Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Oliko tuosta Iiron 14v avioliitosta ollut täällä vielä puhetta? Eikös hän ole 32-vuotias? Mun matikalla on aika nuorena mennyt naimisiin jos on ehtinyt jo seurustella ennen Meijua ainakin 10kk.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuosta Iiron 14v avioliitosta ollut täällä vielä puhetta? Eikös hän ole 32-vuotias? Mun matikalla on aika nuorena mennyt naimisiin jos on ehtinyt jo seurustella ennen Meijua ainakin 10kk.
Oisko ollu avoliitto ja sanonu väärin avioliitto 🤔 Jotenki vaikee uskoo, että nuorena ois jo naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanni ja Iiro siel kans jotakin hinkkaili. Hyi. Fanni on mun ikänen ja itteä yrjöttää pelkkä ajatus hinkuttelemassa sen ikäsen ja varsinkaan Iiron kanssa. 🤮
Ikärasisti, toivottavasti olet ylipainoinen fäti, joka myös oksettaa monia miehiä, myös vanhempia.
Normaalipainoinen olen ja vientiä on ihan omanikäisiltä, että siinä mielessä päiväsi taisi mennä pilalle :-D Joku katkera 40v neitsyt pikkareiden haistelija taitaa olla asialla tai kenties Iiro itse. Lähtisitkö itse mun ikäisenä ahdistelemaan 11 vuotta nuorempia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko ollu avoliitto ja sanonu väärin avioliitto 🤔 Jotenki vaikee uskoo, että nuorena ois jo naimisissa.
On ollut vuosia avioliitossa jonka aikana löytänyt tulevan avopuolisonsa. Avopuolisonsa kanssa ollessaan iski Meijun. Kukasta kukkaan + muut pettämiset välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanni ja Iiro siel kans jotakin hinkkaili. Hyi. Fanni on mun ikänen ja itteä yrjöttää pelkkä ajatus hinkuttelemassa sen ikäsen ja varsinkaan Iiron kanssa. 🤮
Ikärasisti, toivottavasti olet ylipainoinen fäti, joka myös oksettaa monia miehiä, myös vanhempia.
No hyi helevetti. Ootko joku keski-ikäinen raiskarimies, joka ei saa ku väkisin ottamalla tuheroa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että Iiro muistaa väärin eli ei ollutkaan naimisissa, kuten itse sanoi?
Mutta oliko se 14 vuotta vai 12 vuotta? No, eronnut joka tapauksessa varmaan just ennen Meijua.
14 vuotta sanoi olleensa naimisissa. Ja sen jälkeen on ollut avovaimo, jota petti 50 kertaa 10kk aikana. Nämä kaikki tulee ilmi ensi keskiviikon jaksossa.
Kauanko ovat olleet Meijun kanssa yhdessä? 5kk? Eli 32v-15kk-14v? Iiro on mennyt alaikäisenä naimisiin? Vai onko avovaimo ollut yhtäaikaa vaimon kanssa? Iiro on pätevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuaa. Plussan jaksojen lopussa näky seuraavan jakson pätkiä. Vilman ja Juuson iltanotski kuulostaa kiinnostavalta. Juuso ei tosiaan tajua, miksi Vilma tuntee olevansa vankilassa. Luulee, että tarkoittaa saarella oloa. Joo o, sitäpä juuri.
Ruutu+ spoiler
Samaisella Vilman ja Juusolla iltanuotiolla Juusolla on puku päällä. Tästä tulee tempparikosinta. Kiusallista. En kestä. Toivottavasti ei häitä.
Eikö ihmisellä voi olla pukua päällä ilman, että kosii toista? Tämä olikin itselleni uutta.
Toi oli spekulointia. Tottakai voi. Mut ei se ois ihme, jos kosisi, koska näytelmää tuntuu olevan ja ovathan he olleet aiemminkin jo kihloissa, että hyvin mahdollista. Puku oli kyllä muutoin tyhmän näköinen siinä tilanteessa.
Siis ymmärrättekö te nyt ollenkaan, mitä teette? Mies pettää, huomaa että satuttaa toista ja pettää lisää. Kehtaa vielä sanoa sitä hölmöilyksi, raivota kuin pikkulapsi ja huoritella näitä naisia, joiden kanssa pettää. Silti puolustelette hänen käytöstään ja joukolla mieluummin haukutte naista, joka harrastaa sinkkuna seksiä. Mitä väliä mitkä syyt siihen johtivat? Mistä voitte edes tietää? Naisviha elää ja voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanni herättää kummeksuntaa, koska yleensä tuolla on loppuun asti menneet vain sellaiset, jotka ovat jotenkin olleet kiinnostuneitakin toisesta (eli eivät ole olleet täysin huijareita). Viime vuonna se Eliaksen Jonnakin taatusti oli oikeasti kiinnostunut, vaikka yrittikin Danin porukalle antaa kuvaa, että tässä vaan coolisti hoidetaan homma.
Välillä joku heittää aina panettaa-teorian. Enpä usko, että 3 viikkoa oli niin tuskallista Fannille, että hänen oli vain pakko valita joku kameroiden edessä.
Ei varmasti ole kaikki kyllä olleet kiinnostuneita. Sitä ei toki olla sanottu ääneen, mutta kyllähän sen tyhmäkin on nähnyt, kun normaalisti he viettävät aikaa joidenkin mallien kanssa ja sit yhtäkkiä temppareilla se miehestään jankkaava lähiömuija kiinnostaisi.
Ja miksi se seksin harrastaminen on niin paha jossei paneta 100%? Kyllähän sitä voi seksistä tykätä ilman että sen tarvitsee olla täydellistä. Eikä edes varattujen miesten odoteta mitenkään kestävän kolme viikkoa, mitä ihmettä. Miesten oletetaan voivan panevan kaikkea millä on reikä, mutta naisten tarvitsisi odottaa sitä valkoisella ratsulla tulevaa prinssiä, että voisi harrastaa ihan pelkkää seksiä herranluoja.
Nimenomaan, mies saa panna ihan mitä ja ketä tahansa, koska kyllä nyt normaalia miestä panettaa, se nyt on ihan normaalia. Eksän kaverit naureskellen joskus muistelivat kaikkia niitä rumia ja vastenmielisiä naisia, joita olivat panneet, koska panetus oli kova (joo on eksä syystä), tämä on ihan normaalia miehille ja se hyväksytään mukisematta. Pojat on poikia ja niin edespäin.
Mutta ehei naisen, naisen pitää varjella vulvaansa kuin pyhää graalin maljaa ja odottaa jotain jeesuksen kaltaista ihmemiestä luokseen, jotta voi paratiisinsa portit aukaista tätä ritaria varten. Jos nainen panee panetuksen takia miestä, joka muuten ei kiinnosta pätkääkään, niin se on kauhea synti ja häpeä ja hyi hyi ja voi voi ja nyt se on saastuttanut itsensä ja vaikka mitä muuta.
Kaksoisstandardit elää edelleen vahvasti, miehille on sallittu vaikka minkälainen sikailu, mutta naisten pitää edelleen odottaa kotona valkoisessa neitsytmekossa sitä prinssi rohkeaa valkoisella ratsullaan saapuvaksi. Ja ihan toiset naiset auliisti pitävät yllä näitä valtarakenteita, missä muut määrittelevät sen, mitä nainen saa omalla seksuaalisuudellaan ja halullaan tehdä. Miesten kohdalla mies saa tehdä mitä huvittaa. Naisia edelleen kahlitsee sekä miehet että naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jotnkin ilonen, ettei Vilma alistu Juuson ’sääntöihin’ vaan tietää, mikä on ok toisen määrätä ja mikä ei. Mä vaan toivon, että se sanoo Juusolle ihan suoraa iltanotskil, että joko hyväksyy sen sellaisenaan tai lähtee sit kävelee. Juuson omistuksen haluisuus on ihan sairasta, ihankun Vilma olis joku tavara, johka se on vaa teipannu oman nimensä ja tekstin ’älä koske’
Aikasemmalla kaudella Vilma sanoi, että Juuso välillä puuttuu sen pukeutumiseen, että Juusolla on oma sääntö, miten avara kaula-aukko ja ihomyöteinen mekko saa olla. Sairasta. Ei kuitenkaan ole missään muslimi/islam mikälie uskonnossa.
Täytyy kyllä silti sanoa, että jos itse asustelisin Vilman kanssa, niin varmasti tulisi aika ajoin todettua, että meinaako tietyillä vaatteillä lähteä kylille. Ei miesten tai naisten takia, vaan sen takia, että varsinkin aiemmalla kaudella pukeutumisensa oli jokseenkin hämmentävää, jos nyt mietitään yleistä pukeutumisetikettiä.
Ollaan Suomessa, ei missään arabiassa, jossa muijat peittää kokonaan itsensä. Mun mielestä Vilma ei oo pukeutunut mitenkään liian avoimesti, katsottuna miten n18-25 vuotiaat yleensä baariin pukeutuu. Enkä itekkää kyl ikinä antaisi miehen alkaa sanelemaan mitä saan laittaa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jotnkin ilonen, ettei Vilma alistu Juuson ’sääntöihin’ vaan tietää, mikä on ok toisen määrätä ja mikä ei. Mä vaan toivon, että se sanoo Juusolle ihan suoraa iltanotskil, että joko hyväksyy sen sellaisenaan tai lähtee sit kävelee. Juuson omistuksen haluisuus on ihan sairasta, ihankun Vilma olis joku tavara, johka se on vaa teipannu oman nimensä ja tekstin ’älä koske’
Aikasemmalla kaudella Vilma sanoi, että Juuso välillä puuttuu sen pukeutumiseen, että Juusolla on oma sääntö, miten avara kaula-aukko ja ihomyöteinen mekko saa olla. Sairasta. Ei kuitenkaan ole missään muslimi/islam mikälie uskonnossa.
Täytyy kyllä silti sanoa, että jos itse asustelisin Vilman kanssa, niin varmasti tulisi aika ajoin todettua, että meinaako tietyillä vaatteillä lähteä kylille. Ei miesten tai naisten takia, vaan sen takia, että varsinkin aiemmalla kaudella pukeutumisensa oli jokseenkin hämmentävää, jos nyt mietitään yleistä pukeutumisetikettiä.
Ollaan Suomessa, ei missään arabiassa, jossa muijat peittää kokonaan itsensä. Mun mielestä Vilma ei oo pukeutunut mitenkään liian avoimesti, katsottuna miten n18-25 vuotiaat yleensä baariin pukeutuu. Enkä itekkää kyl ikinä antaisi miehen alkaa sanelemaan mitä saan laittaa päälle.
Jos mulle mies alkaisi kommentoimaan mitään, että tuota et laita päälle, liian seksikäs, liian paljastava, liian ihonmyötäinen, niin olisi entinen mies saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta oliko se 14 vuotta vai 12 vuotta? No, eronnut joka tapauksessa varmaan just ennen Meijua.
Yksillä treffeillä puhui avoliitosta. Voi toki olla molemmat samaa aikaan kierroksilla. Niin ja ekassa jaksossa puhuttiin parisuhteesta.
Iiron ex-avovaimon kuvat löytyy vielä Iiron instasta (miksiköhän?)
Ja tämä exä on vasta 27 v ja on sama jota Iiro kehui pettäneensä ja josta koko Turku tiesi.
Ketä veikkaatte et lähtee 24h treffeille?
Jos Juuso menee Pauliinan kans, kenen kans Iiro. Varmaan Janinan?
Onko Hyvillä vielä pokkaa valita Fanni treffeille? Vai voisko nyt ottaa sen Venlan? Tai Sallan?
Atson veikkaisin valitsevan Jennan..
Meiju Toni, Jöbis Santeri, Lotta Paavo.
Vilma ?, ehkä Samuli?
Vierailija kirjoitti:
14 vuotta sanoi olleensa naimisissa. Ja sen jälkeen on ollut avovaimo, jota petti 50 kertaa 10kk aikana. Nämä kaikki tulee ilmi ensi keskiviikon jaksossa.
Kauanko ovat olleet Meijun kanssa yhdessä? 5kk? Eli 32v-15kk-14v? Iiro on mennyt alaikäisenä naimisiin? Vai onko avovaimo ollut yhtäaikaa vaimon kanssa? Iiro on pätevä.
No onhan avioerossa harkinta-aikakin 6 kk, eikä silloin kovin moni enää käytännössä katso olevansa yhdessä. Eli kyllä, voi mennä suhteet päällekkäin kenellä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksillä treffeillä puhui avoliitosta. Voi toki olla molemmat samaa aikaan kierroksilla. Niin ja ekassa jaksossa puhuttiin parisuhteesta.
Avoliitto viittaa siihen eksään ymmärtääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta nyt ei faktat unohtuisi, niin "Arabiassa" (mikä helvatan maa on Arabia?) monetkaan naiset ei peitä itseänsä kokonaan - ja osa ei peitä lainkaan. Joskin mielestäni tämä aihe ei liity mitenkään TI:hin.
Itse naisena en ymmärrä Vilman tissit tiskiin -pukeutumista ja liian pieniä vaatteita, mutta kukin kai tyylillään. Tyylillä, jota ei aina näemmä ole. Tällä kaudella tosin ei ole enää ollut ihan samaa linjaa kuin aiemmalla.
Toi Fannihan on ton ohjelman suola oikeasti. Eihän tuolla koskaan tapahtuisi mitään, jos vain oikeasti parisuhteesta kiinnostuneet ihmiset lähestyisivät toisia. Luuletteko myös, että ne oikeasti kaikki pitää toisiaan huipputyyppeinä 2pv jälkeen? Tuolla feikataan koko ajan — ihmiset, jotka yleensä ei koskisi pitkällä tikullakaan toiseen rupeavat flirttailemaan sille. Se on kieroa, mutta se on pelin henki. Vain tyhmä (Juho) ei tajua seurata, mitä se potentiaalinen kumppani oikeasti ajattelee konseptissa, jossa on tarkoitus saada varatut mokailemaan. Juho on ihan itse soppansa keittänyt. Eihän tätä koko juttua olisi tapahtunut, jos Juho olisi pitänyt värkkinsä kurissa ja edes kunnioittanut Jöbistä sitä vähää, ettei pane toisia, kun on vielä parisuhteessa. Mutta taas joidenkin mammojen mielestä sekin on liikaa vaadittu aikuiselta mieheltä ja naisen syy.
Kai se huomioo hakee. Fanni ei kuitenkaan ole yhtään kiinnostunu Juhosta, että antaa vain kuvan, että haarat auki ma-su 24h avoinna kaikille. Mikäs siinä, jokanen tekee ku haluu.