Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
6141/6337 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyproksen Tantta oli monen miehen houkutuksena ja kyllähän jokainen lopulta lankesi Tantan keikutuksiin. Tantta antoi niin kovat kyydit, ettei voinut televisiossa näyttää. Näkyi vain kun joku suomalainen ryhävalas vemputti jotain Jöbistä.

Siis mikä tää Tanttajuttu on? Joka ketjussa hehkutetaan.

Vierailija
6142/6337 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää Rebekan insta ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6143/6337 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää Rebekan insta ?

rebeccristina

Vierailija
6144/6337 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko vielä Janinan esittelypuheen? ”Moi, mä oon Jansku ja tykkään banskuista, muta voin imee jotain muutakin... ” tai jotain vastaavaa 😄 jälkeenpäin tuntuu kornilta

Vierailija
6145/6337 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko vielä Janinan esittelypuheen? ”Moi, mä oon Jansku ja tykkään banskuista, muta voin imee jotain muutakin... ” tai jotain vastaavaa 😄 jälkeenpäin tuntuu kornilta

Onneksi läväytti banskut päin Iiron naamaa. "Joopa joo" :D yksi parhaista tokaisuista.

Vierailija
6146/6337 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tästä kaudesta, palataan syksyllä!

Vierailija
6147/6337 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vasta jälkeenpäin...?

Vierailija
6148/6337 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeethaa kirjoitti:

(Ärsyttävää on se, että vanha pari tuodaan uudestaan temppareille. Mielestäni parit, jotka eivät ole aikaisemmin temppareilla olleet, anasaitsisivat mahdollisuuden.) 

Kyllä, mutta pahoin pelkään, ettei tuonne hae kovin moni pariskunta. Kuronen sanoi jossain, että sinkuista ei ole pulaa, mutta parien pitäisi rohkeammin hakea mukaan. Toki voi olla niinkin, että pareja kyllä hakee, mutta eivät ole sellaisia, mitä tuotanto toivoo. Eikä siinä olisikaan järkeä, jos kaikki pariskunnat olisivat järkeviä ja uskollisia ja siveitä. Siitä ei saisi minkäänlaista tv-viihdettä irti.

Vierailija
6149/6337 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b8aa4000-5f08-40e4-9444-09de5d7…

Iiro se sitten on uudessa parisuhteessa ja jaksaa leveillä kuinka panoviestiä tulee luuriin edelleen. Varattuna miehenä. V*ttu mikä toope. 

Ei kai tuo mitään leveillyt, vaan kertoi, miten asia on. Miksei tuota voisi sanoa, jos kerran on totta? Pitäisikö varatun miehen valehdella asiasta? 

Vierailija
6150/6337 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vasta jälkeenpäin...?

No siis sillonhan se oli jo nolo heitto, mutta jälkeen päin kun Janskusta paljastuikin kiltti tyttö, niin tuli vaan mieleen että suuret on puheet. Mutta en usko että olisi toteuttanut puheita missään muussakaan tilanteessa tuolla

Vierailija
6151/6337 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen toi Iiron uus nainen on? Näyttää meinaan kasvoista ihan viiskymppiseltä noiden täyteaineiden takia😨

Kakskytviis. Eikä näytä päivääkään yli 45-vuotiaalta.

Ihanaa kun vakka on löytänyt kantensa.

Vierailija
6152/6337 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kyllä nähdä miten vanhenee nämä jotka aloittaa tuon filleri-mesolanka-botox-kierteen jo parikymppisinä. On selkeästi vaihe jossa näyttää ikäistään vanhemmalta, tämä Rebecca on siitä hyvä esimerkki mutta myös Maisa Torpalla on mielestäni samaa havaittavissa, ehkä myös vähän Meijulla. Mutta entäs kymmenen vuoden päästä? Meneekö överiksi vai näyttääkö tuolta sitten ikävuodet 25-55?

Vierailija
6153/6337 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että seuraavalla kaudella voisi olla jotain porukkaa, joiden ulosanti on vähän enemmän kuin jatkuva kiroilu ja tunteista puhuminen. Olis kiva nähdä korkeasti koulutettuja ihmisiä, jotka pystyis pysymään koko homman yläpuolella eikä vain veljeilis tollasten ällöttävien Iiro-pierujen kanssa. Sellasia joiden "syvälliset" keskustelut olis oikeesti jotain muuta kuin läpätystä parisuhteesta ja tunteista. Vois olla tylsää, joo, mutta oon vähän kyllästynyt tähän wt-meininkiin. Kyllähän me tiedetään jo nyt viiden kauden jälkeen, että tollaisissa wt-porukoissa petetään. Mitä jos joku oikeasti löytäisi sielunkumppanin, joka olisi kiinnostunut vaikka kirjallisuudesta ja filosofiasta, sen sijaan että lankeaa ulkonäköön ja tollaisiin helppoihin flirttivitseihin. Sellainen tilanne, jossa syntyisi ihan oikeita tunteita.

Vierailija
6154/6337 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se turkulainen autokauppias Iiro köytyi?  Sehän oli myös laihtutusohjelmassa kehui rahoillaan.

Vierailija
6155/6337 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mulla tulee ton Iiron nyksän uusimmista kuvista mieleen vähän pieleen mennyt Maarit Hurmerinta -vahanukke...

Vierailija
6156/6337 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean ilkeää kommentointia tämän Iiron uuden naisen ulkonäöstä. Itellä käy vaan sääliksi kun nuorilla naisilla on muutenkin niin paljon ulkonäköpaineita. Ei tuokaan nainen sortuisi Iiroon tai kauneusoperaatioihin jos ei olisi epävarma itsestään.

Vierailija
6157/6337 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että seuraavalla kaudella voisi olla jotain porukkaa, joiden ulosanti on vähän enemmän kuin jatkuva kiroilu ja tunteista puhuminen. Olis kiva nähdä korkeasti koulutettuja ihmisiä, jotka pystyis pysymään koko homman yläpuolella eikä vain veljeilis tollasten ällöttävien Iiro-pierujen kanssa. Sellasia joiden "syvälliset" keskustelut olis oikeesti jotain muuta kuin läpätystä parisuhteesta ja tunteista. Vois olla tylsää, joo, mutta oon vähän kyllästynyt tähän wt-meininkiin. Kyllähän me tiedetään jo nyt viiden kauden jälkeen, että tollaisissa wt-porukoissa petetään. Mitä jos joku oikeasti löytäisi sielunkumppanin, joka olisi kiinnostunut vaikka kirjallisuudesta ja filosofiasta, sen sijaan että lankeaa ulkonäköön ja tollaisiin helppoihin flirttivitseihin. Sellainen tilanne, jossa syntyisi ihan oikeita tunteita.

Kuinka monen tollasen sä luulet lähtevän tonne? Lomapaikan pitäis kans olla joku Ranskan Riviera ja treffit museoon ja viinitiloille. En oo varma lähtiskö siltikään. Vetäis ehkä enemmän puoleensa Unelmien poikamies-tyylisiä naisia. Onhan heissä tietty tosi kauniita, koulutettuja ja mukavia ihmisiä, mutta onko tää sitä mitä sä haet vai ei?

Vierailija
6158/6337 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen tollasen sä luulet lähtevän tonne? Lomapaikan pitäis kans olla joku Ranskan Riviera ja treffit museoon ja viinitiloille. En oo varma lähtiskö siltikään. Vetäis ehkä enemmän puoleensa Unelmien poikamies-tyylisiä naisia. Onhan heissä tietty tosi kauniita, koulutettuja ja mukavia ihmisiä, mutta onko tää sitä mitä sä haet vai ei?

No uskon että joukossa on korkeastikin koulutettuja ihmisiä, tosin he eivät välttämättä juuri eroa ei-koulutetuista (Minna). Enhän mä sanonut, että niitä löytyisi. Mutta olisi vain hauskaa vaihtelua tälle "emmä tiiä v*ttu" wt-porukalle.

Vierailija
6159/6337 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiju on tainnut tehdä suurimman osan operaatioista kausien välissä, aiemmalla kaudella näytti kasvoista niin erilaiselta.

https://www.nelonen.fi/sites/default/files/styles/story_main_image/publ…

Vierailija
6160/6337 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiju on tainnut tehdä suurimman osan operaatioista kausien välissä, aiemmalla kaudella näytti kasvoista niin erilaiselta.

https://www.nelonen.fi/sites/default/files/styles/story_main_image/publ…

Paljon paremmalta näytti tolla kaudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi