Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo Atson ja Lotan parisuhdetatuoinnit näkyny heidän omilla tileillään siis?
Mulla ei oo kyllä osunu silmään, vasta ku täällä olleen linkin kautta. Vaikka molempia jonkinverran instassa seurailen.
Atsolla oli kysymyspostauksia storyissa ja niissä näkyi tuo tatuointi. Yksi kysyikin, että mikä merkitys tatuionnilla on, vastaus oli "henkilökohtainen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis kyllä olla somekielto kaikilla osallistujilla sarjan päättymiseen asti.
No kyllä! Ihmeellistä touhua, ettei osata olla laittamatta vinkkejä parisuhteen tilasta sinne tänne. Miksei voisi postailla kuvia vain omasta naamastaan tai kaveriporukastaan siihen asti, kunnes oma vika iltanuotiojakso on näytetty telkkarissa! Myös kaikenmaailman vihjailevat Instastoryt pitäisi kieltää, sillä vaikka ne ovatkin näkyvissä vain vähän aikaa, niin moni kuitenkin ehtii nähdä ne.
Olisi tuo Lotan ja Atson tatuoijakin voinut olla laittamatta kuvia siihen asti, että sarja on näytetty. Toki se ei ole hänen vikansa, että pariskunta on näyttänyt tatskansa myös omilla tileillään. On muuten harvinaisen tyhmää ottaa tuollaiset tatskat, kun suhdetta on takana, mitä, vuoden verran? Ja ikää pariskunnan osapuolilla jotain 19 vuotta? Saattaa kaduttaa sitten kun suhde ei olekaan se koko elämän kestävä. Vaikka nuo kuvat eivät yksistään suoraan viittaakaan seurustelukumppaniin, niin kyllä ne muistuttavat kantajaansa seurustelusuhteesta lopun elämää. Kiva selittää seuraavalle kumppanille tatuoinnin alkuperäinen merkitys... Itse en ainakaan näin melkein nelikymppisenä enää kaipaa muistutuksia ensimmäisestä poikaystävästäni.
Jännä että tämän kauden osallistujille tuo salassapito on ihan ylitsepääsemättömän vaikeaa. Esim. toissa kaudella mukana olleet Sonja ja Miikka taisivat ainakin epävirallisesti asua jo yhdessä kun sen kauden tempparit tuli tv:stä ja eivät kyllä paljastaneet yhtään mitään tulevasta ennakkoon.
/
Joku bongasi tuolloin Miikan Instasta saman terassin tms. kuin mikä Sonjalla näkyi jossain kuvassa, jolloin arvattiin, että Sonja dumppaa Jonnen ja lähtee Miikan mukaan Temppareista. Mutta muuten olivat kyllä hyvin hissukseen toisin kuin tämän kauden osallistujat.
Jos itse menisin Temppareihin ja päätyisin poistumaan saarelta pariskuntana, niin pitäisi huolen siitä, että kumppanini ottaisi selfiensä ja videonsa jossain muualla kuin minä. Ei se niin vaikeaa ole. Jokuhan oli nyt tämän kauden aikana bongannut Juuson ja Vilman kuvista saman hyllyn. Pakkoko heidän on kuvata juuri siinä samassa paikassa?! Jos asunnosta ei löydy muuta hyvää paikkaa, niin sitten voi mennä vaikka ulos tai pyöräkellariin kuvaamaan. Hifistelyä ehkä, mutta itse toimisin näin, jotta katsojat saisivat rauhassa spekuloida.
Tuosta Juhosta tulee mieleen se Sammy (viime kausi?):
Ryyppäs kuin viimestä päivää, kaikki naiset kiinnostaa (kunhan vaan aktia tulee) ja omasta naisesta puhutaan epäkunnioittavasti.
Loppujenlopuksi käy varmasti samalla tavalla, että luu jää käteen (kukaan naisista ei oikeesti kiinnostu siitä). Viimeisellä iltanuotiolla kadutaan ja itketään tyhmyyttä (koska ei "parempaakaan" löytynyt)
Saako joku ruutu+ jaksoa pyörimään?
"videoa ei löydy"
Haluan tosiaan nähdä kun Iiro tekee kaikkensa pysyäkseen yhdessä Meijun kanssa. 😂
Täälläkään ei näy ruutu+! Voi ei!
Mikä myötähäpeä tosta Jonnasta... Ootte kaikki so lovely poikia.
Vierailija kirjoitti:
Saako joku ruutu+ jaksoa pyörimään?
"videoa ei löydy"
Mulla ei näy että olis vielä edes julkaistu
Muillakin ilmeisesti ongelmia Ruutu + kanssa?
Mulla ei toimi tuo tämänpäiväinenkään jakso, herjaa kirjautumaan sisään
Muilla ongelmia tän päivän ilmaisen jakson kanssa? Lukee vaan että ”vaihda käyttäjää”...
en saa auki , näkyy vaan kuronenja ja teksti tulossa
Julkaistaanko plussajaksot yleensä klo 21.00?
Joo ei näy uusin jakso täälläkään vaikka ruutu + käytössä
Jonna oottanu Jannen tapaamista mutta pani kumminkin Eelistä vielä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Rita ja Aki oli myös aikuisia osallistujia. Olisi kiva nähdä myös yli 30v tästä. Useampiakin.
Huolestuisin jos yli 30-vuotiaita tuolla olisi. Silloin ei olisi kaikki muumit laaksossa. Miksi menisi maineensa pilaamaan paskaohjelmaan ?
Mut viskaa koko ajan pihalle ruudusta, joudun moneen kertaan kirjautumaan sisään uusiksi
rahat takaisin, palvelu ei pelaa taaskaan
Mulla lukee että tulossa ja tarkoitan plussa-jaksoa. Koskaan ei oo auennut 21.28 niinku luvanneet mut taitaa olla tavallista enempi myöhässä. Luulen ett se jakso pitää jotenki ajaa eka sisään enneku saa sen avattua player-asetuksella.
Joku taisi kirjoittaa, että Atson Instastoryssä näkyi tuo tatska ainakin osittain ja että siihen oli tägätty tuo tatskaaja, jonka sivuilta puolestaan näkee Lotan version. En itse seuraa heidän somejaan, niin en tiedä sen enempää, mutta vaikeako tuo on arvata, että toinen tatuointi on Lotan kädessä, kun Atso toitotti koko ekan jakson ajan leijasta ja narusta. Aika paksua, jos hän olisikin toteuttanut tuon tatuoinnin jonkun uuden kumppanin kanssa!