Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Eva-Lotta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tuanto halua uusia aki/ rita pareja jotka ei mokaan suhdettaan vaan uusia pareja sekä joilla petämis/mustasukkaisuus taustoja -) parempaa viihdettä
Näin ymmärsin itsekin :D mutta Eve olisi voinut siitä extran haastattelussa sanoa vain, että halutaan viihdettä, eikä kierrellä ja kaarrella, että ei muka olisi ollut sellaisia hakijoita.
Minähän en tiedä mistään mitään, mutta ajattelisin, että tuossa suunnitellaan vähän sitäkin, että kauden parit olisivat jotenkin samantyyppisiä ja samaa ikäluokkaa. Jos näitä teinipareja on useampi, heistä saa hyvän kokoonpanon, mutta jos mukana on yksi tai kaksi vanhempaa paria, he ovat siellä vähän ulkopuolisia, kun muut varatut ja siksi sinkutkin ovat nuorempia. Huomasihan sen esim Sika-Mikan kohdalla, että ei kuulunut joukkoon yhtään ja sinkut vain juoksivat pakoon vanhaa ukkoa. Jos kaikki parit olisivat suht samaa ikäluokkaa, sinkutkin valittaisiin sen mukaan ja saadaan parempi paketti kasaan.
Tai sitten toinen selitys on se, että Evelle on käsketty näin extrassa sanoa, kun on tullut moitteita liian nuorista osallistujista.
Kyseessä oli suhteen kypsyydestä, niikun toi sanoi, 23 vuotias on aika nuori. Tossa viestissä kuitenkin sanottiin haastattelu tilanteesta, jossa kaivettiin vaan väkisin jotain negatiivista. Itteeni pisti silmään se enemmän kuin ikä.
Minä luulin, että tässä puhuttiin pidemmista parisuhteista ja vähän vanhemmista ihmisistä, koska niistähän Eve extrassa puhui. Ei hän muistaakseni sanonut, että tarvittaisiin ongelmattomia pariskuntia. Onhan se ymmärrettävää, että tällaisessa ohjelmassa yritetään löytää niitä kipukohtia. Jos sellaisia ei kaivamallakaan löydy, eihän tuossa formaatissa ole mitään järkeä. Edes pieni mustasukkaisuushan on tämän ohjelman kantava voima. Ei silti tarvitse olla näitä, joilla on heti seksiä kun silmä välttää tai jotka lääppivät kaikkia sinkkuja, vaan sellaisia, joilla on ehkä parisuhteessaan ollut joku kyseenalainen tilanne, josta on selvitty, mutta joka saattaisi vielä nostaa päätään tällaisissa olosuhteissa.
Eihän kukaan pidä puolisoaan itsestään selvyytenä, mielestäni siksi vakaa pariskuntakin voisi olla hyvä, jos haluaa selvittää kuinka puoliso käyttäytyy kun joutuu väkisin treffeille ja paikkaan jossa seuraa on tarjolla.
Täällä ylistettiin fannia, ja sanottiin että jos miehet käyttäytyy noin, niin on hyväksyttyä. On se helvetin säälittävää miehiltä ja naisilta, jos haluaa näyttää tv:ssä omaa seksielämäänsä. Jos olet alan leffoissa niin saat niistä elannon, mut tuolla et saa kun maineen, joka on todella häpeä. Ainakin osa niistä mahdollisista tulevista puolisoista häviää pois kun saa tietää, ja muut haitat vielä päälle mitä se voi aiheuttaa. Ei siis kovin pitkälle suunniteltua toi hölmöily, vaikka ei noilta odotakaan mitään järkevää elämän hallintaa.
Täytyy kyllä sanoa tuon ruutuplussan perusteella, että toi Iiro vaikuttaa olevan yksi vastenmielisimmistä äijistä koko Suomen tositv historiassa. Ensinnäkin ulkonäöllisesti ei mikään kovin mainittava tapaus kaikkine liikakiloineen, mutta tämän voisi sivuttaa täysin jos herran luonne olisi kohdallaan. Nyt jotenkin tuo ulkonäkö vaan kruunaa koko vastenmielisyyden. Sitten tuo jatkuva ihmisillä pelailu, manipulointi ja muu sairas touhu. Miten tuo menee kaikilla naisilla läpi? Mua alkais itseeni tollanen ylitsevuotava kehuminen ja muu lähinnä ahdistaa aivan heti. Lisäksi hän kuvittelee olevansa jotenkin hienompi ihminen kuin muut, jotenkin todellinen kulttuuri ihminen kun on syönyt joskus hyvässä ravintolassa ja käynyt maistelee viinejä. Ja kaikki on niin luksusta että! Autot, harrastukset, matkustelut, hotellit.. Siis onhan noi noiden mukamas hienot resortit/villat ihan kämäsiä tuolla, Thaimaassa ylipäätään pitäisi suht edullisestikin päästä jo hienoon villaan ja tässä on selkeesti tuotantoyhtiö säästänyt. Mutta maailmanmatkaajan tulisi kyllä nähdä jo hotellin ulkonäöstä että tämä ei todellakaan ole sellainen mesta missä mun laukkuja kannetaan. Taitaa nämä Iiron huikeat luksus lomat olla jotain mielikuvituksen tuotetta tai sitten kerran käyty jossain ns. paremmassa paikassa pikavipin voimin ja nyt ollaan niin helvetin sivistyneitä että.
Musta toi äijä on lähinnä nolo kaikkine noine juttuineen. Olisi ennemmin avoimesti kunnon juntti wt ukko, sekin olisi arvostettavampaa kuin tollanen pelleily.
Olisi kiva päästä Iiron kanssa juttelemaan ihan livenä, nähdäkseen että onko hän oikeesti hyvä puhumaan ja miellyttämään, niinkuin tuolla koko ajan sanotaan, vai onko ne jutut oikeasti vaan sitä "pääsen vippinä jonojen ohi ja vien sut porssella sinne" :D koska myös Jenna sanoi siitä että Iiro saisi vaikka eskimoille jäätä myytyä, ja mulla ei Jennasta oo ihan niin gold digger kuvaa tullut et sille tollainen puhe menisi läpi.
Iiro ei ole kyllä sivistystä nähnytkään. Se on ihan eri asia kuin nämä pintaliitoposeerausmuotiharrastukset.
Tia sanoi kuukausia sitten et juo tosi harvoin nyt joka päivä jotain juonti kuvia snäpissä näkyvillä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tia sanoi kuukausia sitten et juo tosi harvoin nyt joka päivä jotain juonti kuvia snäpissä näkyvillä 🤔
Jos se treenas eilisiin tempparibileisiin. Oli kuulemma käyttäytyny siellä ihan euroopan omistajan elkein kun oltiinhan sentään LaPpEeNrAnNaSsA :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se treenas eilisiin tempparibileisiin. Oli kuulemma käyttäytyny siellä ihan euroopan omistajan elkein kun oltiinhan sentään LaPpEeNrAnNaSsA :DD
Ollu kanssa pari kertaa samaa aikaa baarissa😂 Ohittelee jonoissa ja kerran ku olin siinä just tilaamas nii hän huutaa iha siin niskan takana hevletin kovaa baarimikolle et ”se mun suosikki ja muista tempparimitta”. Jotenki on olevinaa joku bff sen baarimikon kans yms. Oikeesti meni melkee kuulo ku yks tulee rääkyy siihe taakse. Ärsyttävää, noussu kansan sympatiat päähä. Toivottavasti ei pääse BB taloon.
Tia on kans nii tuhti tyttö, et meinaa kaatuu ku hän tunkee jonon ohi tuupaten muita siin kropalla pois tieltä. Pitäskö ite hakee johonki formaattiin, että sais juomatilauksen tehä rauhassa ilman et joku tempparisankari tulee siihe sellasel ”kattoka mua” meiningil huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollu kanssa pari kertaa samaa aikaa baarissa😂 Ohittelee jonoissa ja kerran ku olin siinä just tilaamas nii hän huutaa iha siin niskan takana hevletin kovaa baarimikolle et ”se mun suosikki ja muista tempparimitta”. Jotenki on olevinaa joku bff sen baarimikon kans yms. Oikeesti meni melkee kuulo ku yks tulee rääkyy siihe taakse. Ärsyttävää, noussu kansan sympatiat päähä. Toivottavasti ei pääse BB taloon.
Tia on kans nii tuhti tyttö, et meinaa kaatuu ku hän tunkee jonon ohi tuupaten muita siin kropalla pois tieltä. Pitäskö ite hakee johonki formaattiin, että sais juomatilauksen tehä rauhassa ilman et joku tempparisankari tulee siihe sellasel ”kattoka mua” meiningil huutaa.
Siis d44 kyl se ny saa ohitella! Onha se ny aikamoinen superjulkkis ku iha 2 jaksoo oli telkkaris! 😂😂😂😂😂 Ei vaa siis oon kuullu samaa, et baarissa hän omistaa kaiken ja muut väistää, ainakin hänen mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä sinä tiedät onko se bff sen baarimikon kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tia on kans nii tuhti tyttö, et meinaa kaatuu ku hän tunkee jonon ohi tuupaten muita siin kropalla pois tieltä. Pitäskö ite hakee johonki formaattiin, että sais juomatilauksen tehä rauhassa ilman et joku tempparisankari tulee siihe sellasel ”kattoka mua” meiningil huutaa.mistä sinä tiedät onko se bff sen baarimikon kanssa?
Tai siis sen, ettei se ole, kun kuvittelee vaan olevansa.
Kyllä olla suomen kansa tyhmä kansa, jos läski muija tempareissa pari jaksoa ni julkis.
Vähän naurattaa toi Iiron ig nimi exclusivehillbilly 😂 ja muutenkin toi instagramkulissi kun telkkarissa näkyny todellinen ja Meijukin vahvistanut, ettei sitä rahaa oo ihan niin paljoa kun se muijille selittää. Selitti tossa pari kk taaksepäin, että on tiukka tilanne rahan kanssa, mutta silti finediningiä ja viinejä ja shamppanja ämpäreitä ig täynnä. Millä se oikein pitää tota kulissia yllä? 🤦🏼♀️
Kerätäänkä kolehti, et fanni saa uudet vaatteet ainaisten farkkushortsien ja topin tilalle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tia on kans nii tuhti tyttö, et meinaa kaatuu ku hän tunkee jonon ohi tuupaten muita siin kropalla pois tieltä. Pitäskö ite hakee johonki formaattiin, että sais juomatilauksen tehä rauhassa ilman et joku tempparisankari tulee siihe sellasel ”kattoka mua” meiningil huutaa.mistä sinä tiedät onko se bff sen baarimikon kanssa?
Tai siis sen, ettei se ole, kun kuvittelee vaan olevansa.
No hirveesti ei näyttäny vastailevan ku Tia siihe vähänväliä tuli räkäkännissä rääkymään ja heittämään hauskoja juttuja. Oli bff tai ei, ei kiinnosta. v*tun rasittavan oloinen ihminen kännissä. Pakko olla koko baarin keskipisteenä.
Hyhhyiiiihj kirjoitti:
Kerätäänkä kolehti, et fanni saa uudet vaatteet ainaisten farkkushortsien ja topin tilalle :D
Vois. Hais varmaa hyvälle, kun koko loman ajan samat massarytkyt päällä.
Hyhhyiiiihj kirjoitti:
Ja Iirolle vaihtopaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanni sanoi, että hän on ennenkin harrastanut seksiä kaveripohjalla, niin miksei nytkin. Ehkä se on nykynuorten tapa, mutta itse en olisi herkässä iässä kyennyt siihen, en varmaan vielä näin nelikymppisenäkään.
Ymmärrän paremmin yhden yön jutut, jolloin kumppani on ennestään tuntematon henkilö, jota ei välttämättä enää koskaan kohtaa. Mutta että ensin hengailisin jonkun miehen kanssa kaverina ja sitten päätyisimme vällyjen väliin ja sitten jatkaisimme kavereina taas, kunnes pian taas sänkyyn jne. Kertokaa minulle onko tällainen kovinkin yleistä?
Fannin käytöshän on sellaisen tyypillisen pleijerin (yleensä yhdistetään miehiin) käytöstä, joka saattaa naiselle esittää ihastunutta, nainen on aivan myyty, ja oikeasti mies on vain seksin perässä. Mites se nyt noin paljon kummeksuntaa aiheuttaa, kun pleijeri onkin nainen? Ehkä Fanni halusi vain panon. Juho sitten typeryksenä meni antamaan.
Olen eri, mutta minusta Fannin kaltainen mies on aivan ku*ipää, mutta niin on myös nainen. Fanni-käytös ei liity fb-kuvioihin, jotka ovat sovittuja.
Niinpä, Juho luuli että ihastus oli molemminpuolista, vaikka samalla Fanni selitti toisaalla, ettei hän ole kiinnostunut Juhosta romanttisessa mielessä. Tosin eipä Juhonkaan ihastus ollut kovin palavaa, kun kerran eksyi myös Sallan kanssa petipuuhiin. On se kyllä kumma, jollei ihminen pärjää kolmea viikkoa ilman seksiä!
No luultavasti Juho pani Sallaa siksi, että kuvitteli niin "kostavansa" Fannille. Sehän tapahtui heti, kun Juho oli saanut kuulla että Fanni on vain pelannut ja ei ole ihastunut. Juho vähintään halusi "mitätöidä" Fannin kanssa panemista painamalla Sallaakin. Tuttu kuvio, teki samaa Jöbiksellekin Fannin avulla.
Nyt tulee ihan kauheeta ylianalysointia. Tuollaiset juhikset eivät ajattele yhtään mitään kun ovat kännissä. Se menee näin: Siinä on muija jee pannaan.
Näkeehän Juhosta. Hölmöillään. Veetuttaa hölmöily. Vedetään viinaa. Hölmöillään. Veetuttaa hölmöily. Jatketaan.
Tällaiset eivät opi eikä näiden kanssa voi olla eikä voi päästää minnekään. Ehkä noin 30-vuotiaina osa rysssii jotain kännipäissään totaalisesti, niin että menee duunit tai tulee muuta vahinkoa ja lopettavat juomisen jos ovat tarpeeksi fiksuja.
Mulla kanssa muuttunut mp Tiasta. Ennen tykkäsin mut en enää. Risteilyllä Aleksanteri Hakaniemen keikalla ei viitsinyt itse mennä riittävän ajoissa hyvälle paikalle vaan päättää siinä sitten tunkea ihmisten ohi väkisin hyvälle paikalle kun muut on odotellut siinä siksi, että sais pitää hyvän paikan. Voisi luulla manneksi, yhtä röyhkeetä käytös. Sentäs ei ota mitään kaupasta ilmaiseksi omin luvin (toivottavasti).
Vaikuttaa, että on esineellistänyt itsensä tempparituotteeksi ja temppis etuliite on loppuelämän VIPranneke mihin hän vain ikinä haluaa.
Jostain syystä tuotanto luulee, että mitä enempi draamaa, sitä enemmän katsojat tykkää. Minua ainakaan ei kiinnosta jos tapahtuu liikaa. Kaikista parasta on kun saa yllättyä. Esimerkiksi Minnan käyttäytyminen oli täysin yllättävää, kun ajatteli alussa että okei, koulutettu nainen jolla vähän outo suhde, mutta tuskin mitään tulee tapahtumaan. Tai parit joista on alussa varma että tulevat jotenkin pettämään, esim. komatsu ja sen nainen, jotka lähtivätkin etuajassa koska komatsu oli niin mustasukkainen vaikka mitään ei tapahtunut! Tällä kaudella taas kaikista näki heti että mahdollista että pettävät, ja koska joka jaksossa taoahtuu niin paljon niin ei jaksa edes yllättää mikään käänne, esim. Juhon ja sallan "kutominen". Ainoa yllätys on ollut Atso ja sitä onkin ollut hauska seurata kun on niin fiksu että pysyykö hän kunnollisena loppuun asti, eikä todellakaan ole mikään pettymys että "tylsä ihminen kun ei petä".