Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Juomapeli idea. Vetäkää jankkaajat huikka per viesti dimetyylielohopeaa kun jatkatte jankkaustanne.
Kieltämättä joskus tuntuu, että elämäm koululaisten kanssa se ois ihan toimiva ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Tää on jännä juttu,ensin Juho ja Venla pisti instan yksityiseksi. Aamulla huomasin Jöbiksen tehneen saman ja nyt joku kirjoittaa,että Jöbis ja Santeri unfollanu toisensa. Santerin viimesin päivitys aika outo.. jäin miettimään,että eikö tömmöset instan yksityiseksi laitto kannattas tehdä jo heti kauden alussa eikä ns. loppusuoralla.
Minkälainen oli Santerin viimenen päivitys?
Santerihan ei oo seurannu ainakaan sinä aikana jöbistä instagramis, kun tempparei on telkkarista tullu.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut jos tulee toiseen kertaan tämä kysymys täällä, mutta onko tosiaan niin että jotkut ovat irtisanoneet itsensä töistä temppareiden takia? Miten nämä ihmiset saa monta viikkoa tuosta noin vain lomaa?
Itse ainakin saan päättää miloin lomani pidän, on 4vk kesä 1vk talvilomaa ja vielä pekkaset kertyy siihen päälle, jos on reissua tiedossa niin pidän niitä aina silloin. Eikönän nämä ole hyvissä ajoin kesällä jo tienneet että reissu koittaa, niin ovat jättäneet lomia talteen, osa taas opiskelijoita, sitä en tiedä miten sieltä on oltu pois.
Itekkin oon nuori mutta en ymmärrä miten noi jaksaa/pystyy juoda tuolla kolme viikkoa putkeen?? Luulisi että olisi jo viikon jälkeen ihan paska oli.
Mistä on kyse, kun tällä viikolla tulevien jaksojen trailereissa Atson osalta vihjataan, että hölmöiltyä tuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta VR antaa tuollaisen naisten huorittelijan ja tavaroiden paiskojan olla heillä töissä. Hyvää pr:ää valtion firmalle :D
Tunnetko työelämän pelisääntöjä?
Juho ei ole ollut enää hetkeen töissä VR:llä. Kertonut storyssa olevansa uudessa työpaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut jos tulee toiseen kertaan tämä kysymys täällä, mutta onko tosiaan niin että jotkut ovat irtisanoneet itsensä töistä temppareiden takia? Miten nämä ihmiset saa monta viikkoa tuosta noin vain lomaa?
Itse ainakin saan päättää miloin lomani pidän, on 4vk kesä 1vk talvilomaa ja vielä pekkaset kertyy siihen päälle, jos on reissua tiedossa niin pidän niitä aina silloin. Eikönän nämä ole hyvissä ajoin kesällä jo tienneet että reissu koittaa, niin ovat jättäneet lomia talteen, osa taas opiskelijoita, sitä en tiedä miten sieltä on oltu pois.
Jotenkin ajattelisi, että tämän ikäiset eivät ole sellaisissa työpaikoissa tai asemissa, joissa saa itse päättää loma-ajankohtansa. Aika harva pitkään työelämässä ollutkaan sitä saa noin vain päättää.
Täh, nyt vasta Naistenhuoneella huomattu Iiron ja sen jonkun Rebecan yhteys toisiinsa? Täällähän siitä on jo kuukausi sitten jauhettu ja linkitetty mm. 3 viikon takaa se breakfast in bed -kuva 🤔 https://aijaa.com/Sj5ZQq
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ajattelisi, että tämän ikäiset eivät ole sellaisissa työpaikoissa tai asemissa, joissa saa itse päättää loma-ajankohtansa. Aika harva pitkään työelämässä ollutkaan sitä saa noin vain päättää.
Muistaakseni Janina sanoi instassa ottaneensa palkatonta. Lähihoitajan töitä taisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan on kuvattu joskus marraskuussa? Siihen aikaan varmaan aika harva pyytää lomaa, eli tuskin on ongelmia saada palkallista tai palkatonta lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Täh, nyt vasta Naistenhuoneella huomattu Iiron ja sen jonkun Rebecan yhteys toisiinsa? Täällähän siitä on jo kuukausi sitten jauhettu ja linkitetty mm. 3 viikon takaa se breakfast in bed -kuva 🤔 https://aijaa.com/Sj5ZQq
Ja molemmat olleet pari päivää sitten Lintsillä, ja vappuna Mattolaiturilla ja kas molemmilla samanlaiset juomat.. Ei tarvi olla kummonen salapoliisi tai riittää, kun osaa laskea 1+1 on todellakin kaksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kesäaika on sellasta, että kaikki haluaa olla lomilla ja silloin ei aina mene tahto läpi. Mutta itse tykkään lähteä syyskuussa reissuun koska hinnat on halvemmat ja turistikausi lopuillaan, niin silloin menee tahto läpi lomissa aika helposti. Sama taas talvilomien suhteen kun ei ole perhettä, niin ei tarvitse kolulujen hiihtomien kanssa osua samaan aikaan, silloinkin pidän kun itselle sopii. Joo onhan noi nuoria, mut kyllähän lomat alkaa kertyä heti kun työt aloitat, vuoden jos oot töissä niin kyllä välissä voi temppareissa käydä ihan lomalla.. :) ja tuskin kovin moni työpaikoilla haluu pitää kuukautta ennen joulua kesälomiansa.
siis juhohan on kertonut miksi ihastui jöbikseen ym ig stoorissaan... Muutenkin mukavan oloinen äijjä.
yo kirjoitti:
siis juhohan on kertonut miksi ihastui jöbikseen ym ig stoorissaan... Muutenkin mukavan oloinen äijjä.
Onhan se varmaan mukava, jos tykkää teinimeiningistä.
Sitä ihmettelen miksi nuo makuuhuonekohtaukset on aina niin pimeitä ja rakeisia... :-/
Onko tarkoituksella tehty, ”häveliäisyys-syistä” ?
Ja miksi esim. Tonin huoneessa ei ole kameraa ollenkaan ?!?!
Sitten zoomaillaan jostain ikkunan verhon raosta Tonin ja Meijun puuhia, hohhoijaa...
Tällä formaatilla on nyt kyllä kehittymisen paikka. Tällainen vihjaileva, tirkistelytyyppinen kuvaustekniikka on so last season... Tätä on nyt nähty jo niin monen kauden verran että tästä ei varmaan kukaan saa enää kiksejä
Kausi lähenee loppuaan, ja alkaa olla kaikki nähty, mitä tästä orkesterista voi ylipäätään irti saada... (jollei esim. Lotta vielä yllätä, ja antaudu Paavolle vielä ”kalkkiviivoilla”)
Oon huomannu että tätä sarjaa katsoessa ruokahalu kasvaa syödessä!
...
Toivottavasti että ensi kaudelle sinkuiksi valikoituu kunnon pelureita, sellaisia kaikkeen valmiita, estottomia, mitään häpeämättömiä agitaattoreita.
Olisi tosi herkullista nähdä esimerkiksi temppareiden historian ensimmäinen ryhmä-sessio —> Yhteinen iltanuotiovideo kahdelle siipalle, voisivat katsella sitä samalta screeniltä.
Tai se että joku sinkuista tekee ”hattutempun” :D
KOSH kirjoitti:
Sitä ihmettelen miksi nuo makuuhuonekohtaukset on aina niin pimeitä ja rakeisia... :-/
Sitten zoomaillaan jostain ikkunan verhon raosta Tonin ja Meijun puuhia, hohhoijaa...Tällä formaatilla on nyt kyllä kehittymisen paikka. Tällainen vihjaileva, tirkistelytyyppinen kuvaustekniikka on so last season... Tätä on nyt nähty jo niin monen kauden verran että tästä ei varmaan kukaan saa enää kiksejä
Jos haluat kiksejä saada toisten makuuhuone hommista, niin suosittelen että käyt ostamassa ihan alan liikkeistä kunnon matskua! Ei tää varmaan niitä kiksejä ole koskaan siinä mielessä antanut, vaikka välillä joku tissi saattaa vilahtaa. Mua kiinnostaa enemmän ohjelmassa toi henkinen puoli, et miten noilla pariskunnilla kasetti kestää kun toiset yrittää kammeta sun ja kumppanin väliin.
KOSH kirjoitti:
Sitten zoomaillaan jostain ikkunan verhon raosta Tonin ja Meijun puuhia, hohhoijaa...Tällä formaatilla on nyt kyllä kehittymisen paikka. Tällainen vihjaileva, tirkistelytyyppinen kuvaustekniikka on so last season... Tätä on nyt nähty jo niin monen kauden verran että tästä ei varmaan kukaan saa enää kiksejä
Ei mun tarvii nähdä itse panemista. Riittää ihan tieto asiasta, että oliko menty ja miten pitkälle. Pano-ohjelmat on sitten erikseen.