Mitä järkeä miesten on tehdä naisille aloitteita, jos kerran naiset tekevät aloitteita niille miehille, joista ovat kiinnostuneita?
Kommentit (306)
Ei moni nainen tee ikinä aloitteita. '
Eli aloitteita kehiin miehet, nyt kun kesäkin on käsillä.
No minä olen ihan tavallinen pulliainen ja kun näin kauneimman naisen ikinä niin pyysin sitä ulos. Ja se lähti. Tuossa se nyt on ollut kohta kuusitoista vuotta.
Kannatti kysyä.
Mä teen aloitteita jos kiinnostun, mutta kiinnostuin miehestäni hänen tehtyään aloitteen. En ollut ajatellut, että kiinnostaisin häntä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tee moni mieskään ikinä aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista ei tee aloitteita, vaikka olisi kuinka kiinnostava mies, joten todellakin miesten kannattaa niitä tehdä.
Se on just noin. Ei miehen kannata tehdä aloitusta. Olen tehnyt satoja aloituksia jotka ei johtaneet mihinkään. Kaikki aloitukset jotka on naisilta tulleet on johtaneet vähintään seksiin ja olis ollut mahdollisuus enempääkin. Nyt perhe ja naisen aloituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Se on just noin. Ei miehen kannata tehdä aloitusta. Olen tehnyt satoja aloituksia jotka ei johtaneet mihinkään. Kaikki aloitukset jotka on naisilta tulleet on johtaneet vähintään seksiin ja olis ollut mahdollisuus enempääkin. Nyt perhe ja naisen aloituksesta.
Jep, se on täysin arpomista, jos menee naisille tekemään aloitteita. Ja vaikka suurin osa naisista ei aloitteita tekisikään, niin eipä yksittäisestä aloitteentekijämiehestä ole toisaalta todennäköisesti myöskään suurin osa naisista kiinnostuneita.
EI ne naiset halua tehdä aloitteita. Ne haluavat että se lutunen miesmalli rikkaasta suomenruotsalaisesta vanhan rahan perheestä tekee aloitteen.
Ei tehä kukaan enää aloitteita. Baarissa tuijotetaan koko ilta kaukaa toisiamme ja yksikään mies tai nainen ei tee aloitetta. Sitten pilkun aikaan kotiin ja siitä valmistautumaan seuraavaan työviikkoon.
Minä olen tehnyt miehille aloitteita, jos olen ollut valmiiksi kiinnostunut. Kaikki eivät toisaalta tee.
Lisäksi olen monesti kiinnostunut aluksi epäkiinnostavasta miehestä pelkästään siksi, että hän on tehnyt rohkeasti aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen ihan tavallinen pulliainen ja kun näin kauneimman naisen ikinä niin pyysin sitä ulos. Ja se lähti. Tuossa se nyt on ollut kohta kuusitoista vuotta.
Kannatti kysyä.
Takuulla ei ollut suomessa. Ihan jo sen takia että ne kauneimmat naiset ovat jotain tyyliin miss venezuela eikä mikään noora from the nummela.
Mä olen kaunis nainen ja ikinä en ole tehnyt aloitetta. Voin flirttailla ja jos mies ei siitä ymmärrä vinkkiä ja olla aloitteellinen niin saa jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tehä kukaan enää aloitteita. Baarissa tuijotetaan koko ilta kaukaa toisiamme ja yksikään mies tai nainen ei tee aloitetta. Sitten pilkun aikaan kotiin ja siitä valmistautumaan seuraavaan työviikkoon.
Tommosia ne mun baari-illat suunnilleen aina ovat olleet viimeisen 6-7 vuoden aikana (suunnilleen täysikäistymisestä alkaen9, kun olen baareissa (lue: yökerhoissa) käynyt. Tosin ei mua kyllä yleensä kukaan nainen edes kaukaa tuijottele.
Muutaman, ehkä 20 kertaa tai jotain semmoista, on joku nainen tehnyt ihan selkeän aloitteen. Aika vähän, kun ottaa huomioon, että olen käynyt yhteensä varmaan pitkälti toista sataa kertaa baareissa.
Itse en ole oikeastaan tehnyt aloitetta kertaakaan, ja olen joka kerta ollut yksin liikkeellä.
En tee ikinä aloitetta. Ensinnäkin itsetuntoni ei ole hyvä sietämään torjuntaa, toiseksi kokisin oma-aloitteisuuden enemmän lupaukseksi (seksistä) kuin sen, jos vain lähden jatkamaan tilannetta eteenpäin jonkun toisen aloitteesta. Jos tekisin itse aloitteen mutten halua seksiä, niin epäilen että mies saattaisi ärtyä siitä, että itsepähän tulin jutulle hänen aikaansa tuhlaamaan tms.
Tuossa voi vaihtaa mies- ja nainen-sanojen paikkaa, ja ollaan sujut.
Jos naisella on korkea arvo parisuhdemarkkinoilla, hänen ei tarvitse iskeä ketään. Hän vain odottaa, milloin sopiva iskijämies osuu kohdalle ja avaa oven.
Naiset ovat sillä lailla laiskoja, etteivät opettele iskemään, jos ei tarvitse. Poikkeuksia toki löytyy.
Vierailija kirjoitti:
En tee ikinä aloitetta. Ensinnäkin itsetuntoni ei ole hyvä sietämään torjuntaa, toiseksi kokisin oma-aloitteisuuden enemmän lupaukseksi (seksistä) kuin sen, jos vain lähden jatkamaan tilannetta eteenpäin jonkun toisen aloitteesta. Jos tekisin itse aloitteen mutten halua seksiä, niin epäilen että mies saattaisi ärtyä siitä, että itsepähän tulin jutulle hänen aikaansa tuhlaamaan tms.
Naisena ei kuitenkaan ole varmaan yhtä suurta riskiä tulla torjutuksi epäystävällisesti kuin miehillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommosia ne mun baari-illat suunnilleen aina ovat olleet viimeisen 6-7 vuoden aikana (suunnilleen täysikäistymisestä alkaen9, kun olen baareissa (lue: yökerhoissa) käynyt. Tosin ei mua kyllä yleensä kukaan nainen edes kaukaa tuijottele.
Muutaman, ehkä 20 kertaa tai jotain semmoista, on joku nainen tehnyt ihan selkeän aloitteen. Aika vähän, kun ottaa huomioon, että olen käynyt yhteensä varmaan pitkälti toista sataa kertaa baareissa.
Itse en ole oikeastaan tehnyt aloitetta kertaakaan, ja olen joka kerta ollut yksin liikkeellä.
Sama itsellänikin. 15 vuoden aikana. Eikä ole kuin alle 10 kertaa naisilta tullut aloite. Lopulta tajusin alkaa juomaan tarpeeksi ja kunnon kännissä lähestymään naisia edes välillä. Ja voin todeta, että se toimii parhaiten.
Sanopa muuta. Tietenkin voi olla, että nainen kiinnostuu aloitteellisesta miehestä aloitteen perusteella?