai lenkille tms. Vastaan yleensä tonninseteli-ilmeellä.

🤣🤣

Vierailija
202/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole iskettävissä kuntosalilla, enkä muutenkaan, koska olen varattu. Omaa kuntosaliporukkaa kun katsoo, tuskin siellä kukaan on mennyt paikalle iskettäväksi tai iskemään, keski-ikä lienee siinä 45v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menen salille vaan treenaamaan. Syy miksi käytön tiukkoja trikoita, on se, että se sopivat minulle hyvin. Ja siitä tulee sellainen itsevarma olo niistä housuista. 

Trikoot persvaossa lisää itsevarmuutta 👍

Vierailija
204/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää seurata naisen lähettämiä signaaleja, ei sitä voi vauvalla tietää kuka nainen on mitäkin mieltä. Yleisenä ohjenuorana ihmiset tulee treenaamaan eikä flirttailemaan. Mutta kyllä sä sitten huomaat jos joku on susta kiinnostunut.

Kyllä varusteet jotakin kertoo...siis onko oikeasti tullut treenaamaan vai keräämään huomiota pikku shortseissa.

Vierailija
205/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on varmaan kohdistettu vain niille muodikkaan persuksen omaaville hyvännäköisille ja nuorille naisille? Eipä ole kukaan minua tavallisen näköistä naista lähestynyt salilla. 

Vierailija
206/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu ei kysy aikaa, ei paikkaa. Höyhenet vaan pöllähtää.

Hopeakettu tarkoittaa raiskaajaa? 

Vierailija
207/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää seurata naisen lähettämiä signaaleja, ei sitä voi vauvalla tietää kuka nainen on mitäkin mieltä. Yleisenä ohjenuorana ihmiset tulee treenaamaan eikä flirttailemaan. Mutta kyllä sä sitten huomaat jos joku on susta kiinnostunut.

Kyllä varusteet jotakin kertoo...siis onko oikeasti tullut treenaamaan vai keräämään huomiota pikku shortseissa.

Ei kannata luottaa siihen että varusteet kertoisi mitään. Varsinkaan siitä, onko se pikkushortseihin pukeutunut kiinnostunut juuri sinun iskuyrityksistä. Sitä varten ois syytä katsoa sitä muuta elekieltä ensin. Huom elekieltä, ei takamusta. 

Vierailija
208/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi naisten mun on pakko treenata kireissä leggareissa, en edes tykkää et mua tuijotetaan on kyl historian suurin läppä.  

Jos ette tykkäisi niin miksette vaihtaisi vaatteita vähän löysempiin urheilu asuihin 

Kompressio. Ongelma on sinulla, jos kuvittelet naisten pukeutuvan sinun takiasi.

Jännää miten miehiltä onnistuu moninkertaisten painojen liikuttaminen lökäpöksyissä ja hupparissa. 

Ainakin meidän salilla miehillä on useimmiten shortsit ja t-paita. 

Shortseista miehillä voi heti päätellä minkä sortin salista on kyse. 

Jaa minkä sortin sitten? 

Vierailija
209/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kuntosalille treenaamaan, mutta kyllä tottakai tykkään vähän esitellä treenattua vartaloani siellä myös. Minusta on itse asiassa ihan kivaa, jos miehet katsoo myös. Eikö naistenkaan katseet haittaa!  Olen varattu, mutta pientä flirttiä voi aina olla! Ei mua siis ehkä iskeä voi siellä, mutta 3n pahastu pienestä flirtostä ja olen aina ystävällinen jos minua lähestytään, siis tietenkin sen mukaan jos toinenkin on ystävällinen.

Vierailija
210/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on varmaan kohdistettu vain niille muodikkaan persuksen omaaville hyvännäköisille ja nuorille naisille? Eipä ole kukaan minua tavallisen näköistä naista lähestynyt salilla. 

Juu eipä ole näkynyt lähestyjiä. Ei minua haittaisi jos joku tulisi jutulle. Tosin varattukin olen joten seuraa en ole vailla, mutta olen kyllä ystävällinen kaikille. Tosin voi olla että hämmentyisin jos joku salilla lähestyisi. 

Vierailija
211/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vähän siinä ja tässä. Olisihan se kiva tavata joku mies IRL, eikä tinderissä, jossa on jäätävä lihatiskimeno. Kesken hikisen treenin on ehkä vähän hankala alkaa haastelemaan, mutta ehkä treenin jälkeen jos joku tulisi juttelemaan (eikä silleen ahdistavasti, että ei tajua poistua, jos nainen ei vaikuta kiinnostuneelta) niin voisi olla kivakin.

Vierailija
212/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle tiedoksi että nuo muutamat mt-oireiset ankeuttajat voi jättää huomioimatta, tuskin ovat kuntosalia edes eläissään nähneet. Jos olet normaali ihminen, ja kykenet normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen niin ihan mainiosti voit mennä juttelemaan salilla naisille, ja he vastaavat kyllä ihan normaalisti takaisin.

Vierailija
213/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule vain rohkeasti lähemmäksi, toivon että kosketat minua ohimennen muka vahingossa. Siitä tiedän että tästä voi syntyä vaikka mitä. Luo ensiksi tiivis katsekontakti huulet raollaan.

Vierailija
214/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkukorit kaupassa, saako kuntosalilla iskeä....miks ihmeessä tavalliset asiat pitää nähdä jotain pariutumisjuttuna. Sinne kauppaan mennään ostoksille ja sinne salille treenaamaan. Ei sinne mennä hakemaan seuraa, jättäkää ihmiset muut rauhaan.

Ja silti jokaisessa ketjussa neuvotaan sitä treffiseuraa löytyvän juurikin mm. yhteisten harrastusten parista. Yrittäkää nyt päättää miten tämä menee. 

Jos harrastaa jotain kamppailulajia, tanssia tms niin siellä luontaisesti jutellaan harjoitusporukassa toisille sekä on jonkinlaista kontaktia. Salille mennään yksin eikä siellä tavallisesti jutella, koska porukka ei ole sama kuin vaikka savenvalantakurssilla. Saliharrastus on enemmän yksinäinen harrastus. 

Vierailija
215/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkukorit kaupassa, saako kuntosalilla iskeä....miks ihmeessä tavalliset asiat pitää nähdä jotain pariutumisjuttuna. Sinne kauppaan mennään ostoksille ja sinne salille treenaamaan. Ei sinne mennä hakemaan seuraa, jättäkää ihmiset muut rauhaan.

Ja silti jokaisessa ketjussa neuvotaan sitä treffiseuraa löytyvän juurikin mm. yhteisten harrastusten parista. Yrittäkää nyt päättää miten tämä menee. 

Jos harrastaa jotain kamppailulajia, tanssia tms niin siellä luontaisesti jutellaan harjoitusporukassa toisille sekä on jonkinlaista kontaktia. Salille mennään yksin eikä siellä tavallisesti jutella, koska porukka ei ole sama kuin vaikka savenvalantakurssilla. Saliharrastus on enemmän yksinäinen harrastus. 

En sinusta tietysti voi mennä sanomaan, mutta itselläni ainakin on melko säännölliset saliaikataulut, ja kyllä tässä vuosien varrella on käynyt harvinaisen selväksi että niin on monella muullakin. Samat, tutut naamat ovat lähes joka kerta paikalla, ja monen kanssa tulee myös jutusteltua tai spottailtua tarvittaessa tms. Itse olen ollut naimisissa jo yli 20 vuotta, niin parisuhdetta en ole etsimässä mutta ihan luontevasti sellaisenkin tuollaisessa yhteisössä varmasti kehitettyä saisi.

Vierailija
216/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, vähän siinä ja tässä. Olisihan se kiva tavata joku mies IRL, eikä tinderissä, jossa on jäätävä lihatiskimeno. Kesken hikisen treenin on ehkä vähän hankala alkaa haastelemaan, mutta ehkä treenin jälkeen jos joku tulisi juttelemaan (eikä silleen ahdistavasti, että ei tajua poistua, jos nainen ei vaikuta kiinnostuneelta) niin voisi olla kivakin.

Oli tilanne mikä hyvänsä, lähestyjän pitää pystyä lukemaan sitä tilannetta ja poistua, jos toinen ei ole kiinnostunut juttelemaan. 

Vierailija
217/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään vaatetus ei oikeuta lähestymään eikä ahdistelemaan.

Vierailija
218/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla tahtoo lähtee keskustelut ihan luonnostaan ja toisilla ei sitten millään.

Vierailija
219/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla tahtoo lähtee keskustelut ihan luonnostaan ja toisilla ei sitten millään.

Pakko alkaa lukemaan naistenlehtiä.

Vierailija
220/236 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ainakaan kiinnostaa yhtään jutella salilla tuntemattomien kanssa. Haluan keskittyä treenaamiseen. Jos huomaat, että keskustelukumppania ei kiinnosta niin luovuta vaan saman tien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi