Seurustelussa tuli täyteen 2 vuotta, ei lahjaa, ei huomiointia.
Muuten hyvä mies, siis ottaa huomioon arjessa ja auttaa. Tekee paljon sellaista, josta on mulle iloa ja apua. En ole juuri lahjojen tms perään vaan arvostan juuri arkista olemista ja siinä tekemistä mieluummin kuin kerran vuodessa iso lahja ja muuten ei auteta missään.
Nyt kuitenkin hieman kirpaisi kun tajusin ettei edes kahden vuoden jälkeen muistamista tule.
Kukkia saan muutenkin silloin tällöin, mies tekee mulle ruokaa ja hieroo ja pitää hyvänä.
Toisaalta nyt olisi ollut minulle jo sellainen aika että saan vaikkapa pienen korun. Ei mitään kallista mutta jotain.
Hävettää valittaa mutta vituttaa.
Kiitti ja moi
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten asiasta mainitsin. Itse ei muistanut. Sitten vei mut pikaistuksissaan viinille ja toi kukkia.
Sanoi että on huono päivämäärien muistamisessa. Totesin vaan että jos kykenee muistamaan oman syntymäpäivän niin kykenee muistamaan myös muita päivämääriä.
Mies siis suuttui, kun mainitsit asiasta? Pikaistuksissaan = suutuspäissään. Vai etkö tiennyt mitä pikaistuksissaan tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Tavataan, ihastutaan ja aletaan seurustella.
Mikä epäselvää?
Missä kohtaa tapailu muuttuu seurusteluksi?
Onko se esim päivämäärä, jolloin on muutettu yhteen asumaan?
En ymmärrä.
Jos tapailen jotakuta esim parin kuukauden ajan tavattuani hänet ja ihastuttuani aluksi, ja seksiä joko on tai ei ole ja toinen tai kumpikin katselee tai tapailee myös muita tai sitten ei, niin onko se seurustrlua? Entä jos ajanjakso on viikon tai vaikka 4 kk? Tai kerran viikossa kk ajan tai joka päivä viikon ajan? Mitä jos tapsilee 3 kk, jos ei oikein vielä tiedä, onko ihastunut vai ei?
Luulin olleeni menevä sinkku yli kolmikymppiseksi asti, mutta tällä logiikalla olen seurustellut mahdollisesti jopa 40 kertaa!
Live and learn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä epäselvää?Missä kohtaa tapailu muuttuu seurusteluksi?
En ymmärrä.
Mikä ihmeen tapailu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä.Mikä ihmeen tapailu?
En ole tuo jolle vastasit, mutta varmaan se kun tapaillaan, oli se sitten treffeillä käyntiä tai vaikka toisen kotona oleilua yhdessä. Vai meinaatko että ekasta tapaamisesta asti jo "seurustellaan"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle vastasit, mutta varmaan se kun tapaillaan, oli se sitten treffeillä käyntiä tai vaikka toisen kotona oleilua yhdessä. Vai meinaatko että ekasta tapaamisesta asti jo "seurustellaan"?
Voiko joku laskea jo ensi treffit seurusteluksi? Mitä jos käy viikossa monilla treffeillä?
Stalkkerivibat tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä.
Huokaus.
Kun kaksi ihmistä on toisistaan kiinnostunut romanttisesti, he
- käyvät ulkona
- seurustelevat
- styylaavat
- seukkaavat
katso lisää synonyymisanakirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä.
Onko seksi muuttunut pakkopullaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin me ainakin tehtiin. Ihanaa aikaa. Oltiin niin paljon yhdessä kuin voitiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä.Huokaus.
- käyvät ulkona
- seurustelevat
- styylaavat
- seukkaavat
katso lisää synonyymisanakirjasta.
Mutta missä vaiheessa tavallinen treffeillä käynti ja tapailu muuttuu seurusteluksi?
Onko sinulla muutaman päivän tai viikon "seurusteluja"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin me ainakin tehtiin. Ihanaa aikaa. Oltiin niin paljon yhdessä kuin voitiin.
Monenko kanssa olet käynyt koskaan treffeillä tai "seurustellut"? Ikä?
Kuvitteleeko AP olevansa NIIN suuri lahja puolisolleen, että hänen tulisi juhlistaa ko. päivää jotenkin erityisesti? Ja kuinka kauan tätä tulisi jatkaa? Riittääkö 5 vai 50 vuotta?
Minä en koskaan ole käynyt treffeillä, ellen ole oikeasti ollut ihastunut. Joten kyllä ensitreffeistä voi ajatella seurustelun alkavan. Tosin oma mieheni kyllä ihan kunnolla kysyi, olisinko hänen tyttöystävänsä. Vuosi siitä kun olimme tavanneet, ja kavereina ensin tutustuneet, ja pari kertaa jossain treffeillä sitä ennen olimme käyneet.
En ymmärrä, miten kukaan voi käydä monen ihmisen kanssa yhtä aikaa treffeillä. Voiko ihminen aidosti ihastua moneen, ja miksi pelata tuolla tavalla? Vai käykö joku treffeillä, vaikka aitoa ihastusta ei olisi? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä.Huokaus.
- käyvät ulkona
- seurustelevat
- styylaavat
- seukkaavat
katso lisää synonyymisanakirjasta.Mutta missä vaiheessa tavallinen treffeillä käynti ja tapailu muuttuu seurusteluksi?
Onko sinulla muutaman päivän tai viikon "seurusteluja"?
Ainakin omalla kohalla tapailu muuttu seurusteluksi siinä kohtaa, kun mies kysyi, että pitäisikö alkaa ihan "virallisesti" seurustelemaan.
Meillä porskutellaan eteenpäin viidettä vuotta. Eikä muista mitään vuosipäiviä, en kyllä minäkään :D ja ihan sama!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies muistaa tarkan päivän milloin tavattiin. Minä en. Muistan paremmin sen kun seurustelu vars. alkoi, siksi että se on kalenteripyhä.
Ei ole menoa haitannut, kaikkina näinä 20 vuotena.Voisiko joki selittää, miten seurustelu alkaa? Miten se muuttuu tapailusta seurusteluksi? Minkä ikäisiä oikein olette?
No, me aloimme seurustella 21-vuotiaina ja tietyn olosuhteisiin liittyvän dramatiikan vuoksi hetki (päivä) oli selkeä ja molemmille jäänyt muistiin. Meille kummallekaan häät/avioliitto ei merkinnyt mitään suurta, vaan se kun rakastuimme ja "aloimme olla yhdessä", niin lapselliselta kuin se ehkä kuulostaakin, joten tuo päivä on jäänyt meidän ajatuksissa meidän "vuosipäiväksi" vihkimispäivän sijasta. Nyt jo 20v yhdessä ja ei välttämättä mitenkään juhlisteta ko. päivää, mutta JOS jotain vuosipäivää juhlistetaan niin sitä.
-29, joka aiemmin mainitsi aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Minä en koskaan ole käynyt treffeillä, ellen ole oikeasti ollut ihastunut. Joten kyllä ensitreffeistä voi ajatella seurustelun alkavan. Tosin oma mieheni kyllä ihan kunnolla kysyi, olisinko hänen tyttöystävänsä. Vuosi siitä kun olimme tavanneet, ja kavereina ensin tutustuneet, ja pari kertaa jossain treffeillä sitä ennen olimme käyneet.
En ymmärrä, miten kukaan voi käydä monen ihmisen kanssa yhtä aikaa treffeillä. Voiko ihminen aidosti ihastua moneen, ja miksi pelata tuolla tavalla? Vai käykö joku treffeillä, vaikka aitoa ihastusta ei olisi? Miksi?
Kyllä minä ensitreffeillä olen vasta kiinnostunut, mutta en vielä ihastunut. MIten voi ihastua, kun ei vielä edes tunne toista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ensitreffeillä olen vasta kiinnostunut, mutta en vielä ihastunut. MIten voi ihastua, kun ei vielä edes tunne toista ihmistä.
Miten niin ei tunne? Ei treffejä tutustumiseen tarvitse. Kyllä siihen opiskelukaveriin tms voi tutustua ensin ihan rauhassa kaverina, ja lähteä treffeille vasta kun on oikeasti ihastunut. Miksi kukaan edes pyytäisi treffeille ketään, johon ei olisi ihastunut?
Mieheni muistaa normaaleina muistamispäivinä kuten syntymäpäivänä, nimipäivänä, jouluna ja valentinen päivänä. Samoin minä häntä.
Seurustelun alkamisen muistopäivästä kuulin ihan esimmäistä kertas tässä ketjussa. Olette varmaan vielä lukiossa tms?