Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole enää kauaa aikaa täällä maan päällä. Olen pahoillani kaikesta ja toivon sulle onnea ja kaikkea hyvää. Toivon että et järkyty pahasti kun tämä uutinen jonkin ajan kuluttua, mutkien kautta epäilemättä tavoittaa sutkin.
Millainen sinun tilanteesi on, mistä tiedät ettei sulla ole enää kauaa aikaa täällä?
Olen masentunut.
Näetkö sä yhtään ns valoa vai onko kaikki vain pimeää?
Aika pimeää.
Oletko sä nainen vai mies?
Nainen
Oletko sä jollain tavalla herkkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole enää kauaa aikaa täällä maan päällä. Olen pahoillani kaikesta ja toivon sulle onnea ja kaikkea hyvää. Toivon että et järkyty pahasti kun tämä uutinen jonkin ajan kuluttua, mutkien kautta epäilemättä tavoittaa sutkin.
Millainen sinun tilanteesi on, mistä tiedät ettei sulla ole enää kauaa aikaa täällä?
Olen masentunut.
Aika pimeää.
Nainen
Olen. Miksi kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen masentunut.
Aika pimeää.
Nainen
Olen. Miksi kysyt?
Kun ymmärtää olevansa herkkä, on taipumus alakuloon ja masennukseen suurempi kuin "ei niin herkillä", tunnetilat kokee vahvempana. Masennuksesta selviytymiseen auttaa juuri se sama herkkyys, sillä herkkyys nähdä kauneutta ja ottaa vastaan valoa, on myös vahvempaa. <3 Siksi kysyin ja siksi näin vastaan. Voimia sinulle. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen masentunut.
Et sinä saa olla masentunut kun sinun pitää nostaa minut tästä suosta ylös. Olen vielä pohjemmalla kuin sinä.
Oletteko te hakeneet apua? (sivusta)
Olen, mutta en ole sitä juurikaan saanut.
kollegalle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kollegalle kirjoitti:
En oikeasti tiedä, mitä täällä vielä haikailen. Minua myös pelottaa tehdä itsestäni idiootti silmissäsi, kun joudutaan töitäkin tekemään yhdessä. Kysyn kuitenkin, onko sinulla halua selvitellä näitä asioita ja puhua kanssani? Jos on, niin kerro minulle, mistä tämä meidän juttu alkoi? Muuten en uskalla sinua lähestyä, enhän voi olla varma luetko näitä edes.
Kerro sinä mistä se juttu alkoi, sinun mielestäsi.
Kerron, että se alkoi eräistä juhlista, mistä on jo pidempi aika.
Kerroin juhlissa mistä minun mielestäni alkoi, muistatko? Olisi kiva kuulla sinun versiosi? Voin muistella osuuko sinne päinkään.
Joka toinen viesti täällä on random ihmisen kirjoittama. Tunnisteena kaivatulleni, että en käytä kirjaimia vaan vähän toisenlaisia tunnisteita, esimerkiksi meidän keskusteluista. Enkä sekoile. Tarkoitan sitä mitä olen sulle sanonut.
Tekisitpä jotain, hipaisisit vaikka kädestä ja katsoisit silmiin. Muuten tunne haipuu pois.
Vierailija kirjoitti:
kollegalle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kollegalle kirjoitti:
En oikeasti tiedä, mitä täällä vielä haikailen. Minua myös pelottaa tehdä itsestäni idiootti silmissäsi, kun joudutaan töitäkin tekemään yhdessä. Kysyn kuitenkin, onko sinulla halua selvitellä näitä asioita ja puhua kanssani? Jos on, niin kerro minulle, mistä tämä meidän juttu alkoi? Muuten en uskalla sinua lähestyä, enhän voi olla varma luetko näitä edes.
Kerroin juhlissa mistä minun mielestäni alkoi, muistatko? Olisi kiva kuulla sinun versiosi? Voin muistella osuuko sinne päinkään.
Totta kun puhun, niin olin melko päissäni. Enhän olisi muuten avautunutkaan. Muistan kuitenkin ehdottaneeni jotain, ennenkuin paikka suljettiin. Muistatko sinä mitä?
Villasukkakaan ei välitä numeroleikeistä, koska tunnistaa mut muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tekisitpä jotain, hipaisisit vaikka kädestä ja katsoisit silmiin. Muuten tunne haipuu pois.
Haluaisin hipaista tai koskea enemmänkin aina kun olet lähellä, mutta en tiedä mitä ajattelisit siitä.
kollegalle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kollegalle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kollegalle kirjoitti:
Totta kun puhun, niin olin melko päissäni. Enhän olisi muuten avautunutkaan. Muistan kuitenkin ehdottaneeni jotain, ennenkuin paikka suljettiin. Muistatko sinä mitä?
Ehdotit, että lähdetään kahdestaan tiettyyn paikkaan. Vastasin hiljaisuudella, koska en tahtoisi kiirehtiä. Mitä sä ehdotit?
Bye bye baby, baby goodbye
Itke en, kun loppuu tää...
Paitsi että itken, koska ei lopu!!! 😱
Minkä ikäisiä teidän kaivatut on? Minä kaipaan 34-vuotiasta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Hei, nainen jonka tunsin kauan sitten. Ota etunimesi kolmas kirjain. Lisää tähän Suomen pisimmän joen toiseksiviimeisen kirjaimen numeroarvo kerrottuna kolmella, jaettuna neliöjuurella.
Jos tykkäät tästä, tavataan tänään illalla siellä missä ensin suudeltiin. Paitsi siitä kaksi kilometriä pohjoiseen. Odotan viitassa. Mies, jota kohtelit huonosti, mutta joka tulee ikuisesti etsimään sinua vauva.fi-foorumeilta.
T viiksi-vallu latino-lover, salarakkaasi
Tämä oli niin liikuttava, että on pakko katsoa tulos vaikka minulla ei ole koskaan ollut Latino salarakasta 😁.
Vierailija kirjoitti:
kollegalle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kollegalle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kollegalle kirjoitti:
Ehdotit, että lähdetään kahdestaan tiettyyn paikkaan. Vastasin hiljaisuudella, koska en tahtoisi kiirehtiä. Mitä sä ehdotit?
Taisi olla joku muu... muistatko minkälainen juhlapaikka oli?
kollegalle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kollegalle kirjoitti:
Kuinka pitkä aika?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jokin tarve olla ihastunut tai rakastunut, saada se rakastumisen huuma jonkun takia?
Ei ole, kuka tällaista haluaa?
Kyllä elämä oli helpompaa ennen kuin häntä oli tavannut.
Vierailija kirjoitti:
kollegalle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kollegalle kirjoitti:
Kuinka pitkä aika?
Reilusti yli 2 vuotta.
Musta tuntuu, että me molemmat käydään vielä täällä. Jotenkin tuntuu, että kyllä sä tajuat mitä mä ajattelen susta ja toisinpäin. Vaikka sydän sanoo, että on pieni mahdollisuus, että säkin ajattelisit samoin ja kävisit täällä, järki edelleen sanoo, että älä kuvittele hulluja. Musta vaan tuntuu, että jokin outo yhteys on säilynyt välillämme ensitapaamisestamme lähtien. Olisin varmasti ottanut yhteyttä, jos olisin saanut jonkinlaisen vahvistuksen, että ajatukseni eivät ole mielikuvituksen puutetta. Anteeksi, että minäkin sorrun tähän outoon kirjainlaskuhommaan (ei sinun tarvitse vastata, jos et halua tai edes käyt täällä), mutta kirjoitanpa silti: Mitä tulee tästä laskusta tulokseksi (aakkosten järjestyslukulasku, 29 aakkosta). Kaupunki, jossa tapasimme ensimmäistä kertaa + oman etunimesi ensimmäinen kirjain + minun etunimeni ensimmäinen kirjain. Viesti oli siis miehelle.