Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
4581/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl oli jokunen päivä sitten joku kommentoinu,että Juho olis nähty kaulailemassa Tampereella Venlaa. Eli vaihtuuko Fanni vielä Venlaan ennen viimestä iltanotskia? Jos näin käy,niin alan uskoa,että Juhon oma tavoite oli alunperinkin sössiä niin,että Jöbis on ex,kun saarelta lähtevät..

Vierailija
4582/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on puhuttu et miks/keitten takia ohjelmaa katsoo.

Itse voin ainakin vastata että itsellä mielenkiinto ohjelmaan säilyy, kun se sisältää erilaisia ihmisiä ja persoonia. Erilaisia ihmisiä erilaisilla motiiveilla mukana.

Itse psykologiaa opiskelleenna, minua kiinostaa erilaiset ihmiset sekä se miksi ihmiset käyttäytyy niin kuin käyttäytyy.

On ihan mielenkiintoista et mukana on sellasia sinkkuja jotka on valmiita menemään pitemmälle, kuten Fanni. Ja sit ei haittaa vaikka on niitäkin "kunnioitan sun parisuhdetta" -sinkkujakin mukana.

Varatussakin on monenlaisia persoonia, jotka tuo perspektiiviä. Ois ehkä vähän tylsää jos kaikki ois yhtä kunnollisia kuin Atso, mut mun mielestä on kuitenkin mielenkiintoista et mukana on näitäkin jotka oikeesti pohtii ja analysoi psrisuhdettaan eikä vaan hölmöile reissua läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4583/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotteko te tätä muka jonkun Atson ja parisuhteita kunnioittavien sinkkujen takia?

Tästä tulisi syvällinen keskustelu, jos todella miettisi, miksi tätä roskaa katsoo. Mutta periaatteessa voisi joo vastata tuohon, että kyllä. En ainakaan katso sen takia, että odottaisin ihmisten pa*emista tai että saisin jotain kiksejä pettämisestä. Toki realitya varmasti katsotaan aina sen takia, että voi päivitellä ihmisten urpoutta. Joku Fanni ei siis ole missään määrin kiinnostava ohjelmassa. Hän voisi olla kiinnostava jossain määrin, jos olisi suuresti ihastunut Juhoon, mutta hu*sahtava käytös ei tee hänestä kiinnostavaa tai edes mitään viettelijättärien kruunaamatonta kuningatarta. 

Miksi omaa kehoaan käyttävää naista saa haukkua? Ihan samalla tavalla teitä abiomiejen sukunimeä kantavia saa haukkua tyrkyiksi ja halvoiksi. Te olette omaisuutta, paljon vähemmän arvokkaita kuin vapaat naiset ;)

Aa, taas tää sukunimityyppi. Mä en edelleenkään ole käyttämässä kenenkään muun sukunimeä kuin ihan tyttönimeäni. En nyt enkä myöhemmin. Enkä ole kenenkään omaisuutta.

Joo, omasta mielestäni naisen eikä miehenkään ei ole järkeä täysin vapaaehtoisesti välineellistää itseään. 

Vierailija
4584/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime kaudella ulistiin kun melkeen kaikki sinkut oli tasoa "kunnioitan heidän parisuhdettaan" (wtf??) ja nyt ulistaan kun meillä on kerrankin täydellisesti sinkun roolinsa vetävä Fanni? Koko ohjelman ideahan on että parit erotetaan toisistaan ja he joutuvat kohtaamaan viettelevät sinkut eli ohjelman nimessäki esiintyvän houkutuksen. Pääsääntöisesti mitään viettelyä ei ole mutta Fanni on harvinaislaatuisesti formaatin mukainen sinkku. Katsotteko te tätä muka jonkun Atson ja parisuhteita kunnioittavien sinkkujen takia?

Nimenomaan, Fanni saa ihan käsittämättömän paljon p*skaa niskaan siitä, kun tekee ohjelmassa sen mitä sinkun pitääkin tehdä. Ei vaikuta minun mielestä ylimieliseltä, ei ole ärsyttävä. Olen varmaan av:lla vähemmistössä, mutta pidän Fannista. En voi käsittää tätä haukkumista täällä. Ja ei, en tunne Fannia, en ole sukulainen, ei ole kaveri eikä naapuri. Tosi moni tuntuu ottaneen tuon Fannin teot sinkkuna tosi henkilökohtaisesti. Joku oma pertämistrauma taustalla?

No miten olisi vaikkapa moraali? Ehkäpä tämä ohjelma ei ole paras puhumaan moraalista, mutta kai nyt ihmisillä pistää silmään, jos joku haluaa toimia prostituoituna ja vieläpä ilmaiseksi - yhdenillanjutuissakin useimmiten ihmisillä on edes hetkellisesti tunteita mukana. Ei tämä ohjelma mihinkään sellaiseen velvoita. Sinkuthan ovat "etsimässä rakkautta" ja pitämässä hauskaa. 

Miksi prostituoitu on paha mutta palveluja käyttävä mies ei? :D

Ei kai kukaan tässä sanonut, että joku Juho olisi unelmavävymatskua?

Vierailija
4585/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

qwerty kirjoitti:

Miten on mahdollista, että Atso on 18 v. ensihoitaja?🤔 Ja vielä ehtinyt intinkin käydä jo.. Eikös ensihoitajaksi vaadita amk-tutkinto? Ja on vielä ehtinyt työskennelläkin ensihoitajana?

Käynyt amiksen. En tunne nimikkeitä mutta tästä on väännetty täällä aiemminkin, eli oikeasti ei ilmeisesti ole ensihoitaja vaan joku vastaavan alan nimike jonka amiksesta saa.

Ja sanoi että haluaisi lapsia sitten kun on käynyt intin, eli ei vielä ole käynyt.

Jep, tulevana kesänä lähtee inttiin

Vierailija
4586/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haluuks muut plussalaiset avata, jotka tietää et mistä kananmuna jutusta juuso puhuu iltanotskil?

Niillä oli munanvatkauskisa bileissä, teema oli joku masterchefiin liittyvä

Vierailija
4587/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nepsu kirjoitti:

qwerty kirjoitti:

Miten on mahdollista, että Atso on 18 v. ensihoitaja?🤔 Ja vielä ehtinyt intinkin käydä jo.. Eikös ensihoitajaksi vaadita amk-tutkinto? Ja on vielä ehtinyt työskennelläkin ensihoitajana?

Opiskellut lähihoitajaksi, jolloin voi työskennellä perustason ensihoitajana. Käytännössä siis sairaankuljettaja, eli kuskataan ei niin akuuttia porukkaa vaikka sairaalaan. Ei todellakaan ole ensimmäisenä tai todennäköisesti ollenkaan paikalla vakavissa tilanteissa.

Virallinen tutkintonimike on tosiaan lähihoitaja, perustason ensihoitaja. Ymmärrettävästi koko tutkintonimikettä ei aleta käyttää, vaan lyhennetään ensihoitajaksi, vaikka aiheuttaakin sekaannusta.

Vierailija
4588/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan täällä nyt jotain Iiron tai Juuson faneja kirjoittelemassa, kun Kuronen ei annakaan heidän toiminnalleen myötätuntoa ja toimi heidän terapeuttinaan. :D 

Näin sen on pakko olla. Muuten ei voi kritisoida Kurosen ammattitaitoa ja sitä, onko juuri hän sopiva juontajaksi ja tarvitseeko juontajan ylipäänsä olla mies.

*sarcasm alert*

Ammattitaitoa? Kuronen nimenomaan on juontajana ammattilainen. Terapeutti hän ei ole, eikä tarvitse ollakaan. Missä siis ongelma? Ei kai se Kurosen syy ole, jos juontajan rooli tässä ohjelmassa on tällainen. 

(Sanoiko joku, että juontajan pitäisi olla mies?) 

Kannattaa tsekata Kurosen tausta Speaker's Cornerista. Ammattilaisuus kai on kovin suhteellista. 

Mies on toiminut juontajana radiossa ja tv-ohjelmissa jo ainakin vuosikymmenen. Kerrotko, mikä tekee hänestä juontajana epäammattimaisen, epäkelvon juontamaan viihdeohjelmaa? Mikä olisi parempi "tausta" juontajalle kuin työn kautta kerätty kokemus suosituissa radio- ja tv-ohjelmissa? Ei häntä mistään kvanttifysiikasta pyydetä luennoimaan.....

Äkkiseltään tulisi mieleen, että jotain kouluakin olisi ihan hyvä käydä eikä esim. pikku kirjekurssia.

Ensisijaisesti tässä kuitenkin oli muista asioista kyse kuin koulutuksesta. Kuten täällä aiheen esille nostanut henkilö mainitsi iän, nuorten pervon kyttäämisen jne. Itse lisäisin siihen vielä nämä hoopot vinkit ja hirmu pelottavat (not) piikittelyt. 

Kun poistat tuosta pervon kyttäämisen (joka on vain muutaman kirjoittaja omassa päässä), eihän tuohon jää mitään. Ikä ei liity ammattitaitoon mitenkään (paitsi tietysti että kokemustahan hänellä on varmaankin sen ansiosta enemmän kuin jollakin nuoremmalla, jota tässä nyt vaaditaan). "Hoopot vinkit ja hirmu pelottavat piikittelyt" kuuluvat formaattiin. Eli mikä oli se ongelma? 

Mielestäni riittävästi selostettu jo asiaa eri henkilöiden taholta, joten tulee jo toistoa. Olet päättänyt, että formaatti on tämä eikä sitä voi muuttaa, joten olemme lähtökohtaisesti täysin eri mieltä. Olet päättänyt myös, että juontajan tulee olla ikiaikaisesti Sami Kuronen, koska hän kuuluu lähtökohtaisesti formaattiin, joten olemme siitäkin eri mieltä.

En ole yhtä kiinnostunut perinteistä tai rituaaleista tai siitä, että kaikki pysyy vuodesta toiseen samanlaisena. Enkä ole kiinnostunut myöskään Sami Kurosen, vanhan miehen, palvonnasta tai ihannoinnista, vaikka jopa ikätovereissani löytyy näitä, jotka nolosti häntä fanittavat, koska "hän on niin kuuma".

Koska jokin mielestäsi kuuluu formaattiin, niin sitä on mielestäsi turhaa kritisoida. Olemme tästäkin täysin eri mieltä, oli reality mikä tahansa. Näin ollen olemme siis täysin eri mieltä kaikkinensa "miksi tehdä noin, kun voisi tehdä näin" keskustelusta - sinusta se on ajanhukkaa ja turhaa, koska olet fakkiintunut vanhaan ja hyväksyt sen, mitä ikinä sinulle annetaan. Itse en ole samanlainen. Sorry not sorry.

Luuletko, että Kuronen on keksinyt formaatin vai miksi kritiikkisi kohdistuu häneen eikä formaattiin? Kysyin tätä jo tuolla monta kertaa, mutta et vastannut. Jankutat nyt vain, miten ammattitaidoton Kuronen on ja ainoa perustelusi tälle on, että formaatissa on vikaa ja sitä saa kritisoida. Saat kritisoida formaattia niin paljon kuin sielu sietää, mutta miksi sotket Kurosen siihen? Oletko yksi niistä, joka menee kadulla saarnaamaan Salkkarinäyttelijöille heidän hahmojensa tekemistä vääryyksistä? 

Minä vähän luulen, että sinä olet itse täällä nyt pahiten jumittunut jankkaamaan aiheesta, etkä kykene hyväksymään erilaisia mielipiteitä. Ei vaikuta siltä, että antaisit ihmisten kritisoida Kurosta tai ohjelmaa niin paljon kuin sielu sietää, vaan tartuttava on miljoona kertaa. 

Minä en ole kirjoittanut kertaakaan siitä, että formaatissa on vikaa. Toki se on perseestä minunkin mielestäni, mutta sinulla menee ilmeisesti kirjoittajat sekaisin. Minusta formaatti on ihan oivaa aivot narikkaan -perseilyä, mutta Suomen versiossa juontaja voisi toimia USA-tyyliin (googlaa vaikka se Wahlberg), vaikka vanha hänkin on. Tätä työtä tehdään myös persoonalla, eikä vain tuotannon sanelemana. Ja toisaalta, korjataan lausuntoa vielä eksaktimmaksi: myös tuotanto voisi toki yksinkertaisesti valita toisen juontajan, joten vyörytetäänpä siis vastuuta sille taholle. 

Koita nyt hyväksyä vain se, etteivät kaikki rakasta vanhaa wanna-be-alfamachoilijaa halpahintaisten juttujensa kanssa tällaisessa ohjelmassa. Sinä saat rakastaa, mutta minä ja jotkut muut ajattelevat toisin. Ei voi mitään. 

En ole koskaan katsonut Salkkareita. 

Onko sulla joku lääkitys vai mitä v*ttua oikein selität?

Vierailija
4589/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haluuks muut plussalaiset avata, jotka tietää et mistä kananmuna jutusta juuso puhuu iltanotskil?

Niillä oli munanvatkauskisa bileissä, teema oli joku masterchefiin liittyvä

Aa joo. Ku juuso oli sitä mielt et sinkkujätkät pitää sitä sen takii lapsellisena mut ite en vaa tajunnu mite se siihe liitty🤔

Vierailija
4590/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nepsu kirjoitti:

qwerty kirjoitti:

Opiskellut lähihoitajaksi, jolloin voi työskennellä perustason ensihoitajana. Käytännössä siis sairaankuljettaja, eli kuskataan ei niin akuuttia porukkaa vaikka sairaalaan. Ei todellakaan ole ensimmäisenä tai todennäköisesti ollenkaan paikalla vakavissa tilanteissa.

Virallinen tutkintonimike on tosiaan lähihoitaja, perustason ensihoitaja. Ymmärrettävästi koko tutkintonimikettä ei aleta käyttää, vaan lyhennetään ensihoitajaksi, vaikka aiheuttaakin sekaannusta.

Mut eikös entisajan nimitys ollut lääkintävahtimestari? Vai onko se eri asia?

Vierailija
4591/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan täällä nyt jotain Iiron tai Juuson faneja kirjoittelemassa, kun Kuronen ei annakaan heidän toiminnalleen myötätuntoa ja toimi heidän terapeuttinaan. :D 

Näin sen on pakko olla. Muuten ei voi kritisoida Kurosen ammattitaitoa ja sitä, onko juuri hän sopiva juontajaksi ja tarvitseeko juontajan ylipäänsä olla mies.

*sarcasm alert*

Ammattitaitoa? Kuronen nimenomaan on juontajana ammattilainen. Terapeutti hän ei ole, eikä tarvitse ollakaan. Missä siis ongelma? Ei kai se Kurosen syy ole, jos juontajan rooli tässä ohjelmassa on tällainen. 

(Sanoiko joku, että juontajan pitäisi olla mies?) 

Kannattaa tsekata Kurosen tausta Speaker's Cornerista. Ammattilaisuus kai on kovin suhteellista. 

Mies on toiminut juontajana radiossa ja tv-ohjelmissa jo ainakin vuosikymmenen. Kerrotko, mikä tekee hänestä juontajana epäammattimaisen, epäkelvon juontamaan viihdeohjelmaa? Mikä olisi parempi "tausta" juontajalle kuin työn kautta kerätty kokemus suosituissa radio- ja tv-ohjelmissa? Ei häntä mistään kvanttifysiikasta pyydetä luennoimaan.....

Äkkiseltään tulisi mieleen, että jotain kouluakin olisi ihan hyvä käydä eikä esim. pikku kirjekurssia.

Ensisijaisesti tässä kuitenkin oli muista asioista kyse kuin koulutuksesta. Kuten täällä aiheen esille nostanut henkilö mainitsi iän, nuorten pervon kyttäämisen jne. Itse lisäisin siihen vielä nämä hoopot vinkit ja hirmu pelottavat (not) piikittelyt. 

Kun poistat tuosta pervon kyttäämisen (joka on vain muutaman kirjoittaja omassa päässä), eihän tuohon jää mitään. Ikä ei liity ammattitaitoon mitenkään (paitsi tietysti että kokemustahan hänellä on varmaankin sen ansiosta enemmän kuin jollakin nuoremmalla, jota tässä nyt vaaditaan). "Hoopot vinkit ja hirmu pelottavat piikittelyt" kuuluvat formaattiin. Eli mikä oli se ongelma? 

Mielestäni riittävästi selostettu jo asiaa eri henkilöiden taholta, joten tulee jo toistoa. Olet päättänyt, että formaatti on tämä eikä sitä voi muuttaa, joten olemme lähtökohtaisesti täysin eri mieltä. Olet päättänyt myös, että juontajan tulee olla ikiaikaisesti Sami Kuronen, koska hän kuuluu lähtökohtaisesti formaattiin, joten olemme siitäkin eri mieltä.

En ole yhtä kiinnostunut perinteistä tai rituaaleista tai siitä, että kaikki pysyy vuodesta toiseen samanlaisena. Enkä ole kiinnostunut myöskään Sami Kurosen, vanhan miehen, palvonnasta tai ihannoinnista, vaikka jopa ikätovereissani löytyy näitä, jotka nolosti häntä fanittavat, koska "hän on niin kuuma".

Koska jokin mielestäsi kuuluu formaattiin, niin sitä on mielestäsi turhaa kritisoida. Olemme tästäkin täysin eri mieltä, oli reality mikä tahansa. Näin ollen olemme siis täysin eri mieltä kaikkinensa "miksi tehdä noin, kun voisi tehdä näin" keskustelusta - sinusta se on ajanhukkaa ja turhaa, koska olet fakkiintunut vanhaan ja hyväksyt sen, mitä ikinä sinulle annetaan. Itse en ole samanlainen. Sorry not sorry.

Luuletko, että Kuronen on keksinyt formaatin vai miksi kritiikkisi kohdistuu häneen eikä formaattiin? Kysyin tätä jo tuolla monta kertaa, mutta et vastannut. Jankutat nyt vain, miten ammattitaidoton Kuronen on ja ainoa perustelusi tälle on, että formaatissa on vikaa ja sitä saa kritisoida. Saat kritisoida formaattia niin paljon kuin sielu sietää, mutta miksi sotket Kurosen siihen? Oletko yksi niistä, joka menee kadulla saarnaamaan Salkkarinäyttelijöille heidän hahmojensa tekemistä vääryyksistä? 

Minä vähän luulen, että sinä olet itse täällä nyt pahiten jumittunut jankkaamaan aiheesta, etkä kykene hyväksymään erilaisia mielipiteitä. Ei vaikuta siltä, että antaisit ihmisten kritisoida Kurosta tai ohjelmaa niin paljon kuin sielu sietää, vaan tartuttava on miljoona kertaa. 

Minä en ole kirjoittanut kertaakaan siitä, että formaatissa on vikaa. Toki se on perseestä minunkin mielestäni, mutta sinulla menee ilmeisesti kirjoittajat sekaisin. Minusta formaatti on ihan oivaa aivot narikkaan -perseilyä, mutta Suomen versiossa juontaja voisi toimia USA-tyyliin (googlaa vaikka se Wahlberg), vaikka vanha hänkin on. Tätä työtä tehdään myös persoonalla, eikä vain tuotannon sanelemana. Ja toisaalta, korjataan lausuntoa vielä eksaktimmaksi: myös tuotanto voisi toki yksinkertaisesti valita toisen juontajan, joten vyörytetäänpä siis vastuuta sille taholle. 

Koita nyt hyväksyä vain se, etteivät kaikki rakasta vanhaa wanna-be-alfamachoilijaa halpahintaisten juttujensa kanssa tällaisessa ohjelmassa. Sinä saat rakastaa, mutta minä ja jotkut muut ajattelevat toisin. Ei voi mitään. 

En ole koskaan katsonut Salkkareita. 

Onko sulla joku lääkitys vai mitä v*ttua oikein selität?

Juu on mulla kyllä mm. kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkitys, kiitos kysymästä. Mikähän sinua taas noin kiivastutti? 

Vierailija
4592/6337 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta tuo Vilma on ihan normaalipainoisen oloinen, esim. näyttää nyt todella kauniilta shortsien ja topin kanssa. En tajua miksi täälläkin on haukuttu häntä lihavaksi.

Vilma on kaunis nainen mutta ilman muuta ylipainoinen, sehän nyt on ihan selvä. Onnekseen kuitenkin lihoo naisellisesti eli ei vatsasta ensimmäisenä.

Katoin just mielenkiinnosta sen kielletty rakkaus ohjelman jakson jossa Vilma ja Juuso esiintyivät. Onhan Vilma niistä ajoista varmaan pyöristynytkin, mutta minua lähinnä järkyttää nuo hänen huulet! Ihan liikaa täyteainetta, joka on epäonnistuneesti laitettu. En myöskään ymmärrä, miksei laita enää tukkaansa. Sotkuinen kiharan ja suoran välimaasto, 7cm juurikasvulla ja tooodella keltainen väri!

Nykytilanteeseen nähden oli todella kaunis kielletty rakkaus kuvausten aikaan.

Alamäkeähän siinä jo mennään ja vauhdikkaasti nuoresta iästä huolimatta. Oletetaan yliturvotettujen huulien ja ylimeikkaamisen kaunistavan mutta totuus on jotain muuta. Viimeinenkin luonnollisuus huulitäytteiden myötä kadonnut kun kaikki muu on jo feikkiä. Ja kun kiskotaan viinaa kaksin käsin ja joka paikassa niin muutaman vuoden päästä on jo käsillä isompi alkoholiongelma. Ei voi muuta kuin sanoa että kehityskulku on hyvin tuksumainen ulkonäkömuutoksia myöten. Alkoholi, painon nousu, keltainen tekotukka, luonnottomat huulitäytteet, turhajulkisuus, ihmissuhdeongelmat.  Tietäähän sen miten siinä tulee käymään. Surullista että ei itse ymmärretä tilannetta.

Vierailija
4593/6337 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jöbikseltä oli kysytty ig-storyssä että onko resortit suljettu/aidattu ulkopuolisilta, ja ei olleet.

Eli palatakseni tähän spekulointiin muidenkin päihteiden kun alkoholin käytöstä, niin ainakin on jätetty kaikki mahdollisuudet siihen.

Rannalle pääsee kuka vaan vaikka kaivamaan kuopan hiekkaan ja jättämään jemmaan tavaraa.

Vierailija
4594/6337 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ymmärtää että onko ihmisillä kaikki ok? Tuntuu että ohjelma menee ihon alle aika pahasti, ja sen myötä tänne tullaan avautumaan millon mistäkin, ja välillä niin ala arvoisia juttuja. Laittaa miettimään että voiko ihmiset noin huonosti, koska tämä tuntuu aivan kuin omaa pahaa oloa purettaisiin tänne. Mielestäni kaikilla on oikeus olla lihava olla laiha, pukeutua, meikata, ja näyttää juuri siltä kuin itse haluaa. Menisikö kukaan täällä haukkuja kirjoitteleva tyyppi kaupan kassajonossa sanomaan vieraalle näitä samoja haukkuja? No ei tietenkään, koska se on noloa. Tykkään katsoa ohjelmaa, ja tykkään myös käydä täällä lueskelemassa. Mutta on mulla muutakin elämää, ja ei ohjelman tapahtumat tai tyypit mua ärsytä, tietty välillä on saanut ihmetellä saaren tapahtumia, mut sehän tän tarkoitus on, koetella niitä rajoja. Ollaan vähän suvaitsevaisempia, ja asiallisempia..

Vierailija
4595/6337 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ihminen on ulkonäkökeskeinen, joten on ihan normaalia arvostella TV-tyrkkyjen ulkonäköä. Eikä siinä ole mitään väärää. Vaikka et menisi jotain rumaa kaupan kassajonossa haukkumaan, niin kyllä monessa huushollissa näitä asioita päivitellään.

Tuossa ohjelmassa kauniit ja/tai komeat ihmiset ovat todella harvinaisia. Miehet ovat pääasiassa tatuoituja rimpuloita tai hötöjä. Ilmeisesti tatuoinneilla yritetty saada rumaa lihaa piiloon, mutta ei se lopputulos siitä yhtään parane.

Naiset ovat aika lihavia, tai muuten rujon näköisiä, kuten suomalaiset noin muutenkin. Ihan sama missä Suomessa liikkuu, rumia ihmisiä on 9 kymmenestä. Miksi reality-sarjassa olisi toisin?

Vierailija
4596/6337 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nepsu kirjoitti:

qwerty kirjoitti:

Minkähän takia tämäkin on v*tuttanut ihmisiä alanuolista päätellen näin kosolti? Edelleen näyttäisi olevan tuo ammattinimike käytössä juurikin näissä hommissa usein: 

http://www.ammattinetti.fi/ammatit/detail/233_ammatti

Tutkintohan se ei toki ole, mutta Atson ammatista kai onkin puhuttu. 

Vierailija
4597/6337 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi ymmärtää että onko ihmisillä kaikki ok? Tuntuu että ohjelma menee ihon alle aika pahasti, ja sen myötä tänne tullaan avautumaan millon mistäkin, ja välillä niin ala arvoisia juttuja. Laittaa miettimään että voiko ihmiset noin huonosti, koska tämä tuntuu aivan kuin omaa pahaa oloa purettaisiin tänne. Mielestäni kaikilla on oikeus olla lihava olla laiha, pukeutua, meikata, ja näyttää juuri siltä kuin itse haluaa. Menisikö kukaan täällä haukkuja kirjoitteleva tyyppi kaupan kassajonossa sanomaan vieraalle näitä samoja haukkuja? No ei tietenkään, koska se on noloa. Tykkään katsoa ohjelmaa, ja tykkään myös käydä täällä lueskelemassa. Mutta on mulla muutakin elämää, ja ei ohjelman tapahtumat tai tyypit mua ärsytä, tietty välillä on saanut ihmetellä saaren tapahtumia, mut sehän tän tarkoitus on, koetella niitä rajoja. Ollaan vähän suvaitsevaisempia, ja asiallisempia..

Itse taas aika ajoin ihmettelen ihmisten keskustelutapaa täällä toisille eli se herättää kysymyksen, onko ihmisillä kaikki ihan ok. Jengi heittelee v*ttua, as*ergeria, lääk*eitä ym. tuosta vaan. Kuulostaa tosi tervehenkiseltä. 

Vierailija
4598/6337 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas aika ajoin ihmettelen ihmisten keskustelutapaa täällä toisille eli se herättää kysymyksen, onko ihmisillä kaikki ihan ok. Jengi heittelee v*ttua, as*ergeria, lääk*eitä ym. tuosta vaan. Kuulostaa tosi tervehenkiseltä. 

Lasten tapa ilmaista eriävä mielipiteensä. Toinen on hullu kun ei ole samaa mieltä.

Vierailija
4599/6337 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nepsu kirjoitti:

qwerty kirjoitti:

Itseasiassa näin se on. Lääkintävahtimestari, kodinhoitaja, lastenhoitaja, perushoitaja yms. nimikkeet ovat poistuneet ja nyt kaikki ovat lähihoitajia eri koulutusohjelmista. Mutta tosiaan tuo perustason ensihoitaja on entinen lääkintävahtimestari.

Vierailija
4600/6337 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun tähän ketjuun aina tosta ketjun ekan sivun kautta ja mua on jo kauan huvittanut, kun ketjun aloitusviesti saa viikottain uusia alanuolia 😀

Ketju on lukittu.