Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuin vähä-älyinen sun kanssas. En ymmärrä, miksi kuvittelen, että haluaisit tutustua muhun nyt yhtään sen enempää kuin ennenkään, ja silti mä vaan ikään kuin odotan. Enhän mä nyt voi koko elämääni näin käyttää.
Sama vika. Oon odottanut hiton kauan ja edelleen mä odotan ja vielä uudella innolla. Aivot on jo muussia eikä mikään liikahda sitäkään vertaa kuin ennen.
Sulla on varmaan ollut jotain asiaa vahvistavia kokemuksia tai kohtaamisia, että olet ihan uutta intoa saanut. Mä elän omaani lähinnä vain päässäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies parkkiksella, sun sydän ei tainnutkaan koskaan lämmetä minulle vai viilenikö se kun joku blondimpi tuli tilalle? haluaisin vain edes normaalia lämpöä, mutta saan ignoorausta, en ehkä kestä tätä... vappu ja kaikki..
Täällä mä oon, vieläkin sun...
äh, sano nyt jotain muuta, vain ja ainoastaan mulle avautuvaa
Mitäs semmonen vois olla? Kerro sä!
no sano vaikka joku (harvinaisempi) sana tai aihe jota käytettiin kun viimeksi oltiin tekemisissä
En mä halua, koska sitten voisi paljastua ettet ole hän. Se olis kamalaa.
mä haluan, koska sitten pääsen hänestä paremmin irti: kajaani, oliko kamalaa?
F. Kaipaan vieläkin sitä satasta, jonka vippasit ennen kuin vaihdoit työpaikkaa. Tää on muuten tosijuttu, rrrkele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuin vähä-älyinen sun kanssas. En ymmärrä, miksi kuvittelen, että haluaisit tutustua muhun nyt yhtään sen enempää kuin ennenkään, ja silti mä vaan ikään kuin odotan. Enhän mä nyt voi koko elämääni näin käyttää.
Sama vika. Oon odottanut hiton kauan ja edelleen mä odotan ja vielä uudella innolla. Aivot on jo muussia eikä mikään liikahda sitäkään vertaa kuin ennen.
Sulla on varmaan ollut jotain asiaa vahvistavia kokemuksia tai kohtaamisia, että olet ihan uutta intoa saanut. Mä elän omaani lähinnä vain päässäni.
No jaa, lähinnä kohtaaminen ylipäätään. Asiathan voi tosiaan kääntää mieleisikseen ajatuksissaan. Tuskin kukaan muu kuin minä saisin aikaan uutta toivoa siitä vähästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, lähinnä kohtaaminen ylipäätään. Asiathan voi tosiaan kääntää mieleisikseen ajatuksissaan. Tuskin kukaan muu kuin minä saisin aikaan uutta toivoa siitä vähästä.
No noinhan se on. Tsemppiä nyt kuitenkin, eihän sitä koskaan tiedä.
Kaipaaville naisille tiedoksi: jos mies ei ole tehnyt aloitetta, ei ole kiinnostunut. Jos mies on lopettanut yhteydenpidon, ei ole kiinnostunut.
Kukaan mies ei ole niin ujo että jättäisi aloitteen tekemättä naiselle josta on oikeasti kiinnostunut.
Täällä ei ole mitään suuria täyttymättömiä rakkauksia, ainoastaan yksipuolisesti ihastuneiden kaipausviestejä.
Tunnen naisen, jota jäi harmittamaan menneisyyteen jäänyt ihastus, jonka hän koki varmasti olleen molemminpuolista. Suhdetta ei koskaan syntynyt muka miehen ujouden ja arkuuden vuoksi. Nainen sitten otti yhteyttä tähän mieheen ja tunnusti olleensa joskus ihastunut. Miehen suusta tuli totuus: oli hämmästynyt eikä ollut itse koskaan tuntenut samoin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaaville naisille tiedoksi: jos mies ei ole tehnyt aloitetta, ei ole kiinnostunut. Jos mies on lopettanut yhteydenpidon, ei ole kiinnostunut.
Kukaan mies ei ole niin ujo että jättäisi aloitteen tekemättä naiselle josta on oikeasti kiinnostunut.
Täällä ei ole mitään suuria täyttymättömiä rakkauksia, ainoastaan yksipuolisesti ihastuneiden kaipausviestejä.
Tunnen naisen, jota jäi harmittamaan menneisyyteen jäänyt ihastus, jonka hän koki varmasti olleen molemminpuolista. Suhdetta ei koskaan syntynyt muka miehen ujouden ja arkuuden vuoksi. Nainen sitten otti yhteyttä tähän mieheen ja tunnusti olleensa joskus ihastunut. Miehen suusta tuli totuus: oli hämmästynyt eikä ollut itse koskaan tuntenut samoin.
Jotain tällaista mä jo odotinkin.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että ei ole noin mustavalkoista.
Tulee niin kova ikävä sua, etten tiedä miten selviän siitä. Täytyy vaan yrittää nauttia kaikista hetkistä, jotka saan vielä viettää kanssasi. Voitaispa edes vähän halailla rauhassa kahdestaan ennen kuin menetän sut kokonaan. Olet ehkä tärkein ihminen koko mun elämässä, vaikka se kuulostaakin hölmöltä ja todennäköisesti en merkitse sulle mitään.
Kaipaan sinua mies. Seurallasi on minuun rauhoittava vaikutus. Olo on kanssasi aina onnellinen ja turvallinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkälti samaa mieltä, mutta on niitä joitakin umpiujojakin tapauksia, mutta se ujous näkyy sitten kaikessa muussakin toiminnassa. Joka tapauksessa, eikö tämä sitten ole hyvä paikka yksipuolisesti ihastuneille suoltaa näitä viestejä, ainakin parempi kuin että tykitettäisiin niitä näiden ei-kiinnostuneiden miesten puhelimeen?
Vierailija kirjoitti:
Tulee niin kova ikävä sua, etten tiedä miten selviän siitä. Täytyy vaan yrittää nauttia kaikista hetkistä, jotka saan vielä viettää kanssasi. Voitaispa edes vähän halailla rauhassa kahdestaan ennen kuin menetän sut kokonaan. Olet ehkä tärkein ihminen koko mun elämässä, vaikka se kuulostaakin hölmöltä ja todennäköisesti en merkitse sulle mitään.
Miehelle vai naiselle?
Kaipaaville miehille tiedoksi: jos nainen ei ole tehnyt aloitetta, ei ole kiinnostunut. Jos nainen on lopettanut yhteydenpidon, ei ole kiinnostunut.
Kukaan nainen ei ole niin ujo että jättäisi aloitteen tekemättä miehelle josta on oikeasti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaaville miehille tiedoksi: jos nainen ei ole tehnyt aloitetta, ei ole kiinnostunut.
Näinhän se menee nykyisin :(
Vierailija kirjoitti:
C P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P, mä teen kaikkeni, että vihdoin unohdan sut. Toivon sulle kaikkea hyvää.
<3:lla J
Älä nyt ihan vielä ...
Koskas sitten?
Jos nyt vaikka ensin nukuttaisi muutama yö yhdessä .
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas.
Myöhäinen huomen 😏