Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
1341/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko mies mielestäsi vielä puoleensavetävän näköinen?

Tietysti.

Vierailija
1342/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan taas tulla järkiini vietettyäni päiväkausia miettien vanhaa ihastustani. Missasin sen sauman mitä minulla oli hänen kanssaan, eikä paluuta siihen ole. Minulle ei tee hyvää vatvoa menneitä asioita, jotka eivät menneet toiveitteni mukaan, sen kummemmin kuin unelmoida (epätodennäköisestä) tulevaisuudestakaan hänen kanssaan. Toivon hänelle hyvää omalla polullaan. 

En usko että täällä palstalla haikailu auttaa ketään, eivätkä ne kaipaamanne ihmiset täältä löydy. Jos jotain haluatte saada aikaiseksi, niin ei siihen muuta keinoa ole kuin mennä puhumaan. Itselläni ei ollut siihen rohkeutta, ja se kortti jäi katsomatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan taas tulla järkiini vietettyäni päiväkausia miettien vanhaa ihastustani. Missasin sen sauman mitä minulla oli hänen kanssaan, eikä paluuta siihen ole. Minulle ei tee hyvää vatvoa menneitä asioita, jotka eivät menneet toiveitteni mukaan, sen kummemmin kuin unelmoida (epätodennäköisestä) tulevaisuudestakaan hänen kanssaan. Toivon hänelle hyvää omalla polullaan. 

En usko että täällä palstalla haikailu auttaa ketään, eivätkä ne kaipaamanne ihmiset täältä löydy. Jos jotain haluatte saada aikaiseksi, niin ei siihen muuta keinoa ole kuin mennä puhumaan. Itselläni ei ollut siihen rohkeutta, ja se kortti jäi katsomatta. 

Kai sitä voi ihan vapaasti hollata sitten kun siltä tuntuu. Ei siihen mitään korttia tarvitse.

Vierailija
1344/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet idiootti.

Aika pahasti sanottu.

Jätin erään tampion juurikin tuon takia, lipsautti alku tapailumetreillä tuon lauseen, ja se oli siinä. Tosin en tampiolle sitä iloa suonut siinä hetkessä vaan jätin paskamaiseen epätietoisuuteen, mikä oli se todellisen syy että loppui kuin kananlento ;D oli siinä tyypissä kaikki niin pielessä kuin pielessä voi olla. ;D

Hanki itsetunto

Ei ole itsetunnon kans mitään tekemistä, mulla on erittäin hyvä itsetunto, en vain halua tieten tahtoen henkistä väkivaltaa harrastavaa paskakasaa elämääni ja läheisteni elämää sotkemaan ja pilaamaan. Siitä rutjakkeesta ei olisi toden totta muuta ollut kuin ikävyyksiä. Paskakasa sai ihan just mitä ansaitsi. 

Vierailija
1345/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on puhuttava sun kanssa, muuten mietin loppuikäni tätä juttua. 

Älä unta näe, en aio vaihtaa sanaakaan enää sun kanssasi. Puheyhteys ja muukin yhteys on katkaistu taholtani, ja siihen on erittäin painavat syyt, eikä pienin ole sun idioottimaisuus. Mulle on ihan sama vaikka kieriskelisit epätietoisuudessa lopun ikääsi, aivan sama. Oikeastaan toivonkin sitä. Olet läpipaska ihminen, onneksi huomasin sen varsin pian.

Vierailija
1346/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä unta näe, en aio vaihtaa sanaakaan enää sun kanssasi. Puheyhteys ja muukin yhteys on katkaistu taholtani, ja siihen on erittäin painavat syyt, eikä pienin ole sun idioottimaisuus. Mulle on ihan sama vaikka kieriskelisit epätietoisuudessa lopun ikääsi, aivan sama. Oikeastaan toivonkin sitä. Olet läpipaska ihminen, onneksi huomasin sen varsin pian.

Sivusta: Sä olet itse ihan sekopää taukki, kun kuvittelet jonkun ”kaipaajasi” kirjoittelevan sulle täällä. Mene hoitoon!

Vierailija
1347/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin varmaankin kaiken, jo heti alusta lukien.

Vierailija
1348/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se tunne vahvistui, kun saimme eilen viettää hetkiä yhdessä. En voi päästää sinua käsistäni. Sinussa on jotain järjetöntä tuttuutta, vetovoimaa. En ole koskaan tuntenut mitään tällaista. Eilen uskalsin ekan kerran ajatella, että ehkä sinäkin pidät minusta.

Olet niin syötävän komeakin, että en meinaa saada silmiäni irti sinusta.;). Ja ajatukset karkaa siihen, mitä olisi olla ihan sun lähellä. Hmmmmmh... Niin ihanaa, mutta samalla myös järjettömän pelottavaa ja hämmentävää.

Vierailija
1349/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin liikoja. Kuvittelin ja luulin että olit ihastunut minuun, kiinnostunut musta, mutta ei tainnut mennä niin. :´(

Vierailija
1350/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: Sä olet itse ihan sekopää taukki, kun kuvittelet jonkun ”kaipaajasi” kirjoittelevan sulle täällä. Mene hoitoon!

J a itähän sä vajukki kuvittele itse, kun pyörit tässä ketjussa??? Kuvittelet että sua karvapersettä läskiä joku oikeesti täällä kaipaisi.

Vierailija
1351/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten sä olet nyt oikeassa paikassa.

Vierailija
1352/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J a itähän sä vajukki kuvittele itse, kun pyörit tässä ketjussa??? Kuvittelet että sua karvapersettä läskiä joku oikeesti täällä kaipaisi.

Nyt sinun kielenkäyttösi alkaa mennä liian rajuksi. Rauhoitu ja rupea nukkumaan.

Vierailija
1353/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sä olet nyt oikeassa paikassa.

Näin se on, enkä taida olla ainut näin kokenut.

Vierailija
1354/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä.

Vierailija
1355/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On silti hyvä ettet näe minua nyt. En tahdo että vuokseni sä järkytyt. Kun kaikki mennyt on niin jäljelle jää vaan tuo; Ihmisen ikävä toisen luo."

-Mikko Alatalo

Vierailija
1356/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"On silti hyvä ettet näe minua nyt. En tahdo että vuokseni sä järkytyt. Kun kaikki mennyt on niin jäljelle jää vaan tuo; Ihmisen ikävä toisen luo."

-Mikko Alatalo

Ketä sinä kaipaat? Millainen ikävä ja kenen luo?

Vierailija
1357/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. Tänään olen miettinyt, millaista huumoria meillä mahtaisi olla. Ehkä me naurettaisiin aika paljon kaikille jutuille. Me voitaisiin olla tosi hyvä tiimi. Yritettäisiin tukea toisiamme kaikessa. Sinun energiasi antaa minulle paljon hyvää mieltä ja energiaa. Tahtoisin olla lähelläsi. Rakastan sinua. Rakastava suudelma ja hyvää yötä. (naiselle)

Vierailija
1358/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heheh. Mä en kuvittele mitään, mutta TIEDÄN, että sua ei ainakaan kaipaa kukaan kuin sun omassa, harhaisessa mielikuvituksessas.

Vierailija
1359/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia multa aina joskus katsetta hakevalle porrasräyhääjälle <3

Rakastan sua.

Vierailija
1360/4145 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä rakkaimpani, sinun vieressä tahdon olla nyt, ottaa kädestä kiinni ja vetää sinut syliin. Sinua rakastan niin puhtaasti ja aidosti, eikä sitä rakkautta voi mikään horjuttaa. 

Ketju on lukittu.