Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
4221/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vähän surullista, että Vilmasta ei taida edes kukaan mies tuolla resortilla olla kiinnostunut pikemminkin vain ärsyyntynyt. Oliskohan Vilma ollu taas vietävissä mikäli olis joku ollut hänen peräänsä?

Myötähäpeä tuo Juhon ja Fannin sekstailut. Heittelikö Juho sitä tyynyä siksi, koska oli ns epäonnistunut seksissä vai siksi että oli mennyt pettämään jöbistä? Vaikka en Juhosta perusta niin aika ala-arvoisesti Fanni kommentoi kesken seksin "ootko montaaki pannu?" Ja jätti Juhon vain tylysti yksin huoneeseen.

Entä kävikö Meijukin panemassa Tonia? Ei oo kyllä itsekään sitten Iiroa parempi jos näin kävi.

Missä vaiheessa Meiju on muka Tonia pannut? Vai onko nämä jotain Ruutu plussalaisten juttuja, koska normisti näytetyissä jaksoissa ei kyllä ainakaan ole mitään Meijun ja Tonin panemista ollut...

Siis siksi kysyinkin, että panivatko, kun menivät kahdestaan huoneeseen ja Meiju sanoi menevänsä lukemaan iltasatuja. Noh.jos eivät ole panneet niin ainakin pussailleet, puristelleet toisiaan ja nukkuneet yhdessä. Itselläni nuo menee jo pettämisen puolelle jos ollaan parisuhteessa. Toki ihan oikein Iiro-niljakkeelle, mutta pettämistähän se tuokin on ainakin omasta mielestäni.

Vierailija
4222/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RUUTU+

Siis hyi hitto Iiro. Jätkä kertoo pettäneensä exäänsä 50:n naisen kanssa (joopa joo) ja kehuskelee kuinka varmaan puoli Turkua tietää asiasta. Siis kuka tuo esille tuollaisen asian niinkuin se olisi jotenkin kunnioitettava saavutus, samalla nolaten exänsä joka on varmasti kärsinyt jo ihan tarpeeksi kyseisen sikailijan takia? Kamala ja itsekäs tyyppi kyllä..

Jotkut tekee tv-ohjelmia jossa on mukana niljakkeen "herkullisimmat" heitot. Toisaalta näillä ohjelmilla tuntuisi olevan katsojia joten tilausta sarjalle taitaa olla. Jotkut jopa maksaa nähdäkseen jaksoja etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4223/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi tempparit haussa voitaisiin valita juuri näitä nuoria, epävarmoja, huomionhakuisia ja alkoholin väärinkäytöstä kärsiviä lapsukaisia ja kun innoissaan nousevat pois lentokoneesta, alkaakin tiukka terapiaistunto/leiri joka kestää 3 viikkoa, jonka aikana pyritään selvittämään pään sisäiset ongelmat.

Vierailija
4224/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole Meijua vastaan mitään, mutta vähän ihmettelen kumminkin kun on moneen kertaan sanonut, että vaikka ei koe enää olevansa parisuhteessa, ei hän ole sinkkukaan koska suhde pitää virallisemmin päättää ennen kuin lähdetään eteenpäin. Nyt kuitenkin näyttää siltä että Toni saa hänen mielensä muuttumaan. Taisi sanoa eilisessä jaksossa jotain että ei tiedä itsekään miten tää menee nyt näin.

Iiro on niin kuvottava että sinänsä on ymmärrettävää ettei Meijukaan viitsi enää himmailla, mutta on vaan aiemmin vaikuttanut niin suoraselkäiseltä ja periaatteelliselta että vähän hämmästyin.

Vierailija
4225/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Iiro elää kyllä niin jossain mikä mikä Iiro maassa. Ihan järjetön myötähäpeä noista sen puheista ja ihme hallusinaatioista kuinka hän ei oo tehny tyyliin mitää ikävää ja väärää ja kuinka Meijun pitäs pyydellä anteeks jne. Oi hyvä luoja. nyt yrittää esittää jotain kärsivää marttyyria.

Ja juho... Niin sekasin ittensä kanssa. eikä minkäänlaista selkärankaa. Ei voi samaa aikaa syyä ja säästää kakkua. jos ei osaa valita ni toivottavasti jää molemmat kakut saamatta

Vierailija
4226/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä sinkut putoaa plussassa?

Vierailija
4227/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä täällä on ihan liikaa haukuttu Juusoa. Siis okei, ymmärrän täysin, että muutamat jutut näyttää kuin Juuso näyttelisi välillä. MUTTA oletteko katsoneet hänen youtube-videoitaan?

Mies on aito ja hänestä huomaa, että ei ole esittänyt saarella mitään vaan ollut oma itsensä. Kauan jaksaisi esittää jos pelkkää näyttelemistä olisi.

Kaikenlisäksi, ymmärrän häntä kun kilahtelee Vilman tanssimisesta muiden miesten kanssa , koska en minäkään haluaisi, että minun poikaystäväni tanssisi "viehkeästi" muiden miesten kanssa. Miksi se on niin vaikea ymmärtää, että täällä ulkomaailmassakaan kukaan ei varmasti haluaisi oman puolison tanssivan miehen kanssa siihen tyyliin mitä nyt on tvstä nähty. Ehkä kaikki eivät sitä ymmärrä, mutta minä tunnen empatiaa Juusoa kohtaan.

Hän on umpirakastunut Vilmaan ja haluaa tuoda sen ilmi, onko se huonompi kuin se, että joku eituo sitä ollenkaan ilmi ja viilettää kuin sinkku? Eikös noiden varattujen tehtävä ole vastustaa kiusausta, ja näin juuri Juuso tekee, ja se näyttää ihmisiä suututtavan hirveästi.

Lopettakaa se armoton haukkuminen ja lyttääminen jo.

Vierailija
4228/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Candiella

Vierailija
4229/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Candiella vaan.

Vierailija
4230/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun aikuiset ei aseta rajoja lapsille, saadaan aikaan tämmöistä porukkaa. Häkissähän noista osaa pitäisi pitää. Ehdottomasti olisi näiden porsaiden pitänyt itse siivota se resorttinsa bileiden jälkeen (ruutu+).

Toivon, että Atso ei muutu seuransa kaltaiseksi.

Vierailija
4231/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iirohan tienaa vähemmän ku minä AHHAHAHAHA enkä tosiaan tienaa paljoa

Vierailija
4232/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ihan Juhon omaa syytä mokailut, niin onhan tuo Fanni aika ylimielinen ja ilkeän oloinen ihminen.

Vierailija
4233/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä täällä on ihan liikaa haukuttu Juusoa. Siis okei, ymmärrän täysin, että muutamat jutut näyttää kuin Juuso näyttelisi välillä. MUTTA oletteko katsoneet hänen youtube-videoitaan?

Mies on aito ja hänestä huomaa, että ei ole esittänyt saarella mitään vaan ollut oma itsensä. Kauan jaksaisi esittää jos pelkkää näyttelemistä olisi.

Kaikenlisäksi, ymmärrän häntä kun kilahtelee Vilman tanssimisesta muiden miesten kanssa , koska en minäkään haluaisi, että minun poikaystäväni tanssisi "viehkeästi" muiden miesten kanssa. Miksi se on niin vaikea ymmärtää, että täällä ulkomaailmassakaan kukaan ei varmasti haluaisi oman puolison tanssivan miehen kanssa siihen tyyliin mitä nyt on tvstä nähty. Ehkä kaikki eivät sitä ymmärrä, mutta minä tunnen empatiaa Juusoa kohtaan.

Hän on umpirakastunut Vilmaan ja haluaa tuoda sen ilmi, onko se huonompi kuin se, että joku eituo sitä ollenkaan ilmi ja viilettää kuin sinkku? Eikös noiden varattujen tehtävä ole vastustaa kiusausta, ja näin juuri Juuso tekee, ja se näyttää ihmisiä suututtavan hirveästi.

Mäkään en ymmärrä tuota loputonta Juuson haukkumista ja naureskelua sen jokaiselle kommentille.

Mutta mua Juusossa häiritsee tuo asenne, et Vilman täytyy muuttua. Ei nyt Vilma tuolla mitään radikaalia ole tehnyt, mitä pitäisi katua ja pyydellä anteeksi. Juusolla on tiukat rajat itselleen, mutta se ei voi uhkaillen vaatia noin tarkkoja rajoja Vilmalta, koska noin tiukat rajat ei Vilmalle sovi. Eri asia jos tästä oltaisiin samaa mieltä, mut Vilma ei selkeästäkään ole yhtä tiukka kuin Juuso. Ja Juuso vaatii, että Vilman täytyy muuttua.

En oikein nää syytä, miksi he edes ovat yhdessä.

Vierailija
4234/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ihan Juhon omaa syytä mokailut, niin onhan tuo Fanni aika ylimielinen ja ilkeän oloinen ihminen.

Musta Juho on omalla käytöksellään ansainnut tuon kaiken. Ihan käsittämätön on sen asenne ollu Jöbistä kohtaan, on täydellisen sokea omalle käytökselleen, syyttelee omista pettämisistä Jöbistä ja valehtelee, että molemmat aloitti hölmöilyn samaan aikaan. Ei tasan aloittanut. Siihen lisänä tuo muukin kuin moraalinen velttous, ”emmäätiiä”-vastaukset kaikkeen ja muu täydellinen kypsymättömyys. Ihme ettei kenelläkään ole pahemmin mennyt hermoja, mä en jaksais tuollaista kakaraa yhtään.

Vierailija
4235/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vähän surullista, että Vilmasta ei taida edes kukaan mies tuolla resortilla olla kiinnostunut pikemminkin vain ärsyyntynyt. Oliskohan Vilma ollu taas vietävissä mikäli olis joku ollut hänen peräänsä?

Myötähäpeä tuo Juhon ja Fannin sekstailut. Heittelikö Juho sitä tyynyä siksi, koska oli ns epäonnistunut seksissä vai siksi että oli mennyt pettämään jöbistä? Vaikka en Juhosta perusta niin aika ala-arvoisesti Fanni kommentoi kesken seksin "ootko montaaki pannu?" Ja jätti Juhon vain tylysti yksin huoneeseen.

Entä kävikö Meijukin panemassa Tonia? Ei oo kyllä itsekään sitten Iiroa parempi jos näin kävi.

No todellakin omituista tuo Fannin käytös. Kuka puhuu tuollaisia sängyssä? En todellakaan ihmettele, että Juho oli turhautunut. Huomasi tuolla hetkellä, millaisen naisen takia hylkäsi jöbiksen. Noh, toisaalta hänelle ihan oikein.

Vierailija
4236/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en ymmärrä tuota loputonta Juuson haukkumista ja naureskelua sen jokaiselle kommentille.

Mutta mua Juusossa häiritsee tuo asenne, et Vilman täytyy muuttua. Ei nyt Vilma tuolla mitään radikaalia ole tehnyt, mitä pitäisi katua ja pyydellä anteeksi. Juusolla on tiukat rajat itselleen, mutta se ei voi uhkaillen vaatia noin tarkkoja rajoja Vilmalta, koska noin tiukat rajat ei Vilmalle sovi. Eri asia jos tästä oltaisiin samaa mieltä, mut Vilma ei selkeästäkään ole yhtä tiukka kuin Juuso. Ja Juuso vaatii, että Vilman täytyy muuttua.

En oikein nää syytä, miksi he edes ovat yhdessä.

Ihana huomata, että on myös ihmisiä jotka ei jaksa ilkeillä ja pilkata minkä kerkeävät TV ohjelman takia. Mutta samaa mieltä olen kanssasi siitä, että ilmeisesti tietyt rajat eivät ole molemmille selviä. Toiselle toinen on OK, ja toiselle ei. Mutta älytön haukkuminen ja toisen ihmisen mielenterveyden pohtiminen ei kuulu tänne meille jotka emme asiasta mitään tiedä. Juusohan on oikeasti fiksu tyyppi ja melkeinpä ainoa joka ei perseile tuolla kunnolla.

Jos katsoo Vilman ja Juuson yhteisiä videoita YouTubesta, voisi jopa olettaa, että Vilma on se osapuoli joka asioista päättää. Heillä myös näyttää olevan aidosti oikeasti kivaa toistensa seurassa ja ovat mielestäni herttaista katsottavaa. Esim kun katsoo heidän ulkomaanreissu-videoita, niin en saa Juusosta kuvaa mikä täällä on hänestä luotu.

Kurosen päänaukominen "miksi tulitte tänne" on mielestäni idioottimaista. Heidät PYYDETTIIN sinne! Argh kun hermostuttaa.

Vierailija
4237/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole Meijua vastaan mitään, mutta vähän ihmettelen kumminkin kun on moneen kertaan sanonut, että vaikka ei koe enää olevansa parisuhteessa, ei hän ole sinkkukaan koska suhde pitää virallisemmin päättää ennen kuin lähdetään eteenpäin. Nyt kuitenkin näyttää siltä että Toni saa hänen mielensä muuttumaan. Taisi sanoa eilisessä jaksossa jotain että ei tiedä itsekään miten tää menee nyt näin.

Iiro on niin kuvottava että sinänsä on ymmärrettävää ettei Meijukaan viitsi enää himmailla, mutta on vaan aiemmin vaikuttanut niin suoraselkäiseltä ja periaatteelliselta että vähän hämmästyin.

Alkaa tefloni rapistua, ja nytkö vasta huomasitte että ne yritti luoda jotain "seurapiiri" julkkiksen hyvää imagoa, kun ennenkin tv:ssä ollut, samoin kun Iirokin. Ei tuollaisella muovisella elämällä ole pitkät jäljet, Iiro ei pystynyt yhtä iltaa pidemmälle esittämään kun mies oli jo oma itsensä, hyvä niin. Meijulla meni vähän pidempään ennenkuin se pakka hajos.

Vierailija
4238/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on erikoista miten Fannia arvostellaan täällä siitä että tekee juuri sen mihin se on palkattu, toki sänkyyn asti ei tarvitse mennä.

Ja tuo että harrastaa seksiä vaikkei ole kiinnostunut, noh kyllähän ihmiset harrastaa yhden illan juttujakin ihan tuntemattomien kanssa, ei siihen seksiin tunteita aina tarvitse.

Ihan oikein Juholle että jää kokonaan yksin kun meni suhteensa itse pilaamaan.

Eikös Juho ole itse ollut koko ajan aloitteellinen harrastamaan seksiä ja nimenomaan Fannin kanssa. Ihastunut Fanniin varmaankin on, että sikäli paska temppu Fannilta. Mutta, ken leikkiin lähtee...

Mun mielestä ihan oikein Juholle.

Sehän tuossa tyttöystäväänsä pettää eikä Fanni tietääkseni ole lupaillut Juholle yhtään mitään ja vaikka lupailisi niin mitä väliä, ei Juhokaan lupauksiaan pidä Jeminalle, eikä välitä tämän tunteista niin miksi ketään pitäisi liikuttaa Juhonkaan tunteet?

Oli kyse televisiosta tai ei, niin mä en ainakaan odota kovin moraalista touhua ihmisiltä jotka on lähteneet vokottelemaan varattuja, kaikki osallistujat tietää homman idean niin imo turha itkeä jos toinen vaan pelaa.

En ymmärrä miten nuo varatut ei ikinä ymmärrä että ne sinkut saa PALKKAA tuosta, en mä vois kiinnostua ihmisestä jonka tiedän saavan palkkaa mun vokottelemisesta :'D

Kai se vaan nousee kusi päähän kun yhtäkkiä on niin monta "kiinnostunutta".

Vaan pareille maksetaan. Sinkuille ei.

Miksi tässä on suurin osa alapeukkuja? Tämä on ihan fakta, täällä monesti kerrottu, lehdessäkin kerrottu, en nyt jaksa taas kaivaa juttua. Googlatkaa vaikka.

Vierailija
4239/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Juuso alkaa vaikuttaa jotenkin symppikseltä. Meditoi, puhuu englantia, suuttuu tolpasta, eikä anna sinkkujen edes koskea, oma persoonansa.

Vierailija
4240/6337 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanni sanoi, että "hommat jäi vähän kesken" eli tarkoittiko se, että Juho tuli yksinään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän