Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis mielenkiintosta nähdä, millainen pershäiriöinen tyyppi I:n isä on. Vai onko sillä edes koskaan ollut mitään tervettä miehen roolimallia? Tai ylipäätään minkäänlaista tervettä aikuisen ihmisen roolimallia lapsuudessaan ja elämässään? Ei siinä, oikeastaan tämän kauden kaikki miehet (Atso poislukien) tarvisivat kipeästi terapeuttista keskusteluapua, ellei sitten vuosien psykoterapiaa. Normaali vanhempi häpeäisi tällaisia lapsia silmät päästään, mutta näillä miehillä tuskin sellaisia välittäviä vanhempia löytyy, kun tuonne ovat menneet itsensä nolaamaan. Jos heillä olisi joku aidosti välittävä läheinen elämässä, niin se läheinen olisi estänyt ohjelmaan osallistumisen ja kannustanut ammattiavun piiriin. Toisin sanoen nämä kyseiset miehet ovat vain yksinäisiä, läheisriippuvaisia, psyykkisesti vaurioituneita lapsosia, joiden lapsuuden ja kehityksen ongelmat heijastuvat nyt aikuisiän ihmissuhteissa.
Mulle taas on jäänyt kuva, että olisi tosi läheinen äitinsä kanssa. On instassakin joku yhteiskuva, jonka tekstistä käy ilmi lämpimät välit.
Voi sinua ressukkaa, sä taidat olla juuri niitä tossukoita, joihin miehen lirkutukset tehoaa. Vai että oikein IG:ssä kuva äidistä, vau, siis mikä kunnianosoitus, kukaan muuhan ei ole keksinyt laittaa kliseistä yhteiskuvaa äidistään someen äitienpäivänä. Vahva veikkaus on, että elämässä ei ole ollut isää läsnä ja äitinsä on juuri sellaista alistuvaa sorttia, joka paaponut poikaansa ja poika saa kohdella ihan miten huvittaa. Äiti antaa kaiken anteeksi, motto on varmaa tyyliä "rakkaudella ei ole rajoja" ja siten poikakin elänyt elämänsä: vailla rajoja tai seuraamuksia. Se, miten mies kohtelee omaa äitiään, kertoo kaiken siitä, miten mies kohtelee muita naisia - ja toisin päin. Kiintymyssuhteet on kompleksisia. Jos psykologian alkeiskurssi ei ole hallussa, niin suosittelen googlaamaan erityisesti ristiriitaisesta kiintymyssuhteesta. Sellaisille ihmisille on tyypillistä "ensin kylmää, sitten kuumaa"-tyyppinen ailahtelu ja manipulointi. Esim. ensin kehutaan ja ylistetään ja kiitellään, jotta seuraavassa konfliktissa voi antaa täyslastillisen p***** toisen niskaan ja vierittää syyn toisen niskoille asiassa kuin asiassa.
Naiset kilpaa täällä kehuvat Atsoa joka imuttaa tuolla muita naisia. Oikeastikko hyväksyisitte tuollaisen käytöksen teidän poikakaverilta?
Vierailija kirjoitti:
Naiset kilpaa täällä kehuvat Atsoa joka imuttaa tuolla muita naisia. Oikeastikko hyväksyisitte tuollaisen käytöksen teidän poikakaverilta?
No en sanois, että Atso tuolla imuttaa muita naisia. Kyse oli pelistä ja se oli ilmeisesti pariskunnan sopimissa säännöissä ok. Pussashan se Lottakin tuolla Paavoa vastaavassa leikissä.
Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa hyväksyisinkö minä poikaystävältäni tuollaista käytöstä vai en. Ehkä hyväksyisin, jos olisin tietoisesti lähtenyt tommoselle bilesaarelle testaamaan parisuhdettani ja tiedossa on että tuollaiset pelit on osa kuviota.
Vierailija kirjoitti:
Ei Atso ole tehnyt tuolla mitään väärää. Satunnainen pusu jossain pelissä ei suhdetta kyllä kaada. Enemmän olisin huolissani jostain vakavammasta klikistä jonkun toisen kanssa, mutta Atso on pelkästään vaan kaverillinen tuolla kaikkien kanssa. Ei vietä kenenkään yksittäisen tyypin kanssa aikaa muita enemmän, jne. Eli kyllä, hyväksyisin vastaavassa tilanteessa poikakaveriltani tuollaisen käytöksen tuollaisessa yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vilma on ollut joskus jossain missimittelöissäkin. Ihmetyttää mitä tapahtui. Tavallaan ymmärtää, että kun keho on ihan erilainen voi itsetuntokin olla hatara ja tarvitsee palvovaa Juustoa ja vielä sitä extrahuomiota pönkitykseksi. Iiro on aika narri, voi tekstariheilat vähentyä (jos niitä on ollutkaan). Ja Juho on pelottava.
hartialäski naisella on kauheaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilma on ollut joskus jossain missimittelöissäkin. Ihmetyttää mitä tapahtui. Tavallaan ymmärtää, että kun keho on ihan erilainen voi itsetuntokin olla hatara ja tarvitsee palvovaa Juustoa ja vielä sitä extrahuomiota pönkitykseksi. Iiro on aika narri, voi tekstariheilat vähentyä (jos niitä on ollutkaan). Ja Juho on pelottava.
hartialäski naisella on kauheaa
Vilman hartiat on leveämmät kuin yhdelläkään sinkkumiehellä..
Juuso on 27v ja Vilma on sen ensimmäinen nainen. En ihmettele ollenkaan. Jos Vilma jätttää se. Juuso joutuu jatkossakin turvautumaan kumisiin naisiin.
1. Minkäväriset silmät Meijulla on oikeasti?
2. Jos ne on tummat, niin minkä merkkisillä piilareilla saa noin vaaleiksi, pitää olla tosi vahva väri linsseissä. Itsellä siniharmaat, aika vaaleat silmät, enkä ole löytänyt kunnon, tymäkän vihreiksi tekeviä linssejä....
3. Miten ihmeessä Meiju saa piilarit silmiinsä ja pois noilla kynsillä?
Iiro kirjoittanut edellisen kommentin
Kauheita ulkonäköön liittyviä kommentteja täällä... aikuiset ihmiset ja silti haukutaan hartioiden leveyttä tms! Kasvakaa nyt vähän, toisten käytöstä voi kyllä kommentoida mut ulkonäön haukkuminen on jo mautonta.
Piilarit kirjoitti:
2. Jos ne on tummat, niin minkä merkkisillä piilareilla saa noin vaaleiksi, pitää olla tosi vahva väri linsseissä. Itsellä siniharmaat, aika vaaleat silmät, enkä ole löytänyt kunnon, tymäkän vihreiksi tekeviä linssejä....
3. Miten ihmeessä Meiju saa piilarit silmiinsä ja pois noilla kynsillä?
Täällä toinen, joka miettinyt samoja asioita. Mulla ruskeat silmät ja jos joillain piilareilla saisi noin vaaleat silmät niin olisipa makeeta välillä räväyttää
Miä kirjoitti:
Piilarit kirjoitti:
3. Miten ihmeessä Meiju saa piilarit silmiinsä ja pois noilla kynsillä?Täällä toinen, joka miettinyt samoja asioita. Mulla ruskeat silmät ja jos joillain piilareilla saisi noin vaaleat silmät niin olisipa makeeta välillä räväyttää
Oon aika varma että käyttää desion linssejä, seuraa mm. Ig:ssä sitä profiilia ja tuolla nettisivuilla sanotaan että on vahvanväriset linssit jotka peittää todella tummatkin silmät.
https://www.desiolens.com siitä räväyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Miä kirjoitti:
Piilarit kirjoitti:
3. Miten ihmeessä Meiju saa piilarit silmiinsä ja pois noilla kynsillä?Täällä toinen, joka miettinyt samoja asioita. Mulla ruskeat silmät ja jos joillain piilareilla saisi noin vaaleat silmät niin olisipa makeeta välillä räväyttää
Oon aika varma että käyttää desion linssejä, seuraa mm. Ig:ssä sitä profiilia ja tuolla nettisivuilla sanotaan että on vahvanväriset linssit jotka peittää todella tummatkin silmät.
https://www.desiolens.com siitä räväyttämään.
Hei, kiitti paljon vinkistä!!!
Lähden tästä surffailee samantien
Kyl mie mieleni täst ketjust pahoitin. T. kouvolalainen
Miä kirjoitti:
Piilarit kirjoitti:
Ruskea on Meijun oikea väri. Veikkaan, että käyttää sellaista laitetta piilarien asettamiseen. Joskus olen nähnyt kuvan ja videon siitä, miten toimii.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä yhtään tätä Vilman hehkutusta, että Juuso on niin komee. What??? Sehän on kuin Aku Ankasta se karhukoplan hahmo. Ja on Vilmallakin itsestään melkeoisen väärä kuva. Lihava tyttö, jolla huonokuntoinen pidennys.
Mä toisaalta tajuan ton Iiron viehätyksen. Se osaa puhua! Olen itsekin mennyt tollasen Iiron lankaan joskus. Rakasti jo viikon päästä, halusi naimisiin, kehui 24/7 ja parin kuukauden päästä noi samat lurinat toiselle naiselle. Sitten vasta aukesi mun silmät.
Nämä on _makuasioita_. Minulla taas nousee karvat pystyyn noista ylikaunopuheisista miehistä, jotka vannoo viikon jälkeen rakkautta.
Oon kattonu tätä kautta ja en yhtään osaa päättää kuka on hirvein poikaystävä, Iiro, Juho vai Juuso, ku kaikki nii kauheita kyl. :D
Vierailija kirjoitti:
Oon kattonu tätä kautta ja en yhtään osaa päättää kuka on hirvein poikaystävä, Iiro, Juho vai Juuso, ku kaikki nii kauheita kyl. :D
Itse sanon heittämällä Juhon. Puhelahjat nollassa, äityy agressiiviseksi kännissä ja kova panemaan vieraita. Ei mitään hyvää sanottavaa.
Iiro on ällö setämies, mutta uskon että hänen seurassa viihtyisi edes hiukan paremmin, siis vain hiukan. :D
Juuso on mun silmissä oudoke, mutta uskon että rauhassa puhumalla voitaisiin päästä sopuun. Tis3:ssa hän syytti kokoajan Vilmaa vaikka käyttäytyi itse surkeasti, nöyrtyi sitten vikalla iltanuotiolla kun puhui vähän järkeä, tajusi itsekin hölmöilleensä. Jotenkin harmiton verrattuna Juhoon.
Eiko se pälli juuso sitten kosinut vikal nuotiolla vilmaa?! Toivon et sanoo ei.
Vikat yhteiset bileet ja porukka oli ihan booring. Alkaa vissiin jo vähän väsyttää ja koti-ikävä painaa.
No kolmatta viikkoa samojen, ennestään itselle tuntemattomien ihmisten kanssa oleilu alkaa varmasti painaa.