Jaahas, jos sitä tilaisi krapulapitsan
Kommentit (19)
Saarioisten euron kuraläppä jonka juoppokaverisi hakee :D
Kevennä nyt hieman pizzaa. Salami ja pepperoni samaan?
Kokeile korvata salami kapriksella
Muista käydä ensin krapulapaskalla!
Vieläkö jollakin on varaa tilata ruokaa? No, kait sit jos on varaa kerta ryypätäkki?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö jollakin on varaa tilata ruokaa? No, kait sit jos on varaa kerta ryypätäkki?
No aika köyhä pitää olla jos ei ole rahaa pizzaa tilata ja ryypätä. Itsellä jää noin 1300-1800€/kk säästöön. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kokeile korvata salami kapriksella
Ei kai sitä krapulassa mitään marjoja aleta syömään. Oma valintani on perhe pizza. Yksi menee jo alkupalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika köyhä pitää olla jos ei ole rahaa pizzaa tilata ja ryypätä. Itsellä jää noin 1300-1800€/kk säästöön. Ap
Köyhä olen, säästöön ei jää mitään kun nettotulot 600 euroa. Oletko koskaan harkinnut auttaa köyhempiäsi vaikkei köyhyys Sinun syytäsi olekaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen toimeentulotuella, ja tilaan joka viikko ruokaa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä olen, säästöön ei jää mitään kun nettotulot 600 euroa. Oletko koskaan harkinnut auttaa köyhempiäsi vaikkei köyhyys Sinun syytäsi olekaan?
Kyllähän minä köyhempiä autan joka päivä verojen muodossa.
Vierailija kirjoitti:
EI ANANASTA!
AINA ananas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile korvata salami kapriksellaEi kai sitä krapulassa mitään marjoja aleta syömään. Oma valintani on perhe pizza. Yksi menee jo alkupalaksi.
HYVÄ! Ei mitään kevennyksiä...Aurajuuston lisäksi vielä lisäjuusto, sen pitää olla suolainen ja rasvainen, muutoin ei krapuli taitu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile korvata salami kapriksellaEi kai sitä krapulassa mitään marjoja aleta syömään. Oma valintani on perhe pizza. Yksi menee jo alkupalaksi.
Älä tilaa perhe versiota. Jos on tosi nälkä niin kaks tavallista, hinta palttiarallaa sama mutta saat enemmän tavaraa...
Kunhan noudat sen itse.
Jos jaksaa ryypätä, jaksaa myös hakea pizzansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän minä köyhempiä autan joka päivä verojen muodossa.
Verot ei tuu köyhille, jos ostat köyhälle ruokakassin tai vaatteita tms niin ne tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan noudat sen itse.
Jos jaksaa ryypätä, jaksaa myös hakea pizzansa
No en todellakaan nouda kun se tuodaan tuosta 300m päästä mun kotiovelle.
Krapulapizzan täytyy ehdottomasti sisältää riittävästi lihaa. Meillä Oulussa majoneesi on erittäin suosittu täyte ja sitä pyydetään melkein jokaisen pizzan päälle. Krapulapizza ei toimi ilman majoneesia ja siitä saa kätevästi muutaman sata lisäkaloria.
Amatöörit.
Itsehän biletin nahkapäärokkareiden kanssa aamuneljään, join ja poltin kannabista eikä tunnu missään. Eikä näy naamasta.
N61
Classic pizzan Hangover on paras.