Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
4541/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on hyvä, että juontaja on hieman vanhempi kuin osallistujat. Tai jos ei vanhempi, niin sitten pitää löytyä muuta auktoriteettia. Näkeehän sen, kuinka varsinkin Juuso yrittää (yritti) hyötyä aiemmasta kokemuksesta leikkimällä Kurosen kaveria. Mitä siitä tulisi, jos juontaja olisi samaa seduloita (sori, en tiedä onko niitä enää, mutta tiedätte varmaan mitä tarkoitan) kiertävää kavereiden tai tuttujen porukkaa, miten hän pitäisi iltanuotioilla porukan kurissa? Treffivalinnat ja aamumoikkailut nyt voisikin ihan hyvin hoitaa vaikka joku amandaharkimo.

Vierailija
4542/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin 20 sivua, ja mitä helvettiä! Täällä jauhetaan vaan kurosesta. Kurosen rooli nyt ohjelmassa on juontaja, ja hoitaa työnsä hyvin. Aika vähän se kuronen ruudussa pyörii, käy aamulla resorteissa ja illalla nuotiolla. Ohjelmaan osallistuvat ihmiset sen ohjelman ja tapahtumat tekee. Tässä on selkee kahtia jako, teinit haluis juontajaks tyyliin jonkun amanda harkimon, ja aikuset sanoo että kuronen on hyvä. Ollaan me vaan katsojia ja nautitaan, ja jos ei huvita katsoa niin tv kiinni. Mua vaan huvittaa nää teinien kommentit kun ollaan tietävinään kaikista kaikki, elämää ollaan eletty vasta niin vähän ja luullaan että kaikki pysyy aina näin ja ihan kun joku ikuinen nuoruus olis keksitty. Voin kertoa että itse olin samanlainen nuorena, ja niin se elämä opetti minuakin että vuosi vuodelta elämästä tietää enemmän. Siksihän sitä sanotaa että vanhat on viisaita, koska elämänkokemusta on. Ohjelma tarvii aikuisen ja täysipäisen juontajan, ehkä siellä joskus juontaja vaihtuu, mut mennään nyt näillä.

Olen 40+, en halua Sami Kurosta tähän ohjelmaan. Juuri mm. siksi, että ikuista nuoruutta ei ole keksitty, joten esiintyminen nuortenohjelmassa on sama kuin itse menisin sinne.

Melko turhaa paasausta siis. Joo, omassa ikäluokassani on näitä, joiden mielestä Kuronen on kuuma ja uuh, pitää siksi olla sarjassa. En kuulu näihin.   

Miten ikuinen nuoruus liittyy yhtään mitenkään ohjelman juontamiseen? Mikä ihmeen fiksaatio juontajan iästä on tullut? Ymmärtäisin ehkä, jos iltanuotiolla istuisi joku seniili kasikymppinen, mutta että nelikymppinen on liian vanha juontamaan tätä ohjelmaa... Olisi aivan järkyttävää, jos siellä olisi samanmoinen keskenkasvuinen teini juontamassa kuin mitä nämä osallistujat ovat, eihän siitä tulisi yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4543/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin 20 sivua, ja mitä helvettiä! Täällä jauhetaan vaan kurosesta. Kurosen rooli nyt ohjelmassa on juontaja, ja hoitaa työnsä hyvin. Aika vähän se kuronen ruudussa pyörii, käy aamulla resorteissa ja illalla nuotiolla. Ohjelmaan osallistuvat ihmiset sen ohjelman ja tapahtumat tekee. Tässä on selkee kahtia jako, teinit haluis juontajaks tyyliin jonkun amanda harkimon, ja aikuset sanoo että kuronen on hyvä. Ollaan me vaan katsojia ja nautitaan, ja jos ei huvita katsoa niin tv kiinni. Mua vaan huvittaa nää teinien kommentit kun ollaan tietävinään kaikista kaikki, elämää ollaan eletty vasta niin vähän ja luullaan että kaikki pysyy aina näin ja ihan kun joku ikuinen nuoruus olis keksitty. Voin kertoa että itse olin samanlainen nuorena, ja niin se elämä opetti minuakin että vuosi vuodelta elämästä tietää enemmän. Siksihän sitä sanotaa että vanhat on viisaita, koska elämänkokemusta on. Ohjelma tarvii aikuisen ja täysipäisen juontajan, ehkä siellä joskus juontaja vaihtuu, mut mennään nyt näillä.

Olen 40+, en halua Sami Kurosta tähän ohjelmaan. Juuri mm. siksi, että ikuista nuoruutta ei ole keksitty, joten esiintyminen nuortenohjelmassa on sama kuin itse menisin sinne.

Melko turhaa paasausta siis. Joo, omassa ikäluokassani on näitä, joiden mielestä Kuronen on kuuma ja uuh, pitää siksi olla sarjassa. En kuulu näihin.   

En ole itse kyllä kuullutkaan, että hänen pitäisi jonkun mielestä olla sarjassa ulkonäkönsä takia :D Mielestäni hän on sopivan ammattitaitoinen, miellyttävä ja tarpeeksi jämäkkä juontaja, siksi ihan ok valinta ohjelmaan.

Vierailija
4544/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juusosta täytyy sanoa, että vaikuttaa vähän autistiselta. Jankkaamisen lisäksi hakee tavaroille ihmeellisiä merkityksiä.

Iiro on jutuiltaan tyypillinen autojobbari. Epärehellinen törkynaama lisättynä todella heikolla itsetunnolla. Tarvisi jonkun motivointinauhan joka kokoajan kehuisi kuinka erityinen hän on.

Juho vaikuttaa tapajuopolta, eikä yllättäisi, vaikka olisi pian rappioalkoholisti.

Atso ja Noora vaikuttavat noista pareista normaaleimmilta. Noora tosin laskelmoivan ja kylmän oloinen.

Jöbis on hukassa oleva pissis. Vilma on Jöbis pari vuotta vanhempana.

Noora???! Miksei voi kirjoittaa nimiä oikein! Tosi monessa viestissä nimet on mitä sattuu

Vierailija
4545/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsin kyllä Kurosen roastauksen niillä nuotioilla, kun Juuso tyhjenteli mieltään ja oli muutenkin ylimielinen ja muka "niin hyvää kaveria" Kurosen kanssa. Viime jaksossa vastasi ihan asiallisesti kysymyksiin ja mielestäni myös vakuuttavasti, vaan silti Sami kuittaili ilkeästi ja jotenkin tosi aiheettomasti jokaiseen vastaukseen. Selvästi yritetään tehdä Juusosta hirviö myös loppujaksojen ajan, vaikkei omituista alkujaksojen käytöstään enää jatkaisikaan.

Vierailija
4546/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse kyllä kuullutkaan, että hänen pitäisi jonkun mielestä olla sarjassa ulkonäkönsä takia :D Mielestäni hän on sopivan ammattitaitoinen, miellyttävä ja tarpeeksi jämäkkä juontaja, siksi ihan ok valinta ohjelmaan.

Uskoisin kyllä, että siihen on syynsä, miksi juontaja ei ole esim. Harri Moisio tai vaikkapa Arto Nyberg (ois kyllä hauska, jos jälkimmäinen olisi, tosin sen jälkeen en häntä voisi enää katsoa ylöspäin...).

Mulkasin just tuota USA:n uusinta kautta muutamat jaksot. Se etenee 2 x nopeammin kuin Suomen versio, mikä on hyvä. Iltanuotioilla ei pääsääntöisesti v*ttuilua, vaan katsotaan reippaasti videot ja jopa tuetaan ja muistutetaan, ettei tiedetä tilannetta. Läksytystä ei ole vielä ainakaan näkynyt. Sinkut tosin ovat uskomatonta shittiä eli Suomen versiossa sinkut ovat täyspäinen sisar-/veljeskunta verrattuna tuohon. 

Vierailija
4547/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppiikohan Juho itsestään mitään tämän Temppari-kokemuksen myötä? Hänellä olisi nyt erinomainen kasvun paikka. Lehtihaastattelussahan totesi, että välillä on pitänyt pää kääntää pois ja peittää korvat jaksoja katsoessa. Instan perusteella kuitenkin on samanlaista "juhiskännäilyä" (hehheh) ja "hölmöilyä" kuin telkkarissakin. Menee vain ojasta allikkoon, jos nyt alkaa rakentaa identiteettiään noiden pohjalta ja saa jonkinlaista "ihailua" tv-julkisuuden takia osakseen. Ei ehkä hoksaa, että häntä on viety kuin litran mittaa ja ihmiset lähinnä naureskelevat hänelle, eivät hänen kanssaan. 

(On muuten nimensä mukainen mies, Juho Kankkunen... Miten onkin tällainen sketsihahmo löytynyt tälle kaudelle. :D Vakavasti puhuen, luulen että Juholla on edessä perinteisen suomalaisen miehen tie alkoholin kanssa, jos ei nyt tai lähivuosina pysähdy ajattelemaan... En kestä jos se vielä viimeisessäkin Extra-haastattelussa vastailee "Emmäätiiä, jotenki se meni semmoseks hölömöilyks. Höhö" *vaivaantuneena välttelee katsekontaktia*)

Vierailija
4548/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärsin kyllä Kurosen roastauksen niillä nuotioilla, kun Juuso tyhjenteli mieltään ja oli muutenkin ylimielinen ja muka "niin hyvää kaveria" Kurosen kanssa. Viime jaksossa vastasi ihan asiallisesti kysymyksiin ja mielestäni myös vakuuttavasti, vaan silti Sami kuittaili ilkeästi ja jotenkin tosi aiheettomasti jokaiseen vastaukseen. Selvästi yritetään tehdä Juusosta hirviö myös loppujaksojen ajan, vaikkei omituista alkujaksojen käytöstään enää jatkaisikaan.

Jep. Itse en edes tykkää Juusosta, mutta en jaksa katsoa tuota numeron tekemistä vielä tuotannon taholtakin. Menee vain turhaan aikaa siihen showhun. Taitaa olla koko show yhdessä sovittu tuotannon kanssa. 

Vierailija
4549/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää ihmettelyä miksi Fannin ja Juhiksen seksihetki sammui ennen aikojaan. Veikkaisin ettei Juhiskänni ollut syynä, vaan Fannin sextalk "Ootko pannu montaa?" "Ööö.. Mä oon parisuhteessa" "Sulla on penis mun sisällä ja kerrot olevas parisuhteessa".

Vain Iiro ois kyennyt ton jälkeen jatkamaan loppuun ilman morkkista.

Kuka helvetin pösilö kysyy tämmöisiä seksin aikan? Idiootti tuo Fanni ja muutenkin helvetin ärsyttävä naamanvääntelijä. Vetää jotain roolia koko ajan.

Vierailija
4550/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kaudella ulistiin kun melkeen kaikki sinkut oli tasoa "kunnioitan heidän parisuhdettaan" (wtf??) ja nyt ulistaan kun meillä on kerrankin täydellisesti sinkun roolinsa vetävä Fanni? Koko ohjelman ideahan on että parit erotetaan toisistaan ja he joutuvat kohtaamaan viettelevät sinkut eli ohjelman nimessäki esiintyvän houkutuksen. Pääsääntöisesti mitään viettelyä ei ole mutta Fanni on harvinaislaatuisesti formaatin mukainen sinkku. Katsotteko te tätä muka jonkun Atson ja parisuhteita kunnioittavien sinkkujen takia?

Vierailija
4551/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juontaja vaihtuu nii koko ohjelmast tulee iha pska. Älkää kattoko, jos se Kuronen nyt nii häiritsee. Kuka pakottaa ees kattoo jos ei oo muuta asiaa ku useampi sivu valittamista.

Vierailija
4552/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fannin itkemistä en kyl ymmärrä. Hän sai, mitä yrittikin eli rikottua toisten suhteen. Miksi sitten vollottaa kuin mikäkin uhri. Huhhuh.

Vierailija
4553/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aikuisilla (?) ihmisillä ole oikeasti elämässä mitään muuta sisältöä kuin jauhaa vauvapalstalla roskaohjelmasta päivästä toiseen!!???

Vierailija
4554/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppiikohan Juho itsestään mitään tämän Temppari-kokemuksen myötä? Hänellä olisi nyt erinomainen kasvun paikka. Lehtihaastattelussahan totesi, että välillä on pitänyt pää kääntää pois ja peittää korvat jaksoja katsoessa. Instan perusteella kuitenkin on samanlaista "juhiskännäilyä" (hehheh) ja "hölmöilyä" kuin telkkarissakin. Menee vain ojasta allikkoon, jos nyt alkaa rakentaa identiteettiään noiden pohjalta ja saa jonkinlaista "ihailua" tv-julkisuuden takia osakseen. Ei ehkä hoksaa, että häntä on viety kuin litran mittaa ja ihmiset lähinnä naureskelevat hänelle, eivät hänen kanssaan. 

(On muuten nimensä mukainen mies, Juho Kankkunen... Miten onkin tällainen sketsihahmo löytynyt tälle kaudelle. :D Vakavasti puhuen, luulen että Juholla on edessä perinteisen suomalaisen miehen tie alkoholin kanssa, jos ei nyt tai lähivuosina pysähdy ajattelemaan... En kestä jos se vielä viimeisessäkin Extra-haastattelussa vastailee "Emmäätiiä, jotenki se meni semmoseks hölömöilyks. Höhö" *vaivaantuneena välttelee katsekontaktia*)

Juho on vielä sen verran nuori, että hölmöily voi olla ohi menevä vaihe. Mutta yhtä todennäköistä on, että Juhosta tulee mies, jonka vaimo - jos sellaisen saa - lähtee lasten kanssa perjantaisin mummolaan, kun herra tulee kaljalavan kanssa kotiin.

Vierailija
4555/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aikuisilla (?) ihmisillä ole oikeasti elämässä mitään muuta sisältöä kuin jauhaa vauvapalstalla roskaohjelmasta päivästä toiseen!!???

No miksi ite tulet tänne sitten? En tiiä meinasitko nyt tota Kurosen jankkausta vai ylipäätää. Must on ainaki vaa kiva keskustella ohjelmasta muidenkin kanssa, jota sitä kattoo ja vaihtaa näkökulmia (silloin kun joku erimieltä oleva ei siitä syystä istu hiekkalaatikolle ilman housuja ja ala vinkumaan). Vaikkakin täällä toi meininki onki nyt menny iha tylsäks tost Kurosen jankkauksesta.

Vierailija
4556/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vähän toksinen meininki 🤔 pitäskö jotkut lähettää tissisaarelle ilman puhelimia tolpan taakse häpeämään?

Vierailija
4557/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas toksinen meininki 😂

Vierailija
4558/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas toksinen meininki 😂

Piti lisätä siis edelliseen että sarkasmia ja että millä tavalla toksinen?

Vierailija
4559/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jeesus. Jonnan mukaan on Tian syytä, että Jonnan maine on huono. Toi sen instastory muutenki niin lapsellinen. Ei osaa ottaa kritiikkiä vastaan tosta, miten Vilma just sanoi asiallisesti mielipiteensä nii Jonnalle tuntuu olevan ongelma ottaa ansaittua kritiikkiä vastaan.

Vierailija
4560/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nähny Ruutu+ -jaksoja, en tiiä mikä toi on että Fanni alkaa itkeä, mutta eikö se ollu ihan alussa vähän kiinnostunut Juhosta. Meni vaan sitten maku kun Juho puhui jo alussa niin rumasti tyttökaveristaan. Näin muistelen, että ei se vaan alusta asti päättäny että nyt pleiataan, vaan mieli muuttu kun hengaili Juhon kaa ja näki mikä tyyppi se on.

Ketju on lukittu.