Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Ruutu +!
Mitä se Fanni kyselee siltä Juholta heidän pannessa?
Vierailija kirjoitti:
Ruutu +!
Mitä se Fanni kyselee siltä Juholta heidän pannessa?
”Ootko pannu paljon/monen kanssa”. Ei kai muuta.
Niina ja kontrolloida. Ilmeisesti hankala lausua...
Mitä ny toho amandaan ja sen tositv historiaan tulee nii eiköhän se oo sinne iha mielellää ilmaseks lähteny😂kunhan saa paskase naamansa telkkariin ja #PULJUJÄRVI
Ja on otettava tuossa tietysti huomioon se, että ihminen avoimesti kertoo toiselle syövänsä masennuslääkkeitä, jotta pystyy toimimaan arjessa. Kertoo sen sulle, minkä jälkeen olet valmis toimimaan näin. Nauramaan sille, että olet nyt jotenkin kaikkien silmissä niin paras ihminen saarella ikinä. Tylyä on.
Nyt tuntuu kieltämättä ihan oudolta ajatella että Juho ja Jöbis on ollu joskus yhdessä :D
Vierailija kirjoitti:
Ja on otettava tuossa tietysti huomioon se, että ihminen avoimesti kertoo toiselle syövänsä masennuslääkkeitä, jotta pystyy toimimaan arjessa. Kertoo sen sulle, minkä jälkeen olet valmis toimimaan näin. Nauramaan sille, että olet nyt jotenkin kaikkien silmissä niin paras ihminen saarella ikinä. Tylyä on.
Häh, tää on menny ohi. Kuka on sanonu syövänsä mas.lääkkeitä ja kuka nauranu? 👀
Meniskö eroamisprosentti 50/50 tänä vuonna? Vilma ja Juuso jatkaa, samoin Lotta ja Atso (ainakin hetken). Jöbis + Juho ja Meiju + Iiro eroaa heti iltanuotiolla.
Iiro oli tänään Tampereella Koskikeskuksen Tigerissa ostoksilla jonkun vaalean pimatsun kanssa. Ei ollut Meiju.
Vierailija kirjoitti:
Iiro ei varmaan oo eläissään saanut naisilta huomiota, yrittää reppana ostaa sitä kehuskelemalla jatkuvasti rahoillaan. Kyllähän se tiedetään, minkälainen mies sen kalleimman auton ratissa istuu... Jollain pitää puuttuvaa karismaa kompensoida. Nyt kun ympärillä on lauma sinkkunaisia, joiden nimenomaan on käsketty vikitellä varattuja miehiä, oli ne sitten kuinka epäkiinnostavia hyvänsä, niin Iiro ei vaan pysty vastustamaan ainutkertaista tilaisuutta. Jos Meiju ja Iiro nyt ylipäätään on mikään oikea pari, niin luultavasti Meijuakin kiinnostaa Iiron sijaan Iiron rahat.
Jostain syystä tämän maailman Iiro kyllä saavat niitä naisia, oli rahaa tai ei. En sano miehen karismasta mitään kun ei sellainen oikein ruudun kautta välity, mutta hän löytää oikeat sanat kun löytää sopivan naisen mihin ne uppoavat. Surullista tässä on että Iiro todennäköisesti uskoo itse omat juttunsa ja tosiaan pitää itseään unelmavävynä.
Hämmennyin ohjelman aluksi, kuinka paljon hän muistuttaa yhtä nuoruuden kaverini, ilmeitä ja eleitä myöten. Tällä kaverilla ei ollut rahaa tai ollut mikään komistus saati karismaattinen, mutta naisia riitti, joskus useampikin samaan aikaan toisistaan tietämättä. Ja silti ei ikinä nähnyt vikaa itsesään vaan oli aina itse uhri. Oli myös patologinen valehtelija, lupaukset olivat hepreaa eikä sanaan voinut luottaa yhtään. Oli kovin sosiaalinen ja aina seuraa riitti. Ihmeen harva sitä pohjimmaista luonnetta ikinä tajusi. Minullakin meni siihen vuosia, vaikka oli yksi parhaista kavereista.
Vierailija kirjoitti:
Jöbiksen naureskelu taustalla kun Joonas haukku Vilmaa oli kyllä ärsyttävän näköstä. En oikein muutenkaan perusta Jöbiksestä, vaikka palstalla hänestä tunnutaan pitävän. Veikkaan ettei ulkomaailmassa sais hirveesti huomiota edes Santerin tasosilta miehiltä, joten ottaa nyt kaiken irti.
Nauroikohan se varmasti sille? Mitäs jos se naurokin jonku muun jutulle?
Vilma näyttää ja kuulostaa Niiskuneidiltä
En kyllä tajuu miksi Meiju on pilannut huulensa?
Huulista tulee mieleen p***u. Ylähuulet kuin sisemmät häppärit
Vierailija kirjoitti:
Bilettäjä kirjoitti:
Hahhaha! Hirveä läski ukkoutunut äijä toi Bile-Dani nykyään. Nelikymppisen naama ja kroppa. https://www.seiska.fi/Uutiset/Oho-Bile-Dani-ja-Eveliina-rakas-hankkivat…
Rumentaa entisestään jo valmiiksi vastenmielistä naamaa. Se siitä
wannabe- "hottiksesta" joka suureen ääneen arvosteli aivan tavallisen näköisiä naisia :D Vielä kun eve tulisi järkiinsä...Joku mainitsikin aiemmin jostain verkkarikuvasta, hahah tosiaan, voi eih!
Noita adidaksen verkkariasuja näkee teineillä paljon, varsinkin housuja.
Mun mielestä ihan hirveän näköistä.
Juma et Juho näyttää oikeesti koko aja silt et ois jossai aineissa
Vierailija kirjoitti:
Voi että mä toivon Meijun löytävän jonkun kunnon luotettavan miehen rinnalleen.
Ihan kamala kuulla että nytkin luuli ettei ollut Iirolle tarpeeksi hyvä, ja sitten vielä sortuu Toniin. Kertoi aiemminkin että "pahat pojat" on viehättäneet. Olisiko aika ryhdistäytyä ja tajuta oma arvo ja alkaa seurustella kunnollisten ihmisten kanssa.
Hmmm. Enpä tiedä, liittyykö asia siihen, etteikö tajuaisi omaa arvoa. Rappioromantiikka aiheuttaa usein säväreitä. Ainoa vaan, että arki ei sitä kestä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen että Kuronen aukoo Juusolle päätänsä.
Eikös Wilmaa ja Juusoa pyydetty mukaan, tavallaan pelastivat sen yhden parin lähdön. Kuronen seuraavassa jaksossa jankkaa että miksi te tulitte tänne? On kyllä melko ilkeä.
Tämä. Jos itse pyydellään tai valitaan joku pari ohjelmaan, on hieman kornia sen jälkeen tiedustella lukuisat kerrat, että mitäs te täällä teette. Vastaus varmastikin on, että no, te pyysitte meidät tänne, kun yksi pari lähti kotiin.
Kurosen päänaukomiset tälle parille on muutenkin ihan naurettavaa, käsikirjoitettua sontaa. Koko Vilma-Juuso-kuvio on sontaa, mutta vielä joku Kuros-lisä on täysin turha siihen päälle. Vaihtoehtoisesti jos hänellä itsellään on jokin ongelma tämän parin suhteen, niin kannattaisi varmaan keskustella siitä tuotantoyhtiön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä mitä kommentteja :D Itse pidän Fannin toimintaa tosi kyseenalasena mutta en todellakaan siksi, ettei nainen saisi harrastaa seksiä ilman tunteita. Kukaan täällä ei ole sanonut, että pitäisi olla rakastunut toiseen voidakseen naida, mutta se että ei kunnioita toista millään lailla ja ainoa syy seksille on toisen parisuhteen rikkominen (ei esim. oma nautinto tai kiva kokemus) on vaan OUTOA.
Ihan yhtä idioottina pitäisin miestä, joka vikittelisi jotain naista (josta ei ole yhtään kiinnostunut) vain siksi, että saa tämän eroamaan kumppanistaan.
Tuleeko sinulle yllätyksenä se, että sitä nuo sinkut ovat tuolla tekemässä? Koettelemassa parisuhdetta, testaamassa että pystyykö se toinen osapuoli olemaan uskollinen, vai pettääkö heti tilaisuuden tullen? Sitähän se Fannikin tuolla testaa, Juho ihan itse pilaa oman parisuhteensa. Ei siitä Fannia tarvitse syyttää. Ei Juho ole mikään holhottava reppana pikkupoika, joka ei muka tajua mitä tekee, herranen aika sentään. Juho on aikuinen mies ja pettää puolisoaan, koska saa siihen tilaisuuden. Siitä tässä on kyse.
Kumman paljon täällä löytyy ymmärtäjiä ja Juhon säälijöitä, vaikka Juho on tuossa ainut osapuoli joka pettää. Fanni ei ole velkaa kenellekään mitään vaan tekee juuri sen, mitä tuon ohjelman konseptiin kuuluukin: viettelee varattuja. Juho on itse varattu ja ihan itse tekee sen päätöksen, että haluaa harrastaa seksiä Fannin kanssa parisuhteestaan huolimatta. Juho on lämmitellyt Fannia sänkypuuhiin ihan alusta lähtien!
Vietellä kuuluu joo, mutta loppuun asti meneminen _pelkästään_ kyseisellä motiivilla on kyllä aikamoista :D Tuskin on tällä tavalla tuotannossa ohjeistettu. ”Hei, yrittäkää päästä panemaan niitä varattuja, vaikkette olis yhtään kiinnostuneita! Saadaan monta parisuhdetta rikki ja hyvää tv-viihdettä!” Mutta kukin tehköön mitä haluaa. En itse asiassa ole Fannia edes syyttänyt, pelkästään ihmetellyt. Itse en samalla syyllä kenenkään kanssa sänkyyn lähtisi ja vähän veikkaan, että ne on muutenkin vähemmistössä jotka näin voisi tehdä. Mutta meitä on moneen junaan ✌️
Mistäs me Fannin motiiveja sänkyyn menemiselle tiedetään. Ehkä Fannia panetti liikaa ja Juho sattui olemaan lähellä ja halukas. Et sinä sitä voi tietää, että onko Fanni pannut pelkästään siitä syystä, että haluaa rikkoa parisuhteen, tuo on ainoastaan sinun omaa spekulaatiotasi ja kertoo mielestäni enemmän siitä, mitä sinä ajattelet naisten ja miesten rooleista, kuin Fannin todellisista motiiveista.
Tai sinä ajattelet... Tuossa kommentissa mitä lainasit ei kyllä puhuttu miehistä ja naisista sanallakaan. Olen siinä samaa mieltä, että harva tuolla motivaatiolla sänkyyn lähtisi, vastenmielisen ihmisen kanssa, oli sitten mies tai nainen. Kyllä nyt jotain viehätystä pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arsenikko kirjoitti:
Vaikka olisi jossain töissä, niin ei se tarkoita sitä, että ei voi perustaa yritystä tai olla osakkaana jossain yrityksessä.
Automyyjän keskimääräinen palkka kuukaudessa on 4500-5000€ ja siihen erilaiset lisät ja bonukset + uto- ja asuntoedut päälle vielä. Itse hankin aikoinaan keskimäärin 7000€ kk eli ei automyyjän tarvii valitella persaukisuuttaan, joten selvitäpä siitä Sherlock kuinka asiat mahtanee olla.
Ei sitte riittäny sulle toi palkka kun hankit tollee "aikoinaan". Eli et vissii ole enää automyyjä? Kyllä totuus on, että automyyjät saa n. 1500-2000€ pohjan, ja siihen myyntipalkkiot, ja töitä saat tehdä ihan hulluna että saat yli 4000€. Siis parhaat myyjät saa ton, peruspalkka pyörii 2500-3000€ paikkeilla. Tietysti jos olet yksityisellä töissä niin yrittäjähän maksaa sulle niin paljon kun itse haluu, mut isommissa liikkeissä pyörii noissa. Mut joo, jos teitä muiden tulot niin kovasti kiinnostaa, niin kyllähän ne löytyy verotiedoista.
En ole automyyjänä enää, saavutin siinä rajani ja halusin isompia haasteita. Toimitusjohtajana tällä hetkellä, mutta en autoliikkeessä. Olin siis automyyjänä, peruspalkkani viimeisenä vuotena oli noin 4500€ kk ja siihen päälle lisät ja bonukset päästiin noin 6700€ + autoetu ja asuntoetu verotusarvojen mukaan yhteensä rapiat 7000€ kk keskimäärin. Paras kuukausi tuona vuonna oli yli 11000€ ja heikoin 6200€ muut siltä väliltä, laskettu keskiarvo himpan päälle 7400@ kk. Mutta työkään ei ollut ihan perus klo 8-16, sisälsi paljon iltaan tai vkloppuihin sijoittunutta esittelyä ja tapahtumia.
Uskoo kuka tahtoo, koska toi on täyttä märkää päiväunta. Jos olet alalla pitkään ollut ja myyt ns. laatumerkkiä niin voit päästä 5000€kk kovalla työllä ja päälle puhelinetu. Mitään asuntoetuja ei kukaan saa, ellet ole sukulaisella töissä! Jotenkin kuulostaa että Iiro siellä kirjoittelee.. :)
Kun kerroin, että saavutin rajani automyyjänä se ei todllakaan tarkoittanut, että olisin ollut jossain Skodan ketjumyymälässä tai muussakaan autotalossa perusmyyjänä. Kyse oli yhdestä Suomen parjhaimmista autokaupoista, jossa myytävien autojn arvot ovat toista kuin perustoyotat. Ja kyllä, autoliike tarjosi asunnon paikkakunnalla sekä auton käyttöön. Nuo muuten ovat ihan yleisiä etuja halutun työvoiman kohdalla Suomessa, useallakin alalla. Puhelinetu sensijaan, mitä se merkitsee nylypäivänä, 20 euron säästöä / kuukausi?!
Ei kaikki ihmiset halua ja pysty itkemään koko kansan ja kameroiden edessä. En tiedä pystyisinkö minäkään itkemään. Luultavasti on ihan vain opittu malli lapsuudesta. Samoin kuin tuo, että välttelee ikävien asioiden kohtaamista ja niistä puhumista sekä se, että ajattelee muiden onnen olevan tärkeämpää, mitä oma onni. Jöbis on tunnetasolla tietyllä tavalla ihan yhtä jumissa mitä Juhokin. Molemmilla on aika isoja tunnelukkoja.