Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Meiju on saanut seiskalta kutsumanimen "uhkea Meiju" kun sama toistuu jokaisessa häntä koskevassa otsikossa :D
Uhkea meijun tissit roikkuu vaan navassa. Ja naama on ihan muuta kuin kuvauksissa. Voisiko ihan oikeasti olla muokkaamatta kuvia?
Seiskassa luki, että Pauliina nähdään Inez-kanavalla juontajana. Siis ei hemmetti! Joku täällä sanoi noin sata sivua sitten, että Pauliina on flegmaattinen ja siitä olen totta vie samaa mieltä.
Temppareissa Pauliina lähinnä hymisee, en ole nähnyt hänen puhuvan kuin muutaman lauseen koko tämän kauden aikana. Toki editoinnilla on sormensa pelissä, mutta mielestäni flegmaattinen on oikein osuva kuvaus Pauliinasta.
Ja nyt hän siis vissiin ryhtyy juontajaksi! Minusta juontajan kuuluu olla energinen ja sujuvasanainen, täysin Pauliinan vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa luki, että Pauliina nähdään Inez-kanavalla juontajana. Siis ei hemmetti! Joku täällä sanoi noin sata sivua sitten, että Pauliina on flegmaattinen ja siitä olen totta vie samaa mieltä.
Temppareissa Pauliina lähinnä hymisee, en ole nähnyt hänen puhuvan kuin muutaman lauseen koko tämän kauden aikana. Toki editoinnilla on sormensa pelissä, mutta mielestäni flegmaattinen on oikein osuva kuvaus Pauliinasta.
Ja nyt hän siis vissiin ryhtyy juontajaksi! Minusta juontajan kuuluu olla energinen ja sujuvasanainen, täysin Pauliinan vastakohta.
Mut eiks toi Inez oo ihan jotain huttua? No, en oo oikeesti vielä juurikaan perillä eli en tuomitse vielä.
Joka tapauksessa itse taas tykkään Pauliinasta. Miinusta tosin siitä, että hänkin on höpsähtänyt tyhmiin somejuttuihin ja mainostamisiin.
Onko joku täällä jo kiinnittänyt huomiota, kuinka paljon Jöbis muistuttaa Miisa Nuorgamia?
Miisahan oli mukana mm. Hjalliksen Diilissä ja on kova someosaaja. Voisvat olla vaikka siskoksia.
https://www.iltalehti.fi/mentorointiohjelma/a/16fd86a6-cbbf-46be-bc71-0…
Miksi nelonen on poistanut vanhoja kausia tuolta ruudusta? Olis mukava katsoa niitä.
Mitä tästä kaudesta jäi käteen? Mitä voisi parantaa ensi kaudelle. Annetaan vinkkejä tuotannolla!
Omat ehdotukset:
- Thaimaa nähty. Tai ainakin tuo paikka. Sijainti pitäisi muuttaa.
- Yksilötreffijaksot tylsiä. Panostakaa treffeihin. Ryhmätteffejä lisää.
- Tuotanto voisi määrätä treffipareja sen perusteella, kellä on esim. sutinat alkamassa, ollut riitaa jne. Tulisi mielenkiintoisempaa katsottavaa.
- Kaivataan enemmän twistejä. Esim. yllätyspudotuksia, uusia sinkkuja ja pareja kesken kauden jne.
Luin jostain haastattelusta, että Janne lähti reissuun jo sillä periaatteella, että pääsee Tiasta eroon. Kun Juholta tivataan, että miksi petti (ja ihan selvinpäinkin), niin vastaus emmä tiiä. Eikö ole miestä sanomaan, että halusi Jöbiksestä eroon. Ja vielä kun väittää, että Jöbiskin sekoillut. No Santerin kanssa on natsannu ainakin saarella, mutta pikkupusuja enempää ei ainakaan katsojille ole näytetty. Mutta silti väittäisin, että se on pientä Juhon toiminnan rinnalla..
Vierailija kirjoitti:
Onko joku täällä jo kiinnittänyt huomiota, kuinka paljon Jöbis muistuttaa Miisa Nuorgamia?
Miisahan oli mukana mm. Hjalliksen Diilissä ja on kova someosaaja. Voisvat olla vaikka siskoksia.
ooh, ovatpa samannäköisiä nuoria naisia
Vierailija kirjoitti:
https://img.ilcdn.fi/PLi0LMPfWd9gKPitFN2743plY7o=/full-fit-in/2048x/img…
KUmpi on kumpi?!
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut eiks toi Inez oo ihan jotain huttua? No, en oo oikeesti vielä juurikaan perillä eli en tuomitse vielä.
Joka tapauksessa itse taas tykkään Pauliinasta. Miinusta tosin siitä, että hänkin on höpsähtänyt tyhmiin somejuttuihin ja mainostamisiin.
On varmasti huttua koko Inez, koska kaikki tyrkyt ovat olleet sen lanseeraus- tms. tilaisuudessa. Ja etenkin jos sinne kelpuutetaan juontajaksi joku täysin flegmaattinen Pauliina, jolla ei tietääkseni ole mitään media-alan kokemusta muuta kuin Tempparit! Hänen koulutuksestaan en toki tiedä vaikka olisikin joku medianomi tms.
Vierailija kirjoitti:
Jonnella vasemmassa sortsin lahkeessa 😬😂 vai onko tennissukka rullalla 🧐
On kyllä jötikkä.
[/quote]On varmasti huttua koko Inez, koska kaikki tyrkyt ovat olleet sen lanseeraus- tms. tilaisuudessa. Ja etenkin jos sinne kelpuutetaan juontajaksi joku täysin flegmaattinen Pauliina, jolla ei tietääkseni ole mitään media-alan kokemusta muuta kuin Tempparit! Hänen koulutuksestaan en toki tiedä vaikka olisikin joku medianomi tms[/quote]
Pauliina valmistuu pian sairaanhoitajaksi
Vierailija kirjoitti:
On varmasti huttua koko Inez, koska kaikki tyrkyt ovat olleet sen lanseeraus- tms. tilaisuudessa. Ja etenkin jos sinne kelpuutetaan juontajaksi joku täysin flegmaattinen Pauliina, jolla ei tietääkseni ole mitään media-alan kokemusta muuta kuin Tempparit! Hänen koulutuksestaan en toki tiedä vaikka olisikin joku medianomi tms
Pauliina valmistuu pian sairaanhoitajaksi
No niin, eli melkein valmis juontaja! Hänen kannattaisi tähänastisen ulosannin perusteella keskittyä ihan vain hoitoalan hommiin ja jättää juontaminen muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ooh, ovatpa samannäköisiä nuoria naisia
Silmät kaukana toisistaan.. Muuta samaa en näe
En tiedä jos joku muu on sanonut jo ketjussa - olen lukenut ehkä 1/3 - mut mun mielestä 3. kauden Miikka ja Iiro näyttää vähän samalta.
Luonne on aikas eri.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä jos joku muu on sanonut jo ketjussa - olen lukenut ehkä 1/3 - mut mun mielestä 3. kauden Miikka ja Iiro näyttää vähän samalta.
Luonne on aikas eri.
Joo, moni sanonut.
Jöbis on todella yksinkertainen ja naiivi.
Atson ja Lotan iltanuotio sisälsi ärdyttävän paljon kiroilua.
Johonkin aikoinaan jossain näkemääni palautteeseen aspa oli vastannut, että valitettavasti oikeudet niihin sarjoihin on päättyneet . Tuskin tulee koskaan enää katsottavaksi
Meiju on kyllä nyt paljon seiskassa esillä, jännä miten kuva hänestä muuttui kauden aikana ja nyt sen jälkeen. Tai itse ainakin ajattelin aluksi että on fiksun, kypsän ja syvällisenkin oloinen nainen, mitä toki saattaa ollakin, mutta nyt tuo kaikki hukkuu seiskajulkisuuden alle.