Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeen ymmärtänyt sitä kakkos jakson mustaa korttia. Joo sillä blokataan joku treffeiltä, mutta mitä se niin kuin tarkoittaa? (En ole ikinä ennen katsonut tätä joten jos joku voi rautalangasta vääntää tälle tomppelille niin kiitos😂)
Juurikin sitä ettei pääse treffeille kyseisen blokatun henkilön kanssa. Jos kumppani kokee sinkuista tämän tietyn henkilön ’uhkana’ (tai ei vaan pidä hänestä jne), niin saa blokata tämän niin halutessaan. :) Tai näin mä ainakin olen ymmärtänyt :D
...eikä voi kai valita niille vikojen päivien yön yli kestäville unelmatreffeillekään.
Mitenhän koville se otti Tialle kun kukaan saaren miehistä ei ollut hänestä kiinnostunut? Vauhdittiko päätöstä lähteä pois saarelta?
Huvittavaa katsottavaa, kun varatut naiset haukkuu sinkkuja vaikkeivat ole itse yhtään parempia. Varsinkin Lotta ja Jenina vaikuttaa aika ilkeiltä ihmisiltä.
Kyl hämää toi iiron ja meijun suhde. Heti ekana iltana iiro on sinkkuna ja meijun kyyneleet iltanuotiolla, ei kauhean aidolta näyttäneet. Menikö ne vaan yhessä ohjelmaan, et sai matkan ja bailausta ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeen ymmärtänyt sitä kakkos jakson mustaa korttia. Joo sillä blokataan joku treffeiltä, mutta mitä se niin kuin tarkoittaa? (En ole ikinä ennen katsonut tätä joten jos joku voi rautalangasta vääntää tälle tomppelille niin kiitos😂)
Juurikin sitä ettei pääse treffeille kyseisen blokatun henkilön kanssa. Jos kumppani kokee sinkuista tämän tietyn henkilön ’uhkana’ (tai ei vaan pidä hänestä jne), niin saa blokata tämän niin halutessaan. :) Tai näin mä ainakin olen ymmärtänyt :D
...eikä voi kai valita niille vikojen päivien yön yli kestäville unelmatreffeillekään.
Vaikuttaako se mihinkään muuhun esim. talolla oleskeluun?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan miettineet, että yli puolella suomalaisista on silmälasit, mutta ei koskaan noilla reality-kilpailijoilla, oli formaatti mikä tahansa. Lisäksi pitää pystyä olemaan kirkkaassa auringonvalossa ilman aurinkolaseja.
esim Vilmalla oli viime vuonna silmälasit, piti usein :) en mäkään pidä silmälasejani jos lähden bilettämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako se mihinkään muuhun esim. talolla oleskeluun?
Mun muistaakseni ei, talossa saa olla ihan normaalisti samassa tilassa ja keskustella blokatun henkilön kanssa. Se tosiaan koskee noita treffejä ainoastaan, ja niin kuin joku edellisellä sivulla sanoi, niin ei saa tätä blokattua henkilöä valita yön yli kestäviin treffeihin :)
Atsosta tulee ulkonäöllisesti todella paljon mieleen laulaja Aleksanteri Hakaniemi. Ehkä se on se tukka
Vierailija kirjoitti:
Moisio & Kuronen torstai-illan pelastus.
Moisio kuulostaa aina eriltä kuin radiossa.
Onko mikit hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua mitä toi Meiju näkee Iirossa
Tai siis Iiro Meijussa
Vierailija kirjoitti:
Toi Iiro vaikuttaa elähtäneeltä. 32-vuotias ja näyttää 45-vuotiaalta puolijuopolta. Liikaa viinaa ja herkkuja?
😂😂😂 Pakko katsoa uudestaan se Kakka-Iiron laihdutusohjelma. Toivottavasti se näkyy vielä jossain. Oli niin vaikeena, kun se naislääkäri pisti jumppaamaan. Pitikö sen hyppiä narua tms. Pidin häntä kyllä ihan homppelina.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää et Tiia ja Janne lähti pois. Siis mitä siitäkin tulis jos kaikki luovuttais heti kun näkee videolta jotain mikä ei miellytä?
No varmaan silloin kaikki lähtisi heti kotiin ja otettaisiin uusia tilalle.
Eiköhän heillä ole oikeus lähteä, milloin haluavat - kysymättä joiltain reality-viihteen katsojilta siihen lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, että tuo Kuronen on kuuma, saati sitten lasit päässä.
Eikös nuo "lasit" olleet vain pokat, kun ei heijastelleetkaan yhtään? Tai jos todella oli lasit, niin kiinnostaisi tietää, minkälaiset linssit. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aitoa itkua. Ei tule kyyneleitä, naama vaan mytristyy ja painaa otsaa kynsillä. Klassinen krokotiilinkyynel-tekniikka
Saihan se jotain vettä silmistään tirautettua, kun ripsivärit oli pitkin naamaa.
Tian naama on neliön muotoinen jotenkin kummasti alaposket roikkuu neliönä ja sitten Meijun naama todella turpea ja pienen pienet hampaat jotka näyttävät pikku kiviltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut voisitteko te joilla on ruutu plussat varoittaa spoilereista kun tuutte tänne kommentoimaan?
*Spoiler*
Vaikka oon kattonu vaan yhden jakson tiiän et Janne ja Tiia lähtee saarelta ja Janne on sen Jonnan kaa nykyään.
Ei kovin kivaa. Haluisin lukea kommentteja täältä, mutta en halua spoilereita, kiitos!
Voi kyynel, ei ehkä kannata lukee mitään ohjelmaa koskevia keskusteluja tai uutisia jos ei mitään halua tietää ennakkoon.
OIen eri, mutta normaalisti foorumeilla TV-keskusteluihin ei kuulu spoilaus. Ylipäänsäkään ei ole suositeltavaa varsinkaan ilman varoitusta spoilata kanssaihmisille elokuvia, sarjoja jne. Siitä en tiedä, mikä on teineillä linjaus, edustan old schoolia eli tätisarjaa. Että voi kyynel vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää et Tiia ja Janne lähti pois. Siis mitä siitäkin tulis jos kaikki luovuttais heti kun näkee videolta jotain mikä ei miellytä?
No varmaan silloin kaikki lähtisi heti kotiin ja otettaisiin uusia tilalle.
Eiköhän heillä ole oikeus lähteä, milloin haluavat - kysymättä joiltain reality-viihteen katsojilta siihen lupaa.
No mitä järkeä sitten mennä koko ohjelmaan jossa on tarkoitus testata parisuhdetta ja kaikki varmaan tietää et noin voi käydä? Ehkä tolla muijalla otti vaan koville et miehellään oli vientiä ja itsellä ei.
Janne ei oo edes komea vaan punakka finninaama löysä kroppa ja turpea naama todellinen pottusäkki
Vierailija kirjoitti:
Toi Iiro vaikuttaa elähtäneeltä. 32-vuotias ja näyttää 45-vuotiaalta puolijuopolta. Liikaa viinaa ja herkkuja?
Sekä Iiro että Janne on molemmat kulahtaneita tissiposkia. En koskisi pitkällä tikullakaan. Ja nuudelipää on aivan 15v. näköinen. Ei mitään katsottavaa naisille tällä kaudella.
Milloin nuo extrat oikein on kuvattu? Kuvataanko niitä tän sarjan esittämisen tahtiin vai onko ne kuvattu jo aikaisemmin?