Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jonka mielestä on jotenkin tosi ällö ajatus, että menisi sänkyyn jonkun kanssa joka on vasta pannut toista tyttöä, joka on oma kaveri? Viitaten Salla-Fanni-Juho-kuvioon... En pystyisi.
No en minä nyt tiedä olisiko se yhtään ällöttävämpää kuin esim pettää puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuso on kyllä hemmetin raskas persoona. Saman kokeneena toivon että Vilma ymmärtäisi lähteä tuosta. Ylianalysoidaan joka hiton asia, vieritetään kaikki sen toisen syyksi, jatkuva jankkaaminen samoista asioista, "yhdessä sovitut rajat" on nimenomaan Juuson ajatusten tulos, kompromissejä ei ole. Kun miljoonannen kerran joutuu jankkaamaan samasta asiasta sitä helposti myöntyy sanomaan joo joo vain saadakseen sen ikuisen motkotuksen loppumaan = ollaan yhdessä sovittu asiasta x. Juokse, ihan oikeasti.
Juuson ulosanti on niin käsittämätöntä, että olen varma, ettei mitään yhdessä sovittuja konkreettisia rajoja ole. Ehkä on puhuttu, että koskettelu, liika läheisyys ja vieressä kihnuttaminen on kiellettyä, mutta Juusolla ei ole mitään hajua, mitä nämä tarkoittavat.
Mutta Juusohan on tehnyt 180 asteen käännöksen viime kauteen verrattuna. Silloin oli meininki vielä oikein vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jonka mielestä on jotenkin tosi ällö ajatus, että menisi sänkyyn jonkun kanssa joka on vasta pannut toista tyttöä, joka on oma kaveri? Viitaten Salla-Fanni-Juho-kuvioon... En pystyisi.
Mietin Sallan näkökulmasta. Minusta pettämisen moraalia tai moraalittomuutta on turha miettiä, koska sitä varten nuo sinkut tuolla ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä näkökulmaahan tässä ei nyt haettu eikä mitään vertauskohdetta, vaan kyse oli "kavereista" ja saman miehen jakamiseen liittyvästä problematiikasta. Toki mitään syvällisiä ystävyyksiä tuolla ei ole ehtinyt syntymään.
En ymmärrä yhtään tätä Vilman hehkutusta, että Juuso on niin komee. What??? Sehän on kuin Aku Ankasta se karhukoplan hahmo. Ja on Vilmallakin itsestään melkeoisen väärä kuva. Lihava tyttö, jolla huonokuntoinen pidennys.
Mä toisaalta tajuan ton Iiron viehätyksen. Se osaa puhua! Olen itsekin mennyt tollasen Iiron lankaan joskus. Rakasti jo viikon päästä, halusi naimisiin, kehui 24/7 ja parin kuukauden päästä noi samat lurinat toiselle naiselle. Sitten vasta aukesi mun silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä näkökulmaahan tässä ei nyt haettu eikä mitään vertauskohdetta, vaan kyse oli "kavereista" ja saman miehen jakamiseen liittyvästä problematiikasta. Toki mitään syvällisiä ystävyyksiä tuolla ei ole ehtinyt syntymään.
Mutta olisi se aika ällöä panna miestä joka on juuri ollut jonkun tuntemattomankin kanssa. Toki ikinä esim. baaripanosta ei voi tietää milloin on viimeksi pannut, mutta tuossa kun tilanne on niin ilmiselvä. Samalla sitten vaikka kolmen kimppaa?
Musta olisi ainakin jopa vähän hävettävää antaa jollekin sellaiselle josta tietää, että kiertää kaikkien kolot läpi saadakseen eikä ole edes kiinnostunut, vaan tulee vonkaamaan koska se vakipano ei anna.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia, mikä tatuointi peitetään ensimmäisenä? Jannea ja Tiaa ei lasketa, niiden tatuoinnit oli otettu jo ennen reissua. Oma vahva veikkaus on, että "Toni" lähtee peittoon aika pian.
Voiko tatuoinnin peittää ennen kuin se on kunnolla parantunutkaan :D:D
Mistä Meijun ig:stä näkyy sutattu tatuointi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ainoa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä yhtään tätä Vilman hehkutusta, että Juuso on niin komee. What??? Sehän on kuin Aku Ankasta se karhukoplan hahmo. Ja on Vilmallakin itsestään melkeoisen väärä kuva. Lihava tyttö, jolla huonokuntoinen pidennys.
Mä toisaalta tajuan ton Iiron viehätyksen. Se osaa puhua! Olen itsekin mennyt tollasen Iiron lankaan joskus. Rakasti jo viikon päästä, halusi naimisiin, kehui 24/7 ja parin kuukauden päästä noi samat lurinat toiselle naiselle. Sitten vasta aukesi mun silmät.
Minäkin lankean helposti lipevään ja kehuvaan mieheen, mutta Iirohan ei ole ollenkaan hyvä puhumaan. Juu kehuu kyllä, mutta samaam hengenvetoon puhuu naisista todella halveksivasti ja kerskuu rahoillaan ja panoillaan. Esimerkiksi Elias ja Jonne olivat hyviä puhujia, koska varoivat antamasta itsestään negatiivista kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IIro on helppoheikki täytyy ölla tosi vajaa jos sitä uskoo.Juusosta en viitsi sanoa mitään koska en halua mitään vihapuheita pitää
Iiro oli muuten hiljaista poikaa eilisessa Ylex:n haastattelussa.
Jenna oli kyllä ihan huippu. Sanavalmis, aito ja analyyttinen. 👍
Juu. Jenna vei. Analysoi ja osasi puhua. Sen lisäksi vaikuttaa mukavalta naiselta, joka on oma itsensä.
Vaikuttaa myös naiselta joka on röökillä ja viinalla pilannut äänensä. Pullojenkerääjämummolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama viime jakso on kyllä muuttanut suhtautumistani Jennaan. Hetkittäin yllättävän fiksu tyyppi, en olisi sen Jonna-Iltarovion nähtyäni uskonut.
Satuin kuuntelemaan Jennan haastattelun Ylex:stä.
Aito tyyppi.
Ja ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä tätä Juusoon suhtautumista. Miksi kukaan ei sano hänelle mitään ja miksi tuon annetaan jatkua? Ja ottaako Vilmakin tuon oikeasti tosissaan? Omaan silmääni näyttää, että Juuso esittää ja hakee huomiota eikä mitään muuta. Hän repii draamaa mistä tahansa ja yrittää tehdä itsestään jonkun sankarimarttyrin. Ei hänellä ole mitään aikomustakaan jättää Vilmaa ja luottaa kyllä Vilmaan ihan kympillä. Hän vain haluaa noista tolppatansseista itselleen lyömäaseen, jotta saa Vilman jatkossa ruotuun vetoamalla "silloin annoin kaiken anteeksi". Esittää loukkaantunutta jotta Vilma alistuisi palvomaan häntä ja todistaisi rakkauttaan. Valittaa Vilman huomionkipeudestä, mutta kaiken takana on Juuson oma huomionkipeys. Nähtiinhän se viime kaudella, että Juuso sekoaa huomiosta.
Juusolla ei oo varaa jättää Vilmaa. Jos Vilma lähtee, niin hiljaista on Juuson naismarkkinoilla.
Onkohan tuo Vilma puhunut kotona tuosta heidän arjestaan ystäville ,vanhemmille ? Jos ei ,niin eikö uskalla? Juusolla oli siis tapahtuntut ikäviä Jokuhan tyttö heitti ennekuin lähtivät matkaan.Mitä on tuuminut hänen äiti ? Kaikki me äidit ollaan erilaisia.Itse olisin ainakin yrittänyt puhia ,että ei lähde.No eivät nuoret aina kuuntele.
Juusosta vain paistaa läpi ,että ei kuuntele .On vain minä minä ja on oikeassa.Jokuhan tyttö heitti ,että ei jaksaisi päivääkään tuota miestä!!
Atso: "Pa*ka reissu, mutta tulipahan tehtyä".
Kuronen: "Noh, voe voe.."
Muisteloa TIS 3 -kaudelta. Lieneekä Juusolle jäänyt ylitsepääsemätön morkkis päälle ja näkyy nyt outona käyttäytymisenä?
"
"Haluan sanoa kiitokset sinkkunaisille, että ne on tuonut Juuson todellisen luonteen esiin. Eritoten tämä Jasmin, kiitos sinulle, että Juuso ihastui sinuun, koska nyt saan selville, minkälainen Juuso on", Vilma tervehtii miehestä ihastusta.
Turhautunut Vilma raahaa oman mielitiettynsä Jussin pimeälle rannalle ja tilittää hänelle tuntojaan Jasminista ja Juusosta:
"Se muijakin on mua paljon vanhempi ja mun mielestä se on rumempi! Oikeasti se on mua paljon... mä oon kauniimpi. Ja mä en yleensä ole tälleen, et mä oon nätimpi. Mä en halua kuulostaa ylimieliseltä, mutta mä tiedostan, mitä mä olen elämältäni saanut. Juuso ei todellakaan ole parhaimman näköinen, kenen kanssa mä olen harrastanut seksiä. Mutta kun se ei ole mulle se juttu, vaan mä haluan uskoa aitoon rakkauteen! Mä olen harrastanut seksiä parin semmosen... no en voi sanoa, mutta ne on ollut paljon julkisuudessa. Mut se ei ole se pointti! Pointti on se, että mä rakastan Juusoa syystä! Ja se on kaikki syyt tuhonnut täällä!" Vilma avautuu Jussille."
Olis mielenkiintosta nähdä, millainen pershäiriöinen tyyppi I:n isä on. Vai onko sillä edes koskaan ollut mitään tervettä miehen roolimallia? Tai ylipäätään minkäänlaista tervettä aikuisen ihmisen roolimallia lapsuudessaan ja elämässään? Ei siinä, oikeastaan tämän kauden kaikki miehet (Atso poislukien) tarvisivat kipeästi terapeuttista keskusteluapua, ellei sitten vuosien psykoterapiaa. Normaali vanhempi häpeäisi tällaisia lapsia silmät päästään, mutta näillä miehillä tuskin sellaisia välittäviä vanhempia löytyy, kun tuonne ovat menneet itsensä nolaamaan. Jos heillä olisi joku aidosti välittävä läheinen elämässä, niin se läheinen olisi estänyt ohjelmaan osallistumisen ja kannustanut ammattiavun piiriin. Toisin sanoen nämä kyseiset miehet ovat vain yksinäisiä, läheisriippuvaisia, psyykkisesti vaurioituneita lapsosia, joiden lapsuuden ja kehityksen ongelmat heijastuvat nyt aikuisiän ihmissuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Olis mielenkiintosta nähdä, millainen pershäiriöinen tyyppi I:n isä on. Vai onko sillä edes koskaan ollut mitään tervettä miehen roolimallia? Tai ylipäätään minkäänlaista tervettä aikuisen ihmisen roolimallia lapsuudessaan ja elämässään? Ei siinä, oikeastaan tämän kauden kaikki miehet (Atso poislukien) tarvisivat kipeästi terapeuttista keskusteluapua, ellei sitten vuosien psykoterapiaa. Normaali vanhempi häpeäisi tällaisia lapsia silmät päästään, mutta näillä miehillä tuskin sellaisia välittäviä vanhempia löytyy, kun tuonne ovat menneet itsensä nolaamaan. Jos heillä olisi joku aidosti välittävä läheinen elämässä, niin se läheinen olisi estänyt ohjelmaan osallistumisen ja kannustanut ammattiavun piiriin. Toisin sanoen nämä kyseiset miehet ovat vain yksinäisiä, läheisriippuvaisia, psyykkisesti vaurioituneita lapsosia, joiden lapsuuden ja kehityksen ongelmat heijastuvat nyt aikuisiän ihmissuhteissa.
Mulle taas on jäänyt kuva, että olisi tosi läheinen äitinsä kanssa. On instassakin joku yhteiskuva, jonka tekstistä käy ilmi lämpimät välit.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin lankean helposti lipevään ja kehuvaan mieheen, mutta Iirohan ei ole ollenkaan hyvä puhumaan. Juu kehuu kyllä, mutta samaam hengenvetoon puhuu naisista todella halveksivasti ja kerskuu rahoillaan ja panoillaan. Esimerkiksi Elias ja Jonne olivat hyviä puhujia, koska varoivat antamasta itsestään negatiivista kuvaa.
Samaa mieltä! Iiron puhetapa on jokseenkin junttia, leveily ei yhtään paranna vaikutelmaa. Puhe on äänteiden peräkkäin asettamista. Sen Iiro osaa, mutta sisällöllisesti... meh. Ihan sama onko tempparikuplassa vai ei, tollaset tyypit ei vakuuta. Atson kanssa voisin jutella, tosin :D
Juuson ulosanti on niin käsittämätöntä, että olen varma, ettei mitään yhdessä sovittuja konkreettisia rajoja ole. Ehkä on puhuttu, että koskettelu, liika läheisyys ja vieressä kihnuttaminen on kiellettyä, mutta Juusolla ei ole mitään hajua, mitä nämä tarkoittavat.