Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
6101/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää ettei se Lotta osannut sanoa muuta kuin hyökkäävän ”emmä tiiä” tohon uhka-juttuun. Ei oikein mene läpi selitykset siitä ettei mitään tunteita Paavoa kohtaan ollut, kun kuitenkin ihan itse sanoi alussa että Paavo on uhka ja houkutus. Mikä uhka ja houkutus semmonen tyyppi on kellekään, jota kohtaan ei ole mitään tunteita.

En tiedä haluaisinko Paavona hengailla enää Lotan kanssa ohjelman jälkeen.

Sanoiko se Lotta että Paavo ON houkutus vai vois olla? 

Itse en nähnyt ihastumista ainakaan Lotan puolelta Paavoa kohtaan. Tykkäsivät viettää aikaa yhdessä, mutta siinä se.

Vierailija
6102/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Lotasta mieleen vähä sellanen "hyökkäys on paras puolustus".

Vähän ehkä epävarma itsestään, ja on kauheen suojaantunut ja vähä hyökkäävä kaikkia kohtaan.

Kun huomas et Atso käyttäytyy kunnolla, otti askeleen takapakkia Paavon kanssa ja yrittää ulkoistaa kaikki tunteet ja tekemiset Paavoa kohtaan mitä aikasemmin oli.

En näe häntä yhtään mitenkään pahana tai ilkeenä, enkä edes itsekkäänä. Hiukan vain epävarmana, ja nyt musta näyttää et pelkää menettävänsä Atson ja siksi yritti olla lopun aikaa niin kunnollinen ja kieltää kaikenlaiset lähestymiset Paavoa kohtaan.

Nää oli nyt vaan tällasia mietintöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6103/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää ettei se Lotta osannut sanoa muuta kuin hyökkäävän ”emmä tiiä” tohon uhka-juttuun. Ei oikein mene läpi selitykset siitä ettei mitään tunteita Paavoa kohtaan ollut, kun kuitenkin ihan itse sanoi alussa että Paavo on uhka ja houkutus. Mikä uhka ja houkutus semmonen tyyppi on kellekään, jota kohtaan ei ole mitään tunteita.

En tiedä haluaisinko Paavona hengailla enää Lotan kanssa ohjelman jälkeen.

Sanoiko se Lotta että Paavo ON houkutus vai vois olla? 

Itse en nähnyt ihastumista ainakaan Lotan puolelta Paavoa kohtaan. Tykkäsivät viettää aikaa yhdessä, mutta siinä se.

Lotta sanoo näin:

”Mut kyl mä sanon edelleen et se on ihan vitullinen uhka jos mä lähtisin sun kanssa kaksnelosille”

Paavo: onkse uhka?

”On, oikeesti on.”

”No kyl mä voin ihan suoraan sanoo et Paavo on oikeesti aika suurikin houkutus”

Vierailija
6104/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/jeninaada/

Asiasta viidenteen, en ymmärrä Jöbiksen valintaa Instagram-profiilikuvakseen...

Kohta Meiju ja Iiro tulille.

Vierailija
6105/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina on kyllä hyvä! Iirolle jauhot suuhun.

Vierailija
6106/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että Iiron kello näytti selviytyneen yöllisestä lattialle heitosta ehjänä.

Vierailija
6107/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Yritin ajatella asiaa omalta kohdaltani. Ei 18-vuotiaana pari kuukautta seurustellut henkilö ole vielä syvästi ja aidosti rakastunut vaikka se saattaa tuntua siltä. Rakkaus yleensä syvenee ajan kanssa. Parissa kuukaudessa tulee kyllä kiintymyssuhde, mutta todellinen, aito ja syvä rakkaus vasta pidemmän ajan kuluessa. Koskee kaikenikäisiä pareja.”

Me ihmiset ja suhteet ollaan erilaisia, eikä toisten tilannetta voi ulkopuolinen tietää tai edes osata kuvitella. Itse olen rakastunut mieheeni 16-vuotiaana. Tosi nopeasti suhde syveni ja voin sanoa, että se aito, syvä rakkaus syntyi todella nopeasti, vaikka oltiin nuoria. Tiedettiin heti, että halutaan olla yhdessä aina. 18-vuotiaana naimisiin, nyt yhteistä taivalta yli 20v takana. Totta kai rakkaus on syventynyt matkan varrella, mutta en yhtään epäile sen teini-minäni rakkautta. Me kukaan ulkopuolella ei voida sanoa, etteikö Lotan ja Atson rakkaus olisi todellista ja syvää. Toivon heille kaikkea parasta ❤️

Jos vertaat omaa rakastuneen ihmisen käytöstä Lotan käytökseen, näetkö mitään eroa?

Olen samaa mieltä, että ikä vaikuttaisi noin kovasti tunteisiin, mutta Lotta ei vaikuta rakastuneelta.

Vierailija
6108/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6109/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko Iiro itse noita juttujaan... Voi apua

Myötähäpeä...

Vierailija
6110/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki keskustelu?

Vierailija
6111/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Meijua ei grillata YHTÄÄN? Ymmärrän kyllä, että Iiro on se formaattiin kuuluva "paha poika", mutta haluaisin kyllä tämän kaiken Iirolle vttuilun välissä kuulla myös Meijun kootut selitykset käytökselleen.

Vierailija
6112/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Meijua kohdellaan silkkihansikkain niin kuin hän ei olisi tehnyt mitään väärää? Valehtelee kirkkain silmin kostopanoistaan.

Vierailija
6113/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kaikki keskustelu?

Kaikki on keskusteltu jo viikko sitten

Vierailija
6114/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa ekstra. Jännittää.

Kausi on taas kohta ohi. Oli lumet maassa kun kaikki alkoi, kesä kauneimmillaan kun loppui.

Vierailija
6115/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuossako nyt taas olivat ne Iiron paljon puhutut puhelahjat. Juu yritti kyllä selittää tekemisiään parhain päin, mutta ei kyllä sanonut sanaakaan, joilla olisi yrittänyt edes saada Meijua puolelleen. Kunnon supliikkimies olisi tykittänyt toiselle kohteliaisuuksia ja kertonut, miten toivoo yhteenpaluuta. Iiro vain ylimielisesti kielsi kaiken ja syytti Meijua. Ei tuo kyllä mitään pyörryksiin puhumista ole.

Vierailija
6116/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ehkä vähän siltä, että Atso ehkä jopa tajuaa jo Lotan olevan väärä mimmi hänelle. Toivottavasti jättää Lotan jossain vaiheessa. Lotasta huokuu huonot vibat.

Vierailija
6117/6337 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilinteossa Iiro mielestäni esiintyi ihan ok. Iirolla on nainen ja Meiju miehetön. Olivat vielä yrittäneet ja Meiju sen tatskan kanssa.

Vierailija
6118/6337 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi Lotta ei  voinut vaan tunnustaa, että Paavo kiinnosti ja oli houkutus. Eihän siinä ole mitään pahaa, että rehellisesti tunnustaa että henkilö (niissä olosuhteissa) tuntuu houkuttelevalta mutta ei kuitenkaan tee mitään peliliikkeitä. Nyt Lotta väitti yhtä ja teot olivat kuitenkin ihan toista. Eihän tuollainen hinkkaaminen ja kiehnääminen ja kissahiirileikki ole yhtään mistään kotoisin.

Vierailija
6119/6337 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atso sais viisastua Lotan suhteen. Ehkä aikanaan. Joku 25 v olis nähnytvLotan läpi . Onhan ne katsoneet tempationia. Jokainen tekee omat virheensä.

Vierailija
6120/6337 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Temptation-Island-Suomen-uhkea-Meiju-Kosk… aivan liikaa leikelty tämä Meiju ainakin omasta mielestäni.

Vähempikin olisi riittänyt.

Ainakin tuo mesolankaoperaatio alakasvoille on ollut ihan onnistunut, vaikka onkin vaikea sanoa johtuiko kasvojen roikkuminen botoksista tai dokaamisen aiheuttamasta turvotuksesta ohjelmassa.

Ei silti vaikuta hyvältä jos pitää korjailla edellisiä toimenpiteitä uusilla. Extrassa Meiju näytti kyllä paljon freesimmältä kuin saarella, vaikkei ehkä kovin luonnolliselta. Toivottavasti tajuaa lopettaa muokkailun hyvän sään aikana ettei käy kuin vaikka sille kasvonsa mädättäneelle Kenille.