Uusi miesystävä vastaa hellyyden ja ikävän kaipuu viesteihin seksi vihjailulla
Tiedän että emme ole nähneet 2 viikkoon ja kumpikin kaipaa sänkyhommia. Itsellä kuitenkin ihan ikävä ja hellyyden kaipuu ja olen näistä sanonut, esim, olisipa kiva tulla sinne sun viereen tms niin mies vastaa tyyliin, täällä mä alasti olen tai että joo mullakin halipula ja vähän muukin mielessä. Kyllä ymmärrän että painetta voi olla, mutta latistaa mun mielen kun ei vastaa hellyydenkaipuuseen hellyytenä vaan seksijutuilla.. Kaipaakohan mua yhtään..
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt täällä yleisetetäänkin taas ja asia ei ole yhdellekään mikään ongelma?
Jos joku mies olis aloittanut yleistävän keskustelun naisten hellyyden osoituksista, niin tietää kyllä mitä vastaukset olis...
Ja musta sä teet kylllä taas ihan turhasta ongelman! Joillekin seksi on parasta läheisyyttä. Ei se tee yhtään sua huonommaksi, et tykkää eri asioista. Miksi "hellyys ilman seksiä" on muka jotenkin parempi asia? Tai tekee ihmisen paremmaksi?
Jos seksi on ainoaa läheisyyttä, se on ongelma. Eksällä homma meni niin että jos menin metriä lähemmäs ja vaikka halasin, se oli lupaus seksistä, ja jos vetäydyin halauksesta kun kädet alkoivat heti vaeltaa, tein kiusaa hänelle. Arvaatte varmaan että pian pidin pitkän turvavälin.
Seksi ainoana hellyyden ja välittämisen merkkinä kertoo jostakin elintkin alemmasta tietoisuustilasta: nekin pienillä aivoillaan hakevat usein hellyyttä.
Tuollainen käytös on tunne-elämän sairautta, ja ihmisen lähettyviltä on hyvä hakeutua pois.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, näinkö se menee? Eikö hellittely juttuja voi puhua ilman seksi ajatuksia? Ap
Saat toki mutta älä vaadi sitä muilta. Hyväksy ihminen juttuineen päivineen tai jätä suhde sikseen.
Miesraukan kettu haluaisi käydä kolossa ja sinä vain kiedot kätesi ympärille ja pistät haistelemaan kainalokarvojasi? Ajattele nyt itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies olis aloittanut yleistävän keskustelun naisten hellyyden osoituksista, niin tietää kyllä mitä vastaukset olis...
Ja musta sä teet kylllä taas ihan turhasta ongelman! Joillekin seksi on parasta läheisyyttä. Ei se tee yhtään sua huonommaksi, et tykkää eri asioista. Miksi "hellyys ilman seksiä" on muka jotenkin parempi asia? Tai tekee ihmisen paremmaksi?
Jos seksi on ainoaa läheisyyttä, se on ongelma. Eksällä homma meni niin että jos menin metriä lähemmäs ja vaikka halasin, se oli lupaus seksistä, ja jos vetäydyin halauksesta kun kädet alkoivat heti vaeltaa, tein kiusaa hänelle. Arvaatte varmaan että pian pidin pitkän turvavälin.
Molempien tarpeisiin pitää tietysti molempien vastata, se on selvää. Ap viestittää omaa tarvettaan ja mies omaansa. Jostain kumman syystä miehen tarve on ap:lle ongelma. Eikä tule mieleenkään, että hänen viestittely voi olla miehelle samanlainen ongelma. Ap sortuu ikivanhaan naisten ongelmaan: asettuu kuningattaren asemaan joka määrittelee kenen tarve priorisoidaan (oma), ei varmana sanota asiasta miehelle mitään, aletaan juoruamaan muille naisille, jolloin oma vinksahtanut käsitys saa vahvistusta ja lopuksi sit (todennäköisesti) passivis-aggressiivisesti loukkaannutaan, jos mies kehtaa ehdottaa jotain, mikä sinänsä on kylläkin normaalia parisuhteessa, seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miesraukan kettu haluaisi käydä kolossa ja sinä vain kiedot kätesi ympärille ja pistät haistelemaan kainalokarvojasi? Ajattele nyt itsekin.
Näin suurin osa ”seksiläheisistä” haluaisi sanoa, vaikka tässäkin se yritetään epäonnistuneesti kietoa huumoriin.
Kyllä tämä on sairautta, ei ihmisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko yhtään miehen kannalta? Mitä jos sitä "latistaa" että sinä vastaat seksin kaipuuseen jollain "halipulalla"
Miksi ihmeessä ja millä perusteella sinun tarpeesi ovat tärkeämpiä?
Ei ap:n tarpeet ole tärkeämpiä vaan molempien tarpeet ovat tärkeitä. Kahden kauppa. Mutta homma ei tule toimimaan niin, että ap laittaa tarpeensa syrjään ja mennään vain miehen tarpeiden mukaan.
Ei tietenkään toisin päinkään niin, että mies kokee tarpeensa syrjäytetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempien tarpeisiin pitää tietysti molempien vastata, se on selvää. Ap viestittää omaa tarvettaan ja mies omaansa. Jostain kumman syystä miehen tarve on ap:lle ongelma. Eikä tule mieleenkään, että hänen viestittely voi olla miehelle samanlainen ongelma. Ap sortuu ikivanhaan naisten ongelmaan: asettuu kuningattaren asemaan joka määrittelee kenen tarve priorisoidaan (oma), ei varmana sanota asiasta miehelle mitään, aletaan juoruamaan muille naisille, jolloin oma vinksahtanut käsitys saa vahvistusta ja lopuksi sit (todennäköisesti) passivis-aggressiivisesti loukkaannutaan, jos mies kehtaa ehdottaa jotain, mikä sinänsä on kylläkin normaalia parisuhteessa, seksiä.
Minusta miehen kannattaa käyttää maksullisia, jos ainoa tarve toisen läheisyyteen on likaisien puhuminen ja parittelu. Jättää parisuhdekelpoiset yksilöt normaaleille =ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että emme ole nähneet 2 viikkoon ja kumpikin kaipaa sänkyhommia. Itsellä kuitenkin ihan ikävä ja hellyyden kaipuu ja olen näistä sanonut, esim, olisipa kiva tulla sinne sun viereen tms niin mies vastaa tyyliin, täällä mä alasti olen tai että joo mullakin halipula ja vähän muukin mielessä. Kyllä ymmärrän että painetta voi olla, mutta latistaa mun mielen kun ei vastaa hellyydenkaipuuseen hellyytenä vaan seksijutuilla.. Kaipaakohan mua yhtään..
Seurustelin joskus miehen kanssa, jolle seksi=hellyys. Mies kirjoitteli
minulle kuinka "panisi minua niin, että unohtaisin koko työpaikan" silloin kuin laitoin pitkän työpäivän jälkeen viestiä, että nyt kaipaisin hyvää rutistusta ja haluaisin ihan vain olla hänen kainalossaan. Kun tapasimme, niin hän suorastaan juoksutti minut sisälle ilman mitään haleja, alkoi vetämään housujani kinttuihin ja puristelemaan rintojani, vaikka minä olisin halunnut nähdessämme ensin hyvän lämpimän pitkän halauksen ja suudelman.
Sanoin tästä mielestäni mukavasti, että halataan nyt hetki ja mennään sitten, että kyllä minäkin häntä haluan kovasti, mutta mies melkein suuttui siitä. Heti herätessämme hän oli muna pystyssä ja muutenkin kuin herhiläinen kimpussani. Seksi oli kyllä ihan hyvää, mutta välillä tuntui, että olen hänelle vain se alusta, johon panna ja hyväilyt olivat turhia. Sanoin tästäkin nätisti ja yritin muuttaa tilannetta omalla toiminnallani, mutta ei. Jossakin vaiheessa miehen viesteistä katosi kaikki arjen kuulumiskyselyt ja tavatessamme sama juttu, emme puhuneet enää mistään, vaan koko tapaaminen tuntui pyörivän vain naimisessa. Aikani katsoin sitä ja lopetin suhteen. Mies asiaa ihmetteli kovasti, koska meillähän oli hänen mielestään mennyt ihan hyvin, seksihän oli hyvää ja kaikki oli hyvää!
Miehen jälkeen löysin miehen, jonka kanssa sujui niin keskustelu kuin seksikin. Sain tavatessamme sen ihanan halin, viesteissä juuri sitä haluamaani hellyyttä ja välittämistä ja yhdessä olemme vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin suurin osa ”seksiläheisistä” haluaisi sanoa, vaikka tässäkin se yritetään epäonnistuneesti kietoa huumoriin.
Ei ole. Musta tuomioita hyvin sanottu, vaikka huumoria olikin mukana. Molempien näkökulmasta asia näyttäytyy eri tavalla ja molemmilla on siihen ihan samanlainen oikeus.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko yhtään miehen kannalta? Mitä jos sitä "latistaa" että sinä vastaat seksin kaipuuseen jollain "halipulalla"
Ei ap:n tarpeet ole tärkeämpiä vaan molempien tarpeet ovat tärkeitä. Kahden kauppa. Mutta homma ei tule toimimaan niin, että ap laittaa tarpeensa syrjään ja mennään vain miehen tarpeiden mukaan.
Mutta eikö molemmat ole olleet tässä täysin tasa-arvoisessa asemassa? Miten onnistutte saamaan ap:ta uhrin? Molemmat viestittää omasta näkökulmastaan näillä tiedoilla. Ihan 50-50.
Ehkäpä mies ei sinulta muuta haluakaan, kuin seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Musta tuomioita hyvin sanottu, vaikka huumoria olikin mukana. Molempien näkökulmasta asia näyttäytyy eri tavalla ja molemmilla on siihen ihan samanlainen oikeus.
Ohis
Elukkanäkökulma.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei ymmärrä, että tuo on pitemmällä tähtäimellä ongelma. Tuo voi oikeasti johtaa siihen, että nainen kokee, että hänen tarpeensa torpataan ja keskiössä on vain tuo miehen "minäminäminä haluan panna". Tökeröt seksivihjailut johtaa siihen, että naista ei seksi kiinnosta (koska mies on tökerö ja nainen odottaa, että mies huomioi ja haluaa häntä eikä nylkyttää vain jotakuta), sitten mies ihmettelee kun seksi loppuu.
NÄIN. Eikä auta että ongelman sanoittaa miehelle ja mitä siitä seuraa. Reiden nylkytys senkun jatkuu ja maku menee.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä mies ei sinulta muuta haluakaan, kuin seksiä?
Vihdoinkin. Mikä kohta on ollut alusta saakka edes epäselvä. Mies maksullisiin ja pois pilaamasta normaalien hengitysilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minulle kuinka "panisi minua niin, että unohtaisin koko työpaikan" silloin kuin laitoin pitkän työpäivän jälkeen viestiä, että nyt kaipaisin hyvää rutistusta ja haluaisin ihan vain olla hänen kainalossaan. Kun tapasimme, niin hän suorastaan juoksutti minut sisälle ilman mitään haleja, alkoi vetämään housujani kinttuihin ja puristelemaan rintojani, vaikka minä olisin halunnut nähdessämme ensin hyvän lämpimän pitkän halauksen ja suudelman.Sanoin tästä mielestäni mukavasti, että halataan nyt hetki ja mennään sitten, että kyllä minäkin häntä haluan kovasti, mutta mies melkein suuttui siitä. Heti herätessämme hän oli muna pystyssä ja muutenkin kuin herhiläinen kimpussani. Seksi oli kyllä ihan hyvää, mutta välillä tuntui, että olen hänelle vain se alusta, johon panna ja hyväilyt olivat turhia. Sanoin tästäkin nätisti ja yritin muuttaa tilannetta omalla toiminnallani, mutta ei. Jossakin vaiheessa miehen viesteistä katosi kaikki arjen kuulumiskyselyt ja tavatessamme sama juttu, emme puhuneet enää mistään, vaan koko tapaaminen tuntui pyörivän vain naimisessa. Aikani katsoin sitä ja lopetin suhteen. Mies asiaa ihmetteli kovasti, koska meillähän oli hänen mielestään mennyt ihan hyvin, seksihän oli hyvää ja kaikki oli hyvää!
Miehen jälkeen löysin miehen, jonka kanssa sujui niin keskustelu kuin seksikin. Sain tavatessamme sen ihanan halin, viesteissä juuri sitä haluamaani hellyyttä ja välittämistä ja yhdessä olemme vieläkin.
Tämä on vaan niin hyvä esimerkki siitä, kuinka tilanne voi olla täysin epäsymmetrinen osapuolten kannalta ja kuten jo sanoin aiemmin, mies jää sitten ihmettelemään, miksi naista ei kiinnostanut jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minulle kuinka "panisi minua niin, että unohtaisin koko työpaikan" silloin kuin laitoin pitkän työpäivän jälkeen viestiä, että nyt kaipaisin hyvää rutistusta ja haluaisin ihan vain olla hänen kainalossaan. Kun tapasimme, niin hän suorastaan juoksutti minut sisälle ilman mitään haleja, alkoi vetämään housujani kinttuihin ja puristelemaan rintojani, vaikka minä olisin halunnut nähdessämme ensin hyvän lämpimän pitkän halauksen ja suudelman.Sanoin tästä mielestäni mukavasti, että halataan nyt hetki ja mennään sitten, että kyllä minäkin häntä haluan kovasti, mutta mies melkein suuttui siitä. Heti herätessämme hän oli muna pystyssä ja muutenkin kuin herhiläinen kimpussani. Seksi oli kyllä ihan hyvää, mutta välillä tuntui, että olen hänelle vain se alusta, johon panna ja hyväilyt olivat turhia. Sanoin tästäkin nätisti ja yritin muuttaa tilannetta omalla toiminnallani, mutta ei. Jossakin vaiheessa miehen viesteistä katosi kaikki arjen kuulumiskyselyt ja tavatessamme sama juttu, emme puhuneet enää mistään, vaan koko tapaaminen tuntui pyörivän vain naimisessa. Aikani katsoin sitä ja lopetin suhteen. Mies asiaa ihmetteli kovasti, koska meillähän oli hänen mielestään mennyt ihan hyvin, seksihän oli hyvää ja kaikki oli hyvää!
Tämä on vaan niin hyvä esimerkki siitä, kuinka tilanne voi olla täysin epäsymmetrinen osapuolten kannalta ja kuten jo sanoin aiemmin, mies jää sitten ihmettelemään, miksi naista ei kiinnostanut jatkaa.
Kyllä täytyy siinä tapauksessa olla uskomattoman heikkolahjainen mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Elukkanäkökulma.
Ei vaan tasa-arvonäkökulma ja realistinen näkökulma, eikä mikään feministinen rusinat pullasta -näkökulma.
Mies on väärä mies ap:lle. En jatkaisi juttua, sillä mies on mikä on. Jos ap:n ja miehen halut ja toiveet eivät kohtaa nyt, niin miten myöhemmin? Paras on siis lähteä eri suuntiin vain ilman toisen muuttamisyrityksiä, niin molemmat ovat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö molemmat ole olleet tässä täysin tasa-arvoisessa asemassa? Miten onnistutte saamaan ap:ta uhrin? Molemmat viestittää omasta näkökulmastaan näillä tiedoilla. Ihan 50-50.
Minusta ap ei ole tässä vaiheessa mikään uhri:) Tässä ketjussa esiintyy myös kirjoittelija, joka toistelee näitä tunne-elämän kehittymättömyys ja henkinen väkivallan uhri -juttuja. En ole itse ko. kirjoittelija.
Mutta aika tietysti näyttää, kuinka kommunikointi tulee ap:n ja miesystävän kanssa sujumaan. Hänen varmasti kannattaisi keskustella asiasta, tosin ei silloin, kun nämä viestit lentelevät, vaan toisena hetkenä.
En nyt tiedä kannattaako siitä kovin paljon pahoittaa mieltään jos mies sanoo kaipaavansa sinua ja lisäksi on myös se seksi mielessä. Ainakin joillekkin miehille, omani mukaan lukien, se seksi on käsittämättömän tärkeää. Omalleni se, että on seksiä on rakkauden osoitus ja hän on aina ollut valmis mihin tahansa vaivannäköön sitä saadakseen (esim ajamaan illassa edestakaisin 300 km, jotta voidaan olla yhdessä pari tuntia)