Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
6062/6337 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiju oli todella raikkaan ja hyvinvoivan näköisenä extrassa, kaikkea hyvää hänelle<3

Katselitko sä kännissä ohjelmaa? Meijusta ei saa raikasta edes hieromalla siemennestettä iholle. Niin väsynyt ja kulahtanut.

Tosi typerä kommentti. Kertoo aika paljon kirjoittajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6063/6337 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tragikoomista kun tuossa lisää luettavaa -kohdassa roikkuu kaudesta toiseen tuo "Vihdoin seksiä! Temptation Island -Jessica itkee ja saa Simolta haluamansa: "Oli kyllä positiivinen yllätys"

Katsonut samaa, mutta tuntuu aika kurjalta, kun toinen on jo haudassakin. 

Siis mikä tää juttu on?? Pariin kertaan tullut esiin palstalla, mut kukaan ei kerro mitä Jessicalle on käyny? :O

Johan sekin on moneen kertaan täällä kerrottu

Vierailija
6064/6337 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesusonherra kirjoitti:

Iiro on kyllä aivan uskomaton tyyppi haha! Erittäin lahjakas puhumaan ja supliikki mies, joten varmaan osaa sanoa naisille juuri oikeita sanoja. Sitten kun tyhjät sanat eivät mene läpi (Janskulle) niin alkaa kiukuttelemaan ja kiroilemaan kuin pieni lapsi. Ei voi oikein ottaa mitään tosissaan mitä tämä äijä puhuu. Ei uskoisi yli 30-vuotiaaksi.

Mikähän siinä on, kun minä en sitä supliikkiutta ja puhelahjoja tuosta Iirosta löydä parhaalla tahdollakaan tämän ohjelman perusteella? Eihän tuon suusta tule kuin sitä noloa "viinaa, naisia ja rahaa" -leuhkimista. En ole kuullut esimerkiksi kertaakaan, että olisi erityisemmin lirkutellut noille naisille niin, että jalat notkahtaisivat. Lähinnä ne ovat vain toteavia lauseita, että sinulla on kauniit silmät ja onpas helppo jutella, mutta ei minkäänlaista flirttiä, tunnetta, vetoavia tarinoita, vihjailuja tai sellaista uuh-katsetta tai mitään. Mitä nuo naiset saavat tuosta rehvastelevasta puupökkelöstä irti? 

Vierailija
6065/6337 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tragikoomista kun tuossa lisää luettavaa -kohdassa roikkuu kaudesta toiseen tuo "Vihdoin seksiä! Temptation Island -Jessica itkee ja saa Simolta haluamansa: "Oli kyllä positiivinen yllätys"

Siis mikä tää juttu on?? Pariin kertaan tullut esiin palstalla, mut kukaan ei kerro mitä Jessicalle on käyny? :O

Jokunen sivu sitten joku tiesi kertoa, että Jessica on kuollut huumeisiin. Tieto on peräisin hänen siskonsa Facebookista.

Vierailija
6066/6337 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/Uutiset/Temptation-Island-Suomen-uhkea-Meiju-Kosk… aivan liikaa leikelty tämä Meiju ainakin omasta mielestäni.

Vähempikin olisi riittänyt.

Vierailija
6067/6337 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna hehkuttaa ig-ssä kuinka elämä on muuttunu puolessa vuodessa. Samaa hönkii Juho ja nyt on kummallakin kuulemma hyvä puoliso. Voi veljet,mutta kuinka kauan onni kestää.. päästäänkö juhannukseen tai jopa jouluun..

Vierailija
6068/6337 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo juntit AINA täyttää viinilasin lähes reunoja myöten?

Se on tempparilasillinen :) :D

Vierailija
6069/6337 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta loppuukin jo kausi. Tänään ja huomenna kauden vikat jaksot. 

Mutta ei hätää! Tätä saadaan lisää jo syksyllä. Wuhuu!

Vierailija
6070/6337 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo juntit AINA täyttää viinilasin lähes reunoja myöten?

Se on tempparilasillinen :) :D

Miks ja miks? Oletko muutenkaan nähnyt jotain käytöstapoja tuolla, se viinin määrä lasissa nyt on pienin virhe noilla lapsukaisilla Jotenkin aivan uskomattoman lapsellista ja junttia porukkaa on sarjaan valittu, v sanaa hoetaan kuin jotkut esiteinit, ja suhtaudutaan asioihin niin kepeästi että ei mitään rajaa.

Vierailija
6071/6337 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonna hehkuttaa ig-ssä kuinka elämä on muuttunu puolessa vuodessa. Samaa hönkii Juho ja nyt on kummallakin kuulemma hyvä puoliso. Voi veljet,mutta kuinka kauan onni kestää.. päästäänkö juhannukseen tai jopa jouluun..

Joo ja Tialle vielä kuvausten jälkeen v.ttuili, että ei T&J:n suhdetta olisi voinut miksikään seurusteluksi edes kutsua, kun olivat olleet puoli vuotta yhdessä. Jännää, miten Jonna sitten puhui hänen ja Jannen seurustelusta jo 3kk jälkeen. :)

Vierailija
6072/6337 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilainen menestyjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä avaudutaan Iirosta, joten avaudun minäkin.

Olen samanlainen itserakas ja itsekeskeinen narsisti. Olen koulutettu, hyvässä työssä ja menestyn taloudellisesti, sosiaalisesti ja taannoin myös urheilullisesti.

Iiron toiminta herättää närkästystä ja osittain aiheesta. Mielestäni ainoan virheen Ipa teki siinä, että tuli kameroiden eteen näyttämään omaa toimintaansa. Mielestäni ei ole mitään väärää käyttää "tyhmiä" ihmisiä hyväkseen, se on eräänlaista nykyajan darwinismia. Jos alallani on joku perinnön tai muun kautta vaurastunut henkilö, jolla ei ole käsitystä taloudesta tms. on minulla asenne että rahat pitää ottaa lain rajoissa pois sillä jossain vaiheessa joku muu ne kuitenkin ottaa.

Sama pätee naisiin. Jos seksiä on saatavana pienillä korulauseilla ja hyvällä käytöksellä niin mikä ettei, mitä pahaa siinä on? Ja kuten ihmisluontoon kuuluu, Ipa toimi kuten minäkin: koko ajan etsitään kauniimpaa, varakkaampaa ja vaapaamielisempää naista, parempaa autoa, asuntoa jne. Kyllä elintason pitää näkyä.

Tässä on se ongelma, että elintaso on ulkoa päin määritelty eikä sinun oma makusi. Etsit naista, jota mahdollisimman moni mies kadehtii kainalostasi, mutta ei se ole sinulle sopivin nainen. Ja auto ja asunto on toisten määrittelemää myös.

Oletko hukassa itseltäsi ja tuolla tavalla täytät elämäsi tyhjiötä?

Huomaan että elämässäsi ei ole ollut menestystä eikä vaurautta. Kyllä minä itse määrittelen itselleni mikä on minulle arvokasta, sopivaa ja kaunista, ei kukaan muu. Verotiedoista näkee kuinka mukavasti tienaan ja nainen (naiset) on kaunis, rumien kanssa en todellakaan seurustele. On totta että kateellisten mielestä autoni on paska ja naiseni on ruma, mutta kukin tyylillään :-) 

Hauskaa kesää kaikille, nähdään Aurajoen bissebotskeissa!

Olen eri kuin tuo, jolle kommentoit, mutta jos kerran itse pidät itseäsi älykkäänä, niin miksi oletat, että kirjoittajalla ei ole ollut elämässään menestystä eikä vaurautta? Eihän hän mitään sellaista sanonut.

No jos sinä et huomaa, niin se kertoo myös sinun älykkyydestä jotain ;-)

Hyvin paljon mahdollista, mutta ei vastaa kysymykseen. 

Käytäppä sitten päätäsi ajattelemiseen äläkä vaginankorvikkeena japsiauton takapenkillä.

Mikä ihmeen luuseritrolli, wannabe-rikas täällä oikein meuhkaa? Jutuista kuulee, että ei ole minkäänlaista sivistystä eikä varmaan sitä vaurauttakaan. Häivy!

Mä oon seurannu huvittuneena tätä samaa, toistellaan tota älykkyyttä ja rikkautta tässä ihan kuin olis asian ympärille kehittynyt joku syndrooma :) On sekin tyyli saada oma ääni kuulumaan, okei okei uskotaan vähemmälläkin toistelulla.. :) Älykkyyttä on myös lopettaa hyvissä ajoin, ennen kuin porukka kyllästyy..

Vierailija
6073/6337 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kauden kiinnostavimmat varatut: Iiro ja Juho

Perustelen sitä sillä että Iiro vaikutti Olet mitä syöt -ohjelmassa oikealta unelmavävyltä, jonka kanssa Pippakin olisi mennyt treffeille jos olisi parikymmentä vuotta nuorempi ja vapaa. Mutta voi että. Sikahan se olikin! Tempparit paljasti taas että vaikka ulkonäkö olisi hyvä ni luonne voi olla ihan täysin päinvastainen. Luonne voittaa ulkonäön! Wuhuu! 

Juho taas oli mielenkiintoinen siksi, ettei koskaan tiennyt mitä tapahtuu seuraavaksi. Onko se nyt fannin kanssa? Kaipaako Jöbistä? Kunnon draamaa joka viikko tarjoili hän ja hänen mukaansa nimettiin jopa juomatapa! Tämän kauden ehdottomasti huonoin pari oli Juuso ja Vilma. Täysin turha liike tuoda heidät saarelle taas kun eivät tarjonneet mitään muuta kuin ärsytystä. En ihmettelisi yhtään vaikka moni ois vaihtanu kanavaa aina Juuson ja Vilman tullessa ruutuun. Julkkiksiksi he halusivat keinolla millä hyvänsä, mutta eipä se vieläkään onnistunut.

Kauden tyrkyin varattu: Meiju. Ennen kuin kausi oli ehtinyt edes loppua oli jo Meiju poseerannut "kuumissa" kuvissa Seiskassa. Seiska näköjään sai taas TIS:istä pari kesto"julkkista" joiden elämää voi revitellä ja joiden kuvilla myydään pari lehteä. 

Vierailija
6074/6337 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä, onko joku lapsi tehnyt tuon Juhon uuden tatuoinnin? 🙈 Insta storyssa kuva siitä

Vierailija
6075/6337 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä avaudutaan Iirosta, joten avaudun minäkin.

Olen samanlainen itserakas ja itsekeskeinen narsisti. Olen koulutettu, hyvässä työssä ja menestyn taloudellisesti, sosiaalisesti ja taannoin myös urheilullisesti.

Iiron toiminta herättää närkästystä ja osittain aiheesta. Mielestäni ainoan virheen Ipa teki siinä, että tuli kameroiden eteen näyttämään omaa toimintaansa. Mielestäni ei ole mitään väärää käyttää "tyhmiä" ihmisiä hyväkseen, se on eräänlaista nykyajan darwinismia. Jos alallani on joku perinnön tai muun kautta vaurastunut henkilö, jolla ei ole käsitystä taloudesta tms. on minulla asenne että rahat pitää ottaa lain rajoissa pois sillä jossain vaiheessa joku muu ne kuitenkin ottaa.

Sama pätee naisiin. Jos seksiä on saatavana pienillä korulauseilla ja hyvällä käytöksellä niin mikä ettei, mitä pahaa siinä on? Ja kuten ihmisluontoon kuuluu, Ipa toimi kuten minäkin: koko ajan etsitään kauniimpaa, varakkaampaa ja vaapaamielisempää naista, parempaa autoa, asuntoa jne. Kyllä elintason pitää näkyä.

Tässä on se ongelma, että elintaso on ulkoa päin määritelty eikä sinun oma makusi. Etsit naista, jota mahdollisimman moni mies kadehtii kainalostasi, mutta ei se ole sinulle sopivin nainen. Ja auto ja asunto on toisten määrittelemää myös.

Oletko hukassa itseltäsi ja tuolla tavalla täytät elämäsi tyhjiötä?

Huomaan että elämässäsi ei ole ollut menestystä eikä vaurautta. Kyllä minä itse määrittelen itselleni mikä on minulle arvokasta, sopivaa ja kaunista, ei kukaan muu. Verotiedoista näkee kuinka mukavasti tienaan ja nainen (naiset) on kaunis, rumien kanssa en todellakaan seurustele. On totta että kateellisten mielestä autoni on paska ja naiseni on ruma, mutta kukin tyylillään :-) 

Hauskaa kesää kaikille, nähdään Aurajoen bissebotskeissa!

Olen eri kuin tuo, jolle kommentoit, mutta jos kerran itse pidät itseäsi älykkäänä, niin miksi oletat, että kirjoittajalla ei ole ollut elämässään menestystä eikä vaurautta? Eihän hän mitään sellaista sanonut.

No jos sinä et huomaa, niin se kertoo myös sinun älykkyydestä jotain ;-)

Hyvin paljon mahdollista, mutta ei vastaa kysymykseen. 

Käytäppä sitten päätäsi ajattelemiseen äläkä vaginankorvikkeena japsiauton takapenkillä.

Mikä ihmeen luuseritrolli, wannabe-rikas täällä oikein meuhkaa? Jutuista kuulee, että ei ole minkäänlaista sivistystä eikä varmaan sitä vaurauttakaan. Häivy!

En mä mihinkään häivy. Mielestäni on täysin asiallista huomauttaa ihmisille mikäli he ovat tyhmiä tai rumia ja ottaa heidän rahansa jos se suinkin on mahdollista. Yleensä on, sillä tämä heikompi aines ei tiedä laeista ym. käytännön asioista yleensä mitään. Kun hieman jotain luvataan, he laittavat nimensä paperiin.

Juuri tämä sama kansa joka ei osaa edes viinipulloa avata tai lasia täyttää. Ajatelkaa nyt, jos em. asiat eivät onnistu, millaisen kotikasvatuksen tai koulutuksen he ovat saaneet? Ja suurin osa täällä kirjoittelevista ihmisistä on juuri tätä lähiöroskaa.

Hyvää kesää, palataan seuraavalla kaudella samoissa tunnelmissa! Erityistsempit Iirolle ja Juholle, siinä on äijien äijät jotka tekevät ja saavat!!!

Vierailija
6076/6337 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on kerrottu täälläkin useaan otteeseen

Vierailija
6077/6337 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta on melkoinen käärme!

Mustasukkainen siksi, että oma käytös ei ollut asiallista.

Tuollaista muijaa en huolisi ikinä!

Nariseva kyylä, joka vääntää omat mokansa muiden syyksi.

Kuulustelija.

Vierailija
6078/6337 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulustelija.

Jep. Hyvin laskelmoiva, kieronoloinen. Vastakohdat vetoaa toisiinsa ainakin Atson ja Lotan tapauksessa.

Vierailija
6079/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulustelija.

Kun Lotta tenttas, mulle tuli monta kertaa mieleen jonkun biisin sanat, jossa lauletaan jotain ”no missäs sitä ollaan oltu...” tms.

Atso, hanki ittelles vähemmän kontrolloiva nainen. Sulle on ottajia vaikka miten paljon. :)

Vierailija
6080/6337 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on tossun alla niin Atso. Sehän oli valmis antamaan anteeksi todennäköisesti senkin vaikka Lotta olisi mennyt sänkyyn Paavon kanssa. Ei näin. Lotta prinsessa voi jatkossakin pelata omilla säännöillä ja Atso kiltisti uskoo hyvää ja antaa anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi