Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Vähän naurattaa toi Iiron ig nimi exclusivehillbilly 😂 ja muutenkin toi instagramkulissi kun telkkarissa näkyny todellinen ja Meijukin vahvistanut, ettei sitä rahaa oo ihan niin paljoa kun se muijille selittää. Selitti tossa pari kk taaksepäin, että on tiukka tilanne rahan kanssa, mutta silti finediningiä ja viinejä ja shamppanja ämpäreitä ig täynnä. Millä se oikein pitää tota kulissia yllä? 🤦🏼♀️
Varmaan jollain luottokortilla velaksi 😂
Vierailija kirjoitti:
Tietääks kukaan et käyks Tia edes töissä? Mietin vaan, että tekeeköhän se elettäkään saadakseen ulosotot maksetuksi.
No siinä seiskan uutisessa, jossa kerrotaan Tian veloista niin sanottiin, että ulosotto odottaa edelleen maksua, koska ei ollut mitään ulosmitattavaa, koska Tialla ei ole tuloja. Eli olisiko niin, että lainakierteellä kustantaa baarireissunsa.
Aa että, hienosti oli poimittu Iiron leveily vierailuistaan useilla shamppanjatiloilla. Italiassa!?!? Ainoo vaan et shamppanjatiloja on vaan Ranskassa. Ja sen tietää vähän tyhmempikin.
Vierailija kirjoitti:
Aa että, hienosti oli poimittu Iiron leveily vierailuistaan useilla shamppanjatiloilla. Italiassa!?!? Ainoo vaan et shamppanjatiloja on vaan Ranskassa. Ja sen tietää vähän tyhmempikin.
Hahaha eikä miten nolo😂
Vierailija kirjoitti:
En pidä Iirosta, mutta hän sanoi siinä samppanjatiloilla JA Italiassa.
Tia hengaa nykyään miltein kaikki viikonloput Haminassa.
Mua väkisinki mietityttää et saako Vilmalla olla ollenkaan omia mieskavereita? Jotenki vaikuttaa siltä et Juuso kaveeraa noiden Vilman miespuolisten kavereiden kanssa vaan pitääkseen silmällä 😂 saarella puhui niistä niin katkeraan sävyyn. Lisäksi Juuso sanoi, että on jo Suomessa raivonnut Joonakselle siitä kun sanoi vähän rumasti Vilmalle huomionhausta, vaikka Vilma ja Joonas oli jo saarella aikoja sitten sopinut välinsä, joten miksi Juuson siitä piti vielä meuhkata? Asia ei hänelle kuulu oikeastaan millään tavalla. Mua ainakin nolottaisi, jos mulla olisi ollut pientä sanaharkkaa kaverin kanssa ja asia sovittu aikaa sitten, mutta poikaystävä tulisi siihe viellä jälkeenpäin raivoomaan.
Oon sairaalassa töissä ja nään vainajia aina vähä väliä ja en voi mitää sille et Meijun kasvoist tulee mielee vainajan kasvot 😂
Vierailija kirjoitti:
Mua väkisinki mietityttää et saako Vilmalla olla ollenkaan omia mieskavereita?...
Katoin just 3. kautta ja siinä tuli asia esiin. Sami kysyi, onko Juuson syytä ettei Vilmalla saa olla mieskavereita. Kuulemma osittain, että ei hän ole kieltänyt mutta sanonut ettei siitä tykkää.
Eli varmaan on Juusolla kontrollia tässä asiassa. Toivottavasti se että Vilma toi nää asiat selkeästi esille iltanuotiolla, auttaisi. Jos ei muuten niin Juuso tajuaisi menettävänsä Vilman jos homma jatkuu. Ja Vilma pysyis lujana.
Vierailija kirjoitti:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=401480330455928&id=10001781…
Älkää viitsikö.
Ja tän tarkotus oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua väkisinki mietityttää et saako Vilmalla olla ollenkaan omia mieskavereita?...
Katoin just 3. kautta ja siinä tuli asia esiin. Sami kysyi, onko Juuson syytä ettei Vilmalla saa olla mieskavereita. Kuulemma osittain, että ei hän ole kieltänyt mutta sanonut ettei siitä tykkää.
Eli varmaan on Juusolla kontrollia tässä asiassa. Toivottavasti se että Vilma toi nää asiat selkeästi esille iltanuotiolla, auttaisi. Jos ei muuten niin Juuso tajuaisi menettävänsä Vilman jos homma jatkuu. Ja Vilma pysyis lujana.
Toivottavasti. Jäi kans mieleen toi ”mä en pysty pitää hauskaa, jos Vilma ei oo lähellä” hyi miten ahdistavaa. 30v mies ja roikkuu helmassa ku mikäkin kakara. Kauhee tarrautuja, jos ei oo elämässä muuta kuin Vilma nii oisko aika hankkia elämä? Juuson vastaus kaikkeen tuntuu olevan Vilma...
Aika fakta, että jos hetero nainen ja mies ovat kavereita, niin vähintään toinen haluaa panna. Usein myös sattuu hairahduksia, niin ihmekös tuo, jos Juusoa ei Vilman mieskaverit miellytä. Onhan se leveä kuin linja-auton perä, mutta panna sellaistakin voi. Kunhan ei tarvitse näyttäytyä sellaisen kanssa missään.
Vierailija kirjoitti:
Aika fakta, että jos hetero nainen ja mies ovat kavereita, niin vähintään toinen haluaa panna. Usein myös sattuu hairahduksia, niin ihmekös tuo, jos Juusoa ei Vilman mieskaverit miellytä. Onhan se leveä kuin linja-auton perä, mutta panna sellaistakin voi. Kunhan ei tarvitse näyttäytyä sellaisen kanssa missään.
Ei tasan kyl pidä paikkaansa jokasen kohalla 😂 se, että sulle riittää pelkästään se, että toisella on tuhero oli kyse kaverista, tuntemattomasta tai sukulaisesta ei meinaa, et sama päteis kaikilla. Oot kyl nii vääräs! 😅
Vierailija kirjoitti:
Hyi oot oksettava!
Vierailija kirjoitti:
Oon sairaalassa töissä ja nään vainajia aina vähä väliä ja en voi mitää sille et Meijun kasvoist tulee mielee vainajan kasvot 😂
Oon kattonu samaa! Just sellasen joka on kuollu about 10 min sitten ja kaikki kasvolihakset iha lörähtäneet. Meijun botoxit saa näyttää naaman just nii elottomalt :O
Vierailija kirjoitti:
Useimmin se on mies joka saa tyytyä vaan vonkaamiseen 😂 Ite kyl tiiän enemmän taas niitä, jotka pystyy olemaan kavereita vastakkaisen sukupuolen kanssa. En ymmärrä miten kaverina oleminen liittyy panemiseen. Tarkennappa kiitos
Jotenkin tragikoomista kun tuossa lisää luettavaa -kohdassa roikkuu kaudesta toiseen tuo "Vihdoin seksiä! Temptation Island -Jessica itkee ja saa Simolta haluamansa: "Oli kyllä positiivinen yllätys"
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tragikoomista kun tuossa lisää luettavaa -kohdassa roikkuu kaudesta toiseen tuo "Vihdoin seksiä! Temptation Island -Jessica itkee ja saa Simolta haluamansa: "Oli kyllä positiivinen yllätys"
Katsonut samaa, mutta tuntuu aika kurjalta, kun toinen on jo haudassakin.
Vierailija kirjoitti:
😐 No tämä
Tietääks kukaan et käyks Tia edes töissä? Mietin vaan, että tekeeköhän se elettäkään saadakseen ulosotot maksetuksi.