Jos mies haluaa tapailla pitkään ennen varsinaista parisuhdetta, tarkoittaako se ettei halua suhdetta ollenkaan?
Mikä se raja on? Itse olen tapaillut miestä 3kk, eikä vielä seurustella. Ollaan siis keskusteluissa puhuttu vain tapailuista ja mies on sanonut, että haluaa katsella rauhassa miten tapailu etenee.
Keskusteluissa on kommentteja, että toiset ovat alkaneet seurustella heti parin päivän päästä tapaamisesta ja toisista on normaalia tapailla pitkään ennen seurustelua.
Kommentit (133)
Itse siis olen todella ihastunut ja mietin olisiko parempi vain katkaista tapailu, jos mies ei kerta vielä halua sitoutua. Kuitenkin jahkailen sen kanssa, että entä jos teenkin virheen? Mies on todella ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailu tarkoittaa, että saa tapailla muitakin. Seurustelu taas on sitä, että ollaan vain sen yhden kanssa.
Suhde voi olla myös avoin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se raja on? Itse olen tapaillut miestä 3kk, eikä vielä seurustella. Ollaan siis keskusteluissa puhuttu vain tapailuista ja mies on sanonut, että haluaa katsella rauhassa miten tapailu etenee.
Keskusteluissa on kommentteja, että toiset ovat alkaneet seurustella heti parin päivän päästä tapaamisesta ja toisista on normaalia tapailla pitkään ennen seurustelua.
Jos te näätte ja panette toisianne, niin kyllä te ihan seurustelette. Tapailu ja seurustelu on ihan yksi ja sama asia, jos siinä on seksiä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä haluat?
Provoilla aiheella, joka saa ap:n näyttämään naurettavalta idioo#tilta
Vierailija kirjoitti:
Itse siis olen todella ihastunut ja mietin olisiko parempi vain katkaista tapailu, jos mies ei kerta vielä halua sitoutua. Kuitenkin jahkailen sen kanssa, että entä jos teenkin virheen? Mies on todella ihana.
Mihin sinulla on kiire? Jos viihdyt hänen kanssaan miksi et vain voisi katsoa tätä korttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailu tarkoittaa, että saa tapailla muitakin. Seurustelu taas on sitä, että ollaan vain sen yhden kanssa.
No ei voi. Kaiken paneminen, mikä vaan liikkuu ei ole suhde, vaan huo#raamista
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulle niissä sinun kauhukuvissa tapahtuu, jos mies myöhemmin ilmoittaa ettei haluakaan seurustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos te näätte ja panette toisianne, niin kyllä te ihan seurustelette. Tapailu ja seurustelu on ihan yksi ja sama asia, jos siinä on seksiä mukana.
Kansakoulu ajat meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietämättön huutelu on vain huutamista huutamisen ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansakoulu ajat meni jo.
Te milleniaalit olette kyllä ihan vi#tun tyh#miä.
Me oltiin tapailtu noin kuukausi, kun käytiin oikea keskustelu siitä, mitä halutaan suhteelta ja tulevaisuudelta. Tottakai sitä ennenkin oltiin puhuttu tulevaisuuden haaveista jne, mutta tuolloin puhuttiin meidän tulevaisuudesta.
Ystäväni taas tapaili nykyistään melkein vuoden ennen kuin mies alkoi puhua seurustelusta, sitä ennen mies oli vaan puhellut, että kyllä hän pitää naisesta ja viihtyy tämän seurassa, mutta ei ole varma mitä vielä haluaa ja haluaako vielä vakavaa loppuelämän parisuhdetta.
Jokainen pari on siis oma lukunsa.
En kattelis kauaa ts. yli kahta kuukautta. Etenkään en myös panostaisi tapailuun omia energioitani, aikaani, rahaani, mitään liikaa itsestäni. En rakentaisi tulevaisuutta edes mielessäni. Eläisin kuin sinkku nainen katselisin muitakin miehiä ja tapailisin muita surutta. Ja mikäli joku muu natsaisi niin heivaisin sen tapailu-jätkän kylmästi mäkeen.
Mietippä myös osat toisin päin, jos sinä olisit mies ja sinun naisesi haluasi vain tapailla muttei suhdetta kauanko katselisit.
On olemassa jokin oletusarvo ja kaksinaismoraali, että mies voi muka roikottaa naista tapailusuhteessa surutta mutta nainen joka tekee samoin.. noh tiedämmme kyllä taas sen millä sitä naista haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietämättön huutelu on vain huutamista huutamisen ilosta.
Sukupuolia on kaksi, kaiken muun väittäminen on pelkkää mutuilua ja pseudotiedettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että todella rakastunut mies haluaa "varata" sen naisen itselleen ettei se nainen ole muiden miesten saatavilla, eli näin ollen haluaa aloittaa seurustelun hyvin nopeasti ja tekee tämän sille naiselle selväksi.
Todella rakastunut mies voi haluta myös katsella rauhassa onko nainen hänen rakkautensa arvoinen ennen kukkaislupauksia.
Höpönlöpön. Aina voi erota eli lopettaa seurustelu, jos naisesta paljastuu jotain hirveyksiä.
Höpönlöpön. Ei naisesta voi vain voi erota ilman toista vuotta kestävää ylianalyysiä syistä ja ilman koko suvun ja ystäväpiirin saatanallista syyllistämistä.
Olin polttareissa, jossa kaksi naista oli tapaillut samaa varattua esimiestään. Kun tämä tuli esille alkoi kostosuunniltelmat :D Girl power! Ei naisia noin vaan kohdella sikamaisesti.
Oliko koston kohteeksi valittu se mies vai toinen nainen? Nainenhan on toiselle naiselle selkäänpuukottaja.
Itse voin miehenä sanoa että jos parisuhteeseen vielä eksyn niin se tapahtuu piiitkän tutustumisperiodin jälkeen. Jos lähtee heti alussa sitoutumaan ja naimaan niin siitä lähtee vaan järki ja kaikki menee päin helvettiä nopeesti.
Vierailija kirjoitti:
En kattelis kauaa ts. yli kahta kuukautta. Etenkään en myös panostaisi tapailuun omia energioitani, aikaani, rahaani, mitään liikaa itsestäni. En rakentaisi tulevaisuutta edes mielessäni. Eläisin kuin sinkku nainen katselisin muitakin miehiä ja tapailisin muita surutta. Ja mikäli joku muu natsaisi niin heivaisin sen tapailu-jätkän kylmästi mäkeen.
Mietippä myös osat toisin päin, jos sinä olisit mies ja sinun naisesi haluasi vain tapailla muttei suhdetta kauanko katselisit.
On olemassa jokin oletusarvo ja kaksinaismoraali, että mies voi muka roikottaa naista tapailusuhteessa surutta mutta nainen joka tekee samoin.. noh tiedämmme kyllä taas sen millä sitä naista haukutaan.
No niin. Sitten spesifiset tiedot tästä "natsaamisesta"
Eli sinun yksipuolisista haluistasi miehen suhteen :D.
Vaatimuslista tiskiin kiitos. :D
Vierailija kirjoitti:
Jokainen suhde on erilainen ja jokainen määrittelee ne omat suhteensa rajat. Tapailla voi vaikka hauttaan asti ilman parisuhdetta.
Olen sitä mieltä, että tapailu muuttuu parisuhteeksi heti kun on harrastettu seksiä eli oltu yhdynnässä.
Tuosta pitää erottaa yhden illan suhteet mut kai jokainen tajuaa eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulle niissä sinun kauhukuvissa tapahtuu, jos mies myöhemmin ilmoittaa ettei haluakaan seurustella?
Tapahtuu se, että olen "tuhlannut" monta kuukautta mieheen, joka ei haluakaan minusta kuin seksiä. Olen ollut pitkään yksin ja haluaisin viimein parisuhteen. Olen jo 30v joten perhekin olisi kiva perustaa. Kuulostan nyt todella epätoivoiselta ja sitä kai vähän olenkin. Eniten minua kuitenkin pelottaa se, että itse olen rakastunut ja mies ei ja hän ei haluakaan mitään. Jotenkin sitä haluaa suojella itseään pettymyksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avio/avoliitonkin pitäisi tarkoittaa, että ollaan vain sen yhden kanssa, mutta sekin on päässyt monilta unohtumaan.
Joo mutta silloin on kyseessä pettäminen. Jos sanoo, että tapaillaan vaan eikä seurustella, niin silloin muiden kanssa oleminen ei ole mitään pettämistä, vaan oli nimenomaan sovittu, että voi olla muiden kanssa koska ei seurustella eikä kummallakaan ole "lupaa" odottaa mitään uskollisuutta tai yhteistä tulevaisuutta.
Näin se menee teoriassa, mutta vaikka pistän pääni pantiksi, että jos ap. tapailee nyt muita miehiä ja tämä tapailu-jätkä saa tietää niin se suuttuu. Se meinaa roikottaa ap:ta varalla.
Kur kur, kulta <3