Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
601/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikä paras ikä kirjoitti:

sinkut näyttää aika neuraaleilta muutama vähä ärsyttävää poikkeusta lukuun otamatta, mutta nuo varatut... vähän säälittää sinkut että niiden pitää noita vietellä :/ varatuista naisista yksi oli ihan ookoo (se vaalea tyttö jolla ei ollut laastaria kaulassa) ja varatuista miehistä yksi (juho? se joka joi vähän liikaa ekoissa pileissä). kaikki muut oli kyllä sellasia, että huhheijaa miten kaukaa kiertäisin. 

iltanuotiota katsoessa mietin, että ollaanko palattu takaisin ysärille, kun yhdelllä Levi's-paita ja toisella Fila. *vanha*

Juuri se tekee tästä formaatista niin vastenmielisen, kun sinkut ovat lähes parituksen uhreja.

Vierailija
602/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjä5 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko koskaan miettineet, että yli puolella suomalaisista on silmälasit, mutta ei koskaan noilla reality-kilpailijoilla, oli formaatti mikä tahansa. Lisäksi pitää pystyä olemaan kirkkaassa auringonvalossa ilman aurinkolaseja. 

esim Vilmalla oli viime vuonna silmälasit, piti usein :) en mäkään pidä silmälasejani jos lähden bilettämään 

Paitsi että ne lasit on Juuson, Vilmalla ei ole laseja. T:tietäjä

Kenen Juuson? Eikös Vilman mies ollut Elias?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihan moraaliton ja järkyttävä ohjelma. Vaikka Bachelorkin aika hömppää, niin tykkään katsoa ohjelmia missä ihmiset osaavat käyttäytyä hienostuneemmin.

Tätähän katsoo monissa perheissä koko perhe 😞

Isät tietty tykkää kytätä pikkupil...niin eivät pistä yhtään vastaa.

Miehet tykkää kevytkenkäsistä naisista 😂

Vierailija
604/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suomalaiset naiset oikeasti ton tasosia? Löysiä siiderivalaita löllyvine reisineen

Love Islandin aikaan ajattelit varmaan kaikkien suomalaisten miesten olevan lihaskimppuja?

Vierailija
605/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, miehet sanoo vain tavis naisten mieliksi etteivät tykkää silikonirinnoista,huulitäytteistä ja tekoripsistä/hiuksista.

Jos miehet ei niistä tykkäis,ei niiden kauppa kävisi yhtään.

Siihen päälle photosopit niin avot!

Itsekkin säästän mainittuihin,naisena ei ole muuten mitään virkaa jos ei ole feikki.

Mä haluun olla myös feikki.

Vierailija
606/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina on ehkä nätein sinkuista, mutta käytös on turhan bimbomaista ja estotonta. Käytös pilaa kokonaisuuden ja laskee viehättävyyttä. Hänellä olisi varmasti vientiä ilman turhaa huomionhakua.

Vierailija
607/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähaluun kirjoitti:

Jep, miehet sanoo vain tavis naisten mieliksi etteivät tykkää silikonirinnoista,huulitäytteistä ja tekoripsistä/hiuksista.

Itsekkin säästän mainittuihin,naisena ei ole muuten mitään virkaa jos ei ole feikki.

Eli sinun elämäsi sisältö olisi elää miesten ihailusta? Vaikka aina on joku vielä feikimpi feikki ja kauniimpi feikki ja hotimpi feikki? No, eipä siinä. 

Vierailija
608/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta vaikuttaa psykopaatilta, joko sitä on ruodittu ketjussa?

Paholainen naamioitunut kiltin tytön asuun. 

Vierailija
609/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mähaluun kirjoitti:

Eli sinun elämäsi sisältö olisi elää miesten ihailusta? Vaikka aina on joku vielä feikimpi feikki ja kauniimpi feikki ja hotimpi feikki? No, eipä siinä. 

Täähän nyt oli provo. ”Naisena ei muuten mitään virkaa jos ei ole feikki” eihän kukaan sano näin, ei kukaan.

Vierailija
610/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mähaluun kirjoitti:

Somen ja tällästen ohjelmien tarkotus on se juuri,elää miesten ihailusta.

Vierailija
611/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähaluun kirjoitti:

Täähän nyt oli provo. ”Naisena ei muuten mitään virkaa jos ei ole feikki” eihän kukaan sano näin, ei kukaan.

Mä ainakin sanon.Kaikki naiset ovat kateellisia kauniille naiselle.

Vierailija
612/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko puheopetuksen taso jotenkin romahtanut Suomessa vai miten en saa noiden (etenkään tyttöjen) mongerruksesta mitään selvää?

Minkä ihmeen puheenopetuksen? Onko jossain sellaista? Sanelma Vuorteen mannekiinikoulussa?

Vierailija
613/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisetavut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähaluun kirjoitti:

Mä ainakin sanon.Kaikki naiset ovat kateellisia kauniille naiselle.

Joo-o. 👏

Vierailija
614/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia kommentoinut hänen ja Jannen tilannetta;

"Ei ollu käsikirjotettu juttu meidän lähtö, olin henkisesti tossa tilanteessa niin rikki et näin sen itselleni parhaaksi valinnaksi. Ja pariskunnat ei voi lähteä erikseen joten luonnollisesti jannenki reissu päätty siihen. Ei oo mitään seliteltävää, uskoin oikeesti meidän suhteeseen ja no lopputulos oli se et sain mitä halusin saarella tietää. Pettääkö janne.

Jokaisesta valinnasta tatuoinneista, muutosta jne kaikesta on keskusteltu kyllä etukäteen ja mihinkään en ole jannea pakottanut asenteella "me tehään näin koska minä päätän" ei todellakaan. Jokaisella on omat mielipiteet ja se siitä. 😄"

"Palattiin suomeen, ehdittiin olla 3 pv kotona ja se lähti "viipurin asunnolle" miettimään asioita. Ei ollu sinne sit todellisuudessa ollenkaan mennyt vaan lähti mutkien kautta helsinkiin jonnalle. Ja sille tielle jäi. Ilmotus asiasta ois ollu ihan kohteliasta et hei en palaa enää kotiin ja tää oli tässä mut mitään ei tullu... 😅 lopulta ilmotin et hyvää jatkoa vaan teille ja eiköhän tää nyt sit oltu taputeltu tässä. ☺️ janne oli meidän parisuhteen aikana kyllä tosi symppis et ei suhteessa mollattavaa mut asiat olis voinu hoitaa loppuun kunnialla."

Vierailija
615/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi Tiia nyt rikkoa sopimusta? Eikös näistä asioista saisi puhua vasta kun vika jakso on päättynyt?

Vierailija
616/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobittijono kirjoitti:

Miksi sinkkumiehillä ei ole millän kaudella hartioita?

mutasit, komentakaa nyt pojat kuntosalille, kaurapuuron ja ruisleivan voimalla body kuntoon. Ei oo nyt mitään silmänruokaa naisille. 

Vierailija
617/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hobittijono kirjoitti:

Miksi sinkkumiehillä ei ole millän kaudella hartioita?

mutasit, komentakaa nyt pojat kuntosalille, kaurapuuron ja ruisleivan voimalla body kuntoon. Ei oo nyt mitään silmänruokaa naisille. 

mutsit siis ts äidit, äipät, isät, isukit jne

Vierailija
618/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniohjellma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihan moraaliton ja järkyttävä ohjelma. Vaikka Bachelorkin aika hömppää, niin tykkään katsoa ohjelmia missä ihmiset osaavat käyttäytyä hienostuneemmin.

Tätähän katsoo monissa perheissä koko perhe 😞

Isät tietty tykkää kytätä pikkupil...niin eivät pistä yhtään vastaa.

Miehet tykkää kevytkenkäsistä naisista 😂

Ei meillä. Yks kerta kun oltiin mun vanhemmilla kylässä ja mä sitten piruuttani laiton tempparit tulemaan telkkarista (meillä on tapana leikkimielisesti kiusoittella keskenään). Se karsimys mikä mun isän kasvoille tuli oli näky, oikeestaan kävi sääliksi, 

Vierailija
619/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiia kommentoinut hänen ja Jannen tilannetta;

"Ei ollu käsikirjotettu juttu meidän lähtö, olin henkisesti tossa tilanteessa niin rikki et näin sen itselleni parhaaksi valinnaksi. Ja pariskunnat ei voi lähteä erikseen joten luonnollisesti jannenki reissu päätty siihen. Ei oo mitään seliteltävää, uskoin oikeesti meidän suhteeseen ja no lopputulos oli se et sain mitä halusin saarella tietää. Pettääkö janne.

Jokaisesta valinnasta tatuoinneista, muutosta jne kaikesta on keskusteltu kyllä etukäteen ja mihinkään en ole jannea pakottanut asenteella "me tehään näin koska minä päätän" ei todellakaan. Jokaisella on omat mielipiteet ja se siitä. 😄"

"Palattiin suomeen, ehdittiin olla 3 pv kotona ja se lähti "viipurin asunnolle" miettimään asioita. Ei ollu sinne sit todellisuudessa ollenkaan mennyt vaan lähti mutkien kautta helsinkiin jonnalle. Ja sille tielle jäi. Ilmotus asiasta ois ollu ihan kohteliasta et hei en palaa enää kotiin ja tää oli tässä mut mitään ei tullu... 😅 lopulta ilmotin et hyvää jatkoa vaan teille ja eiköhän tää nyt sit oltu taputeltu tässä. ☺️ janne oli meidän parisuhteen aikana kyllä tosi symppis et ei suhteessa mollattavaa mut asiat olis voinu hoitaa loppuun kunnialla."

Miten se on sinne Jonnalle voinut mennä tuossa vaiheessa?

Vierailija
620/6337 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

feikki-itkua meijulla. ei noilla oikeasti ole ees suhdetta. :D tunnen meijun

Minä tunnen Iiron, ja kyllä ovat ohjelmassa suhteessa.

Tavallaan suhteessa vai tavallaan erossa?

Mieshän on pettänyt aiemmissa suhteissaankin, joten eipä hänen käytöksensä saarella yllättänyt. Vastaan siis edellisen kommentoijan puolesta, että varmaan Iiro itse ajatteli olevansa tavallaan erossa.

Kun ovat eri taloissa niin yhdellä tavalla ainakin ollaan erossa?

Totta. Pettämätön logiikka.

Kun on eri resortissa, on erossa toisesta.

Kun on poikaporukalla baarissa, ei ole rakkaan kanssa yhdessä.

Jne. Eli aina on tavallaan erossa, jos ei just silloin olla yhdessä.

Ketju on lukittu.