Sauna päällä ja olutta on.
Mikäs tässä mökillä ollessa. Auringo paistaa ja porukka alkaa olee vähemmän selvinpäin.
Kommentit (13)
Et maininnu, minkä päällä se sauna on?
Täälläkin paistaa aurinko ja olutta on. Onneksi ei tarvitse olla millään mökillä, eikä mennä saunaan. Inhoan molempia.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin paistaa aurinko ja olutta on. Onneksi ei tarvitse olla millään mökillä, eikä mennä saunaan. Inhoan molempia.
Veikkaan että coop paskaolutta ja aurinko on osittain pilvessä.
Onneksi ei tarvi olla missään pakkasen raiskaamassa rantarisukossa pahaa maailmaa piilossa, eihän tuota edes selvinpäin kestäisi.
Oi ihanata, saako tulla kylään ja riittäkö mullekin olutta ja makkaraa?;)
Pian on juhannus muuten. Pitää haravoida mökin piha ens viikon alussa koska porukka tulee telttailee tänne. Mökkiin ei kaikki mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karhua tietysti, olen porilainen, ja aurinko tosiaan menee välillä pilveen. Se ei mua haittaa, eipä ole liian kuuma.
Minä juon koffii ja sandelsia. Ostin myös muutamia san miguel oluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coop lager on työttömän toffeeta ja sitä voi juoda sukumökillä vaikka saunaa ei saatukaan syttymään.
Koffi on parasta niin se on. Itse olen mökillä ja juon koffia, olen juonut sitä viimeiset 20 vuotta.
Auringo😂🤣