Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
4961/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhiksesta on tullu jotenki iha naurunalainen pelle 😂 toi meininki ei enää ees suututa vaa naurattaa. Ja miksi sinkkunaiset lankee siihen, koska ei sitä suhdetta nyt enää tarvitse mitään rikkoa + nähny mitä se tuolla on nyt säätänyt.

Vähän repesin ku Jenna vertas niiden kutomista maanjäristykseen.

Homma kääntyn ihan päinvastoin, että nyt Juhis on siellä se viettelevä sinkku. Ja sinkut lankeaa eikä enää toisinpäin

Vierailija
4962/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ahdistuisin kuoliaaksi tuollaisen juuson kanssa. Kontrollointi tukahduttais mut, enkä kyllä jaksaisi kuunnella noita jankkaavia juttujakaan. ”Ooksä syntyny kuussa? Mä oon ainakin syntyny maassa”. Öhö-öhö. Jaksaakohan Vilma nauraa joka kerta ’sit ku riittää’ -läpälle, mä en pystyis sanoo enää mitään ja katsoisin lorottaako äijä punkut pöydälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4963/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apuaa. Plussan jaksojen lopussa näky seuraavan jakson pätkiä. Vilman ja Juuson iltanotski kuulostaa kiinnostavalta. Juuso ei tosiaan tajua, miksi Vilma tuntee olevansa vankilassa. Luulee, että tarkoittaa saarella oloa. Joo o, sitäpä juuri.

Ruutu+ spoiler

Samaisella Vilman ja Juusolla iltanuotiolla Juusolla on puku päällä. Tästä tulee tempparikosinta. Kiusallista. En kestä. Toivottavasti ei häitä.

Luulen vähän et tulee rukkaset. Vilma ois kyl tyhmä jos suostuisi samantien kihloihin, koska viimeisemmässä jaksossa kuitenkin pohtii, että onko Juuson kanssa sittenkään hyvä olla. Ois kyl tyhmää tollasen pohdinnan jälkeen mennä Juuson talutusnuoraan takaisin. Tiiän moninkertaisesta kokemuksesta, että mustasukkaiset ja omistuksenhaluiset ihmiset ei muutu. Luvataan, että annetaan tilaa, mutta aina se lupaus jossain kohtaa alkaa hiipumaan.

Olisi myös Juusolta kummallista kosia. Vilma on Juuson mielestä hölmöillyt ihan liikaa ja tehnyt kaiken väärin, joten olisihan se outoa kosia ilman, että ovat puhuneet asioita missään vaiheessa selväksi kun ei oo saarella saanut toisiinsa yhteyttä. Joten lisävarmistus siihen, että Juuso näyttelee.

Ekalla iltanuotiolla Juuso oli ihan käärmeissään vaikka mitään ei ole tapahtunut ja viimejaksoissa kuitenkin käynyt pahempaa (ei mun silmään, mutta oletettavasti Juuson silmään) mutta ne ei tunnu haittaavan. Mikä on Juuson logiikka?

Vierailija
4964/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ahdistuisin kuoliaaksi tuollaisen juuson kanssa. Kontrollointi tukahduttais mut, enkä kyllä jaksaisi kuunnella noita jankkaavia juttujakaan. ”Ooksä syntyny kuussa? Mä oon ainakin syntyny maassa”. Öhö-öhö. Jaksaakohan Vilma nauraa joka kerta ’sit ku riittää’ -läpälle, mä en pystyis sanoo enää mitään ja katsoisin lorottaako äijä punkut pöydälle.

Kaikinpuolin raskas ihminen. Jos olisin sinkkuna tuolla ja Juuso valitsisi rehveille nii juoksisin karkuun.

Vierailija
4965/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jotnkin ilonen, ettei Vilma alistu Juuson ’sääntöihin’ vaan tietää, mikä on ok toisen määrätä ja mikä ei. Mä vaan toivon, että se sanoo Juusolle ihan suoraa iltanotskil, että joko hyväksyy sen sellaisenaan tai lähtee sit kävelee. Juuson omistuksen haluisuus on ihan sairasta, ihankun Vilma olis joku tavara, johka se on vaa teipannu oman nimensä ja tekstin ’älä koske’

Tollasen voimakkaasti omistavan ja kontrolloivan ihmisen kanssa täytyy vaan sitte jaksaa ihan jatkuvasti riidellä ja taistella siitä omasta tilasta ja mitä haluaa tehdä. Se omistava ihminen kaventaisi koko ajan sitä sun omaa aluetta ja päätäntävaltaa pienemmäksi ja pienemmäksi. Se on jatkuvaa taistoa. Jos herpaantuu pienistäkin asioista ja antaa periksi, niin taas valuu tossun alle. Kertasanomisella mustasukkainen ja kontrolloiva ihminen ei muutu jos koskaan.

Valitettavan usein omistamiseen ja kontrollointiin liittyy mukaan myös asteittain paheneva väkivalta. Ensin vähän puristetaan käsivarresta ja seuraavalla kerralla vähän enemmän.

Vierailija
4966/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apuaa. Plussan jaksojen lopussa näky seuraavan jakson pätkiä. Vilman ja Juuson iltanotski kuulostaa kiinnostavalta. Juuso ei tosiaan tajua, miksi Vilma tuntee olevansa vankilassa. Luulee, että tarkoittaa saarella oloa. Joo o, sitäpä juuri.

Ruutu+ spoiler

Samaisella Vilman ja Juusolla iltanuotiolla Juusolla on puku päällä. Tästä tulee tempparikosinta. Kiusallista. En kestä. Toivottavasti ei häitä.

Luulen vähän et tulee rukkaset. Vilma ois kyl tyhmä jos suostuisi samantien kihloihin, koska viimeisemmässä jaksossa kuitenkin pohtii, että onko Juuson kanssa sittenkään hyvä olla. Ois kyl tyhmää tollasen pohdinnan jälkeen mennä Juuson talutusnuoraan takaisin. Tiiän moninkertaisesta kokemuksesta, että mustasukkaiset ja omistuksenhaluiset ihmiset ei muutu. Luvataan, että annetaan tilaa, mutta aina se lupaus jossain kohtaa alkaa hiipumaan.

Olisi myös Juusolta kummallista kosia. Vilma on Juuson mielestä hölmöillyt ihan liikaa ja tehnyt kaiken väärin, joten olisihan se outoa kosia ilman, että ovat puhuneet asioita missään vaiheessa selväksi kun ei oo saarella saanut toisiinsa yhteyttä. Joten lisävarmistus siihen, että Juuso näyttelee.

Ekalla iltanuotiolla Juuso oli ihan käärmeissään vaikka mitään ei ole tapahtunut ja viimejaksoissa kuitenkin käynyt pahempaa (ei mun silmään, mutta oletettavasti Juuson silmään) mutta ne ei tunnu haittaavan. Mikä on Juuson logiikka?

Mä taas veikkaan, että Juuso on päättänyt kosia ja/tai tämä on jopa yhdessä sovittu juttu. Ja näin Juuso etenee, tapahtui mitä hyvänsä. Juuso pitää Vilmaa täydellisenä, joskin Vilma on tehnyt nyt tyhmiä juttuja, mutta Vilman pitää nyt vaan tajuta miten Juuso riittää hänelle ja Vilman vaan pitää ymmärtää muuttaa käytöstään.

Vierailija
4967/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkut oli saanut ennen lähtöä infolapun. Siinä luki mm. että muistakaa että te olette siellä houkutuksena, mutta teidän päätarkoitus ei ole missään nimessä väkisin hajottaa kenenkään parisuhdetta. Noin kommentoi Viljo haastattelussa, kun puheeksi tuli Fanni.

Fannilla varmaan jonkinlainen tunnevamma/sadismi. Jotenki sellanen kylmä hullun katse.

Voi jeesus, jättäkää nyt nämä niin persoonallisuushäiriöiden kuin sairauksienkin diagnosoinnit ammattilaisille. Fanni on ohjelmassa sinkkuna ja saa panna ketä huvittaa, en usko että kukaan sänkyhommiin lähtee vain toisen parisuhteen rikkoakseen. Eikä tämä vaadi mitään syvempiä tunteita, naistakin kato voi vaikka panettaa.

Juhon sympatiseeraajat, olette kummaa porukkaa.

Vierailija
4968/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruutu+ spoiler

Eikö ihmisellä voi olla pukua päällä ilman, että kosii toista? Tämä olikin itselleni uutta. 

Vierailija
4969/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon jotnkin ilonen, ettei Vilma alistu Juuson ’sääntöihin’ vaan tietää, mikä on ok toisen määrätä ja mikä ei. Mä vaan toivon, että se sanoo Juusolle ihan suoraa iltanotskil, että joko hyväksyy sen sellaisenaan tai lähtee sit kävelee. Juuson omistuksen haluisuus on ihan sairasta, ihankun Vilma olis joku tavara, johka se on vaa teipannu oman nimensä ja tekstin ’älä koske’

Aikasemmalla kaudella Vilma sanoi, että Juuso välillä puuttuu sen pukeutumiseen, että Juusolla on oma sääntö, miten avara kaula-aukko ja ihomyöteinen mekko saa olla. Sairasta. Ei kuitenkaan ole missään muslimi/islam mikälie uskonnossa.

Täytyy kyllä silti sanoa, että jos itse asustelisin Vilman kanssa, niin varmasti tulisi aika ajoin todettua, että meinaako tietyillä vaatteillä lähteä kylille. Ei miesten tai naisten takia, vaan sen takia, että varsinkin aiemmalla kaudella pukeutumisensa oli jokseenkin hämmentävää, jos nyt mietitään yleistä pukeutumisetikettiä. 

Vierailija
4970/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan Juhiksesta fiilarit, että ei ole kaikki kunnossa mt-puolella.

Jöbis tuntee miehen ja hänkin oli huolissaan.

Vierailija
4971/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Fanni olisi voinut olla kiinnostunut Juhosta, jos Juho ei olisi antanut itsestään niin välinpitämätöntä ja ilkeää kuvaa. Kyllähän sen järkevä ihminen tietää, että jos joku puhuu tyttöystävästään rumasti eikä osaa sanoa yhtään hyvää ominaisuutta tai edes syytä miksi oli yhdessä, niin ei se lupaa hyvää tuleville kumppaneillekaan. Juho luuli olevansa "cool" kun on niin välinpitämätön, mutta olikin päinvastaista.

Lisäksi se, kuinka helppoa se Fannille oli, on voinut olla turn-off. Juho itse hänet sieltä bongasi eikä heidän ole tarvinnut vielä edes tuntea toisiansa kunnolla, niin Juho on valmis vaihtamaan tyttöystäväänsä lennosta. Hän ei myöskään ole edes huomannut, kuinka vastahakoiselta Fanni näyttää tai mikä tarkoitusperä kaikilla kysymyksillä on. Juho tuli temppareille parinvaihtoon, eikä sillä, kuka se tuleva pari on, ole vaikuttanut olevan merkitystä. Kyllä minäkin pakenisin.

Ei Fannilla ole mitään velvollisuutta pitää J+J parisuhdetta kasassa. Luulisi, että jöbis on vaan kiitollinen, kun näkee miehensä todellisen luonteen. Sinkkumiehet ovat harrastaneet samaa käytöstä tuolla joka kausi, mutta jostain syystä vasta Fanni herättää vihaa. Ehkä Fanni teki sen virheen, että sanoi sen ääneen.

Vierailija
4972/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanni herättää kummeksuntaa, koska yleensä tuolla on loppuun asti menneet vain sellaiset, jotka ovat jotenkin olleet kiinnostuneitakin toisesta (eli eivät ole olleet täysin huijareita). Viime vuonna se Eliaksen Jonnakin taatusti oli oikeasti kiinnostunut, vaikka yrittikin Danin porukalle antaa kuvaa, että tässä vaan coolisti hoidetaan homma. 

Välillä joku heittää aina panettaa-teorian. Enpä usko, että 3 viikkoa oli niin tuskallista Fannille, että hänen oli vain pakko valita joku kameroiden edessä.

Vierailija
4973/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ihmistä todella panettaa, niin kyllä se yleensä näkyy vähän ulospäinkin. Fannia ei kiinnosta pussailu eikä mikään, mutta lähtee silti kameroiden takia kutomaan sitä perhanan lippalakkiansa (en tajua, miksi ei voi puhua seksistä tai panemisesta, vaan täytyy puhua jostain ankeesta lippalakista, jonka yhteyttä seksiin en edes tajua, mutta tapoja on kai monia).

Vierailija
4974/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanni herättää kummeksuntaa, koska yleensä tuolla on loppuun asti menneet vain sellaiset, jotka ovat jotenkin olleet kiinnostuneitakin toisesta (eli eivät ole olleet täysin huijareita). Viime vuonna se Eliaksen Jonnakin taatusti oli oikeasti kiinnostunut, vaikka yrittikin Danin porukalle antaa kuvaa, että tässä vaan coolisti hoidetaan homma. 

Välillä joku heittää aina panettaa-teorian. Enpä usko, että 3 viikkoa oli niin tuskallista Fannille, että hänen oli vain pakko valita joku kameroiden edessä.

Ei varmasti ole kaikki kyllä olleet kiinnostuneita. Sitä ei toki olla sanottu ääneen, mutta kyllähän sen tyhmäkin on nähnyt, kun normaalisti he viettävät aikaa joidenkin mallien kanssa ja sit yhtäkkiä temppareilla se miehestään jankkaava lähiömuija kiinnostaisi.

Ja miksi se seksin harrastaminen on niin paha jossei paneta 100%? Kyllähän sitä voi seksistä tykätä ilman että sen tarvitsee olla täydellistä. Eikä edes varattujen miesten odoteta mitenkään kestävän kolme viikkoa, mitä ihmettä. Miesten oletetaan voivan panevan kaikkea millä on reikä, mutta naisten tarvitsisi odottaa sitä valkoisella ratsulla tulevaa prinssiä, että voisi harrastaa ihan pelkkää seksiä herranluoja.

Vierailija
4975/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollasen voimakkaasti omistavan ja kontrolloivan ihmisen kanssa täytyy vaan sitte jaksaa ihan jatkuvasti riidellä ja taistella siitä omasta tilasta ja mitä haluaa tehdä. Se omistava ihminen kaventaisi koko ajan sitä sun omaa aluetta ja päätäntävaltaa pienemmäksi ja pienemmäksi. Se on jatkuvaa taistoa. Jos herpaantuu pienistäkin asioista ja antaa periksi, niin taas valuu tossun alle. Kertasanomisella mustasukkainen ja kontrolloiva ihminen ei muutu jos koskaan.

Valitettavan usein omistamiseen ja kontrollointiin liittyy mukaan myös asteittain paheneva väkivalta. Ensin vähän puristetaan käsivarresta ja seuraavalla kerralla vähän enemmän.

Siis just tää! Omaa kokemusta kanssa kahdesta ihmisestä, että kun erosta puhuu nii sit luvataan, ettei kontrolloida enää ja yritetä omistaa ja plaaplaa saat tilaa ja saat olla poikakavereiden kanssa yms ja oho yhtäkkii rajat onkin tiukemmat. Tulee mieleen, että saako Vilmalla edes olla poikakavereita? Koska kuulemma tekee samoin poikakavereiden kanssa Suomessa kuin saarella. #Juuso ja #koskemattomuus #sovittiinetteikosketa

Lisäksi Vilma matkustaa paljon ilman Juusoa, että minkähänlainen faitti on ollu ennenku Vilma lähteny likkojen reissulle :D

Vierailija
4976/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole kaikki kyllä olleet kiinnostuneita. Sitä ei toki olla sanottu ääneen, mutta kyllähän sen tyhmäkin on nähnyt, kun normaalisti he viettävät aikaa joidenkin mallien kanssa ja sit yhtäkkiä temppareilla se miehestään jankkaava lähiömuija kiinnostaisi.

Ja miksi se seksin harrastaminen on niin paha jossei paneta 100%? Kyllähän sitä voi seksistä tykätä ilman että sen tarvitsee olla täydellistä. Eikä edes varattujen miesten odoteta mitenkään kestävän kolme viikkoa, mitä ihmettä. Miesten oletetaan voivan panevan kaikkea millä on reikä, mutta naisten tarvitsisi odottaa sitä valkoisella ratsulla tulevaa prinssiä, että voisi harrastaa ihan pelkkää seksiä herranluoja.

Ei tainnu vegehippi viehättää ku muna lässähti kesken session kahdesti :D Sallan kanssa sitten onnistui.

Vierailija
4977/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehen siis tarkalleen ottaen viittaat? Koska loppujen lopuksi kovin moni tuolla ei ole harrastanut seksiä, kun lasketaan kaikki kaudet yhteen. 

No, kukin uskoo, mihin haluaa. Itse en usko hetkeäkään sitä, että Fanni halusi vähän,  keskipaljon tai superpaljon Juhoa. Mutta halusiko hän panna kameroiden edessä, koska ajatteli sen olevan coolia? Kyllä.

Vierailija
4978/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Sovittiin ettei kosketa

2. Yläfemmat on sallittuja

3. Sovittiin ettei tollasta ihme kaulailua

4. Ei haittaa vaikka nukkui Jegun vieressä

5. Iik. Tanssinu jo 4 kanssa hitaita

6. Ei haittaa poskipusut ja käsi hanurilla

Mitä hevlettiä tää nyt on? 😂

Vierailija
4979/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä noi sinkkumiehet kyllä minusta ole mitään sellasta kamaa olleet millään kaudella, että juu normisti mallien kanssa hengaillaan. :D

Vierailija
4980/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä edes varattujen miesten odoteta mitenkään kestävän kolme viikkoa, mitä ihmettä.

Ja mikä tää juttu oli? Totta kai oletetaan. 

Ketju on lukittu.