Sanna, 29, tapailee vain varattuja miehiä: "Kukaan ei halua käyttää kondomia!
https://www.voice.fi/suhteet/a-161902
mitä helvettiä... koin niin voimakasta vihaa ja inhoa kun luin tätä...
jumala auttakoot
Kommentit (300)
Ei ole terve, ei. Lukkojen taakke.
Voi Sannaa. Ajattelee kuin pikku likka. Uskookohan karmaan.
Kuulistaa myös erittäin keksityltä että miehet sanoisivat hönelle älä anna kaverimme panna sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pettäminen on pettäjän TEKO, ei Sannan tapaisten. Jos näitä naisia ei olisi, pettäjät menisivät hu@riin.
Ei se nyt ihan noinkaan ole. Tilaisuus tekee varkaan, ja jos Sanna flirtillään luo tilaisuuden pettämiselle, niin siinä saattaa mies kännissä tehdä virheen, jota ei olisi ilman Sannaa tapahtunut.
Minä en pettäisi miestäni vaikka olisin kuinka kännissä, ja vaikka kuinka komea mies yrittäisi iskeä. Ei todellakaan tee tilaisuus varkaan, jospa niin vaan haluaa.
Helppo se on nyt jeesustella, kun ei ole tuollaista tilaisuutta tarjolla. Ei joka ikinen henkilö tietenkään petä, mutta moni saattaa hairahtua, jos on vaikkapa juuri suhteessa huonompi vaihe menossa. Välillä tuntuu, että tämän palstan kirjoittajat ovat kauhean naiiveja ja heillä on hyvin vähän elämänkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pettäminen on pettäjän TEKO, ei Sannan tapaisten. Jos näitä naisia ei olisi, pettäjät menisivät hu@riin.
Ei se nyt ihan noinkaan ole. Tilaisuus tekee varkaan, ja jos Sanna flirtillään luo tilaisuuden pettämiselle, niin siinä saattaa mies kännissä tehdä virheen, jota ei olisi ilman Sannaa tapahtunut.
Minä en pettäisi miestäni vaikka olisin kuinka kännissä, ja vaikka kuinka komea mies yrittäisi iskeä. Ei todellakaan tee tilaisuus varkaan, jospa niin vaan haluaa.
Helppo se on nyt jeesustella, kun ei ole tuollaista tilaisuutta tarjolla. Ei joka ikinen henkilö tietenkään petä, mutta moni saattaa hairahtua, jos on vaikkapa juuri suhteessa huonompi vaihe menossa. Välillä tuntuu, että tämän palstan kirjoittajat ovat kauhean naiiveja ja heillä on hyvin vähän elämänkokemusta.
No kyllä on ollut tilaisuuksia tarjolla, mutta en ole pettänyt. Pahimmalta tuntui, kun kaverin mies yritti lähennellä. En lopulta kertonut asiasta, mutta onneksi he pian erosivatkin miehen pettämisen takia.
En edes lukenut koko juttua, mutta kommentoinpa silti. :D Nimittäin pettävät miehet... siinä on 100% hyvä syy pysytellä sinkkuna, naiset. Eipä tarvitse kärsiä sydänsuruista ja pelätä sukupuolitauteja. ;)
Ei kannata tuhlata energiaa turhaan vihaamiseen. Varmasti itsekin tuntisin vihaa jos oma mies olis pettänyt, mutta en tiedä, muuten lähinnä säälittää "Sanna" sekä ne miehet jotka ovat noin viettien vietävissä. En jaksanut lukea koko juttua, mutta toivon että hän saa vielä elemänsä, menneisyytensä ja rikkonaisuutensa kuntoon.
En ole sen kummemmin perehtynyt Sannan tapaukseen, mutta itsekin seurustelin vuosia naimisissa olevien miesten kanssa. Kaksi tyyppiä oli ja tiesin heidän olevan varattuja. Ei minun syy vaan ukkojen olisi pitänyt ajatella itse.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vähän kuin Sanna, mutta sillä erotuksella, että en ole niin tyhmä, että antaisin varatuille miehille ilmaiseksi (sain jutusta sen käsityksen että Sanna antaa).
-n24-
No se ei todellakaan tee susta naisena Sannaa parempaa, että otat maksun reikiisi panemisesta, olet kirjaimellisesti h*ora.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vähän kuin Sanna, mutta sillä erotuksella, että en ole niin tyhmä, että antaisin varatuille miehille ilmaiseksi (sain jutusta sen käsityksen että Sanna antaa).
-n24-
En ihmettele, jos miehet käy vieraissa, kun on noin inhottavasti puhuva eukko!
Mikä siinä on niin herkkua jos nainen tietää että mies seurustelee tai on parisuhteessa. Mutta jatkaa edelleen tapaamista. Mitä nainen kuvittelee tällä saavuttavan?. En syytä ketään kysyn vain näkemyksiä.
T. pekka666
t.pekka666 kirjoitti:
Mikä siinä on niin herkkua jos nainen tietää että mies seurustelee tai on parisuhteessa. Mutta jatkaa edelleen tapaamista. Mitä nainen kuvittelee tällä saavuttavan?. En syytä ketään kysyn vain näkemyksiä.
T. pekka666
Useimmiten toivo siitä, että mies ei ripustaudu.
t.pekka666 kirjoitti:
T. pekka666
Kyse on partnerin kopiointi-ilmiöstä:
We call this phenomenon “mate-choice copying,” and it occurs in other animals, including fish and birds. In other species, females prefer males who have been seen with other females or who have mated with other females (Uller and Johansson, 2002). In humans, women tend to show a propensity to copy others’ mate choices, more than men do (Yorzinski and Platt, 2010). The idea is that females strive to choose a good partner, and the interest of other women signals that a man has the right qualities—in a sense, he is “pre-screened.” But women don't prefer all mated men. There are some conditions under which women find men who are in relationships more attractive (or not).
https://www.psychologytoday.com/us/blog/dating-and-mating/201607/why-th…
Saisi olla enempi näitä Sannoja, moni avioliitto pelastuisi kun ei kaatuisi muijan pihtaamiseen. Kohdelkaa miehiänne kunnolla niin ei tarvitse pelätä kaikenmaailman sannoja. Rispektii vaan kovasti Sannalle ja paljon panoja tulevaisuudessakin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-n24-
No se ei todellakaan tee susta naisena Sannaa parempaa, että otat maksun reikiisi panemisesta, olet kirjaimellisesti h*ora.
Ei teillä kahdella varmaan hirveää eroa ole, maksun sinäkin otat, reikiisi panemisesta, tavalla tai toisella..
Sanna on vain säälittävä. Miehet pettää,mutta onko silti pakko olla mahdollistaja?
Pirttihirmuammat angstaa täällä kun Sanna toteuttaa seksuaalisuuttaan eri tavalla kuin he 😂
Miehet tekevät oman valintansa kun pettävät. Mikähän tässä on niin ihmeellistä? Miehet eivät halua käyttää kondomia? Miehet tykkäävät pettää? Ei mitään uutta.
Taisi minun miestäni tämä Sanna käydä panemassa. Oli meillä kotona ollut vieraisilla ja nukkunut sängyssäni. Paljastui klamydiasta tämä vierailu.
Näitä Sannoja on aina ollut ja tulee olemaan, osa antaa rahasta ja osa ilmaiseksi.
Me Likes :)
M43
Mutta eihän nainen voi olla panopuu jos hän sitä itse haluaa? Naiset sanovat että on ihan sama kenen miehen sukunimi heillä on koska se on aina miehen, joten eikö ole ihan sama kenen miehen penis sisälläsi on, koska se on aina miehen? :)
En älyä miten nainen saa alistua avioliitossa ja se on hyväksyttävää. Ihan samalla tavalla te kaakat olette miestenne panoleluja kun vaihdatte nimenne ;)