Uusi miesystävä vastaa hellyyden ja ikävän kaipuu viesteihin seksi vihjailulla
Tiedän että emme ole nähneet 2 viikkoon ja kumpikin kaipaa sänkyhommia. Itsellä kuitenkin ihan ikävä ja hellyyden kaipuu ja olen näistä sanonut, esim, olisipa kiva tulla sinne sun viereen tms niin mies vastaa tyyliin, täällä mä alasti olen tai että joo mullakin halipula ja vähän muukin mielessä. Kyllä ymmärrän että painetta voi olla, mutta latistaa mun mielen kun ei vastaa hellyydenkaipuuseen hellyytenä vaan seksijutuilla.. Kaipaakohan mua yhtään..
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä ajoittain rasittaa tuo "miesten vaiva" myös. Eli hellyys ja rakkaus tuntuu miesten mielestä olevan yhtä kuin seksi.
Kaikki on hyvin, elämä hymyilee, parisuhde on kunnossa ja nainen ihana ja rakastettava, kunhan on seksiä tarpeeksi (miehen mittapuulla).
Jos sitä ei ole tarpeeksi, oli syy mikä hyvänsä, niin miehellä kaikki on perseestä, elämä, nainen, käytös.
Ja tosiaan, hellyyttä ei ole ilman seksiä. Hellyys on synonyymi seksille miesten aivoissa.
Näinhän sitä sanotaan, että nainen kaipaa suhteessa arkista hellyyttä, jotta haluaa seksiä, ja mies taas tarvitsee seksiä, jotta hänellä pysyy yllä halu antaa naiselle hellyyttä. Miehilläkin on kyllä tarve epäseksuaaliselle hellyydelle ja silittelylle, mutta se tulee vasta, kun nainen on osoittanut hänelle välittämisensä antamalla toosaa.
Juuri näin. Olen aina sanonut että tämä on luonnon oma ehkäisykeino.
Ja mikään maailmassa ei ole kauniimpaa ja parantavampaa kuin kahden naisen välinen symbioottinen rakkaussuhde.
Hyi oksennus sentään...! Minusta ei löydy kyllä lesboa tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä ajoittain rasittaa tuo "miesten vaiva" myös. Eli hellyys ja rakkaus tuntuu miesten mielestä olevan yhtä kuin seksi.
Kaikki on hyvin, elämä hymyilee, parisuhde on kunnossa ja nainen ihana ja rakastettava, kunhan on seksiä tarpeeksi (miehen mittapuulla).
Jos sitä ei ole tarpeeksi, oli syy mikä hyvänsä, niin miehellä kaikki on perseestä, elämä, nainen, käytös.
Ja tosiaan, hellyyttä ei ole ilman seksiä. Hellyys on synonyymi seksille miesten aivoissa.
Näinhän sitä sanotaan, että nainen kaipaa suhteessa arkista hellyyttä, jotta haluaa seksiä, ja mies taas tarvitsee seksiä, jotta hänellä pysyy yllä halu antaa naiselle hellyyttä. Miehilläkin on kyllä tarve epäseksuaaliselle hellyydelle ja silittelylle, mutta se tulee vasta, kun nainen on osoittanut hänelle välittämisensä antamalla toosaa.
Ja mikään maailmassa ei ole kauniimpaa ja parantavampaa kuin kahden naisen välinen symbioottinen rakkaussuhde.
Hyi oksennus sentään...! Minusta ei löydy kyllä lesboa tippaakaan.
Höpsö. Eivät miehet voi olla lesboja. Huoli pois.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aina hyvä idea ensin vasta kumppanin aloitteeseen samalla tasolla. Jos kumppanilta tulee ei-seksuaalista ja kaipaavaa niin vastaa samalla mitalla eikä rupea heti tunkemaan munaa suuhun. Molemmin puolin.
Tässä oiva vastaus. Eli ap: vaihda mielekkäämpään mieheen, joka ei ole heti työntämässä sitä munaa suuhun suurinpiirtein puhelimessakin jo. Hyviä miehiä kyllä löytyy.
Ongelma ratkaistu.
Minun yhdessä suhteessa osat taas oli toisinpäin. Oisin halunnut enemmän läheisyyttä ja halailua, mutta nainen ei halunnut minun olevan lähellä eikä kuulla mitään romanttisia sanoja.
Siis ymmärräkö oikein: pari viikkoa oltu erossa ja ap haluaa halailla? Vittu, mä jättäisin miehenä kokonaan kotiin palaamatta. Ap voi hankkia koiran tai kissan ja halia sitä kun ei näemmä ymmärrys riitä että pari viikkoa puutteessa elänyttä miestä panettaa.
Halaa prkl sitä miestä vaikka reisilläs niin molemmat saa sitä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksimaalinen lisääntyminen on se mihin luonto pyrkii mutta liika on liikaa ja kääntyy itseään vastaan. Joten miehet ovat ohjelmoituneet niin etteivät anna sitä rakkaushalia parin päivän välein jotka pitäisivät naisen virittyneenä panemisen koska muuten maailma hukkuisi kakaroihin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ap ja ketjun frigidit ulisijanaiset edes ovat miesten kanssa suhteessa?
Ainahan voitte ostaa kokovartalotyynyn jota voitte halailla.
Eihän tässä ollut kyse siitä, että pitäisi olla vain hellyyttä tai vain seksiä. Nämä kuuluvat aika kiinteästi yhteen. Mutta halunsa voi ilmaista monella tavalla. Jollekin kumppanille ehkä toimii se ”mennäänkö paneen”, joku toinen haluaa edetä tilanteeseen muun läheisyyden kautta eikä tykkää raivoisat jutuista. Seksistä voi silti pitää paljonkin. Tärkeintähän tässä on se että tuntee kumppaninsa ja tietää mikä on hyvä lähestymistapa että päästään siihen molempia tyydyttävään seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ap ja ketjun frigidit ulisijanaiset edes ovat miesten kanssa suhteessa?
Ei haliminen ja hellyys poista tai vähennä seksiä, vaan aivan päinvastoin. Tajutkaa miehet naisten tarve läheisyydelle, niin saatte seksiä enemmän kuin jaksatte sitä tehdä. Yleistän kyllä, mutta ainakin minun tuntemien naisten kohdalla näin on ollut.
Fakta on, että uudessa suhteessa miehillä on libido aika reippaasti kohollaan. Se, että miehesi haluaa sinut lähelleen seksuaalisessa mielessä on hänen näkökulmastaan hellyyttä ja romanttisuutta parhaimmillaan. Hienotunteinen tai ujo mies ei välttämättä ilmaise sitä suoraan, edes tekstiviestillä, mutta kyllä se seksi on mielessä kuitenkin. Se ei tietenkään tarkoita sitä, että miehet eivät kaipaisi hellyyttä. Ainakin oma mieheni (parisuhdetta meillä takana jo 7 vuotta) tykkää halia ja pussailla ilman ns. taka-ajatuksia. Kaikilla ihmisillä ei tietenkään aina libidot kohtaa. Jos miehesystäväsi seksuaalisuus häiritsee, ehkä sinun ei kannata alkaa hänen kanssaan pidempään suhteeseen.
Toisen huomioimattomuus vie halut ja kiinnostuksen.
Jos nainen ei saa hellyyttä, menevät halut, eikä seksi enää kiinnosta ja menee halu koko suhteeseen
Jos mies ei saa seksiä, niin menevät varmaan halut suhteeseenkin.
Miehen kannattaisi antaa enemmän sitä naisen kaipaamaa hrllyyttä ja huomiota, koskaa saa silloin seksiäkin ja kumpikin ovat tyytyväisiä. Ilmeisesti miehen panohalut eivät hellyyden antamisesta nimittäin vähene, mutta naisen panohalut vähenevät ilman ensin tulevaa hellyyttä. Siksi yhtälö toimii vain näin päin.
Oma mieheni ryhtyy myös nykyään hirveän suoraan puuhiin. Olen sanonut monesti, että en pysty napsahtamaan sille tuulelle heti noin vain, että pitäisi olla jotain seksiin virittävää läheisyyttä tai puhetta sitä ennen. Mies ei vaan jotenkin omaksu tätä millään. Olen käytännössä aina haluton seksin sikana ja se on todella huonoa siksi. Olenkin alkanut epäillä, että ehkä meiltä on kipinä kadonnut ja jopa alkanut fantasioida vieraista miehistä. Kun kierre pääsee tarpeeksi pahaksi, syntyy siis ihan oikeita ongelmia, jotka voivat johtaa eroon.
Minun yapauksessani olrn ihan selkeästi ja useasti kertonut miehelle, millainen puhe ja mitkä sanat saisivat minut sille tuulelle ennen seksiä, mutta ei ole auttanut. Melkein pelkään seksiin ryhtymistä nykyään, ku ilman omaa halua se tuntuu vähän epämiellyttävältä. Jos mies vain voisi toteuttaa ne sana-toiveeni, niin kumpikin saisi yhtä paljon. Nyt minä annan ja hän saa.
Meillä kanssa vaimo "harrastaa" tätä "halipula" läheisyydenhakua. Toivoisin että harrastais "spontaanisuihinotto" läheisyydenhakua. Se on miehille huomattavasti suurempi huomionosoitus kun nää "eikuhalataannytvaan" suoranaiset vittuilut.
Vierailija kirjoitti:
Siis ymmärräkö oikein: pari viikkoa oltu erossa ja ap haluaa halailla? Vittu, mä jättäisin miehenä kokonaan kotiin palaamatta. Ap voi hankkia koiran tai kissan ja halia sitä kun ei näemmä ymmärrys riitä että pari viikkoa puutteessa elänyttä miestä panettaa.
Ei helvetti. 😄😄😄 Nyt on tosiaan taidettu olla puutteessa liian pitkään kun pipo noin kiristää. Ymmärrän kyllä miksi ei heru, kun lähestymistapasi on näinkin inhimillinen ja viisas. Elämäm kouluja on käyty, ehkä jopa kerrattu muutama luokka.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kanssa vaimo "harrastaa" tätä "halipula" läheisyydenhakua. Toivoisin että harrastais "spontaanisuihinotto" läheisyydenhakua. Se on miehille huomattavasti suurempi huomionosoitus kun nää "eikuhalataannytvaan" suoranaiset vittuilut.
Kahden kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti. 😄😄😄 Nyt on tosiaan taidettu olla puutteessa liian pitkään kun pipo noin kiristää. Ymmärrän kyllä miksi ei heru, kun lähestymistapasi on näinkin inhimillinen ja viisas. Elämäm kouluja on käyty, ehkä jopa kerrattu muutama luokka.
Ja koirakoulu tulisi tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sellainen asia jossa mies voi valita joko olevansa oikeassa tai onnellinen. Kun nainen viestittää että kamala päivä, kumpa pääsisin kainaloon, ja mies vastaa siihen että kurja juttu hali mutta katsopas mikä veitikka täältä kurkistaa ;))), niin mies saa juuri sitä mitä tilaa.
:D hyvin sanottu
Tämä ketju sattui kyllä hyvään aikaan, kun tässä mietin, tapaanko miesystäväni pitkästä aikaa ensi viikolla (olen ulkomailla työkeikalla ja palaan Suomeen). Tajusin, että en taida jaksaa nyt kokea sitä suoraan asiaan -seksiä, olen kuitenkin väsynyt pitkästä matkasta ja paljon on aivan käytännön asioita hoidettavan poissaolon jälkeen. On tosi stressaavaa ajatella, että siellä jo kovana odotetaan, että minä tulen hoitelemaan. Ollut hirveästi töitä ja hoidettavia asioita.
Kunpa olisikin sellainen mies, joka laittaisi kaiken valmiiksi: hakisi kentältä, laittaisi ruuat, saunan lämpiämään, kaataisi viiniä lasiin ja kun sitten kuitenkin nukahdan sohvalle, peittelisi ja antaisi olla, eikä suuttuisi seksittömyydestä.
Mutta miehet on kohtuuttomia, itsekeskeisiä ja itsekkäitä. Jos jossain on poikkeus, se on jo varattu. Joten kiitos ketjulaisille, ensi viikko on miehetön viikko. Väsyneenä mun eikä kenenkään tarvi maailman miehiä viihdyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haliminen ja hellyys poista tai vähennä seksiä, vaan aivan päinvastoin. Tajutkaa miehet naisten tarve läheisyydelle, niin saatte seksiä enemmän kuin jaksatte sitä tehdä. Yleistän kyllä, mutta ainakin minun tuntemien naisten kohdalla näin on ollut.
Ja esim minun. Pyyteetön hellyydenosoitus mieheltä rakentaa perustaa panemiselle jonain toisena ajankohtana, se ikään kuin ylläpitää miehen haluttavuutta. Olen puhunut miehelle tästä ja käytännön toteutus on se että jos menen itse hakemaan hellyyttä saan käsiä sukupuolielimille. Ja mies ei koske muuten vaan ikinä tai osoita hellyyttä, sitten hänelle tulee seksi mieleen ja hän tulee muina miehinä halimaan ja siitä tietää että jahas, seksiä pitäisi saada parin tunnin sisään. Ja se tökeröys vituttaa ja vitutus on TOSI hyvä lähtökohta kiihkeälle seksille. Ja nyt seuraavaksi saan kuulla mikä frigidi lehmä olenkaan, enkä sen seurauksena pysty haluamaan yhtään sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Fakta on, että uudessa suhteessa miehillä on libido aika reippaasti kohollaan. Se, että miehesi haluaa sinut lähelleen seksuaalisessa mielessä on hänen näkökulmastaan hellyyttä ja romanttisuutta parhaimmillaan. Hienotunteinen tai ujo mies ei välttämättä ilmaise sitä suoraan, edes tekstiviestillä, mutta kyllä se seksi on mielessä kuitenkin. Se ei tietenkään tarkoita sitä, että miehet eivät kaipaisi hellyyttä. Ainakin oma mieheni (parisuhdetta meillä takana jo 7 vuotta) tykkää halia ja pussailla ilman ns. taka-ajatuksia. Kaikilla ihmisillä ei tietenkään aina libidot kohtaa. Jos miehesystäväsi seksuaalisuus häiritsee, ehkä sinun ei kannata alkaa hänen kanssaan pidempään suhteeseen.
Ketään ei kiinnosta miehen uudesta suhteesta kohonnut libido - elukkatouhua johon pystyy kaikki hengittävä. Sen sijaan uskomaton rakkaussuhde kiinnostaa.
Tein. Hankin tervepäisen kumppanin.