Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Love and peace <3
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen taas aikaisin nukkumaan, että pääsen näkemään susta unta. Unissani olet naiseni, vaikka oikeassa elämässä niin ei koskaan tapahdukaan.
:-( Mikäs nyt? Haluan olla naisesi oikeassakin elämässä.
Emme tule enää ikinä tapaamaan.
Ai no sitten tämä ei taida olla mahdollista. Miksi olet noin varma asiasta?
Toivottavasti antaisit meidän orastavalle suhteelle mahdollisuuden. Kukaan ei ole tuntunut niin omalta ja tutulta näin lyhyen tuttavuuden jälkeen.
Olen oikeastaan näihin viimeisiin kaipausketjuihin kaatanut kaikki ajatukseni sinusta, eikä tämä ole enää terapeuttista vaan tuhoavaa. Ei tämä lässyttäminen tuo sua yhtään lähemmäksi, tietenkään. Ei mikään tuo.
Voin vain toivoa, että joku joskus hymyilee mulle niin, että se tuntuu sormenpäissä asti, ja että mun ei tarvitse avautua siitä mihinkään keskusteluketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen taas aikaisin nukkumaan, että pääsen näkemään susta unta. Unissani olet naiseni, vaikka oikeassa elämässä niin ei koskaan tapahdukaan.
Ai no sitten tämä ei taida olla mahdollista. Miksi olet noin varma asiasta?
Tilannetta lienee turha pitkittää, kun ero tulee joka tapauksessa. Avoliitto ei ole minulle edes vaihtoehto. Se on ehdoton ei. Ja muutenkin luonteet on kuitenkin niin erilaisia etten usko sen toimivan. Itse kun viihdyn kotona hyvin paljon ja olen kuitenkin aika rauhallinen tyyppi ja enkä ole kovin hyvillä keskustelijan lahjoilla varustettu. Oman osansa tietysti antaa vielä ulkoinen sosiaalinen paine, mikä vaikuttaa aina näihin asioihin ja tekee ne entistä monimutkaisemmiksi. Oikeastaan ei olisi varmaan mitään ongelmaa, jos olisi vain minä ja sinä ja ulkomaailma kokonaan pois suljettuna. Ja avoliitto homma vielä kuntoon niin uskosin, että saatettaisiin tulla ihan hyvin toimeen, mutta ehkäpä löydät kuitenkin jonkun sopivamman.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle:
Annoin sulle vuoden verran aikaa, jonka vedit pytystä alas. En ole enää syötävän suloinen söpöläisesi johtuen teoistasi :(
Miksi pankit halvalla mua ja muita?E -> T
Mikä kysymys tuo oli? En ymmärrä? Oliko kirjoitusvirhe?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti antaisit meidän orastavalle suhteelle mahdollisuuden. Kukaan ei ole tuntunut niin omalta ja tutulta näin lyhyen tuttavuuden jälkeen.
Millaisessa vaiheessa tää teidän suhde tällä hetkellä on?
Mut kun alkaa tarkemmin miettimään niin kyseessä on likipitäen kaksi täysin erilaista ihmistä. Uskon, että muutos pelottaa vaan ja siihen vanhaan tuttuun kaveriin on hyvä tukeutua, mut hyvin se menee. Pidä vaan se nykyinen miehes mikä sulla nyt on.
Rhea
En enää rakasta sinua. Jos edes menisit jumppaan. Olen kyllästynyt tähän.
T: IsoM
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä harmillisen harvoin mun viesteihin vastailevalle porrasräyhääjälle <3
Anteeksi. On paljon touhua ja väsyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs loppukuusta?
Hyvää yötä ja kauniita unia mun omalle rakkaalle. Rakastan ja kaipaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Mut kun alkaa tarkemmin miettimään niin kyseessä on likipitäen kaksi täysin erilaista ihmistä. Uskon, että muutos pelottaa vaan ja siihen vanhaan tuttuun kaveriin on hyvä tukeutua, mut hyvin se menee. Pidä vaan se nykyinen miehes mikä sulla nyt on.
En oikein osaa vastata tähän mitään. Olet varmasti oikeassa. Silti ikävöin. Joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä harmillisen harvoin mun viesteihin vastailevalle porrasräyhääjälle <3
Anteeksi. On paljon touhua ja väsyttää
Touhua? Siis kuvitteleeko Kihis jo olevansa porrasräyhääjäkin?
Mutta, mutta minä laitan sinulle sitä sipattia jota et vain jätä minua. Ääälä jätä minua. UliUitan sen alkoholista jotta maistuu varmasti. Älä sinä yritä urheilla, tule vain tänne makkaraa syömään.
T: Rhea
Mutta Rhea, se on tässä nyt. Menen lenkille ja aloitan uuden elämän.
T:M