Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies haluaa tapailla pitkään ennen varsinaista parisuhdetta, tarkoittaako se ettei halua suhdetta ollenkaan?

Vierailija
08.05.2018 |

Mikä se raja on? Itse olen tapaillut miestä 3kk, eikä vielä seurustella. Ollaan siis keskusteluissa puhuttu vain tapailuista ja mies on sanonut, että haluaa katsella rauhassa miten tapailu etenee.

Keskusteluissa on kommentteja, että toiset ovat alkaneet seurustella heti parin päivän päästä tapaamisesta ja toisista on normaalia tapailla pitkään ennen seurustelua.

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse siis olen todella ihastunut ja mietin olisiko parempi vain katkaista tapailu, jos mies ei kerta vielä halua sitoutua. Kuitenkin jahkailen sen kanssa, että entä jos teenkin virheen? Mies on todella ihana. 

Mitä sinulle niissä sinun kauhukuvissa tapahtuu, jos mies myöhemmin ilmoittaa ettei haluakaan seurustella?

Tapahtuu se, että olen "tuhlannut" monta kuukautta mieheen, joka ei haluakaan minusta kuin seksiä. Olen ollut pitkään yksin ja haluaisin viimein parisuhteen. Olen jo 30v joten perhekin olisi kiva perustaa. Kuulostan nyt todella epätoivoiselta ja sitä kai vähän olenkin. Eniten minua kuitenkin pelottaa se, että itse olen rakastunut ja mies ei ja hän ei haluakaan mitään. Jotenkin sitä haluaa suojella itseään pettymyksiltä. 

Että nyt kun sä olet 30, olisi se aika vaan sormia napsautamalla perustaa perhe.

Ei ne asiat valitetavasti toimi noin. En päälle kolmekymppisenä miehenä haluaisi mihinkään tekemisiin naisen kanssa, joka heti alkaa kinuta perhettä, koska hänestä vaan tuntuu, että nyt sen pitää tapahtua.

Ap ei kinunnut perhettä, vaan sitä, että seurustellaan ja tutustutaan vain toisiinsa, ei enää muihin. Jos mies ei ole tähän valmis, ei ole mukana ihastumista eikä rakastumista, jote. ajanhukkaa on silloin tuohon mieheen tutustuminen ylipäätään. Mies käyttää hyväkseen naista.

Minä en haluaisi tutustua ihmiseen, joka harrastaa säännöllistä tapailua monen ihmisen kanssa.

Ja mikä ihmeen "ajanhukka"? Lukujärjestys tehtynä elämän loppuun asti. Ei toimi.

Vierailija
62/133 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapailin alussa muitakin. Jossain vaiheessa mies otti asian puheeksi ja sanoi olevan ok sen kanssa, jos haluan nähdä vielä muita. Kuitenkin paljasti sitten, että asia haittaa häntä sen verran, ettei uskalla olla ihan rennosti ja vapautuneesti kanssani, jos tapailen muita. Minä jätin sitten muut kuviot, kun mies sanoi etten ole vain seksiseuraa vaan tykkää minusta, viihtyy seurassani ja tahtoo tulevaisuudessa parisuhteen. Ei ole kuitenkaan sanonut että haluaa sitä nyt minun kanssani vaan rauhakseen tutustutaan. Nyt mietin, että olenko hölmö jos jään vielä tähän ja jätän kaikki muut potentiaaliset. Minä todella pidän miehestä ja ei kiinnosta muut, mutta pelkään tuhlaavani aikaa.  Ap

Roikottaja, tuhlaat aikaasi. Miehellähän kävi flaksi kun sinä sitouduit, mutta hän saa mennä jakamaan häntää muille jos huvittaa. Syykin on valmis : ei me seurustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että naiset haluaa heti sitoutua, muuttaa yhteen ja saada sormuksen sormeen ja lapsia?

Vierailija
64/133 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse siis olen todella ihastunut ja mietin olisiko parempi vain katkaista tapailu, jos mies ei kerta vielä halua sitoutua. Kuitenkin jahkailen sen kanssa, että entä jos teenkin virheen? Mies on todella ihana. 

Mitä sinulle niissä sinun kauhukuvissa tapahtuu, jos mies myöhemmin ilmoittaa ettei haluakaan seurustella?

Tapahtuu se, että olen "tuhlannut" monta kuukautta mieheen, joka ei haluakaan minusta kuin seksiä. Olen ollut pitkään yksin ja haluaisin viimein parisuhteen. Olen jo 30v joten perhekin olisi kiva perustaa. Kuulostan nyt todella epätoivoiselta ja sitä kai vähän olenkin. Eniten minua kuitenkin pelottaa se, että itse olen rakastunut ja mies ei ja hän ei haluakaan mitään. Jotenkin sitä haluaa suojella itseään pettymyksiltä. 

Että nyt kun sä olet 30, olisi se aika vaan sormia napsautamalla perustaa perhe.

Ei ne asiat valitetavasti toimi noin. En päälle kolmekymppisenä miehenä haluaisi mihinkään tekemisiin naisen kanssa, joka heti alkaa kinuta perhettä, koska hänestä vaan tuntuu, että nyt sen pitää tapahtua.

Kukaan aikuinen yli 30v. nainen tai mies ei kinua ekatreffeillä perhettä. Usein ei edes vuosien seurustelun jälkeenkään.

Vierailija
65/133 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on että naiset haluaa heti sitoutua, muuttaa yhteen ja saada sormuksen sormeen ja lapsia?

höpön löpön halua tapailet vääriä naisia.

Vierailija
66/133 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu on tällaisessa tapailusuhteessa. Tai siis pyörittää paria naista yhtäaikaa. Ei mitään aikomusta sitoutua vakavasti. Siinä vaiheessa, kun joku ehdottaa vakavampaa suhdetta, kertoo totuuden, että on tapaillut samaan aikaan muitakin naisia. No tämä nainen tietysti suuttuu ja häipyy, ja sitten mies ottaa uuden tilalle. On siis todella komea, varakas ja muuten fiksu mies. Saa todella helposti naisia. 

Vierailija
67/133 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu on tällaisessa tapailusuhteessa. Tai siis pyörittää paria naista yhtäaikaa. Ei mitään aikomusta sitoutua vakavasti. Siinä vaiheessa, kun joku ehdottaa vakavampaa suhdetta, kertoo totuuden, että on tapaillut samaan aikaan muitakin naisia. No tämä nainen tietysti suuttuu ja häipyy, ja sitten mies ottaa uuden tilalle. On siis todella komea, varakas ja muuten fiksu mies. Saa todella helposti naisia. 

Tällaisia on. Ja omasta mielestään he eivät edes vedätä tai valehtele, vaan ovat alusta saakka täysin rehellisiä, koska sanovat naiselle koko ajan, että eivät vielä halua seurustella vaan tapailla vain. 

Vierailija
68/133 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapailin alussa muitakin. Jossain vaiheessa mies otti asian puheeksi ja sanoi olevan ok sen kanssa, jos haluan nähdä vielä muita. Kuitenkin paljasti sitten, että asia haittaa häntä sen verran, ettei uskalla olla ihan rennosti ja vapautuneesti kanssani, jos tapailen muita. Minä jätin sitten muut kuviot, kun mies sanoi etten ole vain seksiseuraa vaan tykkää minusta, viihtyy seurassani ja tahtoo tulevaisuudessa parisuhteen. Ei ole kuitenkaan sanonut että haluaa sitä nyt minun kanssani vaan rauhakseen tutustutaan. Nyt mietin, että olenko hölmö jos jään vielä tähän ja jätän kaikki muut potentiaaliset. Minä todella pidän miehestä ja ei kiinnosta muut, mutta pelkään tuhlaavani aikaa.  Ap

Miehet eivät halua jakaa naistaan. Mies on puhunut sinulle lämpimikseen, että tahtoo tulevaisuussa parisuhteen. 

Vierailija
69/133 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että todella rakastunut mies haluaa "varata" sen naisen itselleen ettei se nainen ole muiden miesten saatavilla, eli näin ollen haluaa aloittaa seurustelun hyvin nopeasti ja tekee tämän sille naiselle selväksi.

Todella rakastunut mies voi haluta myös  katsella rauhassa onko nainen hänen rakkautensa arvoinen ennen kukkaislupauksia.

Höpönlöpön. Aina voi erota eli lopettaa seurustelu, jos naisesta paljastuu jotain hirveyksiä. 

Höpönlöpön. Ei naisesta voi vain voi erota ilman toista vuotta kestävää ylianalyysiä syistä ja ilman koko suvun ja ystäväpiirin saatanallista syyllistämistä.

Olin polttareissa, jossa kaksi naista oli tapaillut samaa varattua esimiestään. Kun tämä tuli esille alkoi kostosuunniltelmat :D Girl power! Ei naisia noin vaan kohdella sikamaisesti.

Oliko koston kohteeksi valittu se mies vai toinen nainen? Nainenhan on toiselle naiselle selkäänpuukottaja.

Käsittäisin, että nämä kaksi naista alkoi suunnittelemaan kostoa sille miehelle.

Vierailija
70/133 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan aikuinen yli 30v. nainen tai mies ei kinua ekatreffeillä perhettä. Usein ei edes vuosien seurustelun jälkeenkään.

No ei ainakaan mieleltään terveet yksilöt.

Vierailija
71/133 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman avomieheni kanssa ehdimme olla ystäviä lähes vuoden, ennen kuin huomasimme ihastuksen tunteita. Lähdimme kerran elokuviin kahdestaan, ja meillä oli niin mukavaa, että viestittelimme vielä leffaillan jälkeenkin. Siinä sitten juteltiin, että voiskos tämän reissun laskea treffeiksi? Varmaan pari kertaa nähtiin treffimerkeissä sen jälkeen (varmaan ei mennyt edes viikkoakaan), ja molemmat totesimme, että eiköhän nyt sitten vaan seurustella. Kummatkin olivat ns. Tositarkoituksella liikenteessä, joten ei tarvinnut sen enempää tutustuakaan.

Sanon siis, että riippuu varmaan siitä, kuinka pitkään olette tunteneet. Jos olette tunteneetkin tuon 3 kk, joku voi vielä kaivata tutustumista. Jos taas olette tunteneet pitempään, alkaisi ainakin minusta tuntua turhalta pakoreitin varmistelulta tuo odottelu. Tämäkin toki riippuu siitä, millainen seurustelija olet. Itse en näet jaksa sitä "mä siis tykkään susta, mutta en tiedä haluanko seurustella" -jaskanjauhamisesta, sellaiseen menee vain aika hukkaan.

Vierailija
72/133 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vähän riipu joka tilanteessa erikseen? Oman naiseni kanssa online-keskusteltiin reilun vuoden ennenkuin edes kohdattiin kasvotusten. Ja meidän ensitreffit oli kaikkea muuta kuin "romanttiset", mentiin heviräkälään ja humalaspäissämme kähmittiin toisiamme minkä kerettiin, kotia päästyä se oli samantien seksiä, hädintuskin kengät saatiin jalasta pois.

Vierailija
73/133 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies kuulostaa hieman oudolle. Joko hän pyörittää monta naista yhtä aikaa, tai on pahasti sitoutumiskammoinen tai sitten ei ole ihastunut ap:hen. Ei mikään näistä kolmesta vaihtoehdosta ap:n kannalta mikään kiva ole.

Miksi epäilet näitä? Minäkin mietin paljon sitä, että miksi oli aluksi ok, että tapailin muita. Tai näin ainakin sanoi silloin, mutta kuitenkin vaikutti vähän harmistuneelta. Ei kuulema itsekään sen takia ole jaksanut stressata missä me mennään, kun minä kuulema tapailen muitakin. 

Olen kyllä kallistumassa siihen suuntaan, että pistän jutun poikki. Olen nimittäin tavannut sellaisiakin miehiä, jotka ovat suoraan sanoneet haluavansa olla kanssani. Valitettavasti tunteet eivät ole minun puolelta kohdanneet, mutta ehkä seuraavan kanssa. 

Vierailija
74/133 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen päivän jälkeen pitää päättää seurustelusta. 

Vierailija
75/133 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailimme miehen kanssa puolivuotta ennenkuin mies oli valmis parisuhteeseen kanssani. Hetkeäkään en ole tätä ”odottamista” katunut vaikka välillä epätietoisuus olikin raastavaa. Tsemppiä, hyvää kannattaa odottaa !

Vierailija
76/133 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailetteko sänkyhommissa vai kahvilassa?

Vierailija
77/133 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla lähinnä yksi miehen panosuhteista. Miksi suostut tuohon?

Vierailija
78/133 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se raja on? Itse olen tapaillut miestä 3kk, eikä vielä seurustella. Ollaan siis keskusteluissa puhuttu vain tapailuista ja mies on sanonut, että haluaa katsella rauhassa miten tapailu etenee.

Keskusteluissa on kommentteja, että toiset ovat alkaneet seurustella heti parin päivän päästä tapaamisesta ja toisista on normaalia tapailla pitkään ennen seurustelua.

Ei ole mitään rajaa. Mies voi katsella vuoden, tai vaikka 10 vuotta. Riippuu siitäkin, kuinka kauan annat hänen jatkaa kyseisellä tyylillä. Toisaalta jos lyöt hänet seinää vasten, niin välttämättä se vastaus ei ole itseäsi tyydyttävä.

Me miehet nyt vaan ollaan tällaisia. Mitä enemmän menekkiä sitä vähemmän halua sitoutua. Näin se vaan menee. Onhan maailma täynnä kilttimiehiä, jotka taatusti ovat valmiita sitoutumaan heti ensi tapaamisella, mutta kiinnostaako sellaiset buudelit sinua, tai ylipäätään ketään?

t: sitoutumiskammoinen

Vierailija
79/133 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään rajaa. Mies voi katsella vuoden, tai vaikka 10 vuotta. Riippuu siitäkin, kuinka kauan annat hänen jatkaa kyseisellä tyylillä. Toisaalta jos lyöt hänet seinää vasten, niin välttämättä se vastaus ei ole itseäsi tyydyttävä.

Me miehet nyt vaan ollaan tällaisia. Mitä enemmän menekkiä sitä vähemmän halua sitoutua. Näin se vaan menee. Onhan maailma täynnä kilttimiehiä, jotka taatusti ovat valmiita sitoutumaan heti ensi tapaamisella, mutta kiinnostaako sellaiset buudelit sinua, tai ylipäätään ketään?

Tuo toimii mainiosti, niin kauan kuin seksikumppanisi ovat yhtä sitoutumuskammoisia kuin sinä itse olet eli toimitte toistenne haaremeina, olet vain yksi naisen miehistä ja nainen vain yksi sinun naisistasi.

Ikää tulee pikkuhiljaa lisää ja muut perheellistyy, sinä et. Lopulta olet yksinäinen setä.

Vierailija
80/133 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo toimii mainiosti, niin kauan kuin seksikumppanisi ovat yhtä sitoutumuskammoisia kuin sinä itse olet eli toimitte toistenne haaremeina, olet vain yksi naisen miehistä ja nainen vain yksi sinun naisistasi.

Ikää tulee pikkuhiljaa lisää ja muut perheellistyy, sinä et. Lopulta olet yksinäinen setä.

Niin, miten tuo liittyi kommenttiini? Väitinkö jossain kohtaa, että sitoutumiskammo olisi jotenkin hyvä juttu? En minä sille mitään voi, etten kykene sitoutumaan. Näin se vaan on vuosikymmenet mennyt, vaikka kuinka olisin halunnut sitoutua.

Tällä hetkellä minä olen yksinäinen setä. En siksi, ettenkö ketään saisi, vaan siksi, että viihdyn nykyään parhaiten yksin. Tämä on ollut minun tieni ja vaikka olisin asiaoiden halunneen menneen toisinkin, niin näin se vaan on mennyt. Toisaalta paljon on tullut myös nähtyä ja koettua, eli minun ei tarvi ainakaan kiikkustuolissa miettiä, että olisiko sittenkin kannattanut mennä. Minä menin, koska vietti vei tien päälle. Ei ihmistä voi väkisin neljän seinän sisälle kahlita. Ei siitä mitään tule, ei ainakaan onnellista parisuhdetta.

Eikä ne minunkaan suhteeni pelkkää panemista ole olleet, vaan hauskaa on pidetty muutenkin, mutta ilman palloa jalassa.

Jännää, että jos kertoo kylmiä faktoja, niin heti naiset vetää herneen nenään. Minähän vain kerroin sen kylmän faktan, minkälaisia me sitoutumiskammoiset olemme. Jos haluat itsellesi vakaan ja sitoutuneen parisuhteen, niin kierrä meikäläiset kaukaa ja ota se vähän kiltinpi mies, vaikka sen kanssa ei aina niin hauskaa ja jännää olisikaan. Se kuitenkin sitoutuu sinuun, toisin kuin meikäläiset, mutta ainakin itse olen ollut siinä aina suoraselkäinen, että yhdellekään suhteelleni en ole mennyt koskaan lupailemaan yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi