Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi miesystävä vastaa hellyyden ja ikävän kaipuu viesteihin seksi vihjailulla

Vierailija
05.05.2018 |

Tiedän että emme ole nähneet 2 viikkoon ja kumpikin kaipaa sänkyhommia. Itsellä kuitenkin ihan ikävä ja hellyyden kaipuu ja olen näistä sanonut, esim, olisipa kiva tulla sinne sun viereen tms niin mies vastaa tyyliin, täällä mä alasti olen tai että joo mullakin halipula ja vähän muukin mielessä. Kyllä ymmärrän että painetta voi olla, mutta latistaa mun mielen kun ei vastaa hellyydenkaipuuseen hellyytenä vaan seksijutuilla.. Kaipaakohan mua yhtään..

Kommentit (291)

Vierailija
41/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin että miehiltä menee seksihalut jos he joskus vain antavat naiselle lämpimän halauksen jota tämä kaipaa ilman nylkytystä ja vihjailevia puheita? Nimittäin monelta naiselta menee seksihalut jos hän ei koskaan saa muuta kuin nylkytystä. Että sikäli "uhraukset" eivät mielestäni ole tasaveroiset.

Vierailija
42/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesraukan kettu haluaisi käydä kolossa ja sinä vain kiedot kätesi ympärille ja pistät haistelemaan kainalokarvojasi? Ajattele nyt itsekin.

Näin suurin osa ”seksiläheisistä” haluaisi sanoa, vaikka tässäkin se yritetään epäonnistuneesti kietoa huumoriin.

Kyllä tämä on sairautta, ei ihmisyyttä.

Ei ole. Musta tuomioita hyvin sanottu, vaikka huumoria olikin mukana. Molempien näkökulmasta asia näyttäytyy eri tavalla ja molemmilla on siihen ihan samanlainen oikeus.

Ohis

Elukkanäkökulma.

Ei vaan tasa-arvonäkökulma ja realistinen näkökulma, eikä mikään feministinen rusinat pullasta -näkökulma.

Jokaisella yksilöllä on oman itsensä tähden oikeus ja velvollisuuskin etsiä rusinat pullasta! Juuri kompromissien tähden meillä on näiti uhri-ap -ketjuja, pettyneitä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että emme ole nähneet 2 viikkoon ja kumpikin kaipaa sänkyhommia. Itsellä kuitenkin ihan ikävä ja hellyyden kaipuu ja olen näistä sanonut, esim, olisipa kiva tulla sinne sun viereen tms niin mies vastaa tyyliin, täällä mä alasti olen tai että joo mullakin halipula ja vähän muukin mielessä. Kyllä ymmärrän että painetta voi olla, mutta latistaa mun mielen kun ei vastaa hellyydenkaipuuseen hellyytenä vaan seksijutuilla.. Kaipaakohan mua yhtään..

Seurustelin joskus miehen kanssa, jolle seksi=hellyys. Mies kirjoitteli

minulle kuinka "panisi minua niin, että unohtaisin koko työpaikan" silloin kuin laitoin pitkän työpäivän jälkeen viestiä, että nyt kaipaisin hyvää rutistusta ja haluaisin ihan vain olla hänen kainalossaan. Kun tapasimme, niin hän suorastaan juoksutti minut sisälle ilman mitään haleja, alkoi vetämään housujani kinttuihin ja puristelemaan rintojani, vaikka minä olisin halunnut nähdessämme ensin hyvän lämpimän pitkän halauksen ja suudelman.

Sanoin tästä mielestäni mukavasti, että halataan nyt hetki ja mennään sitten, että kyllä minäkin häntä haluan kovasti, mutta mies melkein suuttui siitä. Heti herätessämme hän oli muna pystyssä ja muutenkin kuin herhiläinen kimpussani. Seksi oli kyllä ihan hyvää, mutta välillä tuntui, että olen hänelle vain se alusta, johon panna ja hyväilyt olivat turhia. Sanoin tästäkin nätisti ja yritin muuttaa tilannetta omalla toiminnallani, mutta ei. Jossakin vaiheessa miehen viesteistä katosi kaikki arjen kuulumiskyselyt ja tavatessamme sama juttu, emme puhuneet enää mistään, vaan koko tapaaminen tuntui pyörivän vain naimisessa. Aikani katsoin sitä ja lopetin suhteen. Mies asiaa ihmetteli kovasti, koska meillähän oli hänen mielestään mennyt ihan hyvin, seksihän oli hyvää ja kaikki oli hyvää!

Miehen jälkeen löysin miehen, jonka kanssa sujui niin keskustelu kuin seksikin. Sain tavatessamme sen ihanan halin, viesteissä juuri sitä haluamaani hellyyttä ja välittämistä ja yhdessä olemme vieläkin.

Tämä on vaan niin hyvä esimerkki siitä, kuinka tilanne voi olla täysin epäsymmetrinen osapuolten kannalta ja kuten jo sanoin aiemmin, mies jää sitten ihmettelemään, miksi naista ei kiinnostanut jatkaa.

Näin se on. Me emme kuuluneet yhteen ja eron jälkeen löysin miehen, jonka kanssa halut ja toiveet osuivat täysin kohdalleen. Tuo panomies meni siis kokemuksen piikkiin, ihan hauska kokemushan se oli, mutta vain hetken.

Vierailija
44/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin joskus miehen kanssa, jolle seksi=hellyys. Mies kirjoitteli

minulle kuinka "panisi minua niin, että unohtaisin koko työpaikan" silloin kuin laitoin pitkän työpäivän jälkeen viestiä, että nyt kaipaisin hyvää rutistusta ja haluaisin ihan vain olla hänen kainalossaan. Kun tapasimme, niin hän suorastaan juoksutti minut sisälle ilman mitään haleja, alkoi vetämään housujani kinttuihin ja puristelemaan rintojani, vaikka minä olisin halunnut nähdessämme ensin hyvän lämpimän pitkän halauksen ja suudelman.

Sanoin tästä mielestäni mukavasti, että halataan nyt hetki ja mennään sitten, että kyllä minäkin häntä haluan kovasti, mutta mies melkein suuttui siitä. Heti herätessämme hän oli muna pystyssä ja muutenkin kuin herhiläinen kimpussani. Seksi oli kyllä ihan hyvää, mutta välillä tuntui, että olen hänelle vain se alusta, johon panna ja hyväilyt olivat turhia. Sanoin tästäkin nätisti ja yritin muuttaa tilannetta omalla toiminnallani, mutta ei. Jossakin vaiheessa miehen viesteistä katosi kaikki arjen kuulumiskyselyt ja tavatessamme sama juttu, emme puhuneet enää mistään, vaan koko tapaaminen tuntui pyörivän vain naimisessa. Aikani katsoin sitä ja lopetin suhteen. Mies asiaa ihmetteli kovasti, koska meillähän oli hänen mielestään mennyt ihan hyvin, seksihän oli hyvää ja kaikki oli hyvää!

Miehen jälkeen löysin miehen, jonka kanssa sujui niin keskustelu kuin seksikin. Sain tavatessamme sen ihanan halin, viesteissä juuri sitä haluamaani hellyyttä ja välittämistä ja yhdessä olemme vieläkin.

Tämä on vaan niin hyvä esimerkki siitä, kuinka tilanne voi olla täysin epäsymmetrinen osapuolten kannalta ja kuten jo sanoin aiemmin, mies jää sitten ihmettelemään, miksi naista ei kiinnostanut jatkaa.

Kyllä täytyy siinä tapauksessa olla uskomattoman heikkolahjainen mies!

Meillä on parisuhteessa tuo ongelma eikä mies ole heikkolahjainen, hän ei vain viitsi vaikka asiasta on monta kertaa puhuttu. Tai hän asettaa lyhyen tähtäimen mielihyvän (väsyneen ja halausta kaipaavan naisen perseenpuristelun) pitkän tähtäimen mielihyvän edelle (parempi ja vilkkaampi seksielämä).

Vierailija
45/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko yhtään miehen kannalta? Mitä jos sitä "latistaa" että sinä vastaat seksin kaipuuseen jollain "halipulalla"

Miksi ihmeessä ja millä perusteella sinun tarpeesi ovat tärkeämpiä?

Ei ap:n tarpeet ole tärkeämpiä vaan molempien tarpeet ovat tärkeitä. Kahden kauppa. Mutta homma ei tule toimimaan niin, että ap laittaa tarpeensa syrjään ja mennään vain miehen tarpeiden mukaan.

Ei tietenkään toisin päinkään niin, että mies kokee tarpeensa syrjäytetyksi.

Molempien tarpeet eivät ole täällä yhtä tärkeitä. Moni näyttää ajattelevan, että hellyys on jotenkin tärkeämpää kuin seksi ja seksiin vihjaileva mies on jo lähtökohtaisesti epämiellyttävä. Jos objektiivisesti katselee asiaa, niin ap:n viestin mukaan, jos jompikumpi tulee asiassa yhtään vastaan, niin se on kyllä itseasiassa tuo mies: hänhän viittaa edes hieman myös ap:n tarpeeseen. (halipula + muu) Ei ap ole tässä mikään uhri.

Vierailija
46/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa olemaan tunne-elämältään elukkaa vastaavan kanssa kysyn vaan .

Vierailija
47/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko yhtään miehen kannalta? Mitä jos sitä "latistaa" että sinä vastaat seksin kaipuuseen jollain "halipulalla"

Ei ap:n tarpeet ole tärkeämpiä vaan molempien tarpeet ovat tärkeitä. Kahden kauppa. Mutta homma ei tule toimimaan niin, että ap laittaa tarpeensa syrjään ja mennään vain miehen tarpeiden mukaan.

Mutta eikö molemmat ole olleet tässä täysin tasa-arvoisessa asemassa? Miten onnistutte saamaan ap:ta uhrin? Molemmat viestittää omasta näkökulmastaan näillä tiedoilla. Ihan 50-50.

Minusta ap ei ole tässä vaiheessa mikään uhri:) Tässä ketjussa esiintyy myös kirjoittelija, joka toistelee näitä tunne-elämän kehittymättömyys ja henkinen väkivallan uhri -juttuja. En ole itse ko. kirjoittelija.

Mutta aika tietysti näyttää, kuinka kommunikointi tulee ap:n ja miesystävän kanssa sujumaan. Hänen varmasti kannattaisi keskustella asiasta, tosin ei silloin, kun nämä viestit lentelevät, vaan toisena hetkenä.

Sinusta ei ehkä ole, mutta huomaat varmaan ettei tämä keskustelu täällä ole kovin tasa-arvoista. Kyllä tässäkin on tehty mies jotenkin "pahemmaksi" osapuoleksi... ja ap on se, joka kärsii tästä miehen käytöksestä.

Tämän takia en usko, että tasa-arvoon kykenee ani harva yksilö maailmassa.

Vierailija
48/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molempien tarpeet eivät ole täällä yhtä tärkeitä. Moni näyttää ajattelevan, että hellyys on jotenkin tärkeämpää kuin seksi ja seksiin vihjaileva mies on jo lähtökohtaisesti epämiellyttävä. Jos objektiivisesti katselee asiaa, niin ap:n viestin mukaan, jos jompikumpi tulee asiassa yhtään vastaan, niin se on kyllä itseasiassa tuo mies: hänhän viittaa edes hieman myös ap:n tarpeeseen. (halipula + muu) Ei ap ole tässä mikään uhri.

Onko joku väittänyt ettei seksistä vihjailu käy ikinä? Ei ole.

Vierailija
49/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä mies ei sinulta muuta haluakaan, kuin seksiä?

Tai ehkä ihmiset ikävöi eri tavalla? Eikä se tee ketään huonommaksi tai paremmaksi.

Vierailija
50/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko nyt tarkempia perusteluja siihen, miksi pelkkää seksiä vihjaileva mies on epämiellyttävä tai miksi se on epämiellyttävää toimintaa?

Jos olet sama kommentoija, lähdet harhapoluille siinä, jos haluat väittää, että "mieshän vain neutraalisti ilmaisee sitä, mikä luontaisesti kiinnostaa ja mikä on tärkeää". Jos noin olisikin, niin mitään ongelmaa ei olisi eikä näitä keskusteluketjujakaan syntyisi.

Jostain syystä joskus miehen seksivihjailu ei olekaan miehen ja naisen välillä epämiellyttävää, kun tilanne on molempien kannalta suunnilleen tasaveroinen. Mutta taas silloin kun se on epämiellyttävää, omasta mielestäni se johtuu tästä:

-miestä ei kiinnosta nainen muuten, nainen on vain välikappale tyydytykseen

-edellisestä johtuen seksivihjailu on epäkunnioittavaa

-mies dominoi koko kommunikaatiota siitä, milloin seksiä harrastetaan, määrittelee siis paljon siitä. Se ei ole tasa-arvoinen tilanne

-naisen tarpeet ja halut sivuutetaan

Vierailija
51/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se siihen viittaa ettei kahden viikon eron jälkeen saa mitään sanoa, ilman av-raivoa :D

Ja ehdottaa tosiaan saa, kunhan se tapahtuu naisen ehdoilla ja naisen tavalla...

Vierailija
52/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne molempien tarpeet on yhtä tärkeitä, ja APlla varmasti on itselläänkin seksuaalisia tarpeita, mutta tässähän ongelmana on se, että mies kääntää puheet aina väkisin seksiin. Kumppania tulisi kuunnella. Seksille on oma aikansa, mutta se ei ole koko ajan ja jatkuvasti.

Vierailija
53/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, näinkö se menee? Eikö hellittely juttuja voi puhua ilman seksi ajatuksia? Ap

Opettele yhdys sanat ap!

Vierailija
54/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sellainen asia jossa mies voi valita joko olevansa oikeassa tai onnellinen. Kun nainen viestittää että kamala päivä, kumpa pääsisin kainaloon, ja mies vastaa siihen että kurja juttu hali mutta katsopas mikä veitikka täältä kurkistaa ;))), niin mies saa juuri sitä mitä tilaa.

Vierailija
55/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. ongelmahan voi myös olla joskus toisin päin, että toinen on aina romanttinen, kun pitäs joskus olla hieman kiimaa.

Tärkeintähän on olla samalla aaltopituudella, ja se ei ole helppoa.

Vierailija
56/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se siihen viittaa ettei kahden viikon eron jälkeen saa mitään sanoa, ilman av-raivoa :D

Ja ehdottaa tosiaan saa, kunhan se tapahtuu naisen ehdoilla ja naisen tavalla...

Eli jos nainen kertoo sinulle, että tämä seksivihjailu on epämiellyttävää, se ei kiihota vaan ennemmin latistaa kaiken kiinnostuksen seksiin ja mieheen, niin vastineesi siihen on vain, että "nainen av:lla päättää, mikä tapa on ok"?

Oletko nyt itse niitä, joiden on hyvin vaikea kunnioittaa ja kuunnella sitä, mitä toinen sanoo? Ja vieläpä sillä kustannuksella, että jäät ihmettelemään sitten, miksi toista ei enää seksi kiinnosta.

Vierailija
57/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin että miehiltä menee seksihalut jos he joskus vain antavat naiselle lämpimän halauksen jota tämä kaipaa ilman nylkytystä ja vihjailevia puheita? Nimittäin monelta naiselta menee seksihalut jos hän ei koskaan saa muuta kuin nylkytystä. Että sikäli "uhraukset" eivät mielestäni ole tasaveroiset.

Mun mielestä tässä ei ole käynyt ilmi millainen suhde on silloin kun ollaan lähekkäin. Onko kyseessä vain kylmää seksiä ja nylkytystä jamiehen yksipuolista vonkausta vai onko myös keskustelua, hellyyttä ja molempien haluamaan seksiä. Ap kertoo nyt vaan muutamasta viestistä, joista on pahoittanut mielensä. Toki on paha jos suhde on pelkkä seksisuhde jos toinen haluaa muutakin, mutta kyllä normaaliin parisuhteeseen kuuluu tärkeänä osana se seksinkin. Ei se mielestäni mitään kylmyyttä, eläimellisyyttä tai sairautta ole jos toivoo suhteessa saavansa myös seksiä ja siitä vihjailee.Tärkeää tässä on, että asiasta on yhteisymmärrys ja molempien tunteet ja tarpeet huomioidaan. N53

Vierailija
58/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne molempien tarpeet on yhtä tärkeitä, ja APlla varmasti on itselläänkin seksuaalisia tarpeita, mutta tässähän ongelmana on se, että mies kääntää puheet aina väkisin seksiin. Kumppania tulisi kuunnella. Seksille on oma aikansa, mutta se ei ole koko ajan ja jatkuvasti.

Missä se tulee ilmi että AINA?? Ei ainakaan aloituksesta. Kyse on tilanteesta, jossa ollaan oltu pari viikkoa erillään.

Ja miksi kenenkään mielestä ei ole vastaavasti ongelma se, jos ap EI vastaa omalta osaltaan seksivihjailuihin? Voi sekin olla latistavaa miehen mielestä, mut tämä ei monille kommentoijalle ole mikään ongelma?

Vierailija
59/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kumppani esiintyi aina ulkomaailmalle aina valtavan mukavana ja huomaavaisena ihmisenä.  Sellaisena opin hänet tuntemaan ennen yhteiselämän alkamista, ja meillä oli ihania syvällisiä keskusteluja, paljon huumoria ja iloa. Yhteen muuton jälkeen hän enimmäkseen mökötti ja kiukutteli, tehden selväksi että minun seurani ei keskustelumielessä kiinnostanut. Siitä huolimatta kelpasin seksiin, pienikin fyysinen hellyydenosoitus kuten suukko tai paijaus oli hänen mielestään alku seksille. Jos ei ollut, niin seurasi lisää mökötystä ja kiukuttelua, pihtariksi haukkumista ja muuta henkistä väkivaltaa. Kyllä yritin hänelle puhua kauniisti ja pyysin, että yritettäisiin myös vaalia henkistä arvostusta ja ajatustenvaihtoa, joka seurusteluaikana enimmäkseen toimikin, mutta hän piti minua uskomattoman typeränä. No, aika nopeasti tuo juttu sitten kuivui kokoon :D. 

Vierailija
60/291 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen kumppani esiintyi aina ulkomaailmalle aina valtavan mukavana ja huomaavaisena ihmisenä.  Sellaisena opin hänet tuntemaan ennen yhteiselämän alkamista, ja meillä oli ihania syvällisiä keskusteluja, paljon huumoria ja iloa. Yhteen muuton jälkeen hän enimmäkseen mökötti ja kiukutteli, tehden selväksi että minun seurani ei keskustelumielessä kiinnostanut. Siitä huolimatta kelpasin seksiin, pienikin fyysinen hellyydenosoitus kuten suukko tai paijaus oli hänen mielestään alku seksille. Jos ei ollut, niin seurasi lisää mökötystä ja kiukuttelua, pihtariksi haukkumista ja muuta henkistä väkivaltaa. Kyllä yritin hänelle puhua kauniisti ja pyysin, että yritettäisiin myös vaalia henkistä arvostusta ja ajatustenvaihtoa, joka seurusteluaikana enimmäkseen toimikin, mutta hän piti minua uskomattoman typeränä. No, aika nopeasti tuo juttu sitten kuivui kokoon :D. 

Jäätävä tapaus ja paha persoonallisuushäiriö. Huh!