Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atson tatuointi
https://www.instagram.com/p/BuEj0gkgac9/?hl=fiAtson ja Lotan parisuhdetatuoinnit
https://www.instagram.com/p/Bti310mAMRo/?hl=fioonko ainoo joka ei tajua noita tekstejä? ihan hirveet! muuten ois ihan ok
Ai mitä et tajuu? Tississä noi toisteli sitä. miten Atso on pää pilvissä lentävä leija ja Jöbis se leijan hallinnassa pitävä realisti tms😝
Niin Lottaa varmaan tarkotat etkä Jöbistä
Joo musta muuten hienot tatuoinnit mutta noi tekstit on niin typerät, pitääkö sitä nyt rautalangasta vääntää jos itse tietävät merkityksen (ja kaikki TISsin katsojat myös) ja kuvat kumminki muuten onnistuneet ja toimis ilmankin.
Ei tuo nyt ollut mikään ilmiselvä paljastus parisuhdestatuksesta tuo tatuointihomma, jos siihen nyt viitataan.
Atson viikon takaisesta stoorista löyty tatuoinnin tekijän nimi, minkä ig stä sit selaamalla löyty nämä kuvat tatuoinneista.
Ja kuka edes 100% tietää on Atson ja Lotan tatuoinnit. Ainakaan tuota leijakohtaa Atson tatuoinnista ei ole näkynyt ig ssä tms.
Ja okei joo, kyllä tämä nyt viimeistään kertoo et ovat yhdessä saaren jälkeen, nykytilannettahan ei silti tiedä.
Mut kuitenki, eivät he itse ole mielestäni kuitenkaan paljastaneet suhdestatustaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt ollut mikään ilmiselvä paljastus parisuhdestatuksesta tuo tatuointihomma, jos siihen nyt viitataan.
Atson viikon takaisesta stoorista löyty tatuoinnin tekijän nimi, minkä ig stä sit selaamalla löyty nämä kuvat tatuoinneista.
Ja kuka edes 100% tietää on Atson ja Lotan tatuoinnit. Ainakaan tuota leijakohtaa Atson tatuoinnista ei ole näkynyt ig ssä tms.
Ja okei joo, kyllä tämä nyt viimeistään kertoo et ovat yhdessä saaren jälkeen, nykytilannettahan ei silti tiedä.
Mut kuitenki, eivät he itse ole mielestäni kuitenkaan paljastaneet suhdestatustaan.
Osallistuvat parit eivät saisi paljastaa edes sitä, lähtevätkö saarelta pariskuntana vai eroavatko viimeisellä iltanuotiolla. Sen nuo tatuoinnit paljastavat. IG:a seuraamalla on selvinnyt myös, että Atso on kuvannut storyja samassa keittiössä kuin missä Lotta on ottanut kuvia.
Lisätkää pipoa vähä!
Jos haluaa olla kokonaan spoilaantumatta, nii ei kannata seurata ketään somessa, ennen ku ohjelma on tullut ulos. Eikä kannata myöskään lukea palstoja. Sen minä olen oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs ne tuosta nyt viimeisen 2kk aikana olisi eronneet.
Katsokaapa tänään klo 20 suuri vaalikeskustelu
Kyllä varmasti moni ei todellakaan seuraa esim.parien instoja tai käy täällä ees säännöllisesti lukemassa, mutta silti ihmettelen näiden parien kuten sinkkujen toimintaa. Yleensä joka sarjassa, joka on ns. realitya on sopparissa varmasti kohta, että pidetään ns. matalaa profiilia. Mutta tämä kausi lienee poikkeus tässä sarjassa. Jos on sopimussakot olemassa, niin miksi niitä ei käytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauliinan insta storyja kun seuraa niin tuo fitline on ihan kuin joku uskonto, johon hän on hurahtanut...
Siis tää sama on kaikilla jotka noita tuotteita käyttää/myy... Ihan järjetöntä meininkiä
Joukkopsykoosi
Pitäis kyllä olla somekielto kaikilla osallistujilla sarjan päättymiseen asti.
"Olin nuorena samaan aikaan tuon jonnan kanssa koulukodissa enpä ole yllättynyt hänen uravalinnastaan, tykkäsi jo tuolloin olla huomion keskipisteenä :D"
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/fb1efeb0-7d86-4aed-a1a6-b088a067a609
Ai että semmoinen historia. :D
Mitä enemmän tätä ohjelmaa katson, sitä vahvempi tunne tulee että kyllä Atso on se leijan naru tuossa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti moni ei todellakaan seuraa esim.parien instoja tai käy täällä ees säännöllisesti lukemassa, mutta silti ihmettelen näiden parien kuten sinkkujen toimintaa. Yleensä joka sarjassa, joka on ns. realitya on sopparissa varmasti kohta, että pidetään ns. matalaa profiilia. Mutta tämä kausi lienee poikkeus tässä sarjassa. Jos on sopimussakot olemassa, niin miksi niitä ei käytetä.
Eiköhän tuotantoyhtiökin ole tajunnut ettei näillä elämänkoululaisilla ja wannabejulkkiksilla ole mitään, mistä sopimussakkoja maksaa, eikös se joku tuotantoyhtiön edustaja iltalehdessäkin vaan Jonnasta ja Jannesta todennut, että semmosta se on kun palavasti rakastuu. Omaa oksaansa sahaavat kyllä lepsulla valvonnallaan, tulevilla kausilla paljastuksia tulee taatusti enemmän ja joku pian keksii, kuinka niillä voi lyödä itse rahoiksi. Sittenpä on vain annakkotapauksia, että ei näistä ennenkään ole rankkua tullut.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä! Ihmeellistä touhua, ettei osata olla laittamatta vinkkejä parisuhteen tilasta sinne tänne. Miksei voisi postailla kuvia vain omasta naamastaan tai kaveriporukastaan siihen asti, kunnes oma vika iltanuotiojakso on näytetty telkkarissa! Myös kaikenmaailman vihjailevat Instastoryt pitäisi kieltää, sillä vaikka ne ovatkin näkyvissä vain vähän aikaa, niin moni kuitenkin ehtii nähdä ne.
Olisi tuo Lotan ja Atson tatuoijakin voinut olla laittamatta kuvia siihen asti, että sarja on näytetty. Toki se ei ole hänen vikansa, että pariskunta on näyttänyt tatskansa myös omilla tileillään. On muuten harvinaisen tyhmää ottaa tuollaiset tatskat, kun suhdetta on takana, mitä, vuoden verran? Ja ikää pariskunnan osapuolilla jotain 19 vuotta? Saattaa kaduttaa sitten kun suhde ei olekaan se koko elämän kestävä. Vaikka nuo kuvat eivät yksistään suoraan viittaakaan seurustelukumppaniin, niin kyllä ne muistuttavat kantajaansa seurustelusuhteesta lopun elämää. Kiva selittää seuraavalle kumppanille tatuoinnin alkuperäinen merkitys... Itse en ainakaan näin melkein nelikymppisenä enää kaipaa muistutuksia ensimmäisestä poikaystävästäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä! Ihmeellistä touhua, ettei osata olla laittamatta vinkkejä parisuhteen tilasta sinne tänne. Miksei voisi postailla kuvia vain omasta naamastaan tai kaveriporukastaan siihen asti, kunnes oma vika iltanuotiojakso on näytetty telkkarissa! Myös kaikenmaailman vihjailevat Instastoryt pitäisi kieltää, sillä vaikka ne ovatkin näkyvissä vain vähän aikaa, niin moni kuitenkin ehtii nähdä ne.
Olisi tuo Lotan ja Atson tatuoijakin voinut olla laittamatta kuvia siihen asti, että sarja on näytetty. Toki se ei ole hänen vikansa, että pariskunta on näyttänyt tatskansa myös omilla tileillään. On muuten harvinaisen tyhmää ottaa tuollaiset tatskat, kun suhdetta on takana, mitä, vuoden verran? Ja ikää pariskunnan osapuolilla jotain 19 vuotta? Saattaa kaduttaa sitten kun suhde ei olekaan se koko elämän kestävä. Vaikka nuo kuvat eivät yksistään suoraan viittaakaan seurustelukumppaniin, niin kyllä ne muistuttavat kantajaansa seurustelusuhteesta lopun elämää. Kiva selittää seuraavalle kumppanille tatuoinnin alkuperäinen merkitys... Itse en ainakaan näin melkein nelikymppisenä enää kaipaa muistutuksia ensimmäisestä poikaystävästäni.
Jännä että tämän kauden osallistujille tuo salassapito on ihan ylitsepääsemättömän vaikeaa. Esim. toissa kaudella mukana olleet Sonja ja Miikka taisivat ainakin epävirallisesti asua jo yhdessä kun sen kauden tempparit tuli tv:stä ja eivät kyllä paljastaneet yhtään mitään tulevasta ennakkoon.
/
Onko nuo Atson ja Lotan parisuhdetatuoinnit näkyny heidän omilla tileillään siis?
Mulla ei oo kyllä osunu silmään, vasta ku täällä olleen linkin kautta. Vaikka molempia jonkinverran instassa seurailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiäkös nuo peittää jollain älyttömän hienolla ja kauniilla peitetatuonnilla Janne-tyyliin :''DD
Mää odotan enemmän twiittauksia jaksosta, kuin itse jaksoa 😁
Voi Dani... naiselta kyllä vaatii täydellistä kroppaa, mut ite..???