Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL

Vierailija
29.04.2018 |

Tein langan jo valmiiksi.

Kommentit (6337)

Vierailija
2761/6337 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanni on vissiin (ollu) lesbo??

No mites toi biseksuaalisuus?

Vierailija
2762/6337 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilettäjä kirjoitti:

Hahhaha! Hirveä läski ukkoutunut äijä toi Bile-Dani nykyään. Nelikymppisen naama ja kroppa. https://www.seiska.fi/Uutiset/Oho-Bile-Dani-ja-Eveliina-rakas-hankkivat…

Rumentaa entisestään jo valmiiksi vastenmielistä naamaa. Se siitä

wannabe- "hottiksesta" joka suureen ääneen arvosteli aivan tavallisen näköisiä naisia :D Vielä kun eve tulisi järkiinsä...

Tost kuvast vois luulla että dani ite on raskaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2763/6337 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bilettäjä kirjoitti:

Hahhaha! Hirveä läski ukkoutunut äijä toi Bile-Dani nykyään. Nelikymppisen naama ja kroppa. https://www.seiska.fi/Uutiset/Oho-Bile-Dani-ja-Eveliina-rakas-hankkivat…

Rumentaa entisestään jo valmiiksi vastenmielistä naamaa. Se siitä

wannabe- "hottiksesta" joka suureen ääneen arvosteli aivan tavallisen näköisiä naisia :D Vielä kun eve tulisi järkiinsä...

Se on raskaana.

Niin varmaan onkin.

Vierailija
2764/6337 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilman kasvot on alkaneet muistuttaa Juusoa, nyt ne on naimanaamat :D

Vierailija
2765/6337 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako joku selvää Lotan ja Jöbiksen puheesta? Aivan käsittämätöntä muminaa. Eikö ne tiedä, että puhuessa avataan suu? Järkyttävää!

Vierailija
2766/6337 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

@jonskibabe raskaana??? IG stoori viittais siihen ellei sitte oo joku elukka perheenlisäys...😎

Vierailija
2767/6337 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

@jonskibabe raskaana??? IG stoori viittais siihen ellei sitte oo joku elukka perheenlisäys...😎

Huomasin saman 😂 Jospa ois kyse tosiaan elukasta...

Vierailija
2768/6337 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne ottaa nyt sen koiran, minkä Janne menetti kun vaihtoi lennossa Tiiasta Jonnaan. 

Hölmöä kyllä molemmat vaihtoehdot muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. 

Vierailija
2769/6337 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonskibabe on tainnut huomata että yrityksestä huolimatta ihmiset ei oo kiinnostuneita niistä enää. 

Vierailija
2770/6337 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, tänään taas!

Harmi ku menee aina nii möyhäsee jos kattoo molemmat ruutu+ jaksot ja extran...

Mut jos alottaa kattoon, nii ei malta lopettaa ennen ku on kattonu kaikki :D

Vierailija
2771/6337 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna on kyl karsee sisäisesti ja ulkoisesti.. Pyih

Vierailija
2772/6337 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais ohjelma tulla useammin. Nyt jengi kattoo ke ja to ohjelman, pari päivää täällä puhutaan ohjelmasta suht asiallisesti, ja sit alkaa juttu karata taas ihan paskanjauhamiseen ja porukan dissailuun. Tykkään käydä täällä lukee juttuja, mut jutun taso alkaa aina viikon aikana laskea, ja tartutaan aivan ihme seikkoihin. Mulle on aivan sama mitä ohjelmassa tapahtuu, koska se on mulle sellanen aivot narikkaan ja tv auki hetki. Tyyppien tekemiset välillä ihmetyttää, mut mitäpä ne minulle kuuluu, jokainen kantaa vastuun omista tekemisistään. Siviilissä tapahtuu aivan samanlaisia hölmöilyjä joka vkloppu kun porukka juhlii ja pettää, ja ei sitä täällä baareissakaan kukaan mene tuntematonta ohjeistamaan parisuhde asioissa tai kertomaan hänen ulkonäöstään kommentteja, miksi täällä siis pitäisi niin tehdä niin. Pientä harkintaa suosittelisin ennenkuin lähettelette näitä juttuja täällä, mun naamalla ei ainakaan kannata alkaa kenenkään ulkonäköä haukkumaan.

Vierailija
2773/6337 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliinan insta storyja kun seuraa niin tuo fitline on ihan kuin joku uskonto, johon hän on hurahtanut...

Vierailija
2774/6337 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sais ohjelma tulla useammin. Nyt jengi kattoo ke ja to ohjelman, pari päivää täällä puhutaan ohjelmasta suht asiallisesti, ja sit alkaa juttu karata taas ihan paskanjauhamiseen ja porukan dissailuun. Tykkään käydä täällä lukee juttuja, mut jutun taso alkaa aina viikon aikana laskea, ja tartutaan aivan ihme seikkoihin. Mulle on aivan sama mitä ohjelmassa tapahtuu, koska se on mulle sellanen aivot narikkaan ja tv auki hetki. Tyyppien tekemiset välillä ihmetyttää, mut mitäpä ne minulle kuuluu, jokainen kantaa vastuun omista tekemisistään. Siviilissä tapahtuu aivan samanlaisia hölmöilyjä joka vkloppu kun porukka juhlii ja pettää, ja ei sitä täällä baareissakaan kukaan mene tuntematonta ohjeistamaan parisuhde asioissa tai kertomaan hänen ulkonäöstään kommentteja, miksi täällä siis pitäisi niin tehdä niin. Pientä harkintaa suosittelisin ennenkuin lähettelette näitä juttuja täällä, mun naamalla ei ainakaan kannata alkaa kenenkään ulkonäköä haukkumaan.

Kerrotko vielä, että mistä tässä keskustelussa saa puhua? Eikö tässä pääidea ole niissä parisuhteissa ja siitä miten varatut tuolla toimii. Ja niistä puhutaan. Toki täällä on puhuttu myös ohjelman jälkeisestä ajasta, mutta kovasti nuo itse noita koukeroitaan julkisuuteen tahtovat tuoda ja täten haluaa että niistä puhutaan. 

Vierailija
2775/6337 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä, että mistä tässä keskustelussa saa puhua? Eikö tässä pääidea ole niissä parisuhteissa ja siitä miten varatut tuolla toimii. Ja niistä puhutaan. Toki täällä on puhuttu myös ohjelman jälkeisestä ajasta, mutta kovasti nuo itse noita koukeroitaan julkisuuteen tahtovat tuoda ja täten haluaa että niistä puhutaan. 

Kerron mielelläni.. Siis jos keskustelu pysyy noissa asioissa mitkä mainitsit niin se on hyvä, mut kun täällä karkaa homma välillä hanskasta ja aletaan ihmisiä haukkumaan/jauhamaan paskaa niiden siviili asioista ihan diibadaaba juttuja, sekä törkeästi solvaamaan kuka miltäkin näyttää, niin siinä menee se hyvän maun raja. Luulisi sinunkin sen tietävän jos olet yhtään sivistynyt, mutta hyvä kun kysyit, niin nyt tiedät.

Vierailija
2776/6337 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2777/6337 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kausi jää kyllä mieleen siitä, että niin varatut kuin sinkutkin paljastavat saaren tapahtumia/suhdetilannettaan jatkuvasti esim. Instagramissaan. Eikä tarvitse tehdä ees salapoliisihommia. Siis minkälaiset sopparit näiden kanssa on kirjoitettu?

Vierailija
2778/6337 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kausi jää kyllä mieleen siitä, että niin varatut kuin sinkutkin paljastavat saaren tapahtumia/suhdetilannettaan jatkuvasti esim. Instagramissaan. Eikä tarvitse tehdä ees salapoliisihommia. Siis minkälaiset sopparit näiden kanssa on kirjoitettu?

Jep. Ihmettelen, miten pärjäsivät saarella ilman kännykkää kun Suomessa pitää kaikki vessassa käyntiä myöten kuvata ig storyyn.

Vierailija
2779/6337 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauliinan insta storyja kun seuraa niin tuo fitline on ihan kuin joku uskonto, johon hän on hurahtanut...

Siis tää sama on kaikilla jotka noita tuotteita käyttää/myy... Ihan järjetöntä meininkiä

Vierailija
2780/6337 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atson tatuointi

https://www.instagram.com/p/BuEj0gkgac9/?hl=fi

Atson ja Lotan parisuhdetatuoinnit

https://www.instagram.com/p/Bti310mAMRo/?hl=fi

oonko ainoo joka ei tajua noita tekstejä? ihan hirveet! muuten ois ihan ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan