Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Naiselle kirjoitti:
On elämäni raskain päätös antaa olla ja antaa sun mennä. Ei vielä tänään, mutta se on väistämätöntä.
Kenet vapautat? Eikä muuten kannata siirtää huomiselle mitään, minkä voit tehdä jo tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies parkkiksella, sun sydän ei tainnutkaan koskaan lämmetä minulle vai viilenikö se kun joku blondimpi tuli tilalle? haluaisin vain edes normaalia lämpöä, mutta saan ignoorausta, en ehkä kestä tätä... vappu ja kaikki..
Täällä mä oon, vieläkin sun...
äh, sano nyt jotain muuta, vain ja ainoastaan mulle avautuvaa
Mitäs semmonen vois olla? Kerro sä!
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
On elämäni raskain päätös antaa olla ja antaa sun mennä. Ei vielä tänään, mutta se on väistämätöntä.
Kenet vapautat? Eikä muuten kannata siirtää huomiselle mitään, minkä voit tehdä jo tänään.
Puhutaan mentaalisesta prosessista, joka ei ole konkretiaa. Rakastuminen joka ei koskaan saanut totetua ja jolle ei ollut tilaa elämissämme. On raskasta antaa sen unelman lipua ohitse ja jäädä sisäiseen tyhjyyteen kellumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies parkkiksella, sun sydän ei tainnutkaan koskaan lämmetä minulle vai viilenikö se kun joku blondimpi tuli tilalle? haluaisin vain edes normaalia lämpöä, mutta saan ignoorausta, en ehkä kestä tätä... vappu ja kaikki..
no sano vaikka joku (harvinaisempi) sana tai aihe jota käytettiin kun viimeksi oltiin tekemisissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Puhutaan mentaalisesta prosessista, joka ei ole konkretiaa. Rakastuminen joka ei koskaan saanut totetua ja jolle ei ollut tilaa elämissämme. On raskasta antaa sen unelman lipua ohitse ja jäädä sisäiseen tyhjyyteen kellumaan.
Tokihan mentaaliprosessi tulee valmiiksi sitten kun tulee, mutta sen voi päättää aloittaa tänään - tai huomenna. Mutta me varmaan puhutaan nyt muutenkin aidasta ja sen seipäästä.
Rakkaus on kuin hiekka. Mitä lujemmin puristat sen varmemmin se kädeltäsi putoaa.
Vierailija kirjoitti:
P, mä teen kaikkeni, että vihdoin unohdan sut. Toivon sulle kaikkea hyvää.
<3:lla J
Älä nyt ihan vielä ...
Naiselle kirjoitti:
Millainen nainen?
Naiselle kirjoitti:
Miksi näin olet päättänyt ja miksi juuri hänen kohdalla on niin raskas päästös?
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Miksi näin olet päättänyt ja miksi juuri hänen kohdalla on niin raskas päästös?
päätös
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on kuin hiekka. Mitä lujemmin puristat sen varmemmin se kädeltäsi putoaa.
Eli puristamalla pääsee eroon.
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin toivon sulle. Et sä kyllä mua unohda, enkä mä sua ❤️
C P kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ihan vielä ...
Koskas sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi läheisriippuvaiset, miten ne reagoi kun puristaa?
Huomasin, että olet eronnut. Voisitkohan koskaan kiinnostua minusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no sano vaikka joku (harvinaisempi) sana tai aihe jota käytettiin kun viimeksi oltiin tekemisissä
En mä halua, koska sitten voisi paljastua ettet ole hän. Se olis kamalaa.
Olen kuin vähä-älyinen sun kanssas. En ymmärrä, miksi kuvittelen, että haluaisit tutustua muhun nyt yhtään sen enempää kuin ennenkään, ja silti mä vaan ikään kuin odotan. Enhän mä nyt voi koko elämääni näin käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi läheisriippuvaiset, miten ne reagoi kun puristaa?
Nehän vaan riemastuu.
Miksi tällaiseen ratkaisuun päädyit? Tapahtuiko jotain?