Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Hmm, Juho insta storyissaan vastailee just kysymyksiin. On ollut vapun muuttohommissa ja joku kysyi miksi muutti uuteen kämppään. Juho vastasi, että isomman kämpän takia. Sit joku kysyi, että muutakkonää yksin omaan kämppään, vastaus "emmäätiiä". Heheh, taisi avoliitto Venlan kanssa kutsua 😊
Eipä tätä kautta ole enää järkeä seurata kun jo niin moni pari spoilannu suhteensa tilan
Turku, Iiro, eimoromikäseeepde
Miksköhän ihmeessä Venla haluais olla Juhon kanssa, kun on ollu paikalla ja nähnyt kaiken??
Muutenkin imartelevaa jos homma on mennyt niin että Venla löytyy sieltä kainaloon kun ensin on monta viikkoa vannottu rakkautta Fannia kohtaan, ilman että silloin on koko Venlaa huomattukaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tätä kautta ole enää järkeä seurata kun jo niin moni pari spoilannu suhteensa tilan
Samaa miettinyt. Ärsyttävää kun ei voi sitä sopimusta noudattaa vaan katkeruuspäissään piilopaljastaa sen. Esim Meiju sanoo, että älkää jääkö väkivaltaiseen parisuhteeseen ja sit myöhemmin korjaakin, että kyseessä olikin ystävyyssuhde + se Tonin ja Meijun ig kuvissa riitely, Jonna ja Janne, Jöbis ja Juhis, Vilma ja Juuso (bongattu risteilyllä kaulailemassa). Tuskin yksikään on saanut sitä sopimussakkoa. En käsitä, miksi ei sakoteta. Noi tampiot ois sen ansainnu. Harvinaisen tyhmää porukkaa otettu tänävuonna mukaan.
^Mut ei kai tuossa sentään ole kielletty elämän jatkamista suhteellisen normaalisti? Siis että eihän se nyt niin voi olla, että ihmisten pitää elää täysin erillään toisistaan?
Tuotannon pitäis tehdä esimerkki nyt ja antaa niitä sakkoja spolanneille (varmaan Jonna sen ensimmäisenä teki) niin ehkä ens kaudella olis porukka pikkasen varovaisempi mitä huutelee. Tietenkään sille ei voi mitään et porukka näkee kadulla mut melkeen kaikki on laittanu someen jotain mistä selviää lopputulos.
Juuri tämä somen käyttö spoilaa sarjan tapahtumat. Jos ei olisi nettiä eikä somea, niin harva tietäisi tässä vaiheessa kuka eroaa ja kuka pysyy yhdessä kumppaninsa kanssa. Noille pitäisi laittaa joku somekielto tai ainakin tilit yksityisiksi siihen asti, että kaikki jaksot on näytetty.
Vierailija kirjoitti:
^Mut ei kai tuossa sentään ole kielletty elämän jatkamista suhteellisen normaalisti? Siis että eihän se nyt niin voi olla, että ihmisten pitää elää täysin erillään toisistaan?
En varsinaisesti sakoilla meinannu ku Meijua ja Jonnaa. Lähinnä muista, että pystyy itse päättelenään näköhavainnon avulla. Tottakai jos yhdessä asuu, niin vaikeeta peittää ku naapurit todnäk ensimmäisena huomaa yms.
Onko aiemmilla kausilla parit olleet näin aktiivisia somessa? Ok,kuvat ymmärrän joten kuten,mutta nää instastoryt paljastaa kyllä aivan liikaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentää. Fanni sanoo ekassa pätkässä jossa Juhiksen kanssa sängyssä, että sormet mun sisällä ja iltanuotio pätkässä että penis mun sisällä.
Tuo Juho nyt oli parisuhteessa, mutta eipä tuollainen varattujen miesten tietentahtoinen vikittelykään kovin hyvää leimaa ja kuvaa itsestä anna. En ymmärrä mitä joku varatussa miehessä näkee? Eikö tule mieleen, että taatusti jatkaa pettämiskierrettä jatkossakin, seuraavissa suhteissa?
Niin mikäs tän ohjelman/formaatin pointti olikaan?
Tarkoitus oli juuri tuo. Mutta itseään saa syyttää huonosta julkisuuskuvasta. Kuitenkin tietoisesti lähtenyt sitä tekemään telkkariin eli haukut otetaan sitten vikisemättä. Yhtälailla se on rumaa siviilissä kuin telkkarissa ja pettäjä mukaan lukien.
Mulla on käynyt muutama TIS-sinkku työhaastattelussa ja voin kertoa, että ne karsitaan automaattisesti pois. Yksi esimerkki on Cheyenne. Ei ole mulla sentään käynyt, mutta seiskassa luki, että on hankaluuksia saada töitä salarakasjuorujen takia ja kyllä sekin varmasti vaikutti, että juoksentelee tissit paljaana kännissä uima-altaalla telkkarissa, eikä todellakaan ole ainoa vaan samaa nähny muilla ja seuraavana samaa tehnyt istuukin työpöytäni ääressä vastapäätä hakemassa töitä. Kyllä se telkkarissa sekoilu tulee vaikuttamaan moneen asiaan.
Cheyennessä huvittaa se, et halus tienata pelkällä julkisuudella. Sanoo, ettei voi mennä mihinkää mäkkiin töihin (onko sitten liian hieno sinne). Sitten ku alkaa pikavippilaskut paukkuu niin vasta sitten herätään ja joudutaanki hakemaan oikeita töitä, niinku tavalliset ihmiset, mut sit ei siinäkään onnistu.
Cheyennellä on vakituinen työsuhde. Sattuu olemaan samassa firmassa minun kanssa töissä. Tänne on päätynyt töihin muitakin Temppareista tuttuja hahmoja. Meillä on jatkuva työvoimapula. Pari viikkoa sitten pomo palkkasin uuden työntekijän, joka kertoi tuntevansa hyvin tämän Meijun Tonin. Pyysin pomoa välittömästi palkkaamaan Tonin meille töihin, koska tähän asti kaikki muut Temppari tähdet ovat työllistyneet eripuolelle firmaan, enkä ole heidän kanssaan tekemisissä.
Juho lainannut Atson paplareita?
Vierailija kirjoitti:
Onko aiemmilla kausilla parit olleet näin aktiivisia somessa? Ok,kuvat ymmärrän joten kuten,mutta nää instastoryt paljastaa kyllä aivan liikaa..
Itse huomasin sen joku aika sitten, että Nelosella on ihan itsellään sivu, jolla on esittelyt + kaikkien sinkkujen Instagramit. Joten vaikuttaa kyllä vähän siltä, että tää somesekoilu on täysin tilattua tuotannolta. Sitä en oo katsonut, onko pareilla sama homma.
Onks juholla ollu lämpörullat ku on niin kiharat kuosissa.
Jösses miten Juhon naama punottaa ruutu+ jakson treffeillä...
Atsolla oli reissussa kuulemma permanentti. Ja Jenna laittoi sekä miesten että naisten hiuksia tuolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentää. Fanni sanoo ekassa pätkässä jossa Juhiksen kanssa sängyssä, että sormet mun sisällä ja iltanuotio pätkässä että penis mun sisällä.
Tuo Juho nyt oli parisuhteessa, mutta eipä tuollainen varattujen miesten tietentahtoinen vikittelykään kovin hyvää leimaa ja kuvaa itsestä anna. En ymmärrä mitä joku varatussa miehessä näkee? Eikö tule mieleen, että taatusti jatkaa pettämiskierrettä jatkossakin, seuraavissa suhteissa?
Niin mikäs tän ohjelman/formaatin pointti olikaan?
Tarkoitus oli juuri tuo. Mutta itseään saa syyttää huonosta julkisuuskuvasta. Kuitenkin tietoisesti lähtenyt sitä tekemään telkkariin eli haukut otetaan sitten vikisemättä. Yhtälailla se on rumaa siviilissä kuin telkkarissa ja pettäjä mukaan lukien.
Mulla on käynyt muutama TIS-sinkku työhaastattelussa ja voin kertoa, että ne karsitaan automaattisesti pois. Yksi esimerkki on Cheyenne. Ei ole mulla sentään käynyt, mutta seiskassa luki, että on hankaluuksia saada töitä salarakasjuorujen takia ja kyllä sekin varmasti vaikutti, että juoksentelee tissit paljaana kännissä uima-altaalla telkkarissa, eikä todellakaan ole ainoa vaan samaa nähny muilla ja seuraavana samaa tehnyt istuukin työpöytäni ääressä vastapäätä hakemassa töitä. Kyllä se telkkarissa sekoilu tulee vaikuttamaan moneen asiaan.
Cheyennessä huvittaa se, et halus tienata pelkällä julkisuudella. Sanoo, ettei voi mennä mihinkää mäkkiin töihin (onko sitten liian hieno sinne). Sitten ku alkaa pikavippilaskut paukkuu niin vasta sitten herätään ja joudutaanki hakemaan oikeita töitä, niinku tavalliset ihmiset, mut sit ei siinäkään onnistu.
Cheyennellä on vakituinen työsuhde. Sattuu olemaan samassa firmassa minun kanssa töissä. Tänne on päätynyt töihin muitakin Temppareista tuttuja hahmoja. Meillä on jatkuva työvoimapula. Pari viikkoa sitten pomo palkkasin uuden työntekijän, joka kertoi tuntevansa hyvin tämän Meijun Tonin. Pyysin pomoa välittömästi palkkaamaan Tonin meille töihin, koska tähän asti kaikki muut Temppari tähdet ovat työllistyneet eripuolelle firmaan, enkä ole heidän kanssaan tekemisissä.
Eli myyt työksesi huumeita..
Juho ja jöbis eivät kyllä varmasti ole olleet suhteessa ennen ohjelmaa. Sen verran välinpitämättömiä toisiaan kohtaan tällä hetkellä. Ruutu+
Vierailija kirjoitti:
Ei aukea ihan kaikkien ihmisten sielunmaailma. Seurataan viettelysohjelmaa, jonka tarkoitus on laittaa porukka alttiiksi viettelykselle. Sit jos jotain tapahtuu niin moralisoidaan sitä kuinka joku on nolo! Eikös me katsojatkin olla jollain tapaa kieroonkasvaneista kun halutaan katsoa ohjelmaa jossa todennäköisesti petetään, vai nautitaanko me siitä? Mut joo, petyttekö jos jalkapallo ottelussa tehdään maali, ei, koska se kuuluu peliin.
No itse arvioin Fannin ensi alkuun tosi fiksuksi ja viehättäväksi nuoreksi naiseksi, koska hän testaili mi sitä, mutta ei näyttänyt päästävänn testailua menemään rajan yli. Mutta toisin kävi ja arvostus meni.
Minä en vaan voi käsittää tuota täysin moraalittoman hedonistista asennoitumista, että mulkkuus/piittaamattomuus palkitaan seksillä. Kyllä mun mielestä hyvän tekemisen pitäisi olla elämän tavoite ja siihen kuuluu olla hyvä hyville, eikä mulkeroille
Okei, pitääpä kuunnella itsekin uudestaan. Sittenhän tuo on täysin feikattua, jos näin on. No, eihän se nyt kyllä yllätä. Mikäs jakson numero olikaan?