Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV

Vierailija
27.04.2018 |

Love and peace <3

Kommentit (4145)

Vierailija
581/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä oo muutakaan tekemistä juuri nyt niin kirjoitan xD Hymyile seuraavan kerran kun kävelet mun ohitse ja katsot mua päin

;) t. Ujohko ja eronnut xD

Vierailija
582/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

C P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

C P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P, mä teen kaikkeni, että vihdoin unohdan sut. Toivon sulle kaikkea hyvää. 

<3:lla J

Älä nyt ihan vielä ...

Koskas sitten?

Jos nyt vaikka ensin nukuttaisi muutama yö yhdessä .

Miksi? Haluatko satuttaa minua lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta rakas.

Myöhäinen huomen 😏 

Heräsin jo monta tuntia sitten. 😁

Vierailija
584/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä oo muutakaan tekemistä juuri nyt niin kirjoitan xD Hymyile seuraavan kerran kun kävelet mun ohitse ja katsot mua päin

;) t. Ujohko ja eronnut xD

Unohdin laittaa että tämä oli miehelle kirjoitettu

Vierailija
585/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä vielä kerron sulle kuin olen ollut rakastunut suhun monta vuotta. Kuin yhtenä aamuna heräsin ja huomasin ajattelevani sua tauotta ja yhtäkkiä ihan eri silmin. Kuin yritin päästä sun lähelle ja kuin yritin vältellä kaikin keinoin. Kuin pyristelin ja rimpuilin enkä silti ole voinut unohtaa.

T

Vierailija
586/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

C P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P, mä teen kaikkeni, että vihdoin unohdan sut. Toivon sulle kaikkea hyvää. 

<3:lla J

Älä nyt ihan vielä ...

Koskas sitten?

Jos nyt vaikka ensin nukuttaisi muutama yö yhdessä .

Miksi? Haluatko satuttaa minua lisää?

Sori. Väärä numero,

Vierailija
587/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Sinua, ihana & übersöpö P**** Helsingistä. Pusuja ja haleja sulle, kaunottareni! <3

Vierailija
588/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaaville miehille tiedoksi: jos nainen ei ole tehnyt aloitetta, ei ole kiinnostunut. Jos nainen on lopettanut yhteydenpidon, ei ole kiinnostunut.

Kukaan nainen ei ole niin ujo että jättäisi aloitteen tekemättä miehelle josta on oikeasti kiinnostunut.

Täällä ei ole mitään suuria täyttymättömiä rakkauksia, ainoastaan yksipuolisesti ihastuneiden kaipausviestejä.

Tää ei ole totta. t. juuri se nainen 

Ihmiset ja tilanteet on monimutkaisia eikä tuollaisesta pääse koskaan yli, niin se vaan on 

Vierailija
589/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

On elämäni raskain päätös antaa olla ja antaa sun mennä. Ei vielä tänään, mutta se on väistämätöntä.

Kenet vapautat? Eikä muuten kannata siirtää huomiselle mitään, minkä voit tehdä jo tänään.

Puhutaan mentaalisesta prosessista, joka ei ole konkretiaa. Rakastuminen joka ei koskaan saanut totetua ja jolle ei ollut tilaa elämissämme. On raskasta antaa sen unelman lipua ohitse ja jäädä sisäiseen tyhjyyteen kellumaan.

Se on totta, en tiedä miten tuollaisesta pääsee ohi, itse en koskaan päässyt, yritin kyllä

Vierailija
590/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

On elämäni raskain päätös antaa olla ja antaa sun mennä. Ei vielä tänään, mutta se on väistämätöntä.

Mä päätin jo kauan aikaa sitten, ettei sulla ole mitään mahkuja minuun. Se millaiseksi tampioksi osoittauduit, oli jokseenkin uskomatonta mutta toisaalta hienoa siinä oli se, että paljastuit jo alkumetreillä eli mitään vahinkoa ei ollut ehtinyt tapahtua elämääni.

Vierailija
591/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu kesäautollas niin hyppään kyytiin hetkeäkään empimättä. Ajettais johonkin katseilta piiloon.

Vierailija
592/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua rakkaani. Milloin saan nähdä sinut?

Vierailija
593/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Mä päätin jo kauan aikaa sitten, ettei sulla ole mitään mahkuja minuun. Se millaiseksi tampioksi osoittauduit, oli jokseenkin uskomatonta mutta toisaalta hienoa siinä oli se, että paljastuit jo alkumetreillä eli mitään vahinkoa ei ollut ehtinyt tapahtua elämääni.

Tuota tampiotako täällä kaipailet? :) (sivusta)

Vierailija
594/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun uus instaprofiilikuva on niin komee että silmät kuivuu sitä katsoessa. Vaikka kuuma se oli se edellinenkin. Todella.

Vierailija
595/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sinua, vastasin jo aiemmin.

Vierailija
596/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuuleha kultsi, milloin haluaisit nähdä minut?

Vierailija
597/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaaville naisille tiedoksi: jos mies ei ole tehnyt aloitetta, ei ole kiinnostunut. Jos mies on lopettanut yhteydenpidon, ei ole kiinnostunut.

Kukaan mies ei ole niin ujo että jättäisi aloitteen tekemättä naiselle josta on oikeasti kiinnostunut.

Täällä ei ole mitään suuria täyttymättömiä rakkauksia, ainoastaan yksipuolisesti ihastuneiden kaipausviestejä.

Tunnen naisen, jota jäi harmittamaan menneisyyteen jäänyt ihastus, jonka hän koki varmasti olleen molemminpuolista. Suhdetta ei koskaan syntynyt muka miehen ujouden ja arkuuden vuoksi. Nainen sitten otti yhteyttä tähän mieheen ja tunnusti olleensa joskus ihastunut. Miehen suusta tuli totuus: oli hämmästynyt eikä ollut itse koskaan tuntenut samoin. 

Olen pitkälti samaa mieltä, mutta on niitä joitakin umpiujojakin tapauksia, mutta se ujous näkyy sitten kaikessa muussakin toiminnassa. Joka tapauksessa, eikö tämä sitten ole hyvä paikka yksipuolisesti ihastuneille suoltaa näitä viestejä, ainakin parempi kuin että tykitettäisiin niitä näiden ei-kiinnostuneiden miesten puhelimeen?

Kyllä muutkin kuin umpiujot saattaa toimia epäloogisesti ja välttelevästi, vaikka kaipaisivatkin jotakuta.

Räikeimpänä esimerkkinä tulee mieleen yksi mies, joka aikoinaan juoksi ihan kirjaimellisesti karkuun, vaikka olikin ihastunut.

Olin siis jalankulkijoiden liikennevaloissa odottamassa vihreää valoa ja katselin oikealle kun tuli tunne, että vasemmalta joku tuijottaa.

Käänsin katseeni ja silloinen kaivattunihan se siinä seisoi ja toljotti, sai paskahalvauksen kun huomasi minun kääntäneen katseeni ja ryntäsi päin punaisia autotielle.:D

Siellä se jolkotteli liikenteen seassa taakseen katsomatta kuin henkensä edestä pakenisi, ja kun jatkoin matkaa huomasin hänen jääneen lähistölle pää pyörien kuikuilemaan näkyykö minua vielä.

Minut taas huomatessaan uskalsi jäädä jopa paikalleen, mutta katseli muualle kuin ei huomaiskaan, ja mennessäni yhden rakennuksen sisään käänsi taas pään ja yritti kuikuilla näkyykö minua rakennuksen isoista käytävälaseista.:D

Kyseinen mies ei ole ikinä ollut ujo, vaan päinvastoin sellainen ”myy vaikka eskimoille jäätä”-tyyppinen supliikki ja aika ylimielinenkin ihminen.

Hän ei myöskään esim. kehunut minua koskaan kuin sen ainoan kerran kun näin hänet päihtyneenä (meillä siis oli muutaman kuukauden romanssi ennen sitä vuosien kaipausrupeamaa), vaikka muille naisille selitteli kyllä auliisti ja julkisesti kaikenmaailman perus missiläpät ja muut kliseet.

Minusta ja tavoistani löysi lähinnä vikoja ja kummastelun aiheita, joita kommentoi mielellään.:D

On näitä muitakin jotka on olleet pitkäänkin ihastuneita ja omien sanojensa mukaan ihan korviaan myöten, mutta käytöksestä olisi voinut päätellä lähinnä jotain inhoa ja välinpitämättömyyttä.

Tuo esimerkin liikenteeseen ryntäilijä vaan räikein tapaus.

Eikä kukaan ole ollut ihmisenä ujo tai mitään.

Näihin vaan vaikuttaa niin moni asia, minussa ja muissa! Ihan jostain varhaislapsuudesta lähtien ja etenkin sieltä.

Vierailija
598/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vai mies tää sun rakas?

Vierailija
599/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ja minä ole olemassa vielä minä vieläkin sua muistelen, vaikka monta vuotta sitten jouduin naimisiin"

Leevi&the leavings

tuli vaan mieleen nämä biisin sanat, jotenkin suomalainen mielenmaisema tämä

Vierailija
600/4145 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemmeko me ystäviä mies?

Ketju on lukittu.