Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Ota minuun yhteyttä tällä viikolla niin jutellaan tästä jutusta mikä meidän välillä on ollut. Muuten se vaivaa meitä molempia aina.
Miehelle naiselta kirjoitti:
Ota minuun yhteyttä tällä viikolla niin jutellaan tästä jutusta mikä meidän välillä on ollut. Muuten se vaivaa meitä molempia aina.
Mitään juttua ei ollut eikä tule.
Mulle olisi myös tärkeää jutella meidän "jutusta", siitä mitä välillämme on tapahtunut. Yhteydenpito sinun osaltasi on kuihtunut aikalailla kokonaan. Mua vaivaa epätietoisuus ja en tiedä, haluatko olla yhteyksissä enää. Olisi kuitenkin äärimmäisen tärkeää selvittää asiat ja puhua suoraan tästä tilanteesta. En jaksa enää tätä.
Vierailija kirjoitti:
Olipas. Ja älä puutu tähän nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että osaat telepatiaa kun täällä kehoitat ottamaan yhteyttä?
T. Lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että osaat telepatiaa kun täällä kehoitat ottamaan yhteyttä?
T. Lääkäri.
Kyllä mä sen verran uskon :-) Meillä on jonkinlainen syvemmän tason yhteys toisiimme tämän miehen kanssa.
Hei sinä joku-ihminen, olisi tosi tärkeää puhua nyt jutella tästä tärkeästä asiasta jonkun joku-ihmisen kanssa. Voisitko ottaa yhteyttä johonkin joku-ihmiseen, niin jutellaan tää tärkeä asia selväksi? Muuten tää vaivaa meitä molempia joku-ihmisiä aina.
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä joku-ihminen, olisi tosi tärkeää puhua nyt jutella tästä tärkeästä asiasta jonkun joku-ihmisen kanssa. Voisitko ottaa yhteyttä johonkin joku-ihmiseen, niin jutellaan tää tärkeä asia selväksi? Muuten tää vaivaa meitä molempia joku-ihmisiä aina.
Älä nyt jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisi myös tärkeää jutella meidän "jutusta", siitä mitä välillämme on tapahtunut. Yhteydenpito sinun osaltasi on kuihtunut aikalailla kokonaan. Mua vaivaa epätietoisuus ja en tiedä, haluatko olla yhteyksissä enää. Olisi kuitenkin äärimmäisen tärkeää selvittää asiat ja puhua suoraan tästä tilanteesta. En jaksa enää tätä.
Sinäkö olet lähetellyt viestejä, mutta hän ei ole vastannut, vai miten on yhteydenpito kuihtunut hänen osaltaan?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kulta, kiitos että saan olla sun kanssa, vaikka me ei voida vielä asua yhdessä. Kun mulla lapsi ja sä et halua elää uusperheessä..
Auh, vähän tylyä kun sen kirjoittaa näin auki...
Kuulostaa pahalta, mutta et toisaalta kerro minkä ikäinen lapsi.
Jos joku 16-vuotias teinipoika talossa, niin on vain fiksua odotella pari-kolme vuotta.
Jos taas lapsesi on vaikka 8 tai 3v, se mies ei vaan tykkää sinusta niin paljon että haluaisi sitoutua ja käyttää lasta tekosyynä.
Jättää sut jos löytää semmosen kenestä tykkää täysillä ja johon haluaa sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt jaksa.
Joku suuttu. (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Sivusta sanon että jos teillä on ollut jotain niin mies kyllä tulee jos tahtoo ja reitti on selvä.
Jos teillä on välillä joku este, kuten miehen parisuhde niin hän on nyt tullut omalle rajalleen jos ei enempää lähesty. Jos mies on sinkku, muttei lähesty sinua vaikka teillä on jotain ollut niin sinulla on kumppani? Jos kummallakaan ei ole toista, ja tilanne voisi muuttua suhteeksi niin mies joka ei vaan tee aloitetta ei halua sinua ystävyyttä enempää.
Saatat olla hauska, kaunis ja mukava mutta teidän välillä ei ole sitä sähköä joka ajaa ihmiset yhteen. Eikä se ole sinun syy. Kannattaa katsella muualta kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kulta, kiitos että saan olla sun kanssa, vaikka me ei voida vielä asua yhdessä. Kun mulla lapsi ja sä et halua elää uusperheessä..
Jos joku 16-vuotias teinipoika talossa, niin on vain fiksua odotella pari-kolme vuotta.
Jos taas lapsesi on vaikka 8 tai 3v, se mies ei vaan tykkää sinusta niin paljon että haluaisi sitoutua ja käyttää lasta tekosyynä.
Jättää sut jos löytää semmosen kenestä tykkää täysillä ja johon haluaa sitoutua.
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että kaikki eivät tahdo lapsia? Jos mies sanoo että nainen on hyvä muttei lapsi niin mies on todella epäkypsä jos ei ymmärrä että se lapsi on osa naista ja jokainen uysperhe alkaa siitä että lapsi on tahdottu.
On väärin omaa lastaan kohtaan jos on suhteessa ihmisen kanssa joka ei lasta tahdo arkeen. Älä vietä aikaa enempää hänen kanssaan ja kiinny syvemmin. Ero on vain vaikeampi.
Jos se mies välittää sinusta, hän tahtoo olla kanssasi ja lapsi kuuluu siihen yhtälöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta sanon että jos teillä on ollut jotain niin mies kyllä tulee jos tahtoo ja reitti on selvä.
Jos teillä on välillä joku este, kuten miehen parisuhde niin hän on nyt tullut omalle rajalleen jos ei enempää lähesty. Jos mies on sinkku, muttei lähesty sinua vaikka teillä on jotain ollut niin sinulla on kumppani? Jos kummallakaan ei ole toista, ja tilanne voisi muuttua suhteeksi niin mies joka ei vaan tee aloitetta ei halua sinua ystävyyttä enempää.Saatat olla hauska, kaunis ja mukava mutta teidän välillä ei ole sitä sähköä joka ajaa ihmiset yhteen. Eikä se ole sinun syy. Kannattaa katsella muualta kumppania.
Näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättää sut jos löytää semmosen kenestä tykkää täysillä ja johon haluaa sitoutua.Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää että kaikki eivät tahdo lapsia? Jos mies sanoo että nainen on hyvä muttei lapsi niin mies on todella epäkypsä jos ei ymmärrä että se lapsi on osa naista ja jokainen uysperhe alkaa siitä että lapsi on tahdottu.
On väärin omaa lastaan kohtaan jos on suhteessa ihmisen kanssa joka ei lasta tahdo arkeen. Älä vietä aikaa enempää hänen kanssaan ja kiinny syvemmin. Ero on vain vaikeampi.
Jos se mies välittää sinusta, hän tahtoo olla kanssasi ja lapsi kuuluu siihen yhtälöön.
Eivät kaikki tahdokaan, millään tasolla ketään lasta elämäänsä, mutta silloin pitäisi tietysti tajuta kiertää äidit ja isät kaukaa.
Ja äitien ja isien tulisi tajuta pitää venkulat max panokavereina, eikä yrittää mitään sen syvempää suhdetta saati pakottaa lasta hengittämään samaa ilmaa ihmisen kanssa joka suhtautuu häneen välinpitämättömästi tai jopa inhoaa (miten muka kenenkään rakastamansa ihmisen jälkeläistä voi edes inhota, en tajua?).
Minä otan mielelläni yhteyttä sinuun, kun varmistetaan ensin haluatko juuri minulta viestiä. Eli kysymys, josta kukaan ei voi tunnistaa meitä, mutta joka varsin suurella todennäköisyydellä kertoo, tunnetaanko me toisemme.
Eli vastaisitko kahdella numerolla minulle:
Monentenako minun (ei siis sinun) sukunimessäni lopusta laskien kuudentena oleva kirjain on minun etunimessäni, etunimen lopusta laskien?
Monentenako tämä sama kirjain on sinun sukunimessäsi sukunimen alusta laskien?
Kahta lukua siis pyydän sinulta varmistukseksi, jotta tiedän otanko sinuun yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Minä otan mielelläni yhteyttä sinuun, kun varmistetaan ensin haluatko juuri minulta viestiä. Eli kysymys, josta kukaan ei voi tunnistaa meitä, mutta joka varsin suurella todennäköisyydellä kertoo, tunnetaanko me toisemme.
Monentenako minun (ei siis sinun) sukunimessäni lopusta laskien kuudentena oleva kirjain on minun etunimessäni, etunimen lopusta laskien?
Kahta lukua siis pyydän sinulta varmistukseksi, jotta tiedän otanko sinuun yhteyttä.
Lue nyt miten pyysit jonkun kirjaimen joka lasketaan sekä etu -että sukunimen lopusta.
Vierailija kirjoitti:
En lähde tähän.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Se tunne,
kun me olemme yhdessä,
minun ei tarvitse esittää sinulle mitään,
voin olla se mitä olen
ja se tuntuu hyvältä.
Voin olla rennosti,
vaikka samalla perhoset lentävät vatsassani.
Ja sinä katsot minua,
ymmärtäen kaiken mitä sanon
ja ehkä myös sen
mitä jätän sanomatta.
Ja kun me katsomme toisiimme,
on kuin välillemme syntyisi yhteys.
Näen vain sinut rakkaani,
tunnen,
että sinä ymmärrät minua.
Sinun puhuessasi,
tahdon keskittyä vain sinuun
ja kuulla mitä sinulla on sanottavana.
Tahdon nähdä jokaisen ilmeesi,
koska ne kertovat niin paljon sinusta,
jotain sellaista,
josta en saa tarpeekseni.
On kuin välillämme
olisi alkanut tarina,
jonka jokaisen sanan,
jokaisen sivun,
tahtoisin ahmien lukea,
tarina,
jonka en haluaisi koskaan loppuvan,
koska se kertoo sinusta.
Tähän tarinaan tahtoisin kuulua,
olla sen tuleviin sivuihin kirjoitettuna,
niin kuin sinä olet sisimpääni kirjoitettuna,
syvästi ja rakkaudella.
Nyyhkymies plagioi ja "runoilee" paskinta runoutta puutteessa, jälleen. Osta mopoon bensaa ja mene kylille.
Aivan hirveetä paskaa tämä runous. Hävettää.
Huomenta kaipaajille.
T: Juha