Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haenkohan olematonta naista?

Aldarel
29.04.2018 |

Heippa vaan Vauva-foorumi!

Olen tässä jo muutaman tovin etsineenä alkanut miettimään, onko hakemaani naista oikeastaan olemassa. Ainakaan siinä määrin, että sellaiseen sattuisin törmäämään. Tietenkin mukana on myös se fakta, että toisinkin päin pitäisi vielä natsata. Olen kahlannut läpi tuhansittain naisten profiileja Tinderissä, jonka perusteella nyt mietin näitä asioita.

Haen henkilöä, jonka kanssa voisin kuvitella rakentavani yhteistä tulevaisuutta turvallisen, rakastavan ja vakaan ydinperheen kontekstissa, joten näihin asioihin kiinnitän huomiota:
- samansuuntaiset tavoitteet elämälle
- lapseton nyt, haluaa lapsia tulevaisuudessa
- ei tupakoi, ei huumeita, alkoholi korkeintaan kohtuukäyttönä (mielellään harvoin kuten itsellä), ei tatuointeja tai lävistyksiä (korvakorut ok) -- nämä siksi, että haluan kumppaniltani tietynlaista elämänhallintaa etenkin perhettä ajatellen
- ei lemmikkejä (tällä ei varsinaisesti hakukontekstiin merkitystä, mutta olen vähän allerginen)
- tasainen, positiivisen aurinkoinen luonne, mielenterveys muutenkin kunnossa
- perhearvot tärkeitä
- paljon ME-henkeä sekä arjen että juhlan aikaan
- halua rakentaa yhteistä tulevaisuutta (tarkennettakoon vielä, että en ole hakemassa kotiorjaa, teen mielelläni kotitöitä ja esim ruoanlaitto on mukavaa)
- töissä itselleen mielekkäässä, vakaan oloisessa paikassa (väliaikainen työttömyys ja vanhempainvapaat täysin ok, päämäärätön haahuilu ei)
- koulutuksella ei suuremmin väliä, kunhan on yhteistä henkisellä puolella, toki bonuksena oman kaltainen koulutustausta
- jonkun sortin elämänhallinta rahan osalta, ettei kaikki pala mitä tulee käteen samoin tein, vaan vähän pidemmällä tähtäimellä ajattelua
- ei polttavia tarpeita matkustella pitkin maapalloa joka vuosi
- omasta mielestäni nätti (tähän mahtuu paljon erilaisia naistyyppejä), normaalipainoinen tai vähän sitä isompi, mielestäni terveellinen liikkuminen ja syöminen herkutteluineen on hyvä juttu, fitnessille elämänsä omistavaa en ymmärrä

Nyt joku varmasti miettii, että onhan noitakin naisia olemassa, mutta eihän tämä homma tietenkään yksisuuntaisena katuna toimi. Itsestäni voin sanoa kaikki nuo yllä olevat asiat, joten ajatuksena on joko kohtaanto-ongelma tai sitten se, että naama ja/tai kroppa ei miellytä, tai sitten ainakin stereotypiana tylsä ja turvallinen dippainssimies ei vaan väräytä kiinnostusta.
Jos nyt jotakuta sattuu kiinnostamaan tutkia enemmän, niin linkkasin Tinder-profiilini verkkosivun kautta avattavaksi, nimimerkillä @aldarel löytyy gotinder comista.

Mutta niin, mitä ajatuksia hakuni herättää? Ystäviltä on kuullut sellaista kommenttia, ettei kannattaisi noista juuri poiketa, sillä ansaitsisin tälläisen ihmisen, mutta toisaalta jos niitä ei ole, on hieman huonompi juttu. Jos mieleen tulee jotain muuta, missä olisi parantamisen varaa, ideoita otetaan avoimesti vastaan.

Kiitos kaikille. :)

Kommentit (755)

Vierailija
361/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteenveto:

Tyypillä on jtkn seksuaalisia estoja, luultavasti ei osaa ottaa naista sängyssä. Vaikuttaa siltä, että haluaa kontrolloida kaikkea, myös sitä naista ja siksi olisi mukava, jos tämä olisi listan mukainen. Hän myös vaatii ihmisiltä asioita, joita ei voi itse antaa. Nainen olisi hänelle ennen kaikkea lasten tekemistä varten ja näin ollen tarjoaisi ap:lle olosuhteet, joita hän pitää tavoittelemisen arvoisina. Henkilökemioista ja aidosta välittämisestä voi tässä tinkiä.

Sanoiko hän jossain vaiheessa, että hänellä on seksuaalisia estoja? Ja että nainen on olemassa ennen kaikkea lasten tekemistä varten?!

Siis mulla ei ole mitään puolesta- tai vastaan-asennetta tota tyyppiä kohtaan jota en edes tunne, mutta ihan oikeasti, varmaan kiva jos susta itsestäs vedettäisin viiden viestin jälkeen tuollaiset johtopäätökset. 

Ja vielä ihmetellään mistä kaikki kiusaaminen ja somep*ska saa alkunsa. Määkivä lammaslauma taas liikkeellä.

Mä en ole millään tavalla täydellinen ihminen ja teen varmaan liikaakin virheitä. Kuten varmasti parinhaussa teen vaikka tällä hetkellä.

Mutta nää vastaukset on kyllä aika sairaita mielestäni. Jos olisi yhtään huonompi omatunto, niin vois ihan oikeasti ruveta harmittamaan.

Täällä on kyllä ihan oikeasti ihania, kultaisia ihmisiä joilta on tullut hyviä kyseenalaistuksia toimintatapoihin, ja yritän esim. kerätä rohkeutta kysyä jotakuta livenäkin. Ei ole helppoa se. Koska itse olette viimeksi?

AP

Tällä palstalla on "sairaita" viestejä, tuskin tuli yllätyksenä. Vaikka kuinka olis kiva syyllistää muita ja marttyroida, niin kaikki reaktiot tässä ketjussa on liittyy siihen persoonaan, jolla oot tässä kirjottanut ja esiintynyt. Jos ei miellytä, niin tiedät mitä tehdä.

En hakenut mitään marttyyrin asemaa. Itsehän tänne viestini kirjoitin. Olisi kai kuitenkin kohtuullista odottaa edes jonkun sortin käytöstapoja. Useimmat tähänkin keskusteluun osallistuneista ovat olleet ihan asiallisia, kritiikki sellaisenaan ei ole asiatonta.

AP

Olet suhtautunut positiivisesti vain näihin sämpylämallikritiikkeihin, missä kirjoittaja selkeästi pehmittää ja kehuu sivussa. Jos asetat itsesi arvosteltavaksi ja vielä pyydät apua, saat kaikenlaista palautetta. Kommenttisi ovat jatkuvasti liiottelevia ja halveeraavia, joten pata kattilaa soimaa.

Vierailija
362/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Ap on vastannut rauhallisesti ja kärsivällisesti hyvinkin halventaviin viesteihin. Jotenkin tuntuu siltä, että monet näistä hyökkääjistä ovat juuri sellaisia, jollaiseksi he ovat kuvailleet Ap:n.

Ja ne naisten omat listat! Pituus niin ja niin monta senttiä, muu ulkonäkö sellainen ja tällainen, koulutus se ja se... Loputtomiin! Ja sitten ihmetellään, kun miestä ei löydy. Haloo, te syytätte Ap:tä ihan samasta asiasta, jonka vuoksi ette itse löydä itsellenne miestä!

Ja ap on vastannut monista viesteistä ne, mitkä kokee omikseen. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Ohis, myös vakkariuli Pikkarilla (121212) on tapana tehdä noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap olet viimeksi itkenyt ja miksi?

Vierailija
364/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ap olet viimeksi itkenyt ja miksi?

Treffillä leffassa pari viikkoa sitten, Midnight Sun. Erityisesti siinä kohdassa, kun tarinan tyttö lähtee laivalla päiväsaikaan. Sen verran että sai pyyhkiä pois suuremmat.

AP

Vierailija
365/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tosi jäykkikseltä. Hajuttomalta, mauttomalta ja kuivalta. Samanlaista naista etsit itsellesi...naisilla muuten usein on mielessään kriteereitä liittyen juurikin miehen luonteeseen. Esim. huumorintaju, eläin- ja ihmis-(lapsi) rakkaus, luotettavuus.

Itse en koskaan voisi olla huumorintajuttoman, tuomitsevan ja kapeakatseisen miehen kanssa yhdessä.

Vierailija
366/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että naiset on sun juttu? Ei millään pahalla, homotkin on ok. Jotenkin todella pakotettua tuo sun ulosantisi ja voin vain kuvitella, miten jäykkää se on livenä kun mietit, sopiiko nainen listoihisi. Ja et tosiaan ole kieltänyt, ettet noudattaisi noita aiemmin mainittuja lassukkaoppeja. Miksi kukaan haluaa verhota oman persoonansa tuollaisella paskalla. Tietenkin jos se oma persoona on hajuton ja mauton, niin naisenkin toivoo olevan sellainen ja kaikki muu on hankaluutta siltä naiselta.

Nuo lassukkaopit on se syy miksi ap on tuollainen.

Se oikeasti uskoo, että tuo on ns. holding frame naisten kanssa ja sillä pärjää pitkälle.

Ne opit tekee tuollaiseksi kummallisen jäykäksi, pelokkaaksi ja tekee kyvyttömäksi näyttää omaa persoonaansa.

Ne rakastaa yli kaiken marcus aureliuksen stoalaisia oppeja ja ottaa ne täysin kirjaimellisesti.

Tällaista ap lukee-

https://www.reddit.com/r/TheRedPill/comments/3nl80m/marcus_aurelius_on_…

I think we've all experienced this before. Never argue with a woman, it's a waste of time, and she'll just start slinging insults when you're right.

And second, that women have always wielded pussy power over men.

Vierailija
367/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kirjoitellut täällä ennenkin, tunnistan sut tosta kun käytät sanaa omatunto sanan itsetunto sijaan.

Vierailija
368/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap kommentoida jotain tuohon redpilli-ilmiöön liittyen? Mitä mieltä sinä olet siitä? Mitä ajatuksia sinussa herättää tuon "opin" mukaiset näkemyset? Mikä mielestäsi miehiä houkuttelee noissa väitteissä/opeissa?

Vierailija
369/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat jotenkin todella itsekkältä. Haluat naisen joka tuottaa sinulle mahdollisimman vähän harmia ja edistää sinun tavoitteitasi. En ihmettele, jos jäät yksin. Kuulostat todella laskelmoivalta ja luontaantyöntävältä. Kuivalta ja kyvyttömältä oikeaan parisuhteseen, jossa kumpikin on oma yksilönsä. En usko että pariudut ennen kuin ymmärrät oikeasti minkä viisauden sulle juuri kirjoitin...

Sama fiilis. Karvat nousivat pystyyn kohdassa 'ei lavistyksia/tatuointeja koska elamanhallinta pitaa olla kunnossa'. Itsellani ei ole kumpiakaan mutta tuolla tavalla ajatteleva mies lentaa suoraan Ö-mappiin. Tuli ahdistavan tunkkainen olo tuommoisesta ajatusmallista, kuin etta mies pitaisi itseaan muita parempana ja naisen pitaisi mahtua samaan muottiin etta yhdessa voisivat arvostella muita ihmisia (tai yksinkertaisesti ap vain uutta tyttistaan kunhan alkuhuuma halvenee).

Taytan ap:n kriteerit mutta juoksisin huutaen karkuun jos han minua yrittaisi lahennella.

Totta, ei tatuointeja tai lävistyksiä kaikkine lisäselittelyineen kuulostaa vähän turhan tosikkomaiselta. En voi mitään mutta väkisinkin tulee mieleen, että seuranhakija on joku takakireä ja iloton insinööri.

Samaa mieltä. Eikä itselläkään yhtään tatuointia tai lävistystä, edes korvissa. Tuollainen ajattelu vaan kuulostaa ahdasmieliseltä ja sivistymättömältä. Seuraavaksi tuollaiselta odottaa rasistivitsejä ja muuta vastaavaa törkyä. Ei jatkoon.

Vierailija
370/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ap kommentoida jotain tuohon redpilli-ilmiöön liittyen? Mitä mieltä sinä olet siitä? Mitä ajatuksia sinussa herättää tuon "opin" mukaiset näkemyset? Mikä mielestäsi miehiä houkuttelee noissa väitteissä/opeissa?

Kommentoin jo aiemmin että mä en edes tiedä mitä ihmettä mun pitäis sanoa. Miksi ihmeessä te höyryätte siitä? Onko tää jollekulle joku elämän tarkoitus?

AP

Vierailija
371/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aldarel kirjoitti:

Olen tässä jo muutaman tovin etsineenä alkanut miettimään, onko hakemaani naista oikeastaan olemassa. Ainakaan siinä määrin, että sellaiseen sattuisin törmäämään. Tietenkin mukana on myös se fakta, että toisinkin päin pitäisi vielä natsata. Olen kahlannut läpi tuhansittain naisten profiileja Tinderissä, jonka perusteella nyt mietin näitä asioita.

Haen henkilöä, jonka kanssa voisin kuvitella rakentavani yhteistä tulevaisuutta turvallisen, rakastavan ja vakaan ydinperheen kontekstissa, joten näihin asioihin kiinnitän huomiota:

- ei tupakoi, ei huumeita, alkoholi korkeintaan kohtuukäyttönä (mielellään harvoin kuten itsellä), ei tatuointeja tai lävistyksiä (korvakorut ok) -- nämä siksi, että haluan kumppaniltani tietynlaista elämänhallintaa etenkin perhettä ajatellen

- ei lemmikkejä (tällä ei varsinaisesti hakukontekstiin merkitystä, mutta olen vähän allerginen)

- perhearvot tärkeitä

- halua rakentaa yhteistä tulevaisuutta (tarkennettakoon vielä, että en ole hakemassa kotiorjaa, teen mielelläni kotitöitä ja esim ruoanlaitto on mukavaa)

- töissä itselleen mielekkäässä, vakaan oloisessa paikassa (väliaikainen työttömyys ja vanhempainvapaat täysin ok, päämäärätön haahuilu ei)

- koulutuksella ei suuremmin väliä, kunhan on yhteistä henkisellä puolella, toki bonuksena oman kaltainen koulutustausta

- jonkun sortin elämänhallinta rahan osalta, ettei kaikki pala mitä tulee käteen samoin tein, vaan vähän pidemmällä tähtäimellä ajattelua

- omasta mielestäni nätti (tähän mahtuu paljon erilaisia naistyyppejä), normaalipainoinen tai vähän sitä isompi, mielestäni terveellinen liikkuminen ja syöminen herkutteluineen on hyvä juttu, fitnessille elämänsä omistavaa en ymmärrä

Nyt joku varmasti miettii, että onhan noitakin naisia olemassa, mutta eihän tämä homma tietenkään yksisuuntaisena katuna toimi. Itsestäni voin sanoa kaikki nuo yllä olevat asiat, joten ajatuksena on joko kohtaanto-ongelma tai sitten se, että naama ja/tai kroppa ei miellytä, tai sitten ainakin stereotypiana tylsä ja turvallinen dippainssimies ei vaan väräytä kiinnostusta.

Jos nyt jotakuta sattuu kiinnostamaan tutkia enemmän, niin linkkasin Tinder-profiilini verkkosivun kautta avattavaksi, nimimerkillä @aldarel löytyy gotinder comista.

Mutta niin, mitä ajatuksia hakuni herättää? Ystäviltä on kuullut sellaista kommenttia, ettei kannattaisi noista juuri poiketa, sillä ansaitsisin tälläisen ihmisen, mutta toisaalta jos niitä ei ole, on hieman huonompi juttu. Jos mieleen tulee jotain muuta, missä olisi parantamisen varaa, ideoita otetaan avoimesti vastaan.

Ei ihme, etteikö löydy, jos Tinderistä etsit. Tietääkseni se on hyvin pintaliitomesta.

Vierailija
372/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin jo aiemmin että mä en edes tiedä mitä ihmettä mun pitäis sanoa. Miksi ihmeessä te höyryätte siitä? Onko tää jollekulle joku elämän tarkoitus?

AP

Mutta voisitko kommentoida mitä mieltä olet tuon "opin" mukaisista teoreemista? Mikä on oma suhtautumistapasi tuohon "liikkeeseen"? 

Vierailija
373/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan se sama joka teki aloituksen viikko pari takaperin, jossa keskusteltiin siitä kuinka paljon ihanteissaan voi joustaa? Moittia tuli liian nuoren ja hoikan etsimisestä. Nyt on jätetty jotain pois ja lisätty vähän uutta, vähän sinistä. ;)

Vierailija
374/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aldarel kirjoitti:

- perhearvot tärkeitä

Ei ihme, etteikö löydy, jos Tinderistä etsit. Tietääkseni se on hyvin pintaliitomesta.

Joka ikinen livenä tapaamani nainen on hakenut pidempiaikaista seuraa kuten itsekin olen. Ehkä sitten vain rajaan tekstillä ja valinnoillani noita pois?

AP

Vierailija
375/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina ne naiset ja miehet, jotka tekevät näitä listoja, ovat ikisinkkuja tai hyppäävät lyhyestä suhteesta toiseen lyhyeen suhteeseen.

Kukaan ei päihitä listaa. Lista kasvaa ja päihittää kaikki.

Vierailija
376/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Et siis uskalla ottaa kantaa tähän, koska tiedät, että se olisi viimeinen naula naisettomuutesi arkkuun.

Vierailija
377/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Yritän saada jotain sinusta "irti", päästä vähän syvemmälle siitä kuka olet, millainen on ajatusmaailmasi, millainen persoona olet, mitä ajattelet maailman ilmiöistä, mitä arvostat, mitä halveksit. Mutta olet kuin liukas saippua, sinusta ei saa mitään irti, vain väisteleviä tai geneerisiä vastauksia.

Vierailija
378/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan se sama joka teki aloituksen viikko pari takaperin, jossa keskusteltiin siitä kuinka paljon ihanteissaan voi joustaa? Moittia tuli liian nuoren ja hoikan etsimisestä. Nyt on jätetty jotain pois ja lisätty vähän uutta, vähän sinistä. ;)

En, joskin olen piipahtanut täällä kirjoittamassa jokunen vuosi sitten, kuten joku tunnistikin.

AP

Vierailija
379/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aldarel kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Herraisä, kundi, naisilla on tutka sovinismille. Tuon pilleriajattelun takia sä et löydä kumppania. Jopa me nelikymppiset tädit tiedetään mistä on kyse.

Vierailija
380/755 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta huokuu valkoisen, etuoikeutetun heteromiehen katkeruus. Olet varmasti todella takakireä ja ahdasmielinen seuralainen.

Älä koskaan itse sairastu. Ja onnea tosiaan sitten raskaus- ja pikkulapsiaikaan, jos joskus joku sinut huolii. Saattaa todellisuus iskeä 6 metrisellä lerssillä sua otsaan ja hanuriin.