Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haenkohan olematonta naista?

Aldarel
29.04.2018 |

Heippa vaan Vauva-foorumi!

Olen tässä jo muutaman tovin etsineenä alkanut miettimään, onko hakemaani naista oikeastaan olemassa. Ainakaan siinä määrin, että sellaiseen sattuisin törmäämään. Tietenkin mukana on myös se fakta, että toisinkin päin pitäisi vielä natsata. Olen kahlannut läpi tuhansittain naisten profiileja Tinderissä, jonka perusteella nyt mietin näitä asioita.

Haen henkilöä, jonka kanssa voisin kuvitella rakentavani yhteistä tulevaisuutta turvallisen, rakastavan ja vakaan ydinperheen kontekstissa, joten näihin asioihin kiinnitän huomiota:
- samansuuntaiset tavoitteet elämälle
- lapseton nyt, haluaa lapsia tulevaisuudessa
- ei tupakoi, ei huumeita, alkoholi korkeintaan kohtuukäyttönä (mielellään harvoin kuten itsellä), ei tatuointeja tai lävistyksiä (korvakorut ok) -- nämä siksi, että haluan kumppaniltani tietynlaista elämänhallintaa etenkin perhettä ajatellen
- ei lemmikkejä (tällä ei varsinaisesti hakukontekstiin merkitystä, mutta olen vähän allerginen)
- tasainen, positiivisen aurinkoinen luonne, mielenterveys muutenkin kunnossa
- perhearvot tärkeitä
- paljon ME-henkeä sekä arjen että juhlan aikaan
- halua rakentaa yhteistä tulevaisuutta (tarkennettakoon vielä, että en ole hakemassa kotiorjaa, teen mielelläni kotitöitä ja esim ruoanlaitto on mukavaa)
- töissä itselleen mielekkäässä, vakaan oloisessa paikassa (väliaikainen työttömyys ja vanhempainvapaat täysin ok, päämäärätön haahuilu ei)
- koulutuksella ei suuremmin väliä, kunhan on yhteistä henkisellä puolella, toki bonuksena oman kaltainen koulutustausta
- jonkun sortin elämänhallinta rahan osalta, ettei kaikki pala mitä tulee käteen samoin tein, vaan vähän pidemmällä tähtäimellä ajattelua
- ei polttavia tarpeita matkustella pitkin maapalloa joka vuosi
- omasta mielestäni nätti (tähän mahtuu paljon erilaisia naistyyppejä), normaalipainoinen tai vähän sitä isompi, mielestäni terveellinen liikkuminen ja syöminen herkutteluineen on hyvä juttu, fitnessille elämänsä omistavaa en ymmärrä

Nyt joku varmasti miettii, että onhan noitakin naisia olemassa, mutta eihän tämä homma tietenkään yksisuuntaisena katuna toimi. Itsestäni voin sanoa kaikki nuo yllä olevat asiat, joten ajatuksena on joko kohtaanto-ongelma tai sitten se, että naama ja/tai kroppa ei miellytä, tai sitten ainakin stereotypiana tylsä ja turvallinen dippainssimies ei vaan väräytä kiinnostusta.
Jos nyt jotakuta sattuu kiinnostamaan tutkia enemmän, niin linkkasin Tinder-profiilini verkkosivun kautta avattavaksi, nimimerkillä @aldarel löytyy gotinder comista.

Mutta niin, mitä ajatuksia hakuni herättää? Ystäviltä on kuullut sellaista kommenttia, ettei kannattaisi noista juuri poiketa, sillä ansaitsisin tälläisen ihmisen, mutta toisaalta jos niitä ei ole, on hieman huonompi juttu. Jos mieleen tulee jotain muuta, missä olisi parantamisen varaa, ideoita otetaan avoimesti vastaan.

Kiitos kaikille. :)

Kommentit (755)

Vierailija
381/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans samaa mieltä, että paras aika listan kaltaisen naisen löytämiseen on jo mennyt. Nuo naiset löytyvät niistä opiskelijabileistä, missä ikää on sen verran, että jatko-opinnot sivutöineen vievät ajan ja rahat eikä näinollen ole niitä eläimiä eikä varaa kovin matkustellakaan. Opetellaan oman kodin hoitoa, tapaillaan insinööriopiskelijoita ja tiedetään, että lasten aika on vasta sitten joskus. Jotkut muuten ottavat ensimmäisen tatuointinsa vasta vanhana mummona. Taidat ap etsiä neulaa heinäsuovasta. Ne parikymppiset iloiset opiskelijatydyt ei sua huoli.

Vierailija
382/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aldarel kirjoitti:

Ja kyllä pidän edelleen tatuointeja sekä lävistyksiä huonona harkintakykynä, sillä se voi mm. vaikuttaa työnsaantiin, jos esteettiset seikat unohdetaan.

AP

Sama täällä. Jätän suosiolla tatska-mimmit muille. Itse tosin jo toisella kierroksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ap kommentoida jotain tuohon redpilli-ilmiöön liittyen? Mitä mieltä sinä olet siitä? Mitä ajatuksia sinussa herättää tuon "opin" mukaiset näkemyset? Mikä mielestäsi miehiä houkuttelee noissa väitteissä/opeissa?

Kommentoin jo aiemmin että mä en edes tiedä mitä ihmettä mun pitäis sanoa. Miksi ihmeessä te höyryätte siitä? Onko tää jollekulle joku elämän tarkoitus?

AP

Herraisä, kundi, naisilla on tutka sovinismille. Tuon pilleriajattelun takia sä et löydä kumppania. Jopa me nelikymppiset tädit tiedetään mistä on kyse.

Hmmm....

Kuka ei halua tällaista unelmaa, en ymmärrä. Esim. ajatuksia 35+ naisista-

Well what do women expect? They bring nothing to the relationship that can't replaced with another woman.

Women are like leasing a car now. Why buy and take the hit on depreciation and risk losing the car and still making payments? Lease, use, return it back to the market, pick up a new model.

If it flies, floats or *ucks, rent it. 

Are they though? Plenty of BP *ick desperate enough to *uck anything, even them.

They know all they have to offer a man like me is their *ussy

https://www.reddit.com/r/TheRedPill/comments/8f38dx/met_a_postwall_woma…

Vierailija
384/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh ap, olen nyt yhdeksännellä kuulla raskaana. Ja koko raskausajan olen ollut pahoinvoiva, oksenteleva, kivulias ja todella uupunut. Minusta on ollut aurinkoisuus hyvin kaukana, ja varmasti olen ollut "hankala" kun huomioni on ollut vain omassa pahoinvoinnissani. Siedät naiselta huonoja päiviä, mutta siedätkö todella huonot 9 kuukautta putkeen? 

Vierailija
385/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun deittiprofiilissani luki aikoinaan, että etsin miestä, jolla on positiivinen elämänkatsomus ja joka tulee hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa. Lisäsin tuon toiveen sen jälkeen, kun olin erehtynyt seurustelemaan narsistin, aspergerin ja erakon kanssa. On aivan kohtuullista toivoa, että tuleva kumppani on tasapainoinen ihminen. Itse en ainakaan halunnut enää tapailla vaikeita ihmisiä, joiden arvaamaton käytös olisi tehnyt omasta elämästäni erittäin hankalan. Onneksi löysinkin sellaisen, jonka kanssa elämä soljuu soljuu soljuu.

Vierailija
386/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakitrolli vinkuu käytöstapoja!

Kiitos sadasta naisvihaketjusta! Ihme poistoista kun änkeröimäsi jutut eivät mene läpi.

Hyi hyi kun sulle ollaan tuhmia ja epäkorrekteja. Ts. Tyyppi perskännissä fantasiomassa mitä lie horinaa miljoonatta kertaa. Mutta ne muut; uli uli, ja äidin vika, hän on narsisti!

Kärsitkö kihomadoista anaalihamsteri? Vaikka homous onkin syntiä.

Vierailija
387/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/10

Kaatui jo tuohon luonteeseen. Tuskin kukaan nyt aina pystyy aurinkoinen olemaan. Oltaisiin siis varmaan ihan toistemme vastakohdat. Terveisin mainitsemasi haahuilija. Onnea kuitenkin yritykseen. Tosin aika monta kriteeriä sinulla on. Oma listani huomattavasti lyhyempi ja vaatimattomampi. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
388/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ap kommentoida jotain tuohon redpilli-ilmiöön liittyen? Mitä mieltä sinä olet siitä? Mitä ajatuksia sinussa herättää tuon "opin" mukaiset näkemyset? Mikä mielestäsi miehiä houkuttelee noissa väitteissä/opeissa?

Kommentoin jo aiemmin että mä en edes tiedä mitä ihmettä mun pitäis sanoa. Miksi ihmeessä te höyryätte siitä? Onko tää jollekulle joku elämän tarkoitus?

AP

Herraisä, kundi, naisilla on tutka sovinismille. Tuon pilleriajattelun takia sä et löydä kumppania. Jopa me nelikymppiset tädit tiedetään mistä on kyse.

Hmmm....

Kuka ei halua tällaista unelmaa, en ymmärrä. Esim. ajatuksia 35+ naisista-

Well what do women expect? They bring nothing to the relationship that can't replaced with another woman.

Women are like leasing a car now. Why buy and take the hit on depreciation and risk losing the car and still making payments? Lease, use, return it back to the market, pick up a new model.

If it flies, floats or *ucks, rent it. 

Are they though? Plenty of BP *ick desperate enough to *uck anything, even them.

They know all they have to offer a man like me is their *ussy

https://www.reddit.com/r/TheRedPill/comments/8f38dx/met_a_postwall_woma…

Mä kovasti mietin miten ihmeessä näistä viesteistä on tultu johtopäätökseen, että haen naista alistettavaksi orjaksi? Noi ajatuksethan on ihan roskaa! Tuolla aiemmin joku analysoi sitä, että en onnistu siksi koska haen 50-50 suhdetta, kun naiset ei oikeasti sitten haluakaan sellaista suhdetta.

AP

Vierailija
389/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen iän alaraja saa olla mielestäsi kahdenkympin alapuolellakin. Vaikka itse olet jo 32.

Tämä on se syy miksi olet yksin.

Vierailija
390/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Ap on vastannut rauhallisesti ja kärsivällisesti hyvinkin halventaviin viesteihin. Jotenkin tuntuu siltä, että monet näistä hyökkääjistä ovat juuri sellaisia, jollaiseksi he ovat kuvailleet Ap:n.

Ja ne naisten omat listat! Pituus niin ja niin monta senttiä, muu ulkonäkö sellainen ja tällainen, koulutus se ja se... Loputtomiin! Ja sitten ihmetellään, kun miestä ei löydy. Haloo, te syytätte Ap:tä ihan samasta asiasta, jonka vuoksi ette itse löydä itsellenne miestä!

Ei nyt pitäisi tarttua tähän mutta veikkaan että ap:lle kommentoineet eivät ole edes etsimässä miestä, esimerkiksi itse olen naimisissa. Ja joo, joillain naisilla voi näitä listoja ollakin mutta ihan samat ohjeistukset antaisin heillekin aidosta kohtaamisesta ja omien asenteiden pohtimisesta.

Vierailija
391/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä kovasti mietin miten ihmeessä näistä viesteistä on tultu johtopäätökseen, että haen naista alistettavaksi orjaksi? Noi ajatuksethan on ihan roskaa! Tuolla aiemmin joku analysoi sitä, että en onnistu siksi koska haen 50-50 suhdetta, kun naiset ei oikeasti sitten haluakaan sellaista suhdetta.

AP[/quote]

Kärjistät tahallasi ja käytät mustavalkoista ajattelua. Kukaan ei ole täällä väittänyt, että haet naista alistettavaksi orjaksi.

Ja vinkkinä, naiset haluaa 50-50 suhteen makkarin ulkopuolella, mutta sitten jotain ihan muuta makkarissa ;) . Joten älä sotke noita kahta asiaa keskenään.

Vierailija
392/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen iän alaraja saa olla mielestäsi kahdenkympin alapuolellakin. Vaikka itse olet jo 32.

Onko parinkympin nuorempi puolisko, eli siinä jossain 23:n paikkeilla mielestäsi teini? Kuten sanoin, haen enimmäkseen omani ikäistä.

AP

Vierailija
393/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Ap on vastannut rauhallisesti ja kärsivällisesti hyvinkin halventaviin viesteihin. Jotenkin tuntuu siltä, että monet näistä hyökkääjistä ovat juuri sellaisia, jollaiseksi he ovat kuvailleet Ap:n.

Ja ne naisten omat listat! Pituus niin ja niin monta senttiä, muu ulkonäkö sellainen ja tällainen, koulutus se ja se... Loputtomiin! Ja sitten ihmetellään, kun miestä ei löydy. Haloo, te syytätte Ap:tä ihan samasta asiasta, jonka vuoksi ette itse löydä itsellenne miestä!

Ei nyt pitäisi tarttua tähän mutta veikkaan että ap:lle kommentoineet eivät ole edes etsimässä miestä, esimerkiksi itse olen naimisissa. Ja joo, joillain naisilla voi näitä listoja ollakin mutta ihan samat ohjeistukset antaisin heillekin aidosta kohtaamisesta ja omien asenteiden pohtimisesta.

Minä olen tähän ketjuun muutaman viestin kirjoittanut, enkä minäkään ole etsimässä miestä, vaan varsin vakiintuneessa tilassa, onnellisessa parisuhteessa. Ja btw, minulla ei ollut listoja kun olin sinkku.

Vierailija
394/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sisäsiistiä perinteiset porvariarvot omaavaa akkaa kotirouvaksi espoolaislähiöön haussa... Sellainen vaikutelma tuosta tulee. 

No, ei ainakaan mun juttu. On tatuointeja - joo, koodarina ne ei todellakaan haittaa työn suhteen. On lemmikkikin. Vaikka haluan lapsia, en todellakaan kuvittele että se tarkoittaisi kaikesta boheemista elämästä, edes juopottelusta toisinaan (kun lapset on hoidossa), luopumista. Ja tunne-elämäänikään en haluaisi latistaa toiveiden mukaiseksi pelkäksi auringonpaisteeksi, se olisi epäaitoa. Minusta on mukava elää kaikki sävyt läpi, myös ne tummemmat.

Vierailija
395/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko parinkympin nuorempi puolisko, eli siinä jossain 23:n paikkeilla mielestäsi teini? Kuten sanoin, haen enimmäkseen omani ikäistä.

AP

Olen eri kuin aiempi, mutta parikymppiset naiset eivät ihan oikeasti halua kymmenen vuotta vanhempaa miestä. He haluavat oman ikäisen, eli parikymppisen. Joku todella menestynyt rikas toimitusjohtaja saattaa olla kiehtova parikymppisen naisen mielestä, mutta lähinnä sen rahan ja statuksen takia. 

Ei nuo nuoret naiset sinusta kiinnostu. Olet jo 32. Sinusta kiinnostuu 30-vuotiaan ja yli kolmekymppiset. Itse olen 36, ja voisin kiinnostua sinusta, koska nuoremmat miehet on viriilimpiä sängyssä. Itse en koskaan olisi ottanut yli kaksi vuotta itseäni vanhempaa miestä, eikä kukaan ystävistänikään.

Vierailija
396/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sisäsiistiä perinteiset porvariarvot omaavaa akkaa kotirouvaksi espoolaislähiöön haussa... Sellainen vaikutelma tuosta tulee. 

No, ei ainakaan mun juttu. On tatuointeja - joo, koodarina ne ei todellakaan haittaa työn suhteen. On lemmikkikin. Vaikka haluan lapsia, en todellakaan kuvittele että se tarkoittaisi kaikesta boheemista elämästä, edes juopottelusta toisinaan (kun lapset on hoidossa), luopumista. Ja tunne-elämäänikään en haluaisi latistaa toiveiden mukaiseksi pelkäksi auringonpaisteeksi, se olisi epäaitoa. Minusta on mukava elää kaikki sävyt läpi, myös ne tummemmat.

Kotirouva oli ihan omaa kuvitelmaasi. Mutta niin, parinsa kullekin. Sulle ja mulle on molemmille se joku sopiva jossain.

AP

Vierailija
397/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä sen, kun olit jättänyt naisesi mt-ongelmien vuoksi. Tämä on todellakin pelottavaa, epäluotettavaa ja epämiehekästä. Et tule selviämään väsyneestä pienen lapsen äidistä -vaikka hän olisikin ollut kuinka aurinkoinen ennen raskautta.

Vierailija
398/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Olen eri kuin aiempi, mutta parikymppiset naiset eivät ihan oikeasti halua kymmenen vuotta vanhempaa miestä. He haluavat oman ikäisen, eli parikymppisen. Joku todella menestynyt rikas toimitusjohtaja saattaa olla kiehtova parikymppisen naisen mielestä, mutta lähinnä sen rahan ja statuksen takia. 

Ei nuo nuoret naiset sinusta kiinnostu. Olet jo 32. Sinusta kiinnostuu 30-vuotiaan ja yli kolmekymppiset. Itse olen 36, ja voisin kiinnostua sinusta, koska nuoremmat miehet on viriilimpiä sängyssä. Itse en koskaan olisi ottanut yli kaksi vuotta itseäni vanhempaa miestä, eikä kukaan ystävistänikään.

Valtaosa tapaamistani ovat olleet max 5-6 vuotta nuorempia, muutama vanhempi, ja muutama tuosta nuorempi. Sanoisin, että ikäkehykseni on juurikin kohdallaan.

Se, että sanon alarajan menevän jossain parinkympin nuoremmalla puoliskolla ei tarkoita sitä, että ne kaikki jahtaamani naiset ovat sellaisia. Valtaosa joiden kanssa tunnun synkkaavan ovat nimenomaan jokusia vuosia nuorempia.

AP

Vierailija
399/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet saanut melkoisen kommenttitulvan tässä ketjussa. Koetko, että olisit oppinut kommenteista jotain hyödyllistä? Jos niin, mikä uusi oivallus sinulle on tästä ketjusta tullut?

Vierailija
400/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ny se listas helvettiin, avarra mieltä ja ota rennosti. Käy treffeillä kaikenlaisten naisten kanssa. Sä joko tapaat jonkun jonka kanssa kemiat kohtaa ja te rakastutte tai sitten ei. Näin se on kaikilla muillakin. Arpapeliä ja sattumankauppaa se parinmuodostus hyvin pitkälle on. Sun täytyy antaa ihmisille mahdollisuus, et sä muuten voi tietää onko vaikka naapurin vegaanihippi rillipää Elli sun elämäs nainen.