Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
4941/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subu

Vierailija
4942/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Joonaksella näyttää olevan pupillit ihan luonnottoman pienet koko ajan?

Kirkkaat valot haastatteluissa? En mä ainakaan saa yhtään mitään nisti-viboja Joonaksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4943/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä meiju fanclubi täällä on? Mä voin suoraan sanoa että että en kehtais ton näköistä naista äidilleni esitellä! Ja vielä kun kun tietää että on aika antautuvainen tyttö luonteeltaan, kun haittaa vaikka tv ohjelmassa paneskelis. Eiköhän se mene niin että kysyntä ja tarjonta kohtaa, mitä meijuun ja näihin miehiin tulee.

4944/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meiju vaikuttaa ihmeellisen sydämelliseltä ja järkevyyteen kyvykkäältä ihmiseltä. Hän myös arvostaa selkeästi toisia naisia. Mutta miksi ihmeessä se hakeutuu tollasten kamalien iirosetämiesten ja tonikamankäyttäjien seuraan, jotka selkeästi näkevät naiset vain kävelevinä pilluina?

Meijun siskokin on kai se Minja Koskela, feministi. Vaikket Minjan kanssa olisi samaa mieltä, kaikki voinevat kuitenkin ihmetellä, että miksi Meiju on hakeutunut tuollaiseen wt-elämään kun selkeästi on mahdollisuus ja kykyjä parempaan.

Minä taas en vieläkään ymmärrä sitä, että minkä takia niille Meijun kostopanoille hurrataan, kun hän teki tuolla saarella kumppanilleen sen kaikkein veemäisimmän teon, minkä siellä voi tehdä. Otti Tonin kostolaastarikseen ihan vaan päästäkseen näyttämään Iirolle, miten kiehnää kaiket päivät saman miehen kanssa pusutellen ja yöt paneskellen, ja samalla Iiroa joka välissä haukkuen. Ei ole Iironkaan teot olleet sieltä järkevimmästä päästä, mutta kyllä ne ovat olleet kaukana näistä. Meijun touhu on ollut ainakin omiin silmiini kaikkein härskein rimanalitus, kun otetaan huomioon se, että minkälaisella ajatuksella tuohon ohjelmaan yleensä osallistutaan.

Luin tän tekstin päässäni Iiron äänellä

Vierailija
4945/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Joonaksella näyttää olevan pupillit ihan luonnottoman pienet koko ajan?

Kirkkaat valot haastatteluissa? En mä ainakaan saa yhtään mitään nisti-viboja Joonaksesta.

aika pistävä on katse ja pupillit luonnottomat. Ei ole muilla samanlaiset silmät vaikka haastattelut tehdään ulkona auringossa tms

Vierailija
4946/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut oli saanut ennen lähtöä infolapun. Siinä luki mm. että muistakaa että te olette siellä houkutuksena, mutta teidän päätarkoitus ei ole missään nimessä väkisin hajottaa kenenkään parisuhdetta. Noin kommentoi Viljo haastattelussa, kun puheeksi tuli Fanni.

Vierailija
4947/6337 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KOSH kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks Juho pannu Sallan kanssa?

Mä luulin että se on 2 kertaa vähän pannu fannin kaa.

Tuo vähän panin kuuluu niin temppareihin.

Hetkinen?!

Tähän kiinnitin itsekin huomiota tuolla hiukan aiemmissa kommenteissa...

Toivottavasti on päässyt näpäyttämään Fannia, se on alkanut pistää oikein vihaksi, kun paljastui että koko ajan vaan pelannut jotain sairasta peliä, ja vietellyt juhiksen vain siksi että saa rikottua sen parisuhteen :(

Juu. Fannin peli on ollut kaikkein sairainta. Jonkinlainen todella outo piirre on päässä oltava, että saa kiksit siitä, että pääsee tunnontuskitta rikkomaan toisten parisuhteen. Ja sittenkun Juhikselle selvisi tämä, niin uhriutui ja pillitti Juhon raivareista.

Mun mielestä Fanni tekee ihan oikein. Sinkkujen tehtävä nimenomaan on testata kuka on valmis pettämään kun joku vähän lirkuttelee. Ihan oikein Jöbistä kohtaan että Juho saatiin käräytettyä.

Näetkö siis sinkut jonkinlaisina maksullisina, joiden tehtävä on vain hoidella miehet/naiset? Aika erikoinen näkemys tämäkin. 

Mitä nuo sinkut sitten tuolla tekee jos tarkoituksena ei ole parisuhteen testaaminen?

Mun mielestä on outo ajatus harrastaa seksiä ihmisen kanssa, josta ei ole yhtään kiinnostunut tai jopa halveksii. Esim. viime kaudella Jonnahan jollain kierolla tavalla tykkäsi Eliaksesta, mutta Fanni ei tee muuta kuin naureskelee Juholle ja puhuu siitä todella alentuvasti. Itse voisin tuossa tilanteessa kyllä flirttailla ja "antaa olettaa", mutta mielestäni täytyy olla erikoinen luonne, jos on valmis menemään ihan seksiin asti vain ohjelmaformaatin takia. Ei yhdenkään sinkun niin pitkälle tarvitse viihteen takia uhrautua. Jos seksin näyttäminen on tämän ohjelman katsojille näin tärkeää ja "oleellinen osa formaattia", niin kyllä sitä varten voisi ihan vaikka palkata maksullisia naisia sinkkujen sekaan.

Isoimmat kiksit tuntuisi irtoavan mokanneen osallistujan haukkumisesta ja tekojen kauhistelusta.

Vierailija
4948/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkut oli saanut ennen lähtöä infolapun. Siinä luki mm. että muistakaa että te olette siellä houkutuksena, mutta teidän päätarkoitus ei ole missään nimessä väkisin hajottaa kenenkään parisuhdetta. Noin kommentoi Viljo haastattelussa, kun puheeksi tuli Fanni.

Fannilla varmaan jonkinlainen tunnevamma/sadismi. Jotenki sellanen kylmä hullun katse.

Vierailija
4949/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaa. Plussan jaksojen lopussa näky seuraavan jakson pätkiä. Vilman ja Juuson iltanotski kuulostaa kiinnostavalta. Juuso ei tosiaan tajua, miksi Vilma tuntee olevansa vankilassa. Luulee, että tarkoittaa saarella oloa. Joo o, sitäpä juuri.

Vierailija
4950/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fannilla varmaan jonkinlainen tunnevamma/sadismi. Jotenki sellanen kylmä hullun katse.

Jotenki luulin eka, että sellanen vegaanihippi ois porukan kiltein mut oliki kylmin😂

Vierailija
4951/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin niinkun vegaaniksi tuntuis liha maistuvan Fannille yllättävän hyvin vaikkei mieli teekään.

Vierailija
4952/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanni ja Iiro siel kans jotakin hinkkaili. Hyi. Fanni on mun ikänen ja itteä yrjöttää pelkkä ajatus hinkuttelemassa sen ikäsen ja varsinkaan Iiron kanssa. 🤮

Vierailija
4953/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset iirot ovat mulle niin käsittämättömiä ihmisiä. Ailahdellaan laidasta laitaan, puhutaan toista ja tehdään toista, ei mitään johdonmukaisuutta sanoissa ja teoissa.

Oli mies tai nainen, niin en vaan pysty.

Mielummin vaikka Känni-Juhis. Vaikka Känni-Juhis tekee tyhmiä asioita, niin Juho on ainakin tekemisiensä takana eikä yritä puhua mustasta valkoista. Miinusta kuitenkin Juholle siitä, että ei näytä oppivan.

Vierailija
4954/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jotnkin ilonen, ettei Vilma alistu Juuson ’sääntöihin’ vaan tietää, mikä on ok toisen määrätä ja mikä ei. Mä vaan toivon, että se sanoo Juusolle ihan suoraa iltanotskil, että joko hyväksyy sen sellaisenaan tai lähtee sit kävelee. Juuson omistuksen haluisuus on ihan sairasta, ihankun Vilma olis joku tavara, johka se on vaa teipannu oman nimensä ja tekstin ’älä koske’

Vierailija
4955/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must tuntuu, että Fanni vois läpsytellä siellä kenen tahansa kanssa pissavehkeitä yhteen. Jos ei kerta Juho kiinnosta nii miksi sitten ei samantien kutois Iiron kanssa 😂

Vierailija
4956/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apuaa. Plussan jaksojen lopussa näky seuraavan jakson pätkiä. Vilman ja Juuson iltanotski kuulostaa kiinnostavalta. Juuso ei tosiaan tajua, miksi Vilma tuntee olevansa vankilassa. Luulee, että tarkoittaa saarella oloa. Joo o, sitäpä juuri.

Ruutu+ spoiler

Samaisella Vilman ja Juusolla iltanuotiolla Juusolla on puku päällä. Tästä tulee tempparikosinta. Kiusallista. En kestä. Toivottavasti ei häitä.

Vierailija
4957/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä olis ainakin tosi likanen olo, jos nusuttais varatun kanssa. Varsinkin Juhiksen kaltaisen pleijerin.

Vierailija
4958/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruutu+ spoiler

Samaisella Vilman ja Juusolla iltanuotiolla Juusolla on puku päällä. Tästä tulee tempparikosinta. Kiusallista. En kestä. Toivottavasti ei häitä.

Luulen vähän et tulee rukkaset. Vilma ois kyl tyhmä jos suostuisi samantien kihloihin, koska viimeisemmässä jaksossa kuitenkin pohtii, että onko Juuson kanssa sittenkään hyvä olla. Ois kyl tyhmää tollasen pohdinnan jälkeen mennä Juuson talutusnuoraan takaisin. Tiiän moninkertaisesta kokemuksesta, että mustasukkaiset ja omistuksenhaluiset ihmiset ei muutu. Luvataan, että annetaan tilaa, mutta aina se lupaus jossain kohtaa alkaa hiipumaan.

Vierailija
4959/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jotnkin ilonen, ettei Vilma alistu Juuson ’sääntöihin’ vaan tietää, mikä on ok toisen määrätä ja mikä ei. Mä vaan toivon, että se sanoo Juusolle ihan suoraa iltanotskil, että joko hyväksyy sen sellaisenaan tai lähtee sit kävelee. Juuson omistuksen haluisuus on ihan sairasta, ihankun Vilma olis joku tavara, johka se on vaa teipannu oman nimensä ja tekstin ’älä koske’

Aikasemmalla kaudella Vilma sanoi, että Juuso välillä puuttuu sen pukeutumiseen, että Juusolla on oma sääntö, miten avara kaula-aukko ja ihomyöteinen mekko saa olla. Sairasta. Ei kuitenkaan ole missään muslimi/islam mikälie uskonnossa.

Vierailija
4960/6337 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhiksesta on tullu jotenki iha naurunalainen pelle 😂 toi meininki ei enää ees suututa vaa naurattaa. Ja miksi sinkkunaiset lankee siihen, koska ei sitä suhdetta nyt enää tarvitse mitään rikkoa + nähny mitä se tuolla on nyt säätänyt.

Vähän repesin ku Jenna vertas niiden kutomista maanjäristykseen.

Ketju on lukittu.