Kyllä taas itseni pahaan suohon ajoin
Muistin, että tuet tulevat huomenna. Eipäs tulekaan, koska tuen muoto muuttui.
Ostin tänään viimeisillä rahoilla 30 euroa maksavan juuston, koska olin ajatellut, että voin vähän hemmotella itseäni. Nyt itken ja syön sitä, koska tajusin, että minun pitää selvitä viikko ja minulla on rahaa vain 4 euroa... Onneksi kaapissa on sentään pastaa, mutta kiva viikko edessä. Ei tätä juustoa voi palauttaakaan.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Tää viesti oli jotenkin söpö jollain hassulla tavalla. Anteeksi ap. :)
Ps, Mä voin laittaa su ntilille 20e, jos laitat tilinumerosi
Kiitos ajatuksesta.
Kävin kaapit läpi: tulipahan samalla siivottua. Enköhän minä näillä nyt pärjää. Juustolaulu oli hauska. :)
AP, olet ihana, kyllä sä pärjäät! :)
T: toinen juustohiiri, joka ei tosin ole eläissään ihan noin kallista juustoa päässyt vielä nakertamaan.
Vierailija kirjoitti:
Herra jestas. 30 euroa pienestä juustopalasta? En ikinä ostaisi niin kallista juustoa???
Vai ostitko jonkun kokonaisen köntin, jota syöt jo sen viikon?
Juu syö sä vaan sitä halvinta juustoketta, joka ei siis ole oikeaa juustoa nähnytkään. Et kuitenkaan ole ainoa, vaan miljoonat muut suomalaisurpot kelpuuttavat vain halvimman ja prosessoiduimman skeidan mitä maa päällään kantaa.
Tässä on syy miksi italialaista ja ranskalaista keittiötä ihaillaan ympäri maailmaa, kun taas suomalaiset nitriittinakit vitivalkoisella makaroonilla aiheuttavat lähinnä inhotusta (ja ihan syystäkin).
Huono provo, heti paljastui!
Haluat provosoida ”noin ne sossuntuilla elävät mällää”.
Ei lähtenyt tämä nyt oikein lentoon 😀
Porvoon meijerin juusto kyseessä selvästikin, kun vastausta ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Huono provo, heti paljastui!
Haluat provosoida ”noin ne sossuntuilla elävät mällää”.
Ei lähtenyt tämä nyt oikein lentoon 😀
Ai no hö. En kyllä halua mitään provosoida tai pilkata ketään "sossuntuilla eläviä", koska elän itsekin eräillä tuilla...
Te ette vaan tajua millaista on elää köyhänä niukkuudessa. Kyllä silloin voi haluta joskus herkutella. Ite ette pärjäisi noinkaan hyvin kuin tämä AP. Ja miten ihana asenne ja huumorintaju!
Mikset ostanut kolmea erilaista juustoa? (ois tullu edes vähän juustotarjottimen näköistä)
Oliko tuo ostettu sun lemppari?
Porvoon marketissa juustojen hinnat alkaa 30e. / 100gr. Joten voit syödä juuston hyvällä omallatunnolla ja paastota pari päivää.
Ap on varmasti ostanut serbialaista Pule-juustoa.
Se maksaa 1000 €/kg.
Kolmella kympillä ei saa kuin 30g.
Vierailija kirjoitti:
Porvoon marketissa juustojen hinnat alkaa 30e. / 100gr. Joten voit syödä juuston hyvällä omallatunnolla ja paastota pari päivää.
Minä ostin viime viikonloppuna camemberttia 20 eurolla. Ehkä samaa, jostakin pienemmästä kaupasta tai isompi määrä?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on edes sellasta juustoa, mikä ryydittää mukavasti pastaa... mutta joo, taipumusta on ajatella samoin, että "nyt voi tuhlata kun huomenna tulee lisää". Pitäs vaan elää aina nuukasti.
Mulla on taipumus ajatella, että sitten voi ostaa kun rahaa on yllinkyllin, ja sitten kun rahaa on yllinkyllin, niin ajattelen, että kyllä vielä ensi tili pitää olla säästössä ennenkuin tuhlaan yhtään mitään.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ostan usein niiltä juustotiskeiltä 3-4 euron juustoja. Mietin usein, että raaskinko ostaa edes 6 euron arvoista. Mikä juusto maksaa 30 euroa?
Porvoonjuusto
Vierailija kirjoitti:
Te ette vaan tajua millaista on elää köyhänä niukkuudessa. Kyllä silloin voi haluta joskus herkutella. Ite ette pärjäisi noinkaan hyvin kuin tämä AP. Ja miten ihana asenne ja huumorintaju!
Saa sitä herkutella, mutta jotain suhteellisuudentajua pitäisi olla, eikä hassaa vähiä rahoja johonkin yhteen mielitekoon.
Minä elän tällä hetkellä Kelan tuilla ja tänään kaupassa mietin pitkään raaskinko ostaa mustikkarasian, joka maksoi 2,49e. Noh, kyllä se koriin meni ja aion herkutella sen viikonloppuna. En koskaan voisi laittaa 30 euroa johonkin yhteen herkkuun ja itseasiassa tänään meni 30e 7 päivän ruokiin... joten todellakin kauhistelen tuota ap:n juuston hintaa (jos nyt on edes totta koko tarina).
Vierailija kirjoitti:
Ostan usein niiltä juustotiskeiltä 3-4 euron juustoja. Mietin usein, että raaskinko ostaa edes 6 euron arvoista. Mikä juusto maksaa 30 euroa?
Mulle on ainakin ihan sama mitä se paketti maksaa. Mä katson vain kilohintaa.
Sinkkumies
Tää viesti oli jotenkin söpö jollain hassulla tavalla. Anteeksi ap. :)
Ps, Mä voin laittaa su ntilille 20e, jos laitat tilinumerosi