Sitä en ymmärrä miksi amiskat lakittaa patsaita
Tai ihmispatsaat voi ymmärtää jos ne haluaa matkia yliopisto-opiskelijoiden perinteitä mutta Satakunnan karhu, Hirvi tai kaluuna esittävä Rauha?
Kommentit (10)
Eikös vapputempausten pidä ennenkaikkea olla hauskoja?
Minä ajattelin, että tuon meidän kylän
apean näköisen pronssiukkelin vois lakittaa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että tunnustaa vajavaisen ymmärryksensä.
Yritä huviksesi valistaa minua.
Porin lakituksessa on kyllä mukana yliopisto-opiskelijatkin, ei se ole pelkästään amk-tilaisuus. Ja karhupatsas lakitetaan sen takia, koska Porissa ei ole lukuunottamatta muita naishahmoa (tai siis tässä tapauksessa naaraspuolista hahmoa) esittäviä patsaita. Muistaakseni teekkarit aikoinaan hommasivat eläinlääkäriltä todistuksen, että ko. karhu on naaraspuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Porin lakituksessa on kyllä mukana yliopisto-opiskelijatkin, ei se ole pelkästään amk-tilaisuus. Ja karhupatsas lakitetaan sen takia, koska Porissa ei ole lukuunottamatta muita naishahmoa (tai siis tässä tapauksessa naaraspuolista hahmoa) esittäviä patsaita. Muistaakseni teekkarit aikoinaan hommasivat eläinlääkäriltä todistuksen, että ko. karhu on naaraspuolinen.
Siis joitakin hautamuistomerkkejä lukuunottamatta.
Mä en edes ymmärrä miksi patsasta pitää lakittaa. Sehän on vttu vaan patsas.
Mikä ihmeen ongelma kaikessa on? Miksi he eivät saisi sitä lakittaa?
Että pitääkin aina olla tuollaisia ihme hyypiöitä, joiden mielestä mitään ei saisi tehdä. Oletko kateellinen, kun et itse pääse enää opiskelijaelämään?
Ylioppilailla lakit päässä koska muuten "päätä pakottaa".
Siitähän se sananparsikin tulee, "heittää aivot narikkaan". Pistetään lakki pois päästä. Lakki=aivot.
Vierailija kirjoitti:
Ja patsaan on esitettävä naista tai naarasta? Päteekö sama Paavo Nurmen patsaaseen Turussa?
Hienoa, että tunnustaa vajavaisen ymmärryksensä.