Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautitko elämästäsi?

Vierailija
08.05.2018 |

Kommenttikenttään voi laittaa syitä ja perusteluja.

Kommentit (224)

Vierailija
201/224 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti kovin paljon tällä hetkellä. Jos kumppanini tulee takaisin, iloitsen taas.

Vierailija
202/224 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika persuja ja muita psykopaatteja. Ei nautinnon mahdollisuutta kun on oltava jatkuvasti varuillaan:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaikki muut saivat perheen. Itse erosin lapsettomana väkivaltaisista avioliitoista 30- ja 40-vuotiaana ja elämä on osaltani ohi. Uraakaan ei ole, koska halusin vain perheen, enkä sitäkään saanut.

Vierailija
204/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti. Perskokkareet hallituksineen ja valkokauluspsykopaatit stetoskooppeineen tekevät elämästäni t0dentuntuista helvettiharjoitusta :(

Vierailija
205/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä. Kasvoin köyhässä perheessä ja tiedän millaista on mennä nälkäisenä nukkumaan. Nyt pystyn työllä pitämään itsestäni, perheestäni ja vanhemmiltani huolta. Yritän myös auttaa, teen vapaaehtoistyötä ja autan naapureita Commu-sovelluksen kautta. Saan paljon energiaa sitä kun voin laittaa hyvän kiertämään.

Vierailija
206/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pysähtynyttä elämä näin keski-ikäisenä, eikä asialle oikein itse voi tehdä mitään. Omat aikuistuvat lapset eivät tahdo päästä elämän syrjään kiinni, omille muuttamisesta puhumattakaan. Puolison terveys ei näytä osoittavan kohentumisen merkkejä, joten yhden palkalla mennään.

Vierailija
207/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin elämästäni, iloitsen kaikista pienistäkin jutuista

Vierailija
208/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Rahaa saisi olla enemmän.

Vierailija
209/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, varsinkin nyt kun on lämmintä. 

Vierailija
210/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en. Olen yrittäjänä kiinni työssä joka vie kaiken aikani ja jaksamiseni. Läheiseni on kadonnut, ja kaksi lapsistani on vakavasti sairaita. Elämä on tuntunut lohduttoman vaikealta jo useamman vuoden, enkä enää jaksa edes hymyillä. 

Vierailija
211/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nautin. Parhaillaan etelänkodin puutarhassa kuuntelen äänikirjaa ja mietin miten pitkälle olenkaan päässyt köyhästä (mutta onnellisesta) duunariperheestä 60-luvun stadissa. 

Ihana rakastava mies, 4 aikuista, kouluttautunutta ja täyspäistä lasta, 3 lastenlasta - lauma jonka kohta saan tänne lomille. Rakkaita ystäviä ympärillä. Kaunis talo ja puutarha myös Suomessa

Sairauksien haittaamien työvuosien jälkeen seesteisempää nyt kun olen eläkkeellä. Rahat riittää juuri ja juuri molempien kotien ylläpitoon. 

Vierailija
212/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kupin hyvää vahvaa kahvia. Tasasta arkea,  kunhan ei särkyjä niin tyytyväinen. Jaksaa olla avuksi muillekin, siitä tulee hyvä mieli.Ystävien kanssa jutella silloin tällöin nokatusten, liikuntaa myös sopivasti. Nyt hyvä näin.

Vierailija
213/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalatilassa ehkä.

Vierailija
214/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkittäin. Nyt nautin tästä vuoden parhaasta ajasta eli kesän alusta juuri kun puihin rupeaa tulemaan lehdet. Ja valosta. Olen hyvä nauttimaan pienistä asioista. 

Mutta koko ajan painaa takaraivossa huoli ja murhe omasta taloudesta ja maailman tilasta. Elämä menee murehtiessa. Terveytenikin alkaa rapistua.

Vierailija
215/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysjärkinen ei voi nauttia, ennen kuin lätkämestaruus vaihtuu ja kasarin dinosaurusten päällä metri multaa!

Vierailija
216/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, pieninä hetkinä tunnen myös onnellisuutta. Minulla on sairauksia, mutta en roiku niissä. En ole varakas, mutta tulen toimeen ja säätelen toimeentuloani ja muuta elämääni. Säätelen myös mielentilaani, en tosiaan halua ylläpitää negatiivisia tuntoja, siinähän ei ole järkeä. Kiinnitän huomiota elintapoihini. Nykyään voin hyvin valita ajanvietteeni ja harrastukseni sekä seurani. En haikaile menneitä enkä suunnittele suuria. Ajattelen itseäni osana suurempia asioita, en kovin paljon keskity itseni miettimiseen, maailma on pullollaan mielenkiitoisia juttuja. Niistä voi valikoida monia itselle hyvää mieltä tuottavia.

Vierailija
217/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Maailmalla ja suomessa tapahtuu kauhistuttavia asioita ja ihmiskunta halutaan jälleen tyhmentää apinoiden tasolle jota ohjastaisi ja käskyttäisi vain muutama apina. Ei kiitos

Vierailija
218/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kaikki muut saivat perheen. Itse erosin lapsettomana väkivaltaisista avioliitoista 30- ja 40-vuotiaana ja elämä on osaltani ohi. Uraakaan ei ole, koska halusin vain perheen, enkä sitäkään saanut.

<3

Vierailija
219/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä joo nautin. Yleensä olo on aika neutraali.

Vierailija
220/224 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on ollut muutaman vuoden ajan testaamista kuinka tylsästä, monotonisesta  ja rutiineihin kangistuneesta elämästä selvitään elämänhalua menettämättä.