Uusi miesystävä vastaa hellyyden ja ikävän kaipuu viesteihin seksi vihjailulla
Tiedän että emme ole nähneet 2 viikkoon ja kumpikin kaipaa sänkyhommia. Itsellä kuitenkin ihan ikävä ja hellyyden kaipuu ja olen näistä sanonut, esim, olisipa kiva tulla sinne sun viereen tms niin mies vastaa tyyliin, täällä mä alasti olen tai että joo mullakin halipula ja vähän muukin mielessä. Kyllä ymmärrän että painetta voi olla, mutta latistaa mun mielen kun ei vastaa hellyydenkaipuuseen hellyytenä vaan seksijutuilla.. Kaipaakohan mua yhtään..
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju sattui kyllä hyvään aikaan, kun tässä mietin, tapaanko miesystäväni pitkästä aikaa ensi viikolla (olen ulkomailla työkeikalla ja palaan Suomeen). Tajusin, että en taida jaksaa nyt kokea sitä suoraan asiaan -seksiä, olen kuitenkin väsynyt pitkästä matkasta ja paljon on aivan käytännön asioita hoidettavan poissaolon jälkeen. On tosi stressaavaa ajatella, että siellä jo kovana odotetaan, että minä tulen hoitelemaan. Ollut hirveästi töitä ja hoidettavia asioita.
Kunpa olisikin sellainen mies, joka laittaisi kaiken valmiiksi: hakisi kentältä, laittaisi ruuat, saunan lämpiämään, kaataisi viiniä lasiin ja kun sitten kuitenkin nukahdan sohvalle, peittelisi ja antaisi olla, eikä suuttuisi seksittömyydestä.
Mutta miehet on kohtuuttomia, itsekeskeisiä ja itsekkäitä. Jos jossain on poikkeus, se on jo varattu. Joten kiitos ketjulaisille, ensi viikko on miehetön viikko. Väsyneenä mun eikä kenenkään tarvi maailman miehiä viihdyttää.
Mahtava teksti! Luepa se itse uudelleen ja kysy itseltäsi miksi ihmeessä kukaan mies tulisi hakemaan tämän tekstin kirjoittajan lentokentältä, laittaisi safkat, lämmittäisi saunan, tarjoilisi viinit ja peittelisi sohvalle...jotta pääsisi vetelemään käteensä vaivanpalkaksi. Ihmetteletkö kun tämä kuvitteelinen mies meneekin mieluummin baariin, taluttelee illan päätteeksi halukkaan neidin kotiinsa ja nussii sitä useasti hymy huulilla samalla kun sinä uinut mikropizzan syöneenä yksin halimassa sohvatyynyä. Mitä luulet kumpi skenaario saa miehen onnelliseksi?
Toimiiko mielestäsi toisinpäin? Mies tulee raskaalta työmatkalta jet lagissa ja toivoo vain että pääsis nukkumaan, on kiva että vaimo on laittanut hyvää ruokaa ja lasin viiniä jonka jälkeen mies voi vajota sohvalle.
Mutta ehei. Tuo nyt on aivan kohtuutonta, onneksi nainen voi mennä baariin ja lähteä sieltä miehen kanssa hymyhuulin nyssimään, se on tuolle työmatkalaiselle aivan oikein!Niin, mutkun ei se mene tolleen. Mies kun tulee reissusta kotiin, niin ei sillä ole mikään muu mielessä kuin seksi rakkaansa kanssa. Jos ei ole, niin sitten on ollu vähän toisenlainen reissu.
Täällä on moni nainen kertonut ettei tahdo saada milloinkaan mieheltään, tuskin tuo tilanne on poikkeus. Mutta ymmärsinkö oikein että iloitset siitä että sen sijaan vaimo voi mennä baariin ja noutaa sieltä itselleen kunnon pano-orin ja nyssiä tämän kanssa hymy huulillaan aamuun asti?
Minä en ole aiempi kirjoittaja, laitoin vaan miehisen näkökulman asiaan, että sitä ei voi kääntää ihan toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi katkeroitunut mies spämmii noita vihamielisiä vastauksia ja pilaa oman sukupuolensa mainetta ihan urakalla. Sanokaa nyt normaalitkin miehet jotain siitä, miten hellyys ja seksi tasapainotetaan parisuhteessa.
Itse avioliittoni karille ajaneena vastaan, siis aloitukseen. Jos mies olisi viisas ja ymmärtäväinen, hän ymmärtäisi vastata halipula viesteihin samalla tasolla, ja kun tapaavat niin antaisi halia ja hellyyttä, ja on aivan varma että nainen alkaisi haluamaan seksiä, ja silloin seksikin tuntuisi molemmista paremmalta. Nyt mies pitää seksiä itsestään selvyytenä, mitä se kyllä noin pitkän erossa olon jälkeen onkin, mutta kun ei pilaisi tunnelmaa noin tökerösti, niin seksi tuntuisi paljon paremmalta kummankin mielestä. Itsekin hölmöillyt näissä asioissa ja pitänyt vaimoani hali-hellyys pulassa, ja sitten ihmetellyt kun ei seksiä tarpeeksi ja kun sitten on seksiä niin se on epätyydyttävää kummallekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju sattui kyllä hyvään aikaan, kun tässä mietin, tapaanko miesystäväni pitkästä aikaa ensi viikolla (olen ulkomailla työkeikalla ja palaan Suomeen). Tajusin, että en taida jaksaa nyt kokea sitä suoraan asiaan -seksiä, olen kuitenkin väsynyt pitkästä matkasta ja paljon on aivan käytännön asioita hoidettavan poissaolon jälkeen. On tosi stressaavaa ajatella, että siellä jo kovana odotetaan, että minä tulen hoitelemaan. Ollut hirveästi töitä ja hoidettavia asioita.
Kunpa olisikin sellainen mies, joka laittaisi kaiken valmiiksi: hakisi kentältä, laittaisi ruuat, saunan lämpiämään, kaataisi viiniä lasiin ja kun sitten kuitenkin nukahdan sohvalle, peittelisi ja antaisi olla, eikä suuttuisi seksittömyydestä.
Mutta miehet on kohtuuttomia, itsekeskeisiä ja itsekkäitä. Jos jossain on poikkeus, se on jo varattu. Joten kiitos ketjulaisille, ensi viikko on miehetön viikko. Väsyneenä mun eikä kenenkään tarvi maailman miehiä viihdyttää.
Mahtava teksti! Luepa se itse uudelleen ja kysy itseltäsi miksi ihmeessä kukaan mies tulisi hakemaan tämän tekstin kirjoittajan lentokentältä, laittaisi safkat, lämmittäisi saunan, tarjoilisi viinit ja peittelisi sohvalle...jotta pääsisi vetelemään käteensä vaivanpalkaksi. Ihmetteletkö kun tämä kuvitteelinen mies meneekin mieluummin baariin, taluttelee illan päätteeksi halukkaan neidin kotiinsa ja nussii sitä useasti hymy huulilla samalla kun sinä uinut mikropizzan syöneenä yksin halimassa sohvatyynyä. Mitä luulet kumpi skenaario saa miehen onnelliseksi?
Toimiiko mielestäsi toisinpäin? Mies tulee raskaalta työmatkalta jet lagissa ja toivoo vain että pääsis nukkumaan, on kiva että vaimo on laittanut hyvää ruokaa ja lasin viiniä jonka jälkeen mies voi vajota sohvalle.
Mutta ehei. Tuo nyt on aivan kohtuutonta, onneksi nainen voi mennä baariin ja lähteä sieltä miehen kanssa hymyhuulin nyssimään, se on tuolle työmatkalaiselle aivan oikein!Niin, mutkun ei se mene tolleen. Mies kun tulee reissusta kotiin, niin ei sillä ole mikään muu mielessä kuin seksi rakkaansa kanssa. Jos ei ole, niin sitten on ollu vähän toisenlainen reissu.
Täällä on moni nainen kertonut ettei tahdo saada milloinkaan mieheltään, tuskin tuo tilanne on poikkeus. Mutta ymmärsinkö oikein että iloitset siitä että sen sijaan vaimo voi mennä baariin ja noutaa sieltä itselleen kunnon pano-orin ja nyssiä tämän kanssa hymy huulillaan aamuun asti?
Onko tämä "nyssiminen" kontulanmurretta? Vahva itähelsinki-fiilis huokuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ehei. Tuo nyt on aivan kohtuutonta, onneksi nainen voi mennä baariin ja lähteä sieltä miehen kanssa hymyhuulin nyssimään, se on tuolle työmatkalaiselle aivan oikein!Mies kun tulee työmatkalta niin sillä on ensimmäisenä mielessä rakastelu vaimonsa kanssa, sen jälkeen mies tiedustelee että onko kaikki lapset vielä tallella ja sitten se käy jääkaapilla katsomassa onko safkaa. Jos ei ole niin se syö sitä mitä siellä sattuu olemaan. Vasta tämän jälkeen jetlagista toipuva mies menee nukkumaan. Viinilasia ei alfa-uroksen edessä näy. Se on kalja tai single-malt.
Huomaa ettei teillä ole miestä.
Millä perusteella puhut kaikkien miesten suulla kun miehen seksuaalisesta haluttomuudesta on puhuttu palstalla viime päivinä useammassa ketjussa. Mutta ei siinä mitään, meillähän on ratkaisu. Panomies baarista.
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asiat ole mustavalkoisia. Eikä palstan ihmiset edusta kaikkia tosimaailman ihmisiä. Täällä ääripäät ja stereotypiat korostuvat ja keskusteleminen menee jankkaamiseksi.
Kyllä mieskin voi olla se romanttinen osapuoli ja nainen haluta pelkkää seksiä. Tai kahden naisen suhteessa voi olla samanlainen kuvio.
Helpompaa olisi jos käsitys miehistä ei olisi se aina muna pystyssä ja vaistojensa vietävissä ja käsitys naisesta pihtaava frigidi.
Kyllä minä pidän seksistä paljonkin, mutta vain hyvästä seksistä. Kuten varmaan useimmat meistä. Mutta käsitys siitä mikä on itselle riittävän hyvää, vaihtelee eri ihmisillä.
Kerroin tossa pari sivua sitten itsestäni, mutta eipä tainnu sitäkään vertaa saaha huomiota.
Kiinnitin huomiota tähän myös. Jos joku ei istu perinteiseen stereotypiaan rivomiehestä ja halailunaisesta, kommenttia ei edes huomata. Mutta kiva että edes muutama on yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Itseä ajoittain rasittaa tuo "miesten vaiva" myös. Eli hellyys ja rakkaus tuntuu miesten mielestä olevan yhtä kuin seksi.
Kaikki on hyvin, elämä hymyilee, parisuhde on kunnossa ja nainen ihana ja rakastettava, kunhan on seksiä tarpeeksi (miehen mittapuulla).
Jos sitä ei ole tarpeeksi, oli syy mikä hyvänsä, niin miehellä kaikki on perseestä, elämä, nainen, käytös.
Ja tosiaan, hellyyttä ei ole ilman seksiä. Hellyys on synonyymi seksille miesten aivoissa.
Minua myös miehenä ärsyttää tämä itsestäänselvyys jota osa naisista ei voi sitten hyväksyä ja aikaajoin alkaa ihme kiukuttelu. Turha itsestään selvästä asiasta on kiukutella. Ensin hellyttelyä esileikissä, sitten yhdyntä ja lopuksi vielä vähän jäähdyttelyhellittelyä. Yksityiskohtia ja painotuksia voi sitten jokainen pari säätää omien mieltymysten mukaan. Tämä on hyvä ja toimiva prosessi, ei siitä kannata alkaa kiukuttelemaan.
Huhhuh mikä ketju. Kiitän luojaani ettei tarvitse yrittää olla parisuhteessa naisen kanssa!
t. homomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi "hellyys ilman seksiä" on muka jotenkin parempi asia? Tai tekee ihmisen paremmaksi?
Siksi että ap on tyypillinen lapsinainen, joka ei hae parisuhteesta parisuhdetta vaan eräänlaista lapsen ja aikuisen suhdetta. Hän haluaa olla perheen ikuinen söpö tyttö, joka könyää sinne perheen aikuista markkeeraavan miehen kaikkuun olemaan kippuralla ja helliteltävänä. Mies ahdistuu tästä niskaansa sälytetystä, enemmän kuin himppasen pervosta lapsen äitin ja isän roolista. Tietoisesti tai tiedostamatta hän rankaisee naista torppaamalla naisen hali minua pientä lapsukaista -vaatimukset vastaamalla niihin karkeutetuilla viesteillä, joiden funktio on kahtalainen: a. Ne ovat eräänlainen ilkeä verbaalinen läimäytys naisen naamalle ja b. toisaalta hienovarainen muistutus siitä, että mies haluaa, että kyseessä on kahden aikuisen suhde (jonka merkki on se, että siihen kuuluu seksiä toisin kuin lapsen ja aikuisen suhteeseen, johon se ei ikinä kuulu). Mies ei kestä sitä, että nainen halipula-söpöstelyillään yrittää vääntää suhteen lapsen ja aikuisen suteeksi.
Eläkää yksin. Elämme yhteiskunnassa, joka mahdollistaa uskomattoman määrän vapautta ja hyvinvointia sinkuille. Tällaista yksilönvapauden kulta-aikaa ei ole koskaan aiemmin ollut. Arvostakaa sitä. Parisuheissa ei voi kuin hävitä.
Kyllä tässä lähtöasetelma oli se että halutaan sekä seksiä että läheisyyttä. Ehkä ap:n mies ei ole hyvä romanttisessa viestittelyssä mutta voi olla silti hyvä mies. Suhde oli käsittääkseni tuore joten yhteistä säveltä ei välttämättä ole vielä kaikissa asioissa löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä ajoittain rasittaa tuo "miesten vaiva" myös. Eli hellyys ja rakkaus tuntuu miesten mielestä olevan yhtä kuin seksi.
Kaikki on hyvin, elämä hymyilee, parisuhde on kunnossa ja nainen ihana ja rakastettava, kunhan on seksiä tarpeeksi (miehen mittapuulla).
Jos sitä ei ole tarpeeksi, oli syy mikä hyvänsä, niin miehellä kaikki on perseestä, elämä, nainen, käytös.
Ja tosiaan, hellyyttä ei ole ilman seksiä. Hellyys on synonyymi seksille miesten aivoissa.
Minua myös miehenä ärsyttää tämä itsestäänselvyys jota osa naisista ei voi sitten hyväksyä ja aikaajoin alkaa ihme kiukuttelu. Turha itsestään selvästä asiasta on kiukutella. Ensin hellyttelyä esileikissä, sitten yhdyntä ja lopuksi vielä vähän jäähdyttelyhellittelyä. Yksityiskohtia ja painotuksia voi sitten jokainen pari säätää omien mieltymysten mukaan. Tämä on hyvä ja toimiva prosessi, ei siitä kannata alkaa kiukuttelemaan.
Hyi s@@t@n@!
Tuollaisen teorian kun joku tulisi minulle kertomaan, en haluaisi koskaan enää ketään. Suoraan elukkaelämästä päivää. Mielluummin kuolen, kuin olen intiimisti (tai muutenkaan) tekemisissä tuollaisen putkiaivon kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella tämä on mielestäsi toimiva prosessi 😀? Saavatko miehet miekestään riittävästi seksiä tutkimusten mukaan? Kiitos että kirjoitit tuon koska tässä nähdään miksi eivät. Mikä on se asenne joka siihen johtaa.
Naiset on liian vaikeita. Rakkaus on mielisairasta toisen ihmisen omistamista.
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, rakastelu kuuluu hellyyteen ja paneminen himoon, ja nämä molemmat ovat seksiä.
Kyseisellä rajavyöhykkeellä tapahtuu ylityksiä, jotka ovat yllättäneet monet.
Mutta juuri tämä aiheuttaa sen, että joillekin ihmisille paneminen ja himo on vaikea erottaa rakkaudesta ja hellyydestä.
Joiltakin ihmisiltä vain yksinkertaisesti puuttuu hellyyden ulottuvuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi "hellyys ilman seksiä" on muka jotenkin parempi asia? Tai tekee ihmisen paremmaksi?
Siksi että ap on tyypillinen lapsinainen, joka ei hae parisuhteesta parisuhdetta vaan eräänlaista lapsen ja aikuisen suhdetta. Hän haluaa olla perheen ikuinen söpö tyttö, joka könyää sinne perheen aikuista markkeeraavan miehen kaikkuun olemaan kippuralla ja helliteltävänä. Mies ahdistuu tästä niskaansa sälytetystä, enemmän kuin himppasen pervosta lapsen äitin ja isän roolista. Tietoisesti tai tiedostamatta hän rankaisee naista torppaamalla naisen hali minua pientä lapsukaista -vaatimukset vastaamalla niihin karkeutetuilla viesteillä, joiden funktio on kahtalainen: a. Ne ovat eräänlainen ilkeä verbaalinen läimäytys naisen naamalle ja b. toisaalta hienovarainen muistutus siitä, että mies haluaa, että kyseessä on kahden aikuisen suhde (jonka merkki on se, että siihen kuuluu seksiä toisin kuin lapsen ja aikuisen suhteeseen, johon se ei ikinä kuulu). Mies ei kestä sitä, että nainen halipula-söpöstelyillään yrittää vääntää suhteen lapsen ja aikuisen suteeksi.
Eläkää yksin. Elämme yhteiskunnassa, joka mahdollistaa uskomattoman määrän vapautta ja hyvinvointia sinkuille. Tällaista yksilönvapauden kulta-aikaa ei ole koskaan aiemmin ollut. Arvostakaa sitä. Parisuheissa ei voi kuin hävitä.
Tiedätkö mitä? Jokaisessa aikuisessa ihmisessä elää edelleen myös lapsi, joka välillä kaipaa lohdutusta, hellyyttä, hoivaa ja kuuntelemista ilman vaatimuksia seksistä tai mistään muusta vastikkeesta. Jopa miehissä on se pikkupoika joka joskus haluaa käpertyä kainaloon itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa seukata naisena naisen kanssa, jos hellyyttä haluaa.
Aika pitkälti näin, mutta joskus naisissakin on näitä tunnekylmiä seksiaddikteja. Harvemmin tosin edes pyrkivät hellyys- ja rakkaustoiveissa iholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa seukata naisena naisen kanssa, jos hellyyttä haluaa.
Aika pitkälti näin, mutta joskus naisissakin on näitä tunnekylmiä seksiaddikteja. Harvemmin tosin edes pyrkivät hellyys- ja rakkaustoiveissa iholle.
Haha.. jep.. esileikeistäkään nämä ei juuri tykkää. Homman pitäisi luistaa yhtä yksinkertaisesti kuin oman dildon kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä? Jokaisessa aikuisessa ihmisessä elää edelleen myös lapsi, joka välillä kaipaa lohdutusta, hellyyttä, hoivaa ja kuuntelemista ilman vaatimuksia seksistä tai mistään muusta vastikkeesta. Jopa miehissä on se pikkupoika joka joskus haluaa käpertyä kainaloon itkemään.
Väärin. Ei se ole mikään ”lapsi”. Jokaisessa terveessä inhimillisessä ihmisen tietoisuudessa on tarve hellyydelle, sen osoittamiselle ja vastaanottamiselle. Rakkaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko yhtään miehen kannalta? Mitä jos sitä "latistaa" että sinä vastaat seksin kaipuuseen jollain "halipulalla"
Miksi ihmeessä ja millä perusteella sinun tarpeesi ovat tärkeämpiä?
Ei ap:n tarpeet ole tärkeämpiä vaan molempien tarpeet ovat tärkeitä. Kahden kauppa. Mutta homma ei tule toimimaan niin, että ap laittaa tarpeensa syrjään ja mennään vain miehen tarpeiden mukaan.
Ei tietenkään toisin päinkään niin, että mies kokee tarpeensa syrjäytetyksi.
Mutta eikö molemmat ole olleet tässä täysin tasa-arvoisessa asemassa? Miten onnistutte saamaan ap:ta uhrin? Molemmat viestittää omasta näkökulmastaan näillä tiedoilla. Ihan 50-50.
Minusta ap ei ole tässä vaiheessa mikään uhri:) Tässä ketjussa esiintyy myös kirjoittelija, joka toistelee näitä tunne-elämän kehittymättömyys ja henkinen väkivallan uhri -juttuja. En ole itse ko. kirjoittelija.
Mutta aika tietysti näyttää, kuinka kommunikointi tulee ap:n ja miesystävän kanssa sujumaan. Hänen varmasti kannattaisi keskustella asiasta, tosin ei silloin, kun nämä viestit lentelevät, vaan toisena hetkenä.
Sinusta ei ehkä ole, mutta huomaat varmaan ettei tämä keskustelu täällä ole kovin tasa-arvoista. Kyllä tässäkin on tehty mies jotenkin "pahemmaksi" osapuoleksi... ja ap on se, joka kärsii tästä miehen käytöksestä.
Tämän takia en usko, että tasa-arvoon kykenee ani harva yksilö maailmassa.
Niinhän ap kärsii, se oli aloituksen aihe. Ap haluaa hellyyttä ja seksiä. Mies haluaa seksiä. Ap haluaa antaa miehelle seksiä (ja saada sitä). Mies ei halua antaa ap:lle hellyyttä. Aukeaisiko tällä?
Missä kohtaa APN viestiä sanottiin ettei mies anna myös hellyyttä? Nimenomaan miehen sanottiin sanoneen, että on halipula ja sen lisäksi kaipaa muutakin. Itseasiassa APN kysymys kuului " kaipaako mies minua ollenkaan?" . Tähän ei ole tullut vastausta vaan jokainen omista lähtökohdistaan ja kokemuksistaan vastaa hellyys vs seksi. Voi olla hellyyttä ilman seksiä, seksiä ilman hellyyttä, seksiä ja hellyyttä yhtäaikaa ja lisäksi joillekkin seksi=hellyys. Tämä on tullut selväksi. APN suhteesta emme tiedä muuta kuin nuo pari viestiä. Sitäkään ei sanota onko viesteissä muutakin ja onko kaikki viestit seksuaalisesti latautuneita.
Mies kun tulee työmatkalta niin sillä on ensimmäisenä mielessä rakastelu vaimonsa kanssa, sen jälkeen mies tiedustelee että onko kaikki lapset vielä tallella ja sitten se käy jääkaapilla katsomassa onko safkaa. Jos ei ole niin se syö sitä mitä siellä sattuu olemaan. Vasta tämän jälkeen jetlagista toipuva mies menee nukkumaan. Viinilasia ei alfa-uroksen edessä näy. Se on kalja tai single-malt.
Huomaa ettei teillä ole miestä.