Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sääliksi Paavo... Lotta vaan leikkii hänen tunteillaan.
Eihän leiki. Lotta pelaa tätä peliä, sääli on jos Paavo ei tiiä mihin ohjelmaan on lähtenyt mukaan. Ei nuo varatut tuolla mitään elämänsä rakkauksia ole hakemassa.
Samaa mieltä. Mua jopa ärsyttää ton Paavon jankutus. Toine on varattu nii sit se on varattu. Melko noloo tollanen vonkaaminen niiku plussan jaksossa. Viettelys ja vonkaamine kaks eri asiaa 🤦🏼♀️
No ehk nimen pitäs olla vonkausten saari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla tämän sonnan katsojien keski-ikä?
Lasketaan. Kerro sinä ensin minkä ikäinen olet?
Olen ilmiselvästi iian vanha kiinnostuakseni tämän tasoisesta kännisekoilutirkistelystä. Kurosen ikäluokkaa ja pidän Samin työsuoritusta lähinnä säälittävänä ja nolona. Aikuinen mies rääpimässä nuorten ihmisten epävarmuusalueita, jaksoin katsoa pari jaksoa kokeiluluonteisesti.
Mitä sitten teet tässä ketjussa?
Juuso kenties kuunnellut liikaa Juha Tapiota ja sisuuntunut, ja todennut nyt olevansa hänen vuoronsa loistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla tämän sonnan katsojien keski-ikä?
Lasketaan. Kerro sinä ensin minkä ikäinen olet?
Olen ilmiselvästi iian vanha kiinnostuakseni tämän tasoisesta kännisekoilutirkistelystä. Kurosen ikäluokkaa ja pidän Samin työsuoritusta lähinnä säälittävänä ja nolona. Aikuinen mies rääpimässä nuorten ihmisten epävarmuusalueita, jaksoin katsoa pari jaksoa kokeiluluonteisesti.
Mitä sitten teet tässä ketjussa?
Keskustelen aiheesta. Tosi-tv on mielenkiintoinen ilmiö kaikessa vastenmielisyydessään. Milloin katsojille ei enää riitä nykytaso vaan turtumus iskee? Mikä on seuraava raja joka ylitetään tv-tuotannon varjolla?
Mietin eilen, että Iiro on oksettavin hahmo ikinä. Hän ei kykene näkemään itsessään mitään vikaa. Nyt raukka uskottelee itselleen, että Meiju ei olekaan hänelle tarpeeksi hyvä. Että Meijun syytähän tämä hänen sikailunsa on. Kaikki Iirossa huutaa huonoa itsetuntoa. Kehuskelut panemiensa naisten lukumäärällä on vain ja ainoastaan noloa. Todella surullista. On aivan hukassa itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin eilen, että Iiro on oksettavin hahmo ikinä. Hän ei kykene näkemään itsessään mitään vikaa. Nyt raukka uskottelee itselleen, että Meiju ei olekaan hänelle tarpeeksi hyvä. Että Meijun syytähän tämä hänen sikailunsa on. Kaikki Iirossa huutaa huonoa itsetuntoa. Kehuskelut panemiensa naisten lukumäärällä on vain ja ainoastaan noloa. Todella surullista. On aivan hukassa itsensä kanssa.
Miksi katsot ohjelmaa huonon itsetunnon omistajista nolaamassa itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Must tuntuu vaa et Juuso on iha väärän mimmin kans yhes jos kerta asioista ollaan noin erimieltä. Tulin vaan ajatelleeksi, että seurustelin ensimmäisen poikaystäväni kanssa puoltoista vuotta ja mä en ois mitenkään halunnut lähteä suhteesta (hänelle toka kerta, joten sille helpompi. Oisin varmaa ite jääny siihe loppuelämäks mut onneks se jätti). Veikkaan et Juusolla on sama Vilman kanssa kun Vilma on sen eka muija. Kyllähän sen nyt on huomannu millasta niil on ollu ja kyllä nyt järki sanoo, ettei tollane suhde oo terve. (Vielä huonompi suhde, mitä enemmän sitä pitää todistella kaikille), mutta Juuso se vaan pitää Vilmasta hampain ja kynsin kiinni ku mikäki takiainen. Oppis nyt vaan, että joskus pitää osata päästää irti. Ois paljon onnellisempia. Tuskin itekkään oisin ekan eron kanssa tota oppinu.
Samaa miettiny. Juuso on nii pelle et hakis muijansa vaikka sirkuksesta. Vilmasta sentään tullut kypsempi kuva kuin edellisellä kaudella. Mut se nyt on vaa haave et se jättäis sen mustasukkasen pellen. Jotenki oon varma et lähtee yhes.
Juuso on hirvee tarrautuja. Ahdistavaa. Ei toista voi omistaa!
Oon sen verran utelias, kuka kertoo Juholle, että Fanni ei ole kiinnostunutkaan. Fanni itse vai kuka tytöistä aukaisee suunsa?
Mensalainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla äö keskiarvo tän ohjelman seuraajilla? Saattaa perunakin viedä voiton. Etana ainakin
En ehkä ottaisi älykkyysösämäärästä puhuvan analyysejä kovinkaan vakavasti.
Homma on vähän kuin katsoisi eläintarhaa, jossa viettiensä varassa toimivat lajitoverit esittävät käyttäytymistä mitä ei omassa kuplassa kohtaa. Ovathan luontodokumentitkin mielenkiintoisia.
Eläintarhassa elää häiriintyneitä yksilöitä joita ei ole mukava katsella niiden stressioireilun vuoksi, hyvin kiteytetty tisin ydin, onnittelut.
RUUTU+
Siis hyi hitto Iiro. Jätkä kertoo pettäneensä exäänsä 50:n naisen kanssa (joopa joo) ja kehuskelee kuinka varmaan puoli Turkua tietää asiasta. Siis kuka tuo esille tuollaisen asian niinkuin se olisi jotenkin kunnioitettava saavutus, samalla nolaten exänsä joka on varmasti kärsinyt jo ihan tarpeeksi kyseisen sikailijan takia? Kamala ja itsekäs tyyppi kyllä..
Vierailija kirjoitti:
Oon sen verran utelias, kuka kertoo Juholle, että Fanni ei ole kiinnostunutkaan. Fanni itse vai kuka tytöistä aukaisee suunsa?
Hiveleekö sisintäsi jo odotus siitä hetkestä kun nuoren miehen maailma romahtaa hetkeksi? Mitä merkitystä sillä on kuka sen romahduttaa? Eikö pääasia ole että voit naureskella tapahtumalle seuratessasi ohjelmaa?
Hmm.. Iiro tuumi tarvitsevansa ymmärtäväisemmän naisen itselleen. Joo, niin tarvis. TODELLA ymmärtäväisen (en itse voi ymmärtää sitä ymmärtäväisyyden määrää, mikä Iiron naiselle olis riittävä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiveleekö sisintäsi jo odotus siitä hetkestä kun nuoren miehen maailma romahtaa hetkeksi? Mitä merkitystä sillä on kuka sen romahduttaa? Eikö pääasia ole että voit naureskella tapahtumalle seuratessasi ohjelmaa?
En todellakaan odota sitä hetkeä ja en naurakaan. Se, miksi ihmettelen tätä on, miten nuori mies voi olla noin vietävissä. Kukaan ei kaada sitä viinaa hänen suuhunsa, itse hän hölmöilee. Lennosta vaihtaisi, jos hänestä riippuisi. Toivottavasti Fannilla on selkärankaa sanoa itse asiasta..
Jotenkin vähän surullista, että Vilmasta ei taida edes kukaan mies tuolla resortilla olla kiinnostunut pikemminkin vain ärsyyntynyt. Oliskohan Vilma ollu taas vietävissä mikäli olis joku ollut hänen peräänsä?
Myötähäpeä tuo Juhon ja Fannin sekstailut. Heittelikö Juho sitä tyynyä siksi, koska oli ns epäonnistunut seksissä vai siksi että oli mennyt pettämään jöbistä? Vaikka en Juhosta perusta niin aika ala-arvoisesti Fanni kommentoi kesken seksin "ootko montaaki pannu?" Ja jätti Juhon vain tylysti yksin huoneeseen.
Entä kävikö Meijukin panemassa Tonia? Ei oo kyllä itsekään sitten Iiroa parempi jos näin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan odota sitä hetkeä ja en naurakaan. Se, miksi ihmettelen tätä on, miten nuori mies voi olla noin vietävissä. Kukaan ei kaada sitä viinaa hänen suuhunsa, itse hän hölmöilee. Lennosta vaihtaisi, jos hänestä riippuisi. Toivottavasti Fannilla on selkärankaa sanoa itse asiasta..
Vaikuttaa hukassa olevalta nuorelta mieheltä joka tarvitsisi lisää äidin syliä ennemmin kuin ilmaisen viinan tarjoilua.
Pliis sanokaa, että toi Iiro on oikeasti joku hahmo. Siis eihän tollasia tyyppejä voi oikeasti olla? Eihän?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vähän surullista, että Vilmasta ei taida edes kukaan mies tuolla resortilla olla kiinnostunut pikemminkin vain ärsyyntynyt. Oliskohan Vilma ollu taas vietävissä mikäli olis joku ollut hänen peräänsä?
Myötähäpeä tuo Juhon ja Fannin sekstailut. Heittelikö Juho sitä tyynyä siksi, koska oli ns epäonnistunut seksissä vai siksi että oli mennyt pettämään jöbistä? Vaikka en Juhosta perusta niin aika ala-arvoisesti Fanni kommentoi kesken seksin "ootko montaaki pannu?" Ja jätti Juhon vain tylysti yksin huoneeseen.
Entä kävikö Meijukin panemassa Tonia? Ei oo kyllä itsekään sitten Iiroa parempi jos näin kävi.
Missä vaiheessa Meiju on muka Tonia pannut? Vai onko nämä jotain Ruutu plussalaisten juttuja, koska normisti näytetyissä jaksoissa ei kyllä ainakaan ole mitään Meijun ja Tonin panemista ollut...
Mä veikkaan että Juuso ja Vilma ei vielä tälläkään kaudella saa niitä vastauksia parisuhteeseensa, ja edelleen jää jotain avoimia kysymyksiä. Niillä ei kertakaikkiaan jää muuta vaihtoehtoa, kuin hakea seuraavalle kaudelle taas mukaan.
Vierailija kirjoitti:
BB-Jennasta voi olla montaa mieltä,mut eilen latoi faktoja pöytään mm.varatuista.
Tod.näk. kertoi mielipiteensä.