Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Hahaha Meiju ja Toni suunnitelleet toistensa nimien tatuoimista tuolla reissussa, eiiiiii :D
Vierailija kirjoitti:
Selailin vähän tätä palstaa ja silmään pisti keskustelut Tian kirppishuijauksista. Täytyy sanoa, että aika paljon yhteistä Tiassa ja Jonnassa, koska itse olen ostanut Jonnalta 2016 juoksutrikoot. Ei nyt paljoa maksanut, mutta rahat meni ja housuja ei koskaan tullut.
Ne oli juoksutrikoot samassa hengessä kuin juoksutaksi?
Huhhuh, Juhon heittämä vesipullo oli aika hemmetin lähellä osua Venlaa päähän. Kamalaa kattoo tota känniriehumista ruutu+ jaksossa jälleen...
Juho ja Salla pani :DDD voi luoja tota menoo
Juho halus samanlaiset hiukset kuin Paavolla :D
On kyllä Juholla hemmetinmoinen kasvun paikka. Eihän tuo hallitse itessään sitten yhtään mitään tunteita tai käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, Juhon heittämä vesipullo oli aika hemmetin lähellä osua Venlaa päähän. Kamalaa kattoo tota känniriehumista ruutu+ jaksossa jälleen...
Ite säikähdin kanssa kun meinas osua myös koiraan..
Toivottavasti Meiju tajuaa ettei Iiron kaltaista aarretta kannata päästää menemään.
SPOILER:
.
.
.
Hyi yrjö Iiroa ja Emmiä. Sori, mut ei vaan mätsää ei. Mitä ihmettä Iiro tuotakin viitti lääppiä... Näyttikin kamalalta. Tai ihan miten päin vaan, mutta eikö toi Emmi ole vähän pyrkyri eli samaa sarjaa Sallan kanssa.
Mun mielestä tuotannon pitäisi puuttua tohon Juhon riehuntaa. Meinasi osua joku Juhon viskelemä esine johonkin sinkkunaiseen.
Rikkoo paikkoja ja tuossa voi saada paljon vahinkoa aikaa, jos osuu toiseen. Väkivaltaista käytöstä, miksi noi katsoo tuota läpi sormien?
iiro on just semmonen ällöttävä lipevä tyyppi ruotsin laivalla, joka tulee hinkuttaa jokasta naista
Jaa Atsokin alko vähän säheltää. ;)
Miten noilla kaikilla on noin lapselliset jutut? Onko suomalaiset nuoret aikuiset oikeasti näin taantuneita?
Toi Lotta käy niin lämpimänä siihen pleijeriin, että Atson sijassa itseltäni olisi mennyt maku naiseen, vaikka kameroitten vuoksi rajat ovat muodollisesti vielä pitäneet.
Mitä Iiro höpöttää "tuherosta"? HYI YÖK.
En yhtään ihmettele miksi Jöbis ei puhu Juholle asioista, väkisinkin sitä alkaa varoa sanojaan kun toinen vetää tollasia raivareita.
Miksi Pauliina on halunnut noin luonnottoman tummat microblading-kulmat...