Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kilpaa täällä kehuvat Atsoa joka imuttaa tuolla muita naisia. Oikeastikko hyväksyisitte tuollaisen käytöksen teidän poikakaverilta?
Ei Atso ole tehnyt tuolla mitään väärää. Satunnainen pusu jossain pelissä ei suhdetta kyllä kaada. Enemmän olisin huolissani jostain vakavammasta klikistä jonkun toisen kanssa, mutta Atso on pelkästään vaan kaverillinen tuolla kaikkien kanssa. Ei vietä kenenkään yksittäisen tyypin kanssa aikaa muita enemmän, jne. Eli kyllä, hyväksyisin vastaavassa tilanteessa poikakaveriltani tuollaisen käytöksen tuollaisessa yhteydessä.
Olen eri, mutta jos joku kutsuu Jennan ja Atson pitkäkestoista nuoleskelua tai nimenomaan imuttelua pusuksi, niin kannattaa katsoa uudestaan. Menihän se överiksi pelinkin puitteissa ja huomattavan kauas Lotasta ja Paavosta pelaamassa, mutta toki voi silti olla, että se on Paavolle ja Lotalle ok. Olisi varmaan siitä housujen päältä nuoleskelustakin voinut kieltäytyä.
Ehkä Atso on tuollainen oikeassa elämässä, who knows.
Siis tietääkö joku, että mitä nuo kaikki edellisten kausien sinkut käytännössä tekevät tuolla Extrassa? Siis onko niille vaan soitettu, että tulkaas hei tänne Extraan, bikinit päälle, täällä on allas jossa on teille lasten uimaleluja???? Mikä pointti
Minusta Atsolla ja Lotalla on selkeästi äiti-poika suhde. Lotta näyttää huomattavasti Atsoa vanhemmalta ja heitä varmaan usein luullaankin isosiskoksi ja pikkuveljeksi tai sitten äidiksi ja pojaksi. Nyt viime jaksossa tuli selvästi ilmi, kuinka "tuhma"Atso pelkäsi äidin reaktiota. Ja äitihän oli siellä heti valmiina antamaan pikku-Atsolle rangaistuksen tuhmuudesta.
Itsekin oon katsellut miten Lotta on nyt jo alle kolmikymppisenä ruvennut kaljuuntumaan. Ainakin on satavarmaa ettei Paavon tasoinen kundi huomiois Lotan näköistä tavista sekuntiakaan Temppareiden ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Atsolla ja Lotalla on selkeästi äiti-poika suhde. Lotta näyttää huomattavasti Atsoa vanhemmalta ja heitä varmaan usein luullaankin isosiskoksi ja pikkuveljeksi tai sitten äidiksi ja pojaksi. Nyt viime jaksossa tuli selvästi ilmi, kuinka "tuhma"Atso pelkäsi äidin reaktiota. Ja äitihän oli siellä heti valmiina antamaan pikku-Atsolle rangaistuksen tuhmuudesta.
No ei nyt sentään. :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt sentään. :D :D
Oon kyllä sitä mieltä, että ihan mahdollista. Lotta näyttää vähän yli kolmekymppiseltä ja Atso taas viisitoistavuotiaalta. Joku pedofiiliviritelmä tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kilpaa täällä kehuvat Atsoa joka imuttaa tuolla muita naisia. Oikeastikko hyväksyisitte tuollaisen käytöksen teidän poikakaverilta?
Ei Atso ole tehnyt tuolla mitään väärää. Satunnainen pusu jossain pelissä ei suhdetta kyllä kaada. Enemmän olisin huolissani jostain vakavammasta klikistä jonkun toisen kanssa, mutta Atso on pelkästään vaan kaverillinen tuolla kaikkien kanssa. Ei vietä kenenkään yksittäisen tyypin kanssa aikaa muita enemmän, jne. Eli kyllä, hyväksyisin vastaavassa tilanteessa poikakaveriltani tuollaisen käytöksen tuollaisessa yhteydessä.
Olen eri, mutta jos joku kutsuu Jennan ja Atson pitkäkestoista nuoleskelua tai nimenomaan imuttelua pusuksi, niin kannattaa katsoa uudestaan. Menihän se överiksi pelinkin puitteissa ja huomattavan kauas Lotasta ja Paavosta pelaamassa, mutta toki voi silti olla, että se on Paavolle ja Lotalle ok. Olisi varmaan siitä housujen päältä nuoleskelustakin voinut kieltäytyä.
Uh, siis tarkotin tietysti, että _Atsolle_ ja Lotalle ok, Paavon mielipiteellä nyt väliä tietenkään ole. :)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin oon katsellut miten Lotta on nyt jo alle kolmikymppisenä ruvennut kaljuuntumaan. Ainakin on satavarmaa ettei Paavon tasoinen kundi huomiois Lotan näköistä tavista sekuntiakaan Temppareiden ulkopuolella.
Mitähän ihmettä? Kaljuuntumaan? Ja Paavo ei ulkomaailmassa huolisi mallin näköistä nuorta naista? Jaa. Ja Paavoko taas sitten on kovaa kamaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole itsellä tarvetta tuollaisille leikeille, mutta kaikki kolme kohtaa näytti siltä, että naisille oli annettu pullonpyöritystehtävä koskien Atsoa. Naiset lähestyi Atsoa ja yhdessä laskettiin sekunteja (?) joten oletan tehtävän olleen vaikka kymmenen sekunnin kielari.
Jos leikkiin osallistuminen kerran oli ok, niin en näe Atsoon tehneen noissa kyseisissä kohdissa mitään väärää. Itse leikki on typerää provosointia, mutta ilman tunteita suoritettu nolo tehtävä on ihan yks ja sama.
Se on sitten eri, jos tuolla varjolla lääppii jotain ihastustaan selitellen, että se oli vaan leikkiä. Se pitäisi jokaisen aikuisen pystyä tajuamaan itse, mikä ero näissä on.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole itsellä tarvetta tuollaisille leikeille, mutta kaikki kolme kohtaa näytti siltä, että naisille oli annettu pullonpyöritystehtävä koskien Atsoa. Naiset lähestyi Atsoa ja yhdessä laskettiin sekunteja (?) joten oletan tehtävän olleen vaikka kymmenen sekunnin kielari.
Jos leikkiin osallistuminen kerran oli ok, niin en näe Atsoon tehneen noissa kyseisissä kohdissa mitään väärää. Itse leikki on typerää provosointia, mutta ilman tunteita suoritettu nolo tehtävä on ihan yks ja sama.
Se on sitten eri, jos tuolla varjolla lääppii jotain ihastustaan selitellen, että se oli vaan leikkiä. Se pitäisi jokaisen aikuisen pystyä tajuamaan itse, mikä ero näissä on.
N36
Näinhän se varmasti juurikin kävi, mutta kai siinä pikku ero on, mitä kaikkea leikin varjolla suostuu tekemään. Mutta senhän Atso tajusikin, että väärin meni. No, ryhmäpaine ja alkoholi toki vaikuttaa asioihin.
Oonkohan mä ainoa, jota vähän ihmetyttää se, että mahdollisen varapaikan takia Juuso ja Vilma ottivat palkatonta/lomaa ja lähtivät ehkä jo odottelemaan Thaimaahan varmuuden vuoksi, että mites tässä käy? Kuulostaa aika epäuskottavalta. Joko Janne-Tia-case oli sovittu tai sitten näille kahdelle sankarille täytyy merkitä TI:n TODELLA paljon, jos suunnittelee koko elämänsä sitä silmällä pitäen, että jospa kuitenkin pääsisi varapaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ihmettä? Kaljuuntumaan? Ja Paavo ei ulkomaailmassa huolisi mallin näköistä nuorta naista? Jaa. Ja Paavoko taas sitten on kovaa kamaa?
Kyllä mä ainaki huolestuisin jos hiusraja olis paennu jo niin korkeelle kuin Lotalla nyt jo. En mä tiedä mihin kelpais malliks, ehkä joku Miss Navetta tms.
Onko kellään tietoa näitten pariskuntien nykytilanteesta, ketkä ovat vielä yhdessä?
Katsoin juuri Vilman ja Juuson vikan iltanuotion ja toivon että Vilma olisi päässyt irti tuosta suhteesta. Ennakkokäsitykseni Vilmasta ei ollut hyvä enkä edelleenkään ole hänen ihailijansa, mutta teki pahaa katsoa miten tuo suhde häntä tukahduttaa ja ahdistaa. En olisi uskonut, mutta Vilma vaikutti lopulta ihan selväjärkiseltä ihmiseltä ja toivon että löytäisi rinnalleen tasavertaisen kumppanin. Juusosta jäi mielikuva, että hän on jollain tavalla hyvin kehittymätön ja ymmärtämätön, enkä valitettavasti usko että hän voi tuosta kovin paljon muuttua.
Atsoa ja Lottaa lukuunottamatta en näe muillakaan pariskunnilla tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tietoa näitten pariskuntien nykytilanteesta, ketkä ovat vielä yhdessä?
Katsoin juuri Vilman ja Juuson vikan iltanuotion ja toivon että Vilma olisi päässyt irti tuosta suhteesta. Ennakkokäsitykseni Vilmasta ei ollut hyvä enkä edelleenkään ole hänen ihailijansa, mutta teki pahaa katsoa miten tuo suhde häntä tukahduttaa ja ahdistaa. En olisi uskonut, mutta Vilma vaikutti lopulta ihan selväjärkiseltä ihmiseltä ja toivon että löytäisi rinnalleen tasavertaisen kumppanin. Juusosta jäi mielikuva, että hän on jollain tavalla hyvin kehittymätön ja ymmärtämätön, enkä valitettavasti usko että hän voi tuosta kovin paljon muuttua.
Atsoa ja Lottaa lukuunottamatta en näe muillakaan pariskunnilla tulevaisuutta.
En usko, että Atso ja Lottakaan kovin pitkään tulevat olemaan yhdessä vaikka Iltanuotiolta käsikädessä poistuisivat. Jossain vaiheessa Atso pakenee ylivahtivan naisen tossun alta. Vilman tilanteesta olen ihan samaa mieltä kanssasi, hän on jotenkin ollut sokea suhteessaan Juusoon, jospa nyt silmät vihdoinkin aukeaisi. Miehen käytös ei ole normaalia. Jöbis ja Juho on jo ihan dead. Eniten toivon Meijulle hyvää suhdetta, mutta onko se Tonin kanssa en tiedä, mutta ei ainakaan liero Iiron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N36
Lottakihan sanoi heti iltanuotiom jälkeen, siis extrassa, että tilanteet oli pullon pyörityksessä, joten ihan ok. Vaikka ei tietenkään varmastikaan kiva katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Meiju on fiksu nuori nainen. Miten sillä on noin kamala miesmaku? Ensin Iiro, sitten Toni...
Rankaiseeko itseään jostain ja ei koe ansaitsevansa hyvää?
Millä spekseillä Meiju on fiksu, nuori nainen? Toista kertaa formaatissa ja nyt olemme saaneet todistaa kuinka supliikkimiehet käyttävät häntä, ja ovat todennäköiseseti koko iän käyttäneet hyväkseen. Ihan hemmetin fiksun kuuloista, eikö? Kamala miesmaku hänellä on siksi, että ilman koulutusta ei saa bling bling -elämäntapaa, joten sitä haetaan eronneilta ja ylipainoisilta käytettyjen autojen kauppiailta jotka ovat valmiiksi kusettajia jo ammattinsa puolesta. Ja seksiriippuvainen käytettyjen autojen kauppias lupaa vaikka kuun taivaalta jotta saa ruikkia siemennestettä ympäri Meijua. Kuvottavaa mutta totta.
Meijun fiksuutta ei korosta sekään, että nyt hän pyörii tuomitun huumerikollisen kanssa, joka on tinat aamusta iltaan.
Niin ja nuorikaan Meiju ei enää ole.
Ja nyt kun Meiju on ottanut "Toni" tatuoinnin tämän samannimisen huumausainerikollisen mukaan pienen tutustumisen jälkeen, alan itsekin uskomaan että tässä on ihan valkoisen roskaväen einstein kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainaki huolestuisin jos hiusraja olis paennu jo niin korkeelle kuin Lotalla nyt jo. En mä tiedä mihin kelpais malliks, ehkä joku Miss Navetta tms.
Tuskinpa on mitään kaljuuntumista. Joillakin on korkea otsa. Ei minusta näytä miltään maanviljelijältä tmv.
Joo ei tajunnut. Sanoi monta kertaa vaan, että "joo sillä ehdolla voit tehdä niin ja näin, että olet silti mun". Eihän se ole mitään oikeata päästämistä jonnekin, jonkun asian hyväksymistä tai luottamista, jos asettelee ehtoja! Ihmettelen, ettei Vilma sanonut, ettei ihmisiä voi omistaa. Kosinnan hyväksyminen tuossa yhteydessä tuntui todella huonolta ja ristiriitaiselta vedolta. Tosin kun Juuso mainitsi jotain Eiffel-tornista, niin onko niin, että kosittu on aiemminkin? Niin tai näin, Vilman ois kantsinut sanoa, että katsotaan joskus asiaa.